SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Passen totaal niet bij elkaar, komt ie gauw genoeg achter.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
let the teasing begin, Beu bespettert Johan, never gonna happen
Ik hoop dat ze ze helemaal gek maaktquote:
Oww je kent haar beter begrijp ik, dan heb ik niets in te brengen........quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou Beutje heeft daar patent op
zo raar ook hoe dat gingquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Passen totaal niet bij elkaar, komt ie gauw genoeg achter.
Snap ik volkomen na Romy's ode aan Batsbakquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:39 schreef yaello het volgende:
Billy weer kleef aan Romy. Die laat Romy vandaag geen seconde alleen
Van mij mag ze winnen ook.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:40 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zometeen weer wat van haar beuakutlist afstrepen ....sex in de limo
Billyquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Snap ik volkomen na Romy's ode aan Batsbak
Wat bedoel je met deze zin? Dat je vanaf nu minder gaat kijken, omdat Beau weg is?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:39 schreef mario390 het volgende:
nog en groend vor mij weiniger te kijken
Die heb ik gelukkig niet gehoord.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Snap ik volkomen na Romy's ode aan Batsbak
ivan en lindaquote:
Waarom in vredesnaam?quote:
Ach Madilia deed er nog een uur langer over. Die moest nog even al d'r vlogs showenquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam?
Denkt onmisbaar te zijn?
zij hebben niet vor beau gestemt of?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:40 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]Twins hebben de buit binnen en janken. Kutwijven (sorry)
En zij zogenaamd opeens helemaal in love.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zo raar ook hoe dat ging
Hij was helemaal klaar met haar getease voordat ie vertrok, flirten met allemaal andere meisjes..
Johan is buiten: toppers stem op mijn liefje Beau, ik wacht buiten op je
quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze zin? Dat je vanaf nu minder gaat kijken, omdat Beau weg is?
volgens mij kon hij hij dat al niet meer toen hij 1 stap binnen had gezet, toen was ik hem al zatquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Het leuke is wel dat Bas nu definitief zijn eigen glazen heeft ingegooid en een kruis kan maken over de titel.
De twins mogen er op passen.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:42 schreef Angel79 het volgende:
Moest er net snel even uit dus heb wat dingen gemist.Hoe is het met de beauhut afgelopen? De twins al opgeëist of neemt ze hem mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |