abonnement Unibet Coolblue
pi_178651734
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 08:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ga je het in de winkel passen of ook als meisje gekleed over straat?
quote:
Op dinsdag 17 april 2018 14:28 schreef irisss_xxx het volgende:
Ik ben een jongen van 15 jaar en raak altijd al beetje opgewonden van meisjeskleren/makeup en zo.

Mijn ouders gaan op vakantie komende week dus ik ben van plan om 1 dag als meisje door het leven te gaan en dan te gaan shoppen en dameskleding/damesschoen te passen en zo.

Hebben jullie mischien nog tips want ik wil niet dat mensen doorhebben dat ik geen meisje ben als ze me zien lopen.
pi_178651762
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:17 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

quote:
alleen passen want thuis is er niet veel meer dan beetje van mijn moeder
Er zit een verschil tussen passen en een dag door het leven gaan als meisje, dombo.

Mischien gaat hij als jongen naar de winkel om meisjeskleren te passen en dan weer als jongen de straat op te gaan.
Ik vind het onduidelijk tot nu toe.
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:57:26 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178651974
Ik begrijp dat je in genderneutrale kleren de straat op wilt omdat je (nog) geen meisjeskleren hebt. Denk dan naast make-up (doe het rustig aan! Je gaat niet naar de disco) aan accessoires (tasje, bijoux, hoeft niet duur te zijn en je koopt het "voor een vriendin"). Een kekke sjaal kan interessant zijn om gebrek aan boezem te verhullen (tenzij je moobs hebt natuurlijk).

Kort haar kan, maar doe er iets mee met gel. Check internet voor voorbeelden.

Als je schoenmaat groter is dan 42 kun je schoenen shoppen wel vergeten.
pi_178651994
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:57 schreef Lunatiek het volgende:
Ik begrijp dat je in genderneutrale kleren de straat op wilt omdat je (nog) geen meisjeskleren hebt. Denk dan naast make-up (doe het rustig aan! Je gaat niet naar de disco) aan accessoires (tasje, bijoux, hoeft niet duur te zijn en je koopt het "voor een vriendin"). Een kekke sjaal kan interessant zijn om gebrek aan boezem te verhullen (tenzij je moobs hebt natuurlijk).

Kort haar kan, maar doe er iets mee met gel. Check internet voor voorbeelden.

Als je schoenmaat groter is dan 42 kun je schoenen shoppen wel vergeten.
Hij kan ook beginnen met damesstrings kopen en die gewoon dagelijks dragen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_178652143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Hij kan ook beginnen met damesstrings kopen en die gewoon dagelijks dragen.
Meisjes dragen eerder hipsters. Lijkt me voor hem ook handiger dat snijdt minder, aangezien zo’n vrouwenstring geen ruimte heeft om een penis en ballen op te bergen.
  zaterdag 21 april 2018 @ 09:27:26 #31
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178652265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Hij kan ook beginnen met damesstrings kopen en die gewoon dagelijks dragen.
Waarom zou hij dat willen? Knul woont nog bij zijn ouders, die zullen de was wel moeten doen?
  zaterdag 21 april 2018 @ 09:34:18 #32
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178652325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Beetje zonde vh geld als je maar 1 dag als vrouw door het leven gaat
Ik vermoed dat het wel vaker zal gaan gebeuren.
pi_178652553
Hoe ga je dat doen met je jongensgezicht?
Zonnebril?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zaterdag 21 april 2018 @ 12:07:03 #34
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178653685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:01 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe ga je dat doen met je jongensgezicht?
Zonnebril?
TS is 15. Kuikendons wegscheren en poeder op de juiste plaatsen, klaar. Op die leeftijd zijn er ook meisjes met een "jongensgezicht".
pi_178653792
Succes ! ^O^

Vanaf mijn viertiende mocht ik in principe overal heen waar ik wilde, als ik maar liet weten wat en hoe (pre-mobiele telefoon tijdperk). In die tijd ben ik vaak naar andere steden gegaan om te kunnen shoppen en ontdekken van m'n ware ik. Heerlijk om compleet anoniem te shoppen en winkeliers vinden het ook erg leuk om je mee te helpen, uit eigen ervaring. Schroom dus niet om hulp te vragen, vertel je verhaal en je wordt in de watten gelegd. Juist die ervaring deed mij meer dan het dragen van vrouwelijke kleding eerlijk gezegd.

Edit: Andere tip, als je naar een grote stad gaat, kan je bij de grotere drogisterijen, Ici Paris of Bijenkorf je jezelf laten opmaken. Leerzaam en ook leuk om te doen.. (niet dat ik make up haat, maar ik heb er weinig mee, eens in de zoveel tijd gebruik ik deze luxe service wel).

Wees er dus op voorbereid dat een dag als deze, '1 dag als meisje' waarschijnlijk wel een vervolg gaat krijgen.. De dag dat ik mij heb laten afkeuren als jongen is ook alweer meer dan 14 jaar geleden ;) :*

[ Bericht 5% gewijzigd door Meike26 op 21-04-2018 12:25:07 ]
pi_178658748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:19 schreef Meike26 het volgende:
Succes ! ^O^

Vanaf mijn viertiende mocht ik in principe overal heen waar ik wilde, als ik maar liet weten wat en hoe (pre-mobiele telefoon tijdperk). In die tijd ben ik vaak naar andere steden gegaan om te kunnen shoppen en ontdekken van m'n ware ik. Heerlijk om compleet anoniem te shoppen en winkeliers vinden het ook erg leuk om je mee te helpen, uit eigen ervaring. Schroom dus niet om hulp te vragen, vertel je verhaal en je wordt in de watten gelegd. Juist die ervaring deed mij meer dan het dragen van vrouwelijke kleding eerlijk gezegd.

Edit: Andere tip, als je naar een grote stad gaat, kan je bij de grotere drogisterijen, Ici Paris of Bijenkorf je jezelf laten opmaken. Leerzaam en ook leuk om te doen.. (niet dat ik make up haat, maar ik heb er weinig mee, eens in de zoveel tijd gebruik ik deze luxe service wel).

Wees er dus op voorbereid dat een dag als deze, '1 dag als meisje' waarschijnlijk wel een vervolg gaat krijgen.. De dag dat ik mij heb laten afkeuren als jongen is ook alweer meer dan 14 jaar geleden ;) :*
Ik denk dat ze het nog leuk vinden ook en TS nog tips krijgt ook. Ben benieuwd naar het verslag. Ik vind het erg gewaagd. Zou het zelf nooit doen, maar origineel is het wel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Spellchecker zaterdag 21 april 2018 @ 18:59:59 #37
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178658850
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:19 schreef Meike26 het volgende:
Succes ! ^O^

Vanaf mijn viertiende mocht ik in principe overal heen waar ik wilde, als ik maar liet weten wat en hoe (pre-mobiele telefoon tijdperk). In die tijd ben ik vaak naar andere steden gegaan om te kunnen shoppen en ontdekken van m'n ware ik. Heerlijk om compleet anoniem te shoppen en winkeliers vinden het ook erg leuk om je mee te helpen, uit eigen ervaring. Schroom dus niet om hulp te vragen, vertel je verhaal en je wordt in de watten gelegd. Juist die ervaring deed mij meer dan het dragen van vrouwelijke kleding eerlijk gezegd.

Edit: Andere tip, als je naar een grote stad gaat, kan je bij de grotere drogisterijen, Ici Paris of Bijenkorf je jezelf laten opmaken. Leerzaam en ook leuk om te doen.. (niet dat ik make up haat, maar ik heb er weinig mee, eens in de zoveel tijd gebruik ik deze luxe service wel).

Wees er dus op voorbereid dat een dag als deze, '1 dag als meisje' waarschijnlijk wel een vervolg gaat krijgen.. De dag dat ik mij heb laten afkeuren als jongen is ook alweer meer dan 14 jaar geleden ;) :*
Wat een fijne reactie voor TS!!👍👍
pi_178662068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:19 schreef Meike26 het volgende:
Succes ! ^O^

Vanaf mijn viertiende mocht ik in principe overal heen waar ik wilde, als ik maar liet weten wat en hoe (pre-mobiele telefoon tijdperk). In die tijd ben ik vaak naar andere steden gegaan om te kunnen shoppen en ontdekken van m'n ware ik. Heerlijk om compleet anoniem te shoppen en winkeliers vinden het ook erg leuk om je mee te helpen, uit eigen ervaring. Schroom dus niet om hulp te vragen, vertel je verhaal en je wordt in de watten gelegd. Juist die ervaring deed mij meer dan het dragen van vrouwelijke kleding eerlijk gezegd.

Edit: Andere tip, als je naar een grote stad gaat, kan je bij de grotere drogisterijen, Ici Paris of Bijenkorf je jezelf laten opmaken. Leerzaam en ook leuk om te doen.. (niet dat ik make up haat, maar ik heb er weinig mee, eens in de zoveel tijd gebruik ik deze luxe service wel).

Wees er dus op voorbereid dat een dag als deze, '1 dag als meisje' waarschijnlijk wel een vervolg gaat krijgen.. De dag dat ik mij heb laten afkeuren als jongen is ook alweer meer dan 14 jaar geleden ;) :*
Wat een leuke open reactie!

TS, als je alleen gaat passen en echt niets kopen de weet ik niet hoe winkels reageren. "Wapen" je dus ook voor een minder leuke reactie.
pi_178664703
Geil...
pi_178664752
Maar waarom?
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:58:13 #41
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178664779
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:56 schreef tailfox het volgende:
Maar waarom?
Omdat het kan.
pi_178664784
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:19 schreef Meike26 het volgende:
Succes ! ^O^

Vanaf mijn viertiende mocht ik in principe overal heen waar ik wilde, als ik maar liet weten wat en hoe (pre-mobiele telefoon tijdperk). In die tijd ben ik vaak naar andere steden gegaan om te kunnen shoppen en ontdekken van m'n ware ik. Heerlijk om compleet anoniem te shoppen en winkeliers vinden het ook erg leuk om je mee te helpen, uit eigen ervaring. Schroom dus niet om hulp te vragen, vertel je verhaal en je wordt in de watten gelegd. Juist die ervaring deed mij meer dan het dragen van vrouwelijke kleding eerlijk gezegd.

Edit: Andere tip, als je naar een grote stad gaat, kan je bij de grotere drogisterijen, Ici Paris of Bijenkorf je jezelf laten opmaken. Leerzaam en ook leuk om te doen.. (niet dat ik make up haat, maar ik heb er weinig mee, eens in de zoveel tijd gebruik ik deze luxe service wel).

Wees er dus op voorbereid dat een dag als deze, '1 dag als meisje' waarschijnlijk wel een vervolg gaat krijgen.. De dag dat ik mij heb laten afkeuren als jongen is ook alweer meer dan 14 jaar geleden ;) :*
Jij bent een transformatie ondergaan?
pi_178667282
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Jij bent een transformatie ondergaan?
Scherp van je, ja :)
pi_178667773
Ik heb het 1 keer gedaan toen ik 13 was en ik nog een babyface had. Mijn toenmalige vriendin vond het leuk om me op te tutten en aangezien ik bezig was mijn haar te laten groeien (was metalfan) klopte het plaatje helemaal.

Was bij mij eenmalig, daarna nooit meer gedaan.
pi_178667807
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 07:33 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Scherp van je, ja :)
Die is dan goed gelukt, want ik heb altijd gedacht dat je een meisje was :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178667811
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:56 schreef tailfox het volgende:
Maar waarom?
* Geralt mompelt iets over komkommers B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178671731
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2018 08:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die is dan goed gelukt, want ik heb altijd gedacht dat je een meisje was :@
Ben ik ook :*
pi_178672168
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 08:47 schreef Somberling het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan toen ik 13 was en ik nog een babyface had. Mijn toenmalige vriendin vond het leuk om me op te tutten en aangezien ik bezig was mijn haar te laten groeien (was metalfan) klopte het plaatje helemaal.

Was bij mij eenmalig, daarna nooit meer gedaan.
Dit soort dingen gebeurt inderdaad bij bepaalde spelletjes op initiatief van de vriendin. Je bent dan de sjaak, eh... sjakin.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178672369
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 13:13 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dit soort dingen gebeurt inderdaad bij bepaalde spelletjes op initiatief van de vriendin. Je bent dan de sjaak, eh... sjakin.
idd _O-
Nagellak, mascara, eyeliner, oogschaduw en lippenstift had ze bij me opgedaan.
pi_178672391
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 13:27 schreef Somberling het volgende:

[..]

idd _O-
Nagellak, mascara, eyeliner, oogschaduw en lippenstift had ze bij me opgedaan.
En als je de uitzonderlijke pech hebt dezelfde schoenmaat hebt is het helemaal dikke pret. :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')