abonnement Unibet Coolblue
pi_178624761
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:52 schreef AQUILA. het volgende:
Laat dit nog maar vaak gebeuren de komende maanden.
jij snapt het :)
pi_178624780
Tjonge jonge zeg 1 week goed weer en we hebben een topzomer.
Heerlijk voor iedereen die thuiszit, maar voor de werkenden.......
Afijn volgende week worden er waarschijnlijk weer kouderecords gebroken
pi_178632550
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:13 schreef Samuel24 het volgende:

wat fijn voor je. :') maar ik kan hier niet tegen ik stik bijna. ik kan sowieso niet zo goed tegen de warmte. maar dit is echt verschrikkelijk.
en ik moet in de avond ook nog naar Amsterdam toe. ik hoop dat ik geen hartaanval krijg ofzo. ;(
Je woont ook nog in de Randstad dus? Dan heb ik echt dubbel medelijden met je.
Daar was het volgens mij maar eens 25 graden, misschien niet eens?
Als dat al warm is dan wordt het tijd om een 2e huisje op de noordpool te zoeken vanaf de lente :Y
pi_178632575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:55 schreef klipper het volgende:
Tjonge jonge zeg 1 week goed weer en we hebben een topzomer.
Heerlijk voor iedereen die thuiszit, maar voor de werkenden.......
Afijn volgende week worden er waarschijnlijk weer kouderecords gebroken
Werkenden, niet werkenden. 30 graden of meer altijd top ^O^ .
Zijn de weergoden niet met ons dan is 25 graden met volop zon ook wel acceptabel.

Topzomer gaan we vast niet krijgen, dit soort dagen van bijna 30 graden (althans hier dan, de Bilt waren ze al blij met 25 graden _O- ) heb je in Nederland toch amper per jaar.
  vrijdag 20 april 2018 @ 08:52:00 #55
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178636250
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 23:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je woont ook nog in de Randstad dus? Dan heb ik echt dubbel medelijden met je.
Daar was het volgens mij maar eens 25 graden, misschien niet eens?
Als dat al warm is dan wordt het tijd om een 2e huisje op de noordpool te zoeken vanaf de lente :Y
nee Noord Holland. en het was gisteren gewoon fucking heet. iedereen was gestrest en geïrriteerd op straat. gek he? :')
en de noordpool is mij iets te koud sorry. hitte vind ik vreselijk maar er is iets anders dat ik ook vreselijk vind....en dat is extreme kou.
daaag! :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178636416
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:52 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

nee Noord Holland. en het was gisteren gewoon fucking heet. iedereen was gestrest en geïrriteerd op straat. gek he? :')
en de noordpool is mij iets te koud sorry. hitte vind ik vreselijk maar er is iets anders dat ik ook vreselijk vind....en dat is extreme kou.
daaag! :')
Laat je niet zo op de kast jagen door al die trolletje, beste Samuel ;)

Het was inderdaad bloedheet gisteren, om chagrijnig van te worden. Gelukkig is het maandag weer allemaal voorbij.
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:15:47 #57
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178636519
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:06 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Laat je niet zo op de kast jagen door al die trolletje, beste Samuel ;)

Het was inderdaad bloedheet gisteren, om chagrijnig van te worden. Gelukkig is het maandag weer allemaal voorbij.
zie je nou wel. dus het light helemaal niet alleen aan mij. ;) ik begon al aan mezelf te twijfelen joh.
het was gisteren inderdaad gewoon bloedheet. op een gegeven moment werd ik extreem duizelig, en ik was toen echt even bang dat ik in elkaar zou storten.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178636912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:52 schreef Samuel24 het volgende:

nee Noord Holland. en het was gisteren gewoon fucking heet. iedereen was gestrest en geïrriteerd op straat. gek he? :')
en de noordpool is mij iets te koud sorry. hitte vind ik vreselijk maar er is iets anders dat ik ook vreselijk vind....en dat is extreme kou.
daaag! :')
In N-H was het niet heet wat ik zo zag lol xD.
Hier was het nog wat graden warmer en iedereen liep er gewoon van te genieten, de zeikerds zaten wss gewoon binnen te huilen.

Tja dan zit je nergens echt goed. Ach je bent in elk geval echt een Nederlander, het is nooit goed.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:06 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Laat je niet zo op de kast jagen door al die trolletje, beste Samuel ;)

Het was inderdaad bloedheet gisteren, om chagrijnig van te worden. Gelukkig is het maandag weer allemaal voorbij.
Dus iemand die van warmte houdt is een trol? :')

Bloedheet? Op sommige plekken was het maar 25 graden :')
Serieus gast dat is niet heet. Dat jij al chagrijnig wordt van 25 graden is jouw probleem.
Niet van de normale mensheid. Jij bent eerder een trol met dat heet noemen.
En oke al woonde je ook in de omgeving waar het ongeveer 29 graden was, dan nog is dat niet heet. Uitzonderlijk is 35+.
pi_178636934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:15 schreef Samuel24 het volgende:

zie je nou wel. dus het light helemaal niet alleen aan mij. ;) ik begon al aan mezelf te twijfelen joh.
het was gisteren inderdaad gewoon bloedheet. op een gegeven moment werd ik extreem duizelig, en ik was toen echt even bang dat ik in elkaar zou storten.
Het ligt wel aan jou, de meeste mensen kunnen er prima tegen.
Maar dat houdt natuurlijk niet in dat er niet meer mensen zijn die zo slecht tegen een normale temperatuur kunnen.

Gewoon in het verkeerde land. Alleen tja deze temperaturen zijn bijna overal doodnormaal.
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:55:32 #60
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178637079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het ligt wel aan jou, de meeste mensen kunnen er prima tegen.
Maar dat houdt natuurlijk niet in dat er niet meer mensen zijn die zo slecht tegen een normale temperatuur kunnen.

Gewoon in het verkeerde land. Alleen tja deze temperaturen zijn bijna overal doodnormaal.
maar hier niet. en het is al heel lang niet meer zo warm geweest. dus ik ben dit echt niet gewend ook. en wat ik ook zo erg vind is dat het opeens zo licht is geworden. me ogen doen er pijn van.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178637122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:55 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

maar hier niet. en het is al heel lang niet meer zo warm geweest. dus ik ben dit echt niet gewend ook. en wat ik ook zo erg vind is dat het opeens zo licht is geworden. me ogen doen er pijn van.
30 graden is ook gewoon niet lekker meer Samuel. Laat je niet zo op de kast jagen joh.
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:00:04 #62
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178637150
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In N-H was het niet heet wat ik zo zag lol xD.
Hier was het nog wat graden warmer en iedereen liep er gewoon van te genieten, de zeikerds zaten wss gewoon binnen te huilen.

Tja dan zit je nergens echt goed. Ach je bent in elk geval echt een Nederlander, het is nooit goed.

nou ja...dat is dus heel vreemd want ik ben eigenlijk Portugees (wel in Nederland geboren) en ik zou dus wel tegen wat warmte moeten kunnen. in Portugal is het heel vaak zo warm en soms zelfs nog warmer ook.
maar helaas....ik kan gewoon echt niet tegen de hitte. ik word duizelig, raak snel overspannen, word misselijk, en uiteindelijk heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen. en het ergste vind ik nog wel dat waar ik ook ben...of ik binnen in huis ben of buiten.....echt overal is het snik benauwd.
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:01:45 #63
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178637184
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:58 schreef robijnwasverzachter het volgende:

[..]

30 graden is ook gewoon niet lekker meer Samuel. Laat je niet zo op de kast jagen joh.
precies. ;) en gisteren was het ook bijna 30 graden. gelukkig dat ik dan nog in Noord Holland woon. het scheen in Brabant (met name Eindhoven) nog veel warmer te zijn geweest.
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')