abonnement Unibet Coolblue
pi_178571557
CADO en dan een nummer erachter.

Die vielen me onlangs op op de snelweg aan de middenberm. Misschien staan ze er al jaren hoor, maar het viel me nu ineens op.

Bijvoorbeeld CADO 6 en dan een paar honderd meter verder CADO met een ander nummer erachter.

Waar zijn die voor en wat betekenen ze? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178571582
Schijnt voor ambulances te zijn.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:55:25 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178571587
http://lmgtfy.com/?q=CADO+snelweg

Calamiteitendoorsteek
pi_178572022
quote:
Oeps, verkeerde post
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:02:01 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178572781
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:53 schreef Geralt het volgende:
CADO en dan een nummer erachter.

Die vielen me onlangs op op de snelweg aan de middenberm. Misschien staan ze er al jaren hoor, maar het viel me nu ineens op.

Bijvoorbeeld CADO 6 en dan een paar honderd meter verder CADO met een ander nummer erachter.

Waar zijn die voor en wat betekenen ze? :@
Doorgang voor hulpverleners (politie, brandweer, ambulance, Rijkswaterstaat, slepers) om in geval van een ongeval van de ene naar de andere rijbaan te gaan of van de parallel- naar de hoofdrijbaan v.v. Ze worden echter alleen gebruikt bij grote calamiteiten als het écht niet mogelijk is om het ongeval te bereiken via de de rijbaan waarop het ongeval is gebeurd.

In principe staan ze altijd dicht, op een enkele na (Zoals hier bij de Beneluxtunnel, die staat continu open om bromfietsers gebruik te laten maken van de wisselbuis)
So we just called him Fred
pi_178572823
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:02 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Doorgang voor hulpverleners (politie, brandweer, ambulance, Rijkswaterstaat, slepers) om in geval van een ongeval van de ene naar de andere rijbaan te gaan of van de parallel- naar de hoofdrijbaan v.v. Ze worden echter alleen gebruikt bij grote calamiteiten als het écht niet mogelijk is om het ongeval te bereiken via de de rijbaan waarop het ongeval is gebeurd.

In principe staan ze altijd dicht, op een enkele na (Zoals hier bij de Beneluxtunnel, die staat continu open om bromfietsers gebruik te laten maken van de wisselbuis)
Ok thanks nooit geweten weer wat geleerd _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 18 april 2018 @ 13:03:13 #7
53151 T42
Pinball Wizard
pi_178597917
Krijg je cado nr als je alle poortjes hebt gehad is een spel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')