abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 23:21:48 #1
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_178567287
Ik heb nog wat oude radio’s video’s versterkers en switches liggen die ik als apparatuur naar de milieustraat kan brengen.

Maar mag ik daar een bergje stroom, netwerk en audiokabels bij doen of moeten die bij het rest afval?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_178567324
Zit ook koper in, willen ze vast wel hebben ;)
pi_178568002
Je kan het ook aan een medewerker vragen.
Mag het niet bij de elektronica, kan je het altijd nog bij het restafval kwijt.
Tegen mij zeggen ze altijd 'alles waar een snoer aan zit', dus ik denk dat een bundeltje losse kabels ook wel kan ;)
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_178568061
Zijn die medewerkers overigens overal van die ramenlikkers of is dat alleen hier?

Mooi om te zien wel evengoed; hartstikke trots als ze zijn omdat ze wel eventjes vertellen aan de mensen die het allemaal niet weten welk afval waar moet. :')

Nou heb ik niet bijster slim werk of iets, maar als ik op zo een stort moest werken dan kreeg ik vanzelf wel een syndroom van down.

Misschien waren die mensen vroeger voor ze er werkte wel gewoon normale mensen zoals jij en ik :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 17 april 2018 @ 00:51:52 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_178568063
Aan de straat voor de oud ijzer verzamelaar.
Tics van je petten.
pi_178568210
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:21 schreef VleesLollie het volgende:
Ik heb nog wat oude radio’s video’s versterkers en switches liggen die ik als apparatuur naar de milieustraat kan brengen.

Maar mag ik daar een bergje stroom, netwerk en audiokabels bij doen of moeten die bij het rest afval?
Vaak moet je snoeren apart van de apparaten inleveren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je snoeren niet willen hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 17 april 2018 @ 16:19:11 #7
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_178580696
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 01:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vaak moet je snoeren apart van de apparaten inleveren, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je snoeren niet willen hebben.
bedankt
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  dinsdag 17 april 2018 @ 16:21:01 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178580745
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:51 schreef Geralt het volgende:
Zijn die medewerkers overigens overal van die ramenlikkers of is dat alleen hier?

Mooi om te zien wel evengoed; hartstikke trots als ze zijn omdat ze wel eventjes vertellen aan de mensen die het allemaal niet weten welk afval waar moet. :')

Nou heb ik niet bijster slim werk of iets, maar als ik op zo een stort moest werken dan kreeg ik vanzelf wel een syndroom van down.

Misschien waren die mensen vroeger voor ze er werkte wel gewoon normale mensen zoals jij en ik :o
Ik ga er soms heen met een emmertje troep, puur om mezelf intelligent te voelen.
And so is the past
pi_178582159
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:51 schreef Geralt het volgende:
Zijn die medewerkers overigens overal van die ramenlikkers of is dat alleen hier?

Mooi om te zien wel evengoed; hartstikke trots als ze zijn omdat ze wel eventjes vertellen aan de mensen die het allemaal niet weten welk afval waar moet. :')

Nou heb ik niet bijster slim werk of iets, maar als ik op zo een stort moest werken dan kreeg ik vanzelf wel een syndroom van down.

Misschien waren die mensen vroeger voor ze er werkte wel gewoon normale mensen zoals jij en ik :o
Hahahah, herkenbaar ja.
Halve tokkies :D !
pi_178601158
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:51 schreef Geralt het volgende:
Zijn die medewerkers overigens overal van die ramenlikkers of is dat alleen hier?

Mooi om te zien wel evengoed; hartstikke trots als ze zijn omdat ze wel eventjes vertellen aan de mensen die het allemaal niet weten welk afval waar moet. :')

Nou heb ik niet bijster slim werk of iets, maar als ik op zo een stort moest werken dan kreeg ik vanzelf wel een syndroom van down.

Misschien waren die mensen vroeger voor ze er werkte wel gewoon normale mensen zoals jij en ik :o
ja hier ook. :D

Kwam ik daar een keer. ontzettend druk met auto's. Dus naief als ik ben dacht ik ik parkeer wel en loop wel met die ene doos die ik heb.
Werden ze toch een partij kwaad. Ik moest perse in de rij met auto's aansluiten.

Toen heb ik de doos maar gewoon op de grond gezet en ben weggegaan.
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')