abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178566570
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,
Ik wil een aanbouw plaatsen van hout. Die wil ik tegen de muur van de buren aan plaatsen. Deze hebben al. Een uitbouw staan van baksteen. Moet ik dan eerst een dubbele spouw metselen of kan ik isoleren met een houten constructie? Of is de spouw van mijn buren genoeg voor mij?
  maandag 16 april 2018 @ 23:06:38 #2
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_178567022
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 22:45 schreef n.olislagers het volgende:
Hallo,
Ik wil een aanbouw plaatsen van hout. Die wil ik tegen de muur van de buren aan plaatsen. Deze hebben al. Een uitbouw staan van baksteen. Moet ik dan eerst een dubbele spouw metselen of kan ik isoleren met een houten constructie? Of is de spouw van mijn buren genoeg voor mij?
Houdt maar afstand want die muur is van de buren als die hem afbreken zit jij zonder, tevens kan hout goed werken en die muur beschadigen tijdens het werken.
pi_178569578
Muur staat op de erfscheiding, buitenste blad staat voor de helft op mijn grond. Anders zou ik een tweede spouwmuur moeten bouwen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 07:54:49 #4
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_178570122
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 06:33 schreef n.olislagers het volgende:
Muur staat op de erfscheiding, buitenste blad staat voor de helft op mijn grond. Anders zou ik een tweede spouwmuur moeten bouwen.
buitenste blad van de buren wordt jouw binnenmuur.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_178570455
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 22:45 schreef n.olislagers het volgende:
Hallo,
Ik denk dat je beter een losstaande spouwconstructie van hout kunt maken, en stop er dan gelijk isolatie in, da's de moeite van het werk niet
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
pi_178570466
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:54 schreef lipje het volgende:
buitenste blad van de buren wordt jouw binnenmuur.
Zou ik dus niet doen.
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
  dinsdag 17 april 2018 @ 12:54:55 #7
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_178575425
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 06:33 schreef n.olislagers het volgende:
Hoeveel jaar al?
Of is het vastgelegd dat de helft van jullie is?
Naar dacht 25 zonder iets vast te leggen is die niet meer van U dan is die van de buren.
pi_178600796
Zeker geen 25 jaar. Als ik een stenen uitbouw zou plaatsen had ik zeker een blad bijgemetseld. Ik vroeg me alleen af of dat bij een houten uitbouw ook nodig is. En zo ja hoe maak je dat constructief dan. Alleen binnen de uitbouw of de hele muur?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')