abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 22:33:22 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_178566252
65132028.jpg

Hier verder met alle scriptiefrustratie -O- en natuurlijk alle successen en mooie cijfers *O* .

(8> Handige links:

http://scholar.google.com
http://www.jstor.org
http://muse.jhu.edu/

Daarnaast heeft bijna elke opleiding wel een (al dan niet online) scriptiedatabase om eventueel wat inspiratie uit te putten.
Not all those who wander are lost.
pi_178566593
Fipo. Vandaag weer aan dat stomme ding gezeten, verder aan het werk dus van het weekend maar weer eens verder.
pi_178581030
Tijdens het afstuderen solliciteer ik gewoon. Voor mijn richting is veelal werkervaring van 5 jaar of meer vereist. Na wikken en wegen besloten om een paar niveau's lager te solliciteren, om dan in ieder geval werkervaring op te doen en een inkomen te hebben voor de komende jaren, ben ik afgewezen omdat... te weinig werkervaring. Terwijl voor die functie alleen interesse in het vakgebied nodig was, waar ik dus op afstudeer _O-
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 16:52:41 #4
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_178581413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:33 schreef sneakydesert het volgende:
Tijdens het afstuderen solliciteer ik gewoon. Voor mijn richting is veelal werkervaring van 5 jaar of meer vereist. Na wikken en wegen besloten om een paar niveau's lager te solliciteren, om dan in ieder geval werkervaring op te doen en een inkomen te hebben voor de komende jaren, ben ik afgewezen omdat... te weinig werkervaring. Terwijl voor die functie alleen interesse in het vakgebied nodig was, waar ik dus op afstudeer _O-
Jezus :')

Ik ben ook al een beetje rond aan het kijken. Paar klasgenoten hebben inmiddels werk als woonbegeleider (zwaar onder hun niveau en ook niet hun vak, maar in de hoop om door te groeien binnen de GGZ).
Maar ik wil na m'n diploma verhuizen, en werk zoeken in een stad waar je niet woont (tegelijk op huizenjacht dus) is wel extra lastig ;(
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
  dinsdag 17 april 2018 @ 17:29:57 #5
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_178582096
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 22:46 schreef DoubleDip het volgende:
Fipo. Vandaag weer aan dat stomme ding gezeten, verder aan het werk dus van het weekend maar weer eens verder.
Schiet niet op zo, is er nog een afspraak gemaakt met je werkgever dat je weg moet voor een bepaalde datum als je geen diploma hebt?
I ALWAYS FELT CLOSER TO KLB THAN I DID TO CUL!!!
pi_178593070
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:29 schreef MCH het volgende:

[..]

Schiet niet op zo, is er nog een afspraak gemaakt met je werkgever dat je weg moet voor een bepaalde datum als je geen diploma hebt?
Nee ik moet gewoon afstuderen.
pi_178596868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jezus :')

Ik ben ook al een beetje rond aan het kijken. Paar klasgenoten hebben inmiddels werk als woonbegeleider (zwaar onder hun niveau en ook niet hun vak, maar in de hoop om door te groeien binnen de GGZ).
Maar ik wil na m'n diploma verhuizen, en werk zoeken in een stad waar je niet woont (tegelijk op huizenjacht dus) is wel extra lastig ;(
Gelukkig kan ik met mn studie mooi rond Eindhoven blijven hangen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')