abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 23:43:00 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178567564
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ze gewoon alles wat ze hebben meegenomen weer inpakken en opsturen? Cohens advocaten krijgen kopieën.

Hier uitgebreide uitleg over wat er is besproken: https://www.bloomberg.com(...)daniels-in-n-y-court
Ik vroeg me toen ik dat las wel even af of dat was wat de rechter geoordeeld had ja. Ook omdat er natuurlijk wel gelezen kan worden tijdens het kopieen maken (ook al bij de raid natuurlijk. En erna. Al snel scannende dan. En zonder dat het in een rechtszaak gebruikt kan worden).

En dank je ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 16 april 2018 @ 23:57:16 #102
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_178567715
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je kunt je niet beroepen op client attorney privilege als betreffende persoon geen client is.
Ik geloof dat ze in die kringen vaker moeite hebben met het concept van het beroepsgeheim. Beriep Don Jr zich ook niet daarop bij die rel rond zijn meeting met die Russische dame, omdat één van de aanwezigen bij dat gesprek advocaat was?

Aan de andere kant zou het mooi zijn als het echt zo werkt. Dan verkas ik gelijk naar Amerika en haal zo snel mogelijk m'n rechtenpapiertje bij die toko waar ook Cohen het zijne heeft gehaald. Dan kan ik daarna willekeurige voorbijgangers op straat aanspreken, ze vervolgens een gepeperde rekening sturen, en zo lekker cashen. Want ja, ze hebben met iemand gesproken die advocaat is, dus client/attorney privilege, dus zijn ze mijn cliënt. Zo werkt het in Trumpland.
pi_178567741
Je hoort trouwens ook niks meer over het repeal and replacen van Obamacare.
pi_178568508

quote:
“I really think you should have disclosed your relationship with Cohen,” Dershowitz said, calling it a “complicated situation.”

“It was minimal,” Hannity responded.

“I understand that, and you should’ve said that,” Dershowitz, an opinion contributor for The Hill, replied. You were in a tough position because, A, you had to talk about Cohen, and, B, you didn’t want the fact hat you had spoken with him to be revealed.”

“I have the right to privacy,” Hannity interjected. “It was such a minor relationship.”

“You should have said that,” Dershowitz said.
Waarom zou je zo'n situatie het recht op privacy opeisen?

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 04:20:27 Michael Avenatti to @TheLastWord: "There is something there. Michael Cohen just doesn't volunteer the name Sean Hannity as a client unless there is a document that they want to deep six or keep confidential. It doesn't happen. It just doesn't happen." reageer retweet

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 17-04-2018 05:04:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178568582
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2018 22:22 schreef Kijkertje het volgende:
Uuuuuhhh....

thehill twitterde op maandag 16-04-2018 om 22:10:07 Trump stopped new sanctions on Russia after Haley announced them: report https://t.co/RwPg5aIxBe https://t.co/kkNZudG6Yk reageer retweet
8)7
We weten niet precies wat Rusland achter de schermen wellicht heeft toegezegd in ruil voor het voorkomen van nieuwe sancties, lees dat ze nieuw onderzoek nu wel steunen, wellicht ook wat feller zijn om nieuwe chemische aanvallen in Syrie tegen te houden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 05:52:54 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178568848
Is Hannity al ontslagen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 17 april 2018 @ 07:35:58 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178569986
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 05:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

We weten niet precies wat Rusland achter de schermen wellicht heeft toegezegd in ruil voor het voorkomen van nieuwe sancties, lees dat ze nieuw onderzoek nu wel steunen, wellicht ook wat feller zijn om nieuwe chemische aanvallen in Syrie tegen te houden.
Niets.
quote:
Trump just blocked his own administration's Russia sanctions

Once again the president is taking steps to make sure he doesn't anger Putin.

It appears that President Trump just blocked his own administration's plan to sanction Russia.

Nikki Haley, the US ambassador to the UN, announced Sunday that the Trump administration was going to hit Russia with new sanctions on Monday over its support for Syrian President Bashar al-Assad's chemical weapons program in the wake of the April 7 chemical attack in Douma, Syria, that killed dozens of people. The sanctions were explicitly focused on Russian companies that deal in equipment linked to Assad's chemical weapons program.

But just a day later, the White House backtracked, with press secretary Sarah Huckabee Sanders saying that the administration was merely "considering additional sanctions on Russia" and that "a decision will be made in the near future."

So why the awkward reversal? Apparently President Trump wasn't on board with sanctioning Russia.

According to the Washington Post, after Haley announced the sanctions on CBS's Face the Nation Sunday morning, Trump told national security advisers he was "upset the sanctions were being officially rolled out because he was not yet comfortable executing them."

It unclear whether Haley just mistakenly announced the sanctions prematurely before the president had officially signed off on them, or if something else entirely went wrong.

But two things are obvious: The administration is once again botching the rollout of a fairly straightforward policy, and Trump is personally taking steps to ensure that he doesn't anger Russian President Vladimir Putin.

A Russian foreign ministry official said on Monday that the Trump administration contacted the Russian embassy on Sunday and told them that the sanctions that Haley had mentioned were not actually coming.

Trump is constantly fighting his own administration on Russia
Democrats swiftly panned the White House for backtracking. "The reversal is astounding. Either Pres. Trump doesn't think we need more action or they can't handle a simple rollout announcement," Sen. Bob Menendez (D-NJ) tweeted Monday afternoon. "Mr. President, get your act together. What's the strategy?"

But there are signs that Trump's decision to hold off on sanctioning Russia might be paying off. On Monday, Russia announced that it was delaying a parliamentary vote on a plan to restrict American imports.

This isn't the first time Trump has seemed to be at odds with or out of touch with the way the rest of his administration is handling Russia policy. Trump was reportedly furious about the way his administration ended up expelling 60 Russian diplomats in response to the poisoning of Russian ex-spy Sergei Skripal on British soil on March 4.

Trump had apparently thought that the US was matching the number of diplomats that other US allies were expelling, but it turned out that the US's expulsion dwarfed the numbers of any other country.

When administration officials explained to him that the US was matching the total number of expulsions from all the other countries combined, Trump apparently exploded and said he thought he had been misled.

"There were curse words," an administration official told the Washington Post. "A lot of curse words."

Bron: Vox
Benieuwd of we ooit die kompromat te zien krijgen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178569994
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:35 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Niets.
Wat?
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 07:57:39 #109
3928 Ulx
pi_178570138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat?
Niks
Nakkes
Nada
Niemendal
Rien de knots
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:26:33 #110
192592 SureD1
------------------------------
pi_178570400
quote:

[..]

#engijgeleufda
pi_178571076
quote:

[..]

Dus in ruil voor minder sancties belooft Rusland de boel minder te saboteren?

Ok...
pi_178571084
Hoe zit het nou met de relatie Hannity/Cohen?

Cohen moest kennelijk in de rechtbank vertellen dat Hannity een client van hem is, maar Hannity ontkent dat weer maar later ook weer niet (omdat er teveel bekend werd?) ?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 09:21:20 #113
3928 Ulx
pi_178571121
Fox is dus gewoon staatsTV. Ik ben benieuwd wie bij FOX op de hoogte was.
pi_178571128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:21 schreef Ulx het volgende:
Fox is dus gewoon staatsTV. Ik ben benieuwd wie bij FOX op de hoogte was.
Iedereen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178571154
Dit is echt te debiel voor woorden. Sean Hannity moet ontslagen worden.
pi_178571164
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe zit het nou met de relatie Hannity/Cohen?

Cohen moest kennelijk in de rechtbank vertellen dat Hannity een client van hem is, maar Hannity ontkent dat weer maar later ook weer niet (omdat er teveel bekend werd?) ?
Ja, zo ongeveer. Cohen moest het wel zeggen omdat anders zijn correspondentie met Hannity niet 'beschermd' zou zijn. Met andere woorden, er is bij de raid een document (of meerdere) in beslag genomen wat blijkbaar zo belastend is voor Hannity/Cohen dat ze liever hebben dat hun relatie openbaar wordt, dan dat document.

Wat een soap dit ook. Ongelooflijk. :')
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 09:32:02 #117
3928 Ulx
pi_178571260
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 04:30:15 Avenatti to @MSNBC: "If we're successful in [our pending motion], I'm going to be taking Michael Cohen's deposition within the next, potential, 45 days. There's no question in my mind that he's going to plead the 5th. And imagine the fireworks that are going to result from that." reageer retweet
pi_178572017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:35 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Niets.

[..]

Benieuwd of we ooit die kompromat te zien krijgen.
Het feit dat Trump blijkbaar woedend wordt als de Amerikaanse sancties harder zijn dan hij had verwacht, is veelzeggend. Dat is het gedrag van een persoon die ergens doodsbang voor is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 10:39:38 #119
3928 Ulx
pi_178572313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, zo ongeveer. Cohen moest het wel zeggen omdat anders zijn correspondentie met Hannity niet 'beschermd' zou zijn. Met andere woorden, er is bij de raid een document (of meerdere) in beslag genomen wat blijkbaar zo belastend is voor Hannity/Cohen dat ze liever hebben dat hun relatie openbaar wordt, dan dat document.

Wat een soap dit ook. Ongelooflijk. :')
Nu maar wachten tot er zulke tweets verschijnen:

realDonaldTrump twitterde op maandag 16-04-2018 om 14:31:02 I have never heard of SAD Little Shaun Hanity. Not acceptable to involve me while Crooked Hillary roams the STREETS! So Unfair! reageer retweet
pi_178572338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:18 schreef grrrrg het volgende:

[..]

Dus in ruil voor minder sancties belooft Rusland de boel minder te saboteren?

Ok...
Ik zie dat er heleboel hatelijke reacties komen op het voorkomen van die nieuwe sancties maar als iemand een bron kan aandragen waarin wellicht wat betere argumenten worden geleverd dan "jij gelooft dat" zou het wellicht nog interessant kunnen worden.

Ik denk dat inderdaad dat Rusland in ruil voor het voorkomen van nieuwe sancties, niet minder sancties, bepaalde beloftes heeft gedaan.
pi_178572345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:32 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 04:30:15 Avenatti to @MSNBC: "If we're successful in [our pending motion], I'm going to be taking Michael Cohen's deposition within the next, potential, 45 days. There's no question in my mind that he's going to plead the 5th. And imagine the fireworks that are going to result from that." reageer retweet
Plead the 5th is toch gewoon dat je niks wil zeggen? Waarom levert dat fireworks op?
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 10:41:54 #122
3928 Ulx
pi_178572365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:40 schreef DeParo het volgende:

Ik denk dat inderdaad dat Rusland in ruil voor het voorkomen van nieuwe sancties, niet minder sancties, bepaalde beloftes heeft gedaan.
En Mr Bescheidenheid Donald Trump houdt deze daverende overwinning low-profile, want.....?
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 10:42:36 #123
3928 Ulx
pi_178572381
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Plead the 5th is toch gewoon dat je niks wil zeggen? Waarom levert dat fireworks op?
Naar ik begreep mag een jury bij een civiele zaak dit opvatten als een schuldbekentenis.
pi_178572403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

En Mr Bescheidenheid Donald Trump houdt deze daverende overwinning low-profile, want.....?
Omdat hij er tot dusverre niet super veel kritiek op heeft gekregen wat kennelijk voor hem de belangrijkste drijfveer is om een tweet de lucht in te sturen.
pi_178572474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat hij er tot dusverre niet super veel kritiek op heeft gekregen wat kennelijk voor hem de belangrijkste drijfveer is om een tweet de lucht in te sturen.
Begrijp ik nu goed dat je vraagt of andere bewijs willen posten dat Rusland niks gedaan heeft om sancties te voorkomen. Ipv dat je zelf even een bron zoekt waarin staat wat Rusland gedaan heeft om sancties te voorkomen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')