abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 23:27:24 #101
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_178567371
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ben je lid?
Ja. Voorrang met kaartjes.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 16 april 2018 @ 23:28:14 #102
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_178567384
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 23:27 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja. Voorrang met kaartje.
Voor de plek waar ik wil staan kon dat nooit dus heb nu alleen een CC en koop alles via via voor de hoofdprijs.

Genot...
AFCA!
pi_178567404
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind hem ook vooral een typische NEC-speler.
Ja maar serieus, die gast rent gewoon doodleuk 90 minuten op elke bal en kopt je dwars door midden als je in de buurt van m komt met zn 19 jaar ofzo.

Heel bruikbaar voor bepaalde clubs.
Je gaat het pas zien als je het door hebt
  maandag 16 april 2018 @ 23:30:51 #104
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_178567422
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 23:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja maar serieus, die gast rent gewoon doodleuk 90 minuten op elke bal en kopt je dwars door midden als je in de buurt van m komt met zn 19 jaar ofzo.

Heel bruikbaar voor bepaalde clubs.
Als hij maar ver uit de buurt blijft van Ajax 1, voor je het weet heeft hij ook jaren een garantie op een basisplaats en is hij aanvoerder.
Chaos is a ladder
  maandag 16 april 2018 @ 23:30:58 #105
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_178567424
Johnsen al klaar voor Ajax 1?
AFCA!
pi_178567461
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Johnsen al klaar voor Ajax 1?
Wel heul inconsistent, startte goed, daarna 10 wedstrijden een dipje (met name toen hij werd gewisseld na ee nschwalbe was het een paar weken echt dramatisch met hem) maar speelt nu wel weer aardig. Komt wel echt wat conditie tekort en ook veel te egoistisch soms.

Lijkt wel wat op Ylatupa wat dat betreft een jaar onder hem.
  maandag 16 april 2018 @ 23:37:41 #107
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178567518
Heeft Ajax al boete opgelegd gekgregen na schandalig wangedrag bij PSV?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_178567533
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:37 schreef Montelly het volgende:
Die komt er vast.
  dinsdag 17 april 2018 @ 00:08:48 #109
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_178567821
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:37 schreef Montelly het volgende:
Bedoel je de wanprestatie van o.a. Kluivert en Schone?
AFCA!
  dinsdag 17 april 2018 @ 06:22:55 #110
266972 govie
#Odegaardnaardekuip2018!
pi_178569441
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:08 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Bedoel je de wanprestatie van o.a. Kluivert en Schone?
En overmars.
  dinsdag 17 april 2018 @ 07:04:34 #111
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178569762
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Veltman staat voor mij echt illustratief voor al deze jaren zonder titel, dat gebogen koppie na weer een teleurstelling is zo tekenend. Ook dat Ajax jarenlang vast blijft houden aan dat soort middelmaat omdat ze zogenaamd de club goed vertegenwoordigen is een oorzaak van die prijsloze jaren.

Ze moeten eens wat meer ambitie tonen.
Veltgod is de nieuwe Oerbie.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_178570011
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:01 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Tagliafico is een prima aankoop.
Balde en Schuurs komen nog. Maar Balde was echt heel duur voor iemand met zo weinig ervaring en twijfel (terwijl je Kluivertje al hebt).
Daarnaast overtuigt Kristensen ook nog niet.
Balde :D dat zou lachen zijn, op zeker kampioen.

Maar nee, wij krijgen Bande.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178570015
Is Nunnely Ajax 1 materiaal? Of is het Lesley de Sa 2.0?
Coffee is the best medicine.
Ajacied.
  dinsdag 17 april 2018 @ 07:41:07 #114
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_178570027
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Dani is trouwens wel echt een baas, niet goed genoeg, bij lange na niet. Maar beter vindt ie een leuke club
Het zit eindelijk eens helemaal vol bij Ajax zie ik. (En dan niet ‘Teletekst vol’).
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:13:07 #115
21467 franske19
Hit the deck!
pi_178570253
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 06:22 schreef govie het volgende:

[..]

En overmars.
:')
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:40:27 #116
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178570591
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:38 schreef StarGazer het volgende:
Is Nunnely Ajax 1 materiaal? Of is het Lesley de Sa 2.0?
Lesley de Sa ja... Alleen Johnsen is wat, de rest zal geen basisklant bij Ajax 1 worden. Mazraoui en Bakker twijfelgevalletje
pi_178571002
quote:
‘Van der Sar moet vrezen voor baan; Overmars blijft buiten schot’

Edwin van der Sar staat onder zware druk bij Ajax. Binnen de vereniging Ajax wordt openlijk gesproken over de verschillende missers van de algemeen directeur van de Amsterdammers. Eerder was het voormalig penningmeester Arie van Os die al openlijk zijn twijfels uitsprak over Van der Sar, maar nadat de landstitel afgelopen zondag naar PSV ging, is de oud-international nog meer onder vuur komen te liggen. De kritiek is zo hevig dat – indien Van der Sar zelf niet opstapt – hij tijdens het beoordelingsgesprek aan het einde van het seizoen een ‘zware dobber’ krijgt om te overleven als algemeen directeur, zo schrijft De Telegraaf dinsdag.

Ajax ging zondag in het Philips Stadion hard met 3-0 onderuit en na die wedstrijd is de kritiek op Van der Sar aangezwengeld. Na speelronde 34 staat het beoordelingsgesprek van Van der Sar met de raad van commissarissen en de bestuursraad gepland en dan zal de algemeen directeur het vuur aan de schenen gelegd krijgen. Hij zal zich dan moeten verdedigen over de ‘affaires Jonk en Bosz’ en de aanstelling van Marcel Keizer, die eind vorig kalenderjaar op straat werd gezet.

Vertrek Bosz nog steeds een thema
“Het vertrek van hoofdopleidingen Wim Jonk, medeverantwoordelijk voor het klaarstomen van Matthijs de Ligt, Justin Kluivert, Donny van de Beek, Carel Eiting en (eerder) Abdelhak Nouri, wordt binnen de vereniging nog altijd als bijzonder jammer n onnodig ervaren”, zo valt er in de krant te lezen. Ook het vertrek van Peter Bosz is nog altijd een thema. Hij vertrok naar Borussia Dortmund nadat Van der Sar en Dennis Bergkamp de eisen van de trainer niet wilden inwilligen.

Ook de aanstelling van Keizer en zijn snelle ontslag wordt een discussiepunt. Dat geldt ook voor de aanstelling van assistent-trainer Aron Winter. Van der Sar achtte hem niet goed genoeg als trainer voor Ajax Onder-19, maar besloot hem vanwege zijn doorlopende contract wel bij de hoofdmacht te posteren. Daarnaast wordt er gerept over andere missers, zoals de vorig jaar slecht georganiseerde reis naar Stockholm voor de Europa League-finale tegen Manchester United, de chaos bij de kaartverkoop en het zwakke optreden van Van der Sar bij de Algemene Vergadering van Aandeelhouders en op een sponsorbijeenkomst.

Daarnaast zal Van der Sar zich moeten verantwoorden over het vertrek van clubicoon Bergkamp. “Van der Sar wordt eveneens zwaar aangerekend dat Ajax ondanks veruit de hoogste begroting voor het vierde jaar op rij geen kampioen is geworden. Dat Van der Sar nu de kop van Jut is, komt doordat hij in januari spreekwoordelijk zijn hoofd in de strop hing door te stellen dat hij zichzelf zeer kritisch gaat evalueren als onder Erik ten Hag de titel f progressie uitbleef.”

Overmars hoeft niet te vrezen
In tegenstelling tot Van der Sar blijft directeur voetbalzaken Marc Overmars volgens het dagblad volledig buiten schot. “Hij beloofde Ten Hag minimaal zo lang te blijven als de trainer en is verantwoordelijk voor de samenstelling van de (gemankeerde) selectie. Kennelijk wegen het aankopen van Andr Onana, Davinson Sanchez, David Neres, Frenkie de Jong, Nicolas Tagliafico, Klaas-Jan Huntelaar, Riechedly Bazoer, Kasper Dolberg, Amin Younes en Hakim Ziyech, plus het binnenhalen van tientallen miljoenen euro’s met uitgaande transfers zwaarder.” Doordat Overmars zich hard maakte voor het aanblijven van Bosz en tegen de komst van Keizer als hoofdtrainer te zijn, staat hij er beter op binnen de vereniging.
VZ.nl
pi_178571263
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

VZ.nl
Geen slecht stuk lijkt me.

De rol in deze affaires van Overmars kennen we natuurlijk niet. Bij ontslag keizer en Overmars lijkt hij wel eindelijk met de vuist op tafel te hebben geslagen. Echter was dat onnodig.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:58:06 #119
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_178571639
Verwacht donderdag een makkelijke zege voor Ajax
pi_178571758
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Verwacht donderdag een makkelijke zege voor Ajax
Hey Jorien ben je er weer
Coffee is the best medicine.
Ajacied.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:06:41 #121
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_178571765
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:06 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hey Jorien ben je er weer
Welkom
pi_178571955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:32 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Geen slecht stuk lijkt me.

De rol in deze affaires van Overmars kennen we natuurlijk niet. Bij ontslag keizer en Overmars lijkt hij wel eindelijk met de vuist op tafel te hebben geslagen. Echter was dat onnodig.
Jonk stoomde de talenten klaar? Wat was zijn rol daarin dan?

Ontslag van Keizer was niet te voorkomen en echt een logische beslissing in mijn ogen. Kwam gewoon te kort voor het niveau. Rare teksten, kamikazewissels waarmee hij persoonlijk al verantwoordelijk was voor zeker 6 verliespunten. Mensen hebben het vaak over progressie richting het einde van de eerste seizoenshelft, maar de laatste wedstrijd voor de winterstop sta je thuis na een uur gewoon nog achter tegen Willem II. Hadden we de tweede seizoenshelft bijna voor spek en bonen meegespeeld.

Dat Ten Hag het nauwelijks beter doet is een heel andere zaak. Wat is die mij tegengevallen. Vooral het gebrek aan zelfreflectie. Wilde hem echt verdedigen, maar na PSV uit zou ik het ook niet rouwig vinden als hij aan de kant wordt gezet. Sportief gezien zou het eerlijker zijn om hem ook een zomer en voorbereiding te gunnen, maar vraag me af of hij als persoon wel bij de club past.

Verder is PSV uit een mooie wake up call geweest hopelijk. Grote schoonmaak deze zomer als het aan mij ligt. En dan niet alleen op bestuurlijk vlak. Al hebben we het daar wel vergooid. Het niet opvangen van het vertrek van Klaassen, en de aanstelling van Keizer, is de grootste fout geweest. Hij had een paar belangrijke treffers, maar over het algemeen vind ik vd Beek te onzichtbaar geweest dit seizoen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:30:32 #123
131800 Tarado
cap de fusca
pi_178572148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:19 schreef Fargo het volgende:

[..]

Jonk stoomde de talenten klaar? Wat was zijn rol daarin dan?

Ontslag van Keizer was niet te voorkomen en echt een logische beslissing in mijn ogen. Kwam gewoon te kort voor het niveau. Rare teksten, kamikazewissels waarmee hij persoonlijk al verantwoordelijk was voor zeker 6 verliespunten. Mensen hebben het vaak over progressie richting het einde van de eerste seizoenshelft, maar de laatste wedstrijd voor de winterstop sta je thuis na een uur gewoon nog achter tegen Willem II. Hadden we de tweede seizoenshelft bijna voor spek en bonen meegespeeld.

Dat Ten Hag het nauwelijks beter doet is een heel andere zaak. Wat is die mij tegengevallen. Vooral het gebrek aan zelfreflectie. Wilde hem echt verdedigen, maar na PSV uit zou ik het ook niet rouwig vinden als hij aan de kant wordt gezet. Sportief gezien zou het eerlijker zijn om hem ook een zomer en voorbereiding te gunnen, maar vraag me af of hij als persoon wel bij de club past.

Verder is PSV uit een mooie wake up call geweest hopelijk. Grote schoonmaak deze zomer als het aan mij ligt. En dan niet alleen op bestuurlijk vlak. Al hebben we het daar wel vergooid. Het niet opvangen van het vertrek van Klaassen, en de aanstelling van Keizer, is de grootste fout geweest. Hij had een paar belangrijke treffers, maar over het algemeen vind ik vd Beek te onzichtbaar geweest dit seizoen.
ik vind vd Beek toch heel aardig voor een speler die zijn eerste volledige seizoen speelt, als je het over onzichtbaar hebt dan eerder Schone die dat uiteraard goed camoufleert door z'n vrije trappen maar verder zwaar beneden de maat
pi_178572226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind vd Beek toch heel aardig voor een speler die zijn eerste volledige seizoen speelt, als je het over onzichtbaar hebt dan eerder Schone die dat uiteraard goed camoufleert door z'n vrije trappen maar verder zwaar beneden de maat
Ik vind Schone niet minder dan vorig jaar. Maar ook toen was het al geen speler die opstond in toppers, maar meer dan voldeed tegen de nummer 6 en lager. Misschien dat Klaassen het gebrek aan kwaliteit van Schone beter kon camoufleren dan vd Beek dat kon dit jaar. Per saldo ga je er dan natuurlijk op achteruit. Wat mij betreft hadden ze de portemonnee mogen trekken na het vertrek van Klaassen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:34:45 #125
266972 govie
#Odegaardnaardekuip2018!
pi_178572234
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ajax heeft verreweg de mooiste en breedste selectie van Nederland, met deze selectie kan je kampioen worden als coach, zelfs met attractief voetbal. Van beek is inderdaad een erg mooie speler, zoals ook alle andere talenten.

Ajax ging beter spelen onder Keizer toen wober kwam, die maakte het verschil als missende schakel. Toen wober minder speelde onder Ten Hag zakte het elftal als een plumpudding in elkaar. Mijn verwachting is dat ajax kampioen was geworden als keizer er gewoon nog steeds had gezeten. Eigenlijk is het erg jammer dat heel die bergkamprel hem eruit heeft gepiepeld.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')