Vanmorgen wat verpatst via Marktplaats en diegene wou me direct betalen doormiddel van een betaalverzoek.
Dus ik maak in mijn Rabo app het betaalverzoek aan en stuur die naar de verkoper. Die mij 2-3 minuten later verteld dat hij het verzoek heeft afgehandel.
Uiteraard doe ik een check in de app of dat daadwerkelijk zo het geval was, maar nee hoor.. niks noppes... na 10 minuten wachten nog niet, dus doe die kerel een berichtje sturen en stuurt mij een printscreen dat het bij hem gewoon was afgeschreven.
Dus ik start een chatgesprek met een Rabokech en ze verteld me doodleuk dat de betaalverzoek nooit direct op je rekening staat als de ander een andere bank heeft.
Dus zo een discussie van 5 minuten met die kech en maar blijven volhouden.
Ik vertelde haar dat ze maar eens bij haar collega moest informeren en in de tussentijd had ik haar maar vast een linkje gestuurd van de Rabosite met info over die betaalverzoeken.
Ooh dat is pas sinds kort zegt ze, hadden ze mij nog niet van op de hoogte gesteld...
daar had ik het maar bij gelaten en uiteindelijk maar gebeld naar de Rabo..
Klacht: Domme Rabo chat kech die het niet snapt.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiėren?
Ga nu nog naar:
https://forum2030.nl en meld je aan!