abonnement Unibet Coolblue
pi_178558708
Hoi!

Hoop dat iemand me kan helpen de volgende rekensom die voort komt uit handelen in crypto currency. Voor de som is GEEN kennis van crypto of handelen nodig, dus ik hoop dat een wiskundig onderbouwd iemand me kan helpen.

De orders die ik maak registreer ik op een app genaamd Coin Stats, maar ik begrijp niet hoe deze app het winst percentage heeft berekend.

Hieronder zie je mijn transacties van de munt BTS. De app laat zien dat mijn BTS nu een waarde heeft van c.a. 0,07 BTC, met een profit van 0,02 BTC. Dat klopt, want mij inleg was c.a. 0,05 BTC (zie eerste 2 groene buy orders). Dit zou volgens mij een winst van 40% moeten zijn (0,02 winst uit 0,05 inleg). Alleen de app geeft c.a. 20% aan. Ik kom hier niet uit!

Ik heb tussentijds op wat targets een deel (zo een kwart) van mijn BTS verkocht, om ze zo weer later (iets) goedkoper terug te kopen voor dezelfde waarde aan bitcoin. Hiermee wat extra BTS 'gemaakt', voor hetzelfde geld.

Als ik deze transacties weghaal, en het de extra 'gemaakte' BTS toe voeg aan de eerste buy order, komt het (volgens mij) correcte percentage van +/- 40% er wel uit.

Registreer ik het verkeerd? Ik krijg het niet voor elkaar om te begrijpen waarom ik, als mijn investering 40% meer waard is geworden in BTC waarde, de app door het toevoegen van deze transacties 20% laat zien. Duidelijk is dat mijn waarde van 0,05 naar 0,07 is gestegen, dat is 40%. Maar dat komt er niet uit op de app..

Hulp wordt heel erg gewaardeerd!


pi_178561604
Gokje: Hij rekent de winst niet in BTC maar in USD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')