abonnement Unibet Coolblue
pi_178552533
Zo'n opblaasbare jacuzzi, dat lijkt mij wel wat! Maar... Is het ook wat?

Heeft er iemand zo'n ding in de tuin staan en kan je mij er wat over vertellen? Ben namelijk benieuwd hoelang zoiets meegaat en wat het mij aan extra stroomkosten gaat kosten..

Inb4 'Koop toch een echte jacuzzi'
Dat vind ik te duur, mijzelf kennende gebruik ik het in het begin regelmatig en daarna een heel stuk minder.
pi_178553340
Ik heb er eentje die nu voor het 7e seizoen naar buiten gaat. Bevalt mij prima, en zou niet willen ruilen met een vaste jacuzzi, omdat dieze veel comfortabel is. Stroomkosten is ook minder dan met een vaste, daar hij maar enkele uurtjes verwarmt per dag. Heb wel al 2x de pomp moeten laten repareren, maar dat koste 35 euro per keer, en is te doen.
The road goes on forever
pi_178553498
Ze zijn te krijgen met een externe pomp of een interne pomp, maar zou kiezen voor het eerste. Als er dan wat mee is kan je eenvoudig de pomp eraf schroeven en eventueel laten repareren, met een interne wordt dat een ander verhaal. Verdere onderhoud is enkel wat chloortabletten en om de paar weken een nieuw filter van een paar euro.
The road goes on forever
pi_178553965
7e seizoen alweer, dat gaat lekker!
Laat je hem 24/7 aanstaan?
Ik zat zelf te denken aan een van Intex en da's voornamelijk vanwege de bekendheid van het merk...
pi_178554225
Ik laat hem gedurende de zomer continu filteren, en laat in de middag gooi ik de verwarming aan naar 38 graden, om er avonds laat een uurtje in te gaan, daarna de verwarming weer uit, en dan is hij de volgende ochtend nog een graad of 25, wat heerlijk is om wakker te worden. Ik het een lay-z-spa zelf.
The road goes on forever
pi_178554350
Mooie van een opblaasbare is dat de wanden dik zijn, en gevuld met lucht, net als de bodem. Dit geeft een zeer goede isolatie, en een zeer comfortabele zit, daar kan zo'n harde polyester kuip niet aan tippen. En aan zijn aanschafprijs al helemaal niet, dacht dat ze rond de 400 euro zaten nu.
The road goes on forever
pi_178570006
Die van mij stond 24/7 aan tot ik opeens de energierekening kreeg, mocht een paar duizend bijbetalen. Het was wel een grote versie (6 persoons dacht ik). Het is wel heel fijn, vooral in de winter.
pi_178570059
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:54 schreef BigTrucker het volgende:
Mooie van een opblaasbare is dat de wanden dik zijn, en gevuld met lucht, net als de bodem. Dit geeft een zeer goede isolatie, en een zeer comfortabele zit, daar kan zo'n harde polyester kuip niet aan tippen. En aan zijn aanschafprijs al helemaal niet, dacht dat ze rond de 400 euro zaten nu.
Is de rand ook echt stevig?

En wat ik me afvraag, hoeveel geluid produceert die jij hebt?
pi_178574661
De rand is stevig, maar niet bedoelt om op de rand te gaan zitten natuurlijk. Je kan wel met je rug er heerlijk tegenaan liggen wanneer je in bad zit. Qua lawaai hoor je het filter haast niet, wanneer je de jets gaat gebruiken moet je denken aan het geluid van een stofzuiger.
The road goes on forever
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')