abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 6 mei 2018 @ 23:23:26 #201
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_178980439
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:07 schreef Maartel het volgende:
Bij triathlon na afloop verdachtmakingen over iedereen behalve hem.
Jawel, hoor. Pascale ging in 't water nadat ze zijn suggestie volgde.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_178980440
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:15 schreef Maartel het volgende:
Dat fluiten op de voicemail klinkt trouwens wel echt als een blokfluit hoor.
En Lloyd has 2 blokfluiten mee??
:o
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178980463
quote:
99s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Jawel, hoor. Pascale ging in 't water nadat ze zijn suggestie volgde.
Ja dat is wel verdacht maar werd dat door kandidaten benoemd?
Ik meen dat alleen Pieter aan t woord kwam om te zeggen hoe verdacht dat van Pascale was..
pi_178980504
Oooooh, verdorie.. in café de Mol wordt terecht opgemerkt dat de mol deze aflevering zijn telefoonnummer geeft. Precies wat Pieter in de bar deed!!! :o
  zondag 6 mei 2018 @ 23:32:12 #205
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178980555
Bizar weer. Dacht dat Pascale echt op goede weg zat.
  zondag 6 mei 2018 @ 23:33:25 #206
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_178980575
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:28 schreef Maartel het volgende:
Oooooh, verdorie.. in café de Mol wordt terecht opgemerkt dat de mol deze aflevering zijn telefoonnummer geeft. Precies wat Pieter in de bar deed!!! :o
Ik moet zeggen dat bij café de Mol veel betere theorieën voorbij komen.
Isn't it ironic, don't you think
pi_178980688
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:33 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat bij café de Mol veel betere theorieën voorbij komen.
Ja, t is ff afwachten of ze ook klopten, maar heb minder t gevoel dan bij Moltalk dat ze ons expres in verkeerde richtingen duwen!

Volgende week dus al de onthulling begrijp ik uit de afsluiting van Café De Mol!
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 23:44:25 #208
288245 Moira.
This is my stankface.
pi_178980719
Net ff Café de Mol teruggekeken. Dat Pieter gelijk wist welke kamersleutel hij wilde pakken viel mij ook al op. Maar ik ging er dan vanuit dat hij daarmee in de sleutelpositie van Pascal terecht zou komen, dus toen 'ie daar niet terecht kwam dacht ik dat 'ie misschien de verkeerde sleutel had onthouden? Maar de enige reden waarom hij die bar-sleutel wilde was misschien juist wel vanwege dat telefoonnummer-scenario.

Verder ook weer opvallend dat Pieter de minst verdachte is onder de Vlaamse Mol-stemmers? :?
[i]"Moira heeft wel een punt."[/i]
- Pharkus, 2017
Sshht ben aan het afstuderen ja! Ff geen tijd nu.
pi_178980762
Ja dat blijf ik ook gek (en gemanipuleerd) vinden.

Verder vind ik ergens t hele 'de juiste sleutel pakken' ook raar, want de redactie kan natuurlijk gewoon na het verdelen bepalen wie welke opdracht krijgt. Aangezien de kamers daarin amper relevant waren. (Of sauna/zwembad/bar moeten op die etages zitten)
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 23:50:34 #210
288245 Moira.
This is my stankface.
pi_178980791
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:48 schreef Maartel het volgende:
Ja dat blijf ik ook gek (en gemanipuleerd) vinden.

Verder vind ik ergens t hele 'de juiste sleutel pakken' ook raar, want de redactie kan natuurlijk gewoon na het verdelen bepalen wie welke opdracht krijgt. Aangezien de kamers daarin amper relevant waren. (Of sauna/zwembad/bar moeten op die etages zitten)
Ja true, maar meestal is het wel zo dat er bij iedere sleutel/kamer een bepaalde opdracht hoort zodat de mol weet welk cijfer/sleutel hij moet pakken toch?
- Pharkus, 2017
pi_178980811
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja true, maar meestal is het wel zo dat er bij iedere sleutel/kamer een bepaalde opdracht hoort zodat de mol weet welk cijfer/sleutel hij moet pakken toch?
Uhu, en Pieter flikte al eerder zoiets met enveloppen, maar in dit geval leken de sleutels stiekem vrij irrelevant.

Ik vind vanuit mijn Pietertunnel wel vrij geloofwaardig dat 'de mol geeft vandaan zijn telefoonnummer' de hint was, waar Pascale heel veel aan hade kunnen hebben.
pi_178980819
Wat een aflevering weer, echt fantastisch!! *O* O+

NL versie + houding van sommige BNers is wel echt amateur hour in vergelijking met De Mol BE.

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:10 schreef Maartel het volgende:
Zou bij die kaarsopdracht trouwens ff naast de kaars blazen zodat de ander denkt dat ie uit is niet mogen?
Dat is wel een goeie ja, uiteindelijk verteld Pascal natuurlijk nu ook alleen wat ze zelf wilt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator zondag 6 mei 2018 @ 23:53:12 #213
288245 Moira.
This is my stankface.
pi_178980827
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef Maartel het volgende:

[..]

Uhu, en Pieter flikte al eerder zoiets met enveloppen, maar in dit geval leken de sleutels stiekem vrij irrelevant.

Ik vind vanuit mijn Pietertunnel wel vrij geloofwaardig dat 'de mol geeft vandaan zijn telefoonnummer' de hint was, waar Pascale heel veel aan hade kunnen hebben.
Ja daarom, da's ook de enige reden dat ik me zou kunnen bedenken dat hij die kamersleutel zou willen pakken, omdat 't de telefoonnummer-kamer was en 't een extra zetje is in de hint ofzo.
Óf hij heeft het verkeerde sleutelnummer onthouden óf hij is niet de mol :D
- Pharkus, 2017
pi_178980842
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef ITrade het volgende:
Wat een aflevering weer, echt fantastisch!! *O* O+

NL versie + houding van sommige BNers is wel echt amateur hour in vergelijking met De Mol BE.
Absoluut! Slotaflevering is ook altijd zó veel beter. Echt drie kwartier tijd voor hints en sabotages, inclusief sabotagepogingen die mis gingen (zoals bij mol vorig jaar die iets echt thuis geoefend had maar door halve paniekaanval niet uitgevoerd kreeg)
  zondag 6 mei 2018 @ 23:54:55 #215
67640 SaintOfKillers
pi_178980853
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:52 schreef Maartel het volgende:
Dan vind ik een blokfluit-hint naar Lloyd minder vergezocht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_178980858
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja daarom, da's ook de enige reden dat ik me zou kunnen bedenken dat hij die kamersleutel zou willen pakken, omdat 't de telefoonnummer-kamer was en 't een extra zetje is in de hint ofzo.
Óf hij heeft het verkeerde sleutelnummer onthouden óf hij is niet de mol :D
Hij is wel de mol. En denk dat ie die sleutel pakte wegens die hint (en mogelijk omdat ie geen zin had shirtloos in zwembad/sauna te zitten ;) )
pi_178980873
quote:
99s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dan vind ik een blokfluit-hint naar Lloyd minder vergezocht.
Mja, ik vind opzich best opvallend dat 2 keer in 1 aflevering een telefoonnummer gegeven wordt. Zie in slotaflevering best gebeuren dat we zien dat op t briefje voor 'Jackie' hetzelfde nummer staat
  zondag 6 mei 2018 @ 23:59:52 #218
67640 SaintOfKillers
pi_178980908
Ik las ergens (het forum waar ze het telefoonnummer hadden ontdekt) dat er nog ergens een eerdere telefoonbiep was, voor ze aan het telefoonnummer zelf begonnen, en dat toen Lloyd in beeld was.

Maar goed, Lloyd is mijn verdachte niet.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 00:03:09 #219
288245 Moira.
This is my stankface.
pi_178980942
Maar wat betreft Pieter zelf vind ik de meest overtuigende hint dan nog wel de Priester/Preacher/Prayer liedjes en muziek en dingen hoor. Geen idee of die in latere afleveringen nog naar voren zijn gekomen want ik heb het ook maar van iemand hier (en een keer viel 'living on a prayer' me zelf op).
Verder moet ik 't vooral hebben van het spel zelf en wat de kandidaten daarin doen dat verdacht is of niet.

Dat vind ik ook wel mooi aan De Mol BE O+ Op zoek naar de mol en niet op zoek naar hints.
- Pharkus, 2017
pi_178980944
Ik vind Lloyd al meerdere keren echt heel kandidaats.
Maar stiekem hoop ik daarom dan weer op hem als mol. Gewoon omdat ik mijn 'ik heb nu al heel veel seizoenen gezien en weet t een paar afleveringen van te voren al zeker'-dingetje heel graag onderuit gehaald zie worden.
pi_178980966
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:03 schreef Moira. het volgende:
Maar wat betreft Pieter zelf vind ik de meest overtuigende hint dan nog wel de Priester/Preacher/Prayer liedjes en muziek en dingen hoor. Geen idee of die in latere afleveringen nog naar voren zijn gekomen want ik heb het ook maar van iemand hier (en een keer viel 'living on a prayer' me zelf op).
Verder moet ik 't vooral hebben van het spel zelf en wat de kandidaten daarin doen dat verdacht is of niet.

Dat vind ik ook wel mooi aan De Mol BE O+ Op zoek naar de mol en niet op zoek naar hints.
True. Ik zit ook niet zo op hints, wel op typische spel(positie)keuzes die des Mols zijn.
Als laatste nog ff een homerun slaan waardoor jij de held bent maar je iedereen dwingt te rennen..
Of als held de nacht in een auto doorbrengen maar er niks mee verdienen. Die laatste was voor mij echt doorslaggevend.
pi_178981026
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:03 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Lloyd al meerdere keren echt heel kandidaats.
Maar stiekem hoop ik daarom dan weer op hem als mol. Gewoon omdat ik mijn 'ik heb nu al heel veel seizoenen gezien en weet t een paar afleveringen van te voren al zeker'-dingetje heel graag onderuit gehaald zie worden.
Haha dit heb ik ook maar het is nogal wisselend. Bij het onderhandele nam hij echt de tijd en herhaalde elke keer dezelfde context dus ik dacht hij zit hier kei hard te mollen maar uiteindelijk begon de klok flink door de tikken en was er opeens een deal waar hij een flink nadeel had (maar de pot niet verder wilde benadelen).

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:04 schreef Maartel het volgende:

[..]

True. Ik zit ook niet zo op hints, wel op typische spel(positie)keuzes die des Mols zijn.
Als laatste nog ff een homerun slaan waardoor jij de held bent maar je iedereen dwingt te rennen..
Of als held de nacht in een auto doorbrengen maar er niks mee verdienen. Die laatste was voor mij echt doorslaggevend.
Die aan het begin toen wegreden hadden 25 en 50 euro ofzo? Beter alles of niets dan toch? Met het op safe spelen ga je natuurlijk nooit een dikke pot krijgen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178981190
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:09 schreef ITrade het volgende:
Die aan het begin toen wegreden hadden 25 en 50 euro ofzo? Beter alles of niets dan toch? Met het op safe spelen ga je natuurlijk nooit een dikke pot krijgen.
Is waar, maar ik vond dit echt een klassiek gevalletje 'de mol speelt de grote held, terwijl t ondertussen níks oplevert'.
pi_179007001
Ik weet niet hoe het bij de Vlaamse versie zit, maar ik vind Pieter wel extreem verdacht.
De hints wijzen wel heel erg naar hem al een tijdje. Je kan Baha nog overwegen, maar het was al duidelijk dat Pascale en Lloyd te erg kandidaat waren, ook als je kijkt naar het opgeleverde geld.

Kanttekening kan je maken bij Lloyd dat hij 4000 verspild door zo lang te wachten met een compromis, maar als kandidaat kon je misschien zoveel voordeel halen bij het vervolg, dat je dat risico toch neemt.

Opdrachten zijn leuk en heel erg raar dat Pascale haar voordeel niet kon halen, maar ze was ook wel een partij dom ook hoor. Ik vroeg me af of ze het echt was of zo speelde. Blijkbaar het eerste.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:35:02 #225
384886 Joosie200
mag het weten
pi_179007119
Leuke aflevering wederom. Pascale deed een Klaas van Kruistum door om te slaan in de kano :P De lach van Baha op de quad _O_ Verder wil je als mol natuurlijk geraken tot het kaars uitblazen eindspel. Alleen Pieter saboteerde zichzelf met jenga en Baha had kennelijk niet de lijst van buiten geleerd. Lloyd had trouwens ook naast de kaars kunnen blazen. Door het tussenschot kon Pascale nooit weten of Lloyd zijn kaars echt had uitgeblazen. Geloof dat de crew ook met dit scenario rekening had gehouden.

Pieter was uit zijn hum in de auto nadat Pascale het spoor naar de mol had gevonden. Ultiem acteermoment? Ik zag drie kandidaten die alleszins opgewekt waren en dat Baha dan de muziek aanzet is idd raar. Maar vlak daarna had ie zo'n geniepig lachje na zijn grap richting Pieter :7
Op donderdag 2 november 2017 00:39 schreef Fripsel het volgende:
Luister naar deze man!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')