abonnement Unibet Coolblue
pi_178547897


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_178547909
Je zegt zelf dat het geen standaard supply chain is (wat ook wel klopt), maar je noemt het wel een VEN killer? :P Ze hebben een andere usecase.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178547948
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:25 schreef dimmak het volgende:
Je zegt zelf dat het geen standaard supply chain is (wat ook wel klopt), maar je noemt het wel een VEN killer? :P Ze hebben een andere usecase.
Hmhm klopt wel, naja, beetje trollen ;)
  † In Memoriam † maandag 16 april 2018 @ 10:42:18 #4
230491 Zith
pls tip
pi_178548133
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 10:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hmhm klopt wel, naja, beetje trollen ;)
Zo maak je het mij wel heel makkelijk, note++ en ban wegens trollen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178548229
1btc = 1btc
pi_178548234
Wie is de venkiller dan
Lambo of Rekt
pi_178548287
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Zo maak je het mij wel heel makkelijk, note++ en ban wegens trollen.
Huh nee, sorry, grapje!
Ik dacht dat dat wel mocht in SC :P
pi_178548292
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:49 schreef EggsTC het volgende:
Wie is de venkiller dan
Seal :D
pi_178548307
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 10:52 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Seal :D
En de coinmarketcap naam? :o
Lambo of Rekt
pi_178548324
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 10:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En de coinmarketcap naam? :o
Dat is er nog niet, is nu net in pre-sale :)
http://seal.network/
pi_178548326
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 10:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En de coinmarketcap naam? :o
Staat er nog niet op. Pre tokensale. Het is een anti-counterfeit chain.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178548338
Doen jullie mee?
Lambo of Rekt
pi_178548363
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:54 schreef EggsTC het volgende:
Doen jullie mee?
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA?
Maar even serieus, ik heb ingekocht ja.
pi_178548367
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:54 schreef EggsTC het volgende:
Doen jullie mee?
Nah. Op zich wel een goed idee. Maar de bedoeling is dat ook de gegevens van de 2e eigenaar na resell in de blockchain komen te staan. Iets wat ik zelf niet zou willen.

Ook zie ik niet in waarom Nike bijv. zelf geen NFC chip in de schoen wil drukken. Daar is geen blockchain voor nodig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178548396
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nah. Op zich wel een goed idee. Maar de bedoeling is dat ook de gegevens van de 2e eigenaar na resell in de blockchain komen te staan. Iets wat ik zelf niet zou willen.

Ook zie ik niet in waarom Nike bijv. zelf geen NFC chip in de schoen wil drukken. Daar is geen blockchain voor nodig.
Bij elke scan van NFC chip, wijzigen waardes in de blockchain, zodat het e.e.a niet vervalst kan worden.
Als het een static NFC chip is zonder koppeling, kan dat nog wel lijkt me.
  maandag 16 april 2018 @ 11:14:46 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178548666
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 10:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Weer iemand, die zich 0 inleest. :)
Lekker makkelijk.
Voor mensen zoals jou, ga ik ook niet vertellen wat het meer kan, zoek het je maar lekker uit :D
Ik heb de website bekeken en dat is wat ik tegenkom. Heb de whitepaper ff snel gescand en ik zie een erc20-token met een chip en een app. Daarnaast namedroppen ze NXP zonder dat duidelijk is of ze nou wel of met ze samenwerken.

Jij komt hier je coin shillen, doe het dan op z'n minst goed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178548677
Lol VEN killer

Puuhllleeeaaase


Ven is top 2 material

En dan heb ik het niet over #2 ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 11:15:23 ]
  maandag 16 april 2018 @ 11:15:33 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178548686
Ik zie de toegevoegde waarde er niet echt van, volgens mij wordt de complete supply chain nu wel afgedekt met de huidige oplossingen.

Zeker qua chinese coins is er een sterk blok aan het vormen. Vechain + Qtum + Metaverse, en die dan potentieel gekoppeld via CPChain sidechain oplossingen.

Het lijkt me een potentiele concurrent die begint met 4 - 0 achter. Potentieel slagingspercentage is me veel te laag om in te stappen in de ICO fase, wellicht als het team wat progressie heeft getoond.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178548710
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 11:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb de website bekeken en dat is wat ik tegenkom. Heb de whitepaper ff snel gescand en ik zie een erc20-token met een chip en een app. Daarnaast namedroppen ze NXP zonder dat duidelijk is of ze nou wel of met ze samenwerken.

Jij komt hier je coin shillen, doe het dan op z'n minst goed.
Ze hebben een partnership met NXP
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 11:25:20 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178548918
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:16 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ze hebben een partnership met NXP
Partnership waar zij voor betalen zodat NXP de chips maakt. Ze zijn dus klant van NXP, geen partner. Alles wordt tegenwoordig partnership genoemd.
pi_178549000
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 11:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Partnership waar zij voor betalen zodat NXP de chips maakt. Ze zijn dus klant van NXP, geen partner. Alles wordt tegenwoordig partnership genoemd.
Ze kennen elkaar, liggen op 1 uur van elkaar af, en hebben duidelijke afspraken over deze chips. :)
Neway, Deloitte / HP is er ook al.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 11:36:49 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178549205
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ze kennen elkaar, liggen op 1 uur van elkaar af, en hebben duidelijke afspraken over deze chips. :)
Neway, Deloitte / HP is er ook al.
Kom op zeg. NXP is niet de bakker om de hoek die even voor de lol chips voor je gaat bakken.
  maandag 16 april 2018 @ 11:38:43 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178549248
quote:
• NXP and many brands are also located in the Netherlands
• The Netherlands ranks 3rd in global blockchain development
• World-class tech talent
• Influx of talent from the UK due to the Brexit
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178549262
Draait dat seal op Ethereum?
pi_178549264
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 11:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kom op zeg. NXP is niet de bakker om de hoek die even voor de lol chips voor je gaat bakken.
Ask in telegram maar voor details als je dingen niet gelooft.
Zit hier niets te verzinnen.
pi_178549285
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ask in telegram maar voor details als je dingen niet gelooft.
Zit hier niets te verzinnen.
Matige shill, 5/7.
  maandag 16 april 2018 @ 11:40:43 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178549292


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178549332
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Matige shill, 5/7.
Ja kom op hey, ik vertel info die ik allang heb doorgevraagd daar, en hier beweert men dat het niet klopt.
Ga dan zelf vragen :)
pi_178549343
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 11:40 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]

[ [url=https://thumbs-prod.si-cdn.com/UJlQR6-cw95qT5pajvyG0c8SS2c=/fit-in/1072x0/filters:focal(393x403:394x404)/https://public-media.smit(...)y2web.jpg]afbeelding[/url] ]
_O-
Lambo of Rekt
pi_178549345
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:39 schreef KappenBakken het volgende:
Draait dat seal op Ethereum?
Ja, maar ze willen programmeurs aannemen, zodat in 2020 ze een eigen blockchain hebben.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178549363
Seal :')
pi_178549381
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, maar ze willen programmeurs aannemen, zodat in 2020 ze een eigen blockchain hebben.
Oke.

Ik zie veel 'dapps' dat doen, vraag me af waarom.
pi_178549398
Seal is echt poep
pi_178549404
@Kyran had je je WAN nog verkocht op het hoogtepunt?
  maandag 16 april 2018 @ 11:45:32 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178549412
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:42 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ja kom op hey, ik vertel info die ik allang heb doorgevraagd daar, en hier beweert men dat het niet klopt.
Ga dan zelf vragen :)
Hoezo nog een keer vragen? Hebben die lui niks beters te doen? moeten ze niet een blockchain gaan ontwikkelen ofzo? Als jij alle antwoorden al hebt kun je ze toch gewoon doorgeven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178549414
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:43 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja, maar ze willen programmeurs aannemen, zodat in 2020 ze een eigen blockchain hebben.
_O-
pi_178549430
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoezo nog een keer vragen? Hebben die lui niks beters te doen? moeten ze niet een blockchain gaan ontwikkelen ofzo? Als jij alle antwoorden al hebt kun je ze toch gewoon doorgeven.
I tryyyyyyyyyyyyyy
Maar men gelooft me niet. :'(
pi_178549432
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oke.

Ik zie veel 'dapps' dat doen, vraag me af waarom.
Zodat merken hun eigen bApps (brand apps, echt ik verzin het niet :P) op hun blockchain kunnen bouwen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178549457
Het wordt iig de killer!
Jullie hebben het van mij.

We spreken elkaar over paar maandjes als ik in de lambo voorbij kom. :D
  maandag 16 april 2018 @ 11:47:52 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178549475
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef pnxsinned het volgende:
Het wordt iig de killer!
Jullie hebben het van mij.

We spreken elkaar over paar maandjes als ik in de lambo voorbij kom. :D
Ik zal voor je duimen w/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178549512
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef pnxsinned het volgende:
Het wordt iig de killer!
Jullie hebben het van mij.

We spreken elkaar over paar maandjes als ik in de lambo voorbij kom. :D
Dit is toch geen verkoop argument man :')

Wie is de competitie in dit segment (VEN?) en waarom doet seal het beter dan hun? Waarom krijgt de token waarde?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 11:50:28 #42
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178549544
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:45 schreef KappenBakken het volgende:
@Kyran had je je WAN nog verkocht op het hoogtepunt?
20% verkocht :) Had de neiging om wat te wachten, maar toch maar deel verkocht volgens mijn eigen schema :P

WAN zit bij mij in de categorie waarik minstens x5 van verwacht vanaf mijn instapmoment. Bij 110% in USD waarde (en +80% in satoshi) heb ik 20% verkocht. Volgende 20% gaat weg bij 200% en dan de laatste 20% bij 500%.

Als er tussendoor iets veranderd waardoor ik denk dat het nog hoger gaat komen kan ik altijd nog kijken wat ik doe.
pi_178549552
Ik geloof ook niet echt erin dat dit een killer van VEN wordt...
Lambo of Rekt
pi_178549594
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

20% verkocht :) Had de neiging om wat te wachten, maar toch maar deel verkocht volgens mijn eigen schema :P

WAN zit bij mij in de categorie waarik minstens x5 van verwacht vanaf mijn instapmoment. Bij 110% in USD waarde (en +80% in satoshi) heb ik 20% verkocht. Volgende 20% gaat weg bij 200% en dan de laatste 20% bij 500%.

Als er tussendoor iets veranderd waardoor ik denk dat het nog hoger gaat komen kan ik altijd nog kijken wat ik doe.
Verstandig toch? Staat nu best wat lager volgens mij.

Lekker gewerkt ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 11:53:24 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178549614
Het is niet dat ik je niet geloof, maar als dit de antwoorden zijn die ze geven dan heb ik er geen vertrouwen in.

Als je afspraken hebt met NXP zodat ze je chips maken dan ben je gewoon een klant van NXP, geen partner. Dat NXP op een uur afstand van SEAL zit doet er niet toe. Dat ze dit soort onzin moeten toevoegen laat al zien dat het nergens op slaat. Wat boeit mij nou of NXP één uur of tien uur van SEAL af zit. Tegenwoordig kan je binnen 24 uur je pakket afleveren aan de andere kant van de wereld.
pi_178549638
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:49 schreef iloveshitcoins het volgende:
1btc = 1btc
1 DOGE = 1 DOGE
  maandag 16 april 2018 @ 11:55:15 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178549655
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef pnxsinned het volgende:
Het wordt iig de killer!
Jullie hebben het van mij.

We spreken elkaar over paar maandjes als ik in de lambo voorbij kom. :D
Lambo? Je bedoeld de wachtrij bij de lokale voedselbank? :P

Als je een pokerspeler als ambassadeur op de payroll hebt, dan ben je een serieus bedrijf hoor. Die gaat seal wel eventjes aan de man brengen _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 11:55:29 #48
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178549660
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Verstandig toch? Staat nu best wat lager volgens mij.

Lekker gewerkt ^O^
Yup, 75% in USD en +55% in BTC nu. Zou weer een deel terug kunnen kopen met de winst, maar twijfel nog of ik dat wil doen. Af en toe wat meer in BTC laten voor bull run van BTC of gewoon om ergens anders in te steken is ook wel leuk :P
pi_178549676
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:43 schreef kthxbye het volgende:
Seal :')
Ongelofelijke kutnaam voor een blockchain project.
pi_178549699
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lambo? Je bedoeld de wachtrij bij de lokale voedselbank? :P

Als je een pokerspeler als ambassadeur op de payroll hebt, dan ben je een serieus bedrijf hoor. Die gaat seal wel eventjes aan de man brengen _O_
vergeet de coverage op drie zeer grote mediaplatformen niet
pi_178549710
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:53 schreef Kyran het volgende:
Het is niet dat ik je niet geloof, maar als dit de antwoorden zijn die ze geven dan heb ik er geen vertrouwen in.

Als je afspraken hebt met NXP zodat ze je chips maken dan ben je gewoon een klant van NXP, geen partner. Dat NXP op een uur afstand van SEAL zit doet er niet toe. Dat ze dit soort onzin moeten toevoegen laat al zien dat het nergens op slaat. Wat boeit mij nou of NXP één uur of tien uur van SEAL af zit. Tegenwoordig kan je binnen 24 uur je pakket afleveren aan de andere kant van de wereld.
Ja.maar partners komen dus regelmatig even op de koffie ;')
Vakman pur sang
pi_178549721
Founder Bart is in staat om zijn beide hersenhelften te gebruiken (ja het staat er echt) :')
pi_178549724
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:53 schreef Kyran het volgende:
Het is niet dat ik je niet geloof, maar als dit de antwoorden zijn die ze geven dan heb ik er geen vertrouwen in.

Als je afspraken hebt met NXP zodat ze je chips maken dan ben je gewoon een klant van NXP, geen partner. Dat NXP op een uur afstand van SEAL zit doet er niet toe. Dat ze dit soort onzin moeten toevoegen laat al zien dat het nergens op slaat. Wat boeit mij nou of NXP één uur of tien uur van SEAL af zit. Tegenwoordig kan je binnen 24 uur je pakket afleveren aan de andere kant van de wereld.
Ok man!
We zien over enkele maanden.
Feit is, dat zij wel een product volledig klaar hebben, kan 99% van de ICO's nog gaan leren, laat staan top 100 op CMC :)
pi_178549732
Die biografieën in gebroken Engels zijn heerlijk cringy :)
pi_178549744
Enkel het negatieve wordt hier altijd belicht :) De positieve dingen die er zijn, wat 99% van alle andere bagger niet heeft, heeft niemand het over.
Zo typisch dit.
pi_178549799
Ik zie vooral veel geblaat, weinig wol. Wat een ellenlange zinnen vol buzzwords.

quote:
Growth Mindset
Although we have a high bar for quality, we don’t look for the best people. We look for the ones most eager to become the best version of themselves while maintaining humility, intellectual honesty, integrity and brotherhood and the desire to be a part of something greater than oneself. We go to great lengths to nurture this. We promote healthy habits such as cold resistance training, mindfulness and strength training by making them business goals as important as other deliverables. We use personal training and our own chef trained in the culinary art of sports and neurogenic nutrition to ensure cortisol levels are low, energy is high and neural growth is maintained. Our team members are required to learn new skills continuously.

Extreme Ownership
Coined by Jocko Willink, a retired Navy Seal commander, extreme ownership describes leadership principles applicable to everyone down the chain of command, from the CEO to the dishwasher. We are all leaders of our lives and take pride in bringing our own goals as well as the goals entrusted to us to completion. The teachings of Jocko Willink Leif Babin remind us that our challenges pale in comparison to the combat situations of the US Navy Seals. We expect our team members to step up and rise to the occasion.
Ja, de vaatwasser ook, ja?

Ik snap dat het leuk eruit ziet en allemaal reuze interessant klinkt, pnxsinned, maar ik blijf erbij, 99% van de ICOs is troep.
pi_178549839
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:59 schreef pnxsinned het volgende:
Enkel het negatieve wordt hier altijd belicht :) De positieve dingen die er zijn, wat 99% van alle andere bagger niet heeft, heeft niemand het over.
Zo typisch dit.
Vind ik ook, zo was wagerr en AE ook allebei kut volgens velen hier, van beiden heb ik minimaal 5x ico eruit gehaald.

Verder zie ik Seal niet echt concurreren met VEN ofzo, VEN heeft bakken meer ervaring in het bedrijfsleven, maar wellicht dat je wel je ICO prijs kan multiplien. Ik heb het niet goed genoeg onderzocht maar als ik hoor dat er pokerspelers zijn die de marketing moeten gaan verrichten...
Lambo of Rekt
pi_178549845
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:02 schreef kthxbye het volgende:
Ik zie vooral veel geblaat, weinig wol. Wat een ellenlange zinnen vol buzzwords.

[..]

Ja, de vaatwasser ook, ja?

Ik snap dat het leuk eruit ziet en allemaal reuze interessant klinkt, pnxsinned, maar ik blijf erbij, 99% van de ICOs is troep.
Een ICO wat een product klaar heeft troep noemen. :')
Nogmaals, 99% heeft helemaal niets klaar, behalve een simpele WP.
Afijn, tuurlijk staan er veel mooie dingen in, vind je overal wel.
pi_178549876
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vind ik ook, zo was wagerr en AE ook allebei kut volgens velen hier, van beiden heb ik minimaal 5x ico eruit gehaald.

Verder zie ik Seal niet echt concurreren met VEN ofzo, VEN heeft bakken meer ervaring in het bedrijfsleven, maar wellicht dat je wel je ICO prijs kan multiplien. Ik heb het niet goed genoeg onderzocht maar als ik hoor dat er pokerspelers zijn die de marketing moeten gaan verrichten...
Die x5 had niet zoveel te maken met de kwaliteit van de ICO.
pi_178549904
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 12:05 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Die x5 had niet zoveel te maken met de kwaliteit van de ICO.
Ja, en waarom zou dat seal dan niet x5 kunnen gaan, als dat ook allemaal kut was?

Ik ga er zelf geen geld in steken, maar dit kan dus net zo makkelijk x5.

Ergo; er hoeft niet eens wat kwalitatief goed te zijn aan een product om te stijgen in deze wereld, kijk naar TRON en RIPPLE... hier draait het alleen om hype en vertrouwen ergens in, marketingteams zijn hier minstens zo belangrijk als de skills van de coders.
Lambo of Rekt
pi_178549906
Buiten dat, killer is groot woord ook, maar weet wel dat er ruimte genoeg is voor beide.
Zullen veel westerse bedrijven zijn, die niks te maken hebben met een bedrijf in china die dit gaan regelelen.
Seal is het antwoord dan.
  maandag 16 april 2018 @ 12:09:35 #62
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178549970
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en waarom zou dat seal dan niet x5 kunnen gaan, als dat ook allemaal kut was?

Ik ga er zelf geen geld in steken, maar dit kan dus net zo makkelijk x5.
Hij heeft het over een succesvol product, niet of iemand er wat geld inpompt om de prijs op te drijven.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178549986
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 12:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij heeft het over een succesvol product, niet of iemand er wat geld inpompt om de prijs op te drijven.
Ja, maar welke coin heeft op dit moment wel een succesvol product dan?
Lambo of Rekt
pi_178550002
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en waarom zou dat seal dan niet x5 kunnen gaan, als dat ook allemaal kut was?

Ik ga er zelf geen geld in steken, maar dit kan dus net zo makkelijk x5.

Ergo; er hoeft niet eens wat kwalitatief goed te zijn aan een product om te stijgen in deze wereld, kijk naar TRON en RIPPLE... hier draait het alleen om hype en vertrouwen ergens in, marketingteams zijn hier minstens zo belangrijk als de skills van de coders.
Daar gaat het toch niet om?
pi_178550028
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 12:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om?
Waar gaat het dan wel om? We komen hier toch om doekoe te harken, onnie?
Lambo of Rekt
pi_178550085
Ik denk dat 90% van alle crypto's geen werkend "product" heeft behalve een coin, die precies hetzelfde doet als andere coins, het uitwisselen van waarde van wallet A naar B.
Ik ben tegenwoordig heel voorzichtig met ICO's omdat de meesten iets verzinnen waarvan ze nog niet eens weten of het mogelijk is maar wel vast een coin uitgeven waarmee ze binnen een dag 30 miljoen dollar ophalen, ik zou bijna zelf een coin gaan verzinnen met een leuk idee erachter
pi_178550087
Ik begrijp dat negatieve hier niet... durf amper nog iets te "shillen" hier.
Toch allemaal puin en rotzooi, compleet voorbij aan het feit er daadwerkelijk een product is deze keer.

Ik begrijp jullie niet. :'(
pi_178550112
Ik zal eens kijken naar Seal
pi_178550122
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:14 schreef pnxsinned het volgende:
Ik begrijp dat negatieve hier niet... durf amper nog iets te "shillen" hier.
Toch allemaal puin en rotzooi, compleet voorbij aan het feit er daadwerkelijk een product is deze keer.

Ik begrijp jullie niet. :'(
Je coin is ook kut,... ze hebben gelijk, maar ik zie niet in waarom dit geen ico x5 kan opleveren bijv, net als die BadVlad, of hoe heet die knakker... die koopt ico's in om ze gelijk bij launch te verkopen, en opzich is dat nog niet eens zo gek, want vele coins zijn gelijk meer waard dan de icoprijs.

Verder speel ik advocaat van de duivel natuurlijk, maarja, het ligt eraan waarvoor je komt, als je voor de lange termijn die coin in gaat zou ik m ook afraden.
Lambo of Rekt
pi_178550236
Ik zat ook alleen maar ff te zeiken om het zeiken hoor, excuus.

Naja, ik doe er niet aan mee maar hoop dat je em mooi kan flippen :)

Blijft toch mooi deze markt. _O_
pi_178550337
Dat dat SIA nog in de top 40 staat en doge ook, man man man.... boven stratis allebei :')
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 12:24:19 #72
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178550341
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 12:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je coin is ook kut,... ze hebben gelijk, maar ik zie niet in waarom dit geen ico x5 kan opleveren bijv, net als die BadVlad, of hoe heet die knakker... die koopt ico's in om ze gelijk bij launch te verkopen, en opzich is dat nog niet eens zo gek, want vele coins zijn gelijk meer waard dan de icoprijs.

Verder speel ik advocaat van de duivel natuurlijk, maarja, het ligt eraan waarvoor je komt, als je voor de lange termijn die coin in gaat zou ik m ook afraden.
Klopt, maar dat zijn twee totaal verschillende dingen.

In een ICO stappen om te flippen en meteen te verkopen is één ding. Om een coin VEN killer te noemen is iets totaal anders.
pi_178550364
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zijn twee totaal verschillende dingen.

In een ICO stappen om te flippen en meteen te verkopen is één ding. Om een coin VEN killer te noemen is iets totaal anders.
Ja VEN killer is natuurlijk een giller. :P
Lambo of Rekt
pi_178550436
Weten jullie trouwens welke coin vorig jaar het allerbeste rendement heeft gemaakt?
pi_178550459
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:28 schreef metallicelmo het volgende:
Weten jullie trouwens welke coin vorig jaar het allerbeste rendement heeft gemaakt?
Nou? Rippel?
Lambo of Rekt
pi_178550475
Ik denk dat het wel een goeie coin is, en markt zal aanboren in EU. Genoeg bedrijven die niets met bedrijven in China te maken willen hebben.
Markt genoeg voor beiden.
pi_178550510
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:29 schreef pnxsinned het volgende:
Ik denk dat het wel een goeie coin is, en markt zal aanboren in EU. Genoeg bedrijven die niets met bedrijven in China te maken willen hebben.
Markt genoeg voor beiden.
Het probleem is, is dat 90% van alle (non-food) producten wereldwijd, uit china komen ;(
Lambo of Rekt
pi_178550515
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:14 schreef pnxsinned het volgende:
Ik begrijp dat negatieve hier niet... durf amper nog iets te "shillen" hier.
Toch allemaal puin en rotzooi, compleet voorbij aan het feit er daadwerkelijk een product is deze keer.

Ik begrijp jullie niet. :'(
Je doet het zelf met het VEN killer te noemen. Je kunt best een coin shillen. Maar als je dan zo gaat doen, pak dan iig wel een echt concurrent. VEN en Seal zijn niet eens te vergelijken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178550516
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja VEN killer is natuurlijk een giller. :P
We will see :)
Techniek is iig al beter dan wat VEN gebruikt.
pi_178550530
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou? Rippel?
Volgens mij is het Verge :X 190.000% ofzo, van $0,000018 naar $0,24
Daar hadden we met z'n allen zo schandalig rijk van kunnen worden
pi_178550553
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:31 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Volgens mij is het Verge :X 190.000% ofzo, van $0,000018 naar $0,24
Daar hadden we met z'n allen zo schandalig rijk van kunnen worden
Als/dan telt niet. En het kwam eigenlijk grotendeels ook maar alleen door die mcafee tweet.
Lambo of Rekt
pi_178550642
elke noob kan een batch rfid chips laten drukken met een sleutel naar een blockchain.
Maar daar is helemaal geen markt voor.
Wie wil zijn fles wijn nou inscannen?
Vakman pur sang
pi_178550685
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
elke noob kan een batch rfid chips laten drukken met een sleutel naar een blockchain.
Maar daar is helemaal geen markt voor.
Wie wil zijn fles wijn nou inscannen?
Een italiaanse wijngaard heeft al een pilot gedraait en aangegeven interested te zijn, vanwege hun exclusieve wijnen. :)
pi_178550709
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
elke noob kan een batch rfid chips laten drukken met een sleutel naar een blockchain.
Maar daar is helemaal geen markt voor.
Wie wil zijn fles wijn nou inscannen?
Ze willen vooral counterfeit tegen gaan, dus namaakspullen.

Stel jij haalt een schilderij (of exclusieve kleding), kun je de NFC chip scannen en kijken wie de vorige eigenaar was. Bovendien zal jouw naam er dan komen te staan als huidige eigenaar.

Ik zou het ook niet gebruiken voor een fles wijn.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178550751
Come on boys, jullie kunnen zijn shill wel afkraken, maar lees dan tenminste even de whitepaper door. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178550879
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:40 schreef dimmak het volgende:
Come on boys, jullie kunnen zijn shill wel afkraken, maar lees dan tenminste even de whitepaper door. :P
Wat vind jij er in alle eerlijkheid van?
Puin voor long term? Enkel goed om te flippen of?
pi_178551010
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 12:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ergo; er hoeft niet eens wat kwalitatief goed te zijn aan een product om te stijgen in deze wereld, kijk naar TRON en RIPPLE
:')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  maandag 16 april 2018 @ 12:52:46 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_178551023
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
elke noob kan een batch rfid chips laten drukken met een sleutel naar een blockchain.
Maar daar is helemaal geen markt voor.
Wie wil zijn fles wijn nou inscannen?
genoeg markt voor in de wereld van exclusieve producten. Inderdaad niet voor een fles wijn van 5 euro, maar voor exclusieve wijnen zal daar echt wel behoefte naar zijn. Wijn is namelijk prima na te maken, je maakt het etiket na en klaar is kees.
pi_178551060
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:52 schreef alilami het volgende:

[..]

:')
Ah, daar istie, onze ripplemeister _O_
Lambo of Rekt
pi_178551107
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ah, daar istie, onze ripplemeister _O_
Je hebt hem beetje mad gemaakt geloof ik... *HAP HAP*
pi_178551155
quote:
7s.gif Op maandag 16 april 2018 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vind ik ook, zo was wagerr en AE ook allebei kut volgens velen hier, van beiden heb ik minimaal 5x ico eruit gehaald.

Verder zie ik Seal niet echt concurreren met VEN ofzo, VEN heeft bakken meer ervaring in het bedrijfsleven, maar wellicht dat je wel je ICO prijs kan multiplien. Ik heb het niet goed genoeg onderzocht maar als ik hoor dat er pokerspelers zijn die de marketing moeten gaan verrichten...
1. Prijs is niet alles
2. Als je het positieve belicht wil zien worden ga je toch naar de telegram van het project?

Liever iemand die kritisch is op projecten dan te lyrisch.
pi_178551217
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:52 schreef Blik het volgende:

[..]

genoeg markt voor in de wereld van exclusieve producten. Inderdaad niet voor een fles wijn van 5 euro, maar voor exclusieve wijnen zal daar echt wel behoefte naar zijn. Wijn is namelijk prima na te maken, je maakt het etiket na en klaar is kees.
Ja maar daar heb je echt geen vervelende blockchain bedrijven voor nodig waar je dan bepaalde coins moet kopen.
Dat kan prima via de database van het bedrijf in kwestie.
Vakman pur sang
pi_178551261
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja maar daar heb je echt geen vervelende blockchain bedrijven voor nodig waar je dan bepaalde coins moet kopen.
Dat kan prima via de database van het bedrijf in kwestie.
Database :')
Daar willen we juist vanaf.
Database is bewerkbaar, en dus niet te vertrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 13:03:59 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:04:40 #94
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551300
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:38 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Een italiaanse wijngaard heeft al een pilot gedraait en aangegeven interested te zijn, vanwege hun exclusieve wijnen. :)
Dit is echt 1 op 1 een use case van VEN ook :P
pi_178551321
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is echt 1 op 1 een use case van VEN ook :P
VEN _O_
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:06:44 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551338
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja maar daar heb je echt geen vervelende blockchain bedrijven voor nodig waar je dan bepaalde coins moet kopen.
Dat kan prima via de database van het bedrijf in kwestie.
Ja, want een reguliere database is betrouwbaar en niet te manipuleren? Dat is nou net een voordeel van blockchain grapjas.
pi_178551345
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2018 12:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar welke coin heeft op dit moment wel een succesvol product dan?
vechain
pi_178551352
hahahaha jezus, het niveau hier..

Je hebt een vast groepje, die bepaalt wat goed is ( voornamelijk door persoonlijke voorkeur ), zodra je dat groepje fokkers tegen je hebt is je coin automatisch kut en blabla.
Zitten er een paar van het vaste groepje ook in die coin dan is het geweldig en blablabla.

Nu heb je iemand van het groepje die wat anders gevonden heeft, maar andere mensen vinden het niks en nu gaan ze onderling zeuren.

Hahaha, het is hier een een ja knikkers forum geworden of je ligt eruit.. :')

@pnxsinned,

Kut he dat je coin zo simpel afgebrand wordt door je matties?

hahaha, wel leuk leedvermaak hierzo, de afgunst druipt er vanaf haha.
pi_178551365
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Database :')
Daar willen we juist vanaf.
Database is bewerkbaar, en dus niet te vertrouwen.

Bedrijven houden graag dingen binnenshuis.
“We” is in dit geval niet van toepassing.
Vakman pur sang
  maandag 16 april 2018 @ 13:08:35 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178551378
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:14 schreef pnxsinned het volgende:
Ik begrijp dat negatieve hier niet... durf amper nog iets te "shillen" hier.
Toch allemaal puin en rotzooi, compleet voorbij aan het feit er daadwerkelijk een product is deze keer.

Ik begrijp jullie niet. :'(
Als je iets aankondigt met een hoop bombarie maar vervolgens kom je niet verder dan 'vraag zelf maar in de telegram' word je niet echt serieus genomen. Al probeer je bitcoin of ethereum te shillen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:08:40 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551384
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bedrijven houden graag dingen binnenshuis.
“We” is in dit geval niet van toepassing.
Daarom werkt DNV GL met VeChain. Praat eens niet zo poep.
pi_178551385
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:30 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

We will see :)
Techniek is iig al beter dan wat VEN gebruikt.
hahahahhahh
pi_178551395
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Database :')
Daar willen we juist vanaf.
Database is bewerkbaar, en dus niet te vertrouwen.

:')

Elke bedrijf koopt juist DATA in, maar jij beweert nu dat ze er vanaf willen want het is onbetrouwbaar?

Ben je nou serieus?

Data is kennis, kennis is macht.
  maandag 16 april 2018 @ 13:09:51 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178551408
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:07 schreef noobcrypto het volgende:
hahahaha jezus, het niveau hier..

Je hebt een vast groepje, die bepaalt wat goed is ( voornamelijk door persoonlijke voorkeur ), zodra je dat groepje fokkers tegen je hebt is je coin automatisch kut en blabla.
Zitten er een paar van het vaste groepje ook in die coin dan is het geweldig en blablabla.

Nu heb je iemand van het groepje die wat anders gevonden heeft, maar andere mensen vinden het niks en nu gaan ze onderling zeuren.

Hahaha, het is hier een een ja knikkers forum geworden of je ligt eruit.. :')

@pnxsinned,

Kut he dat je coin zo simpel afgebrand wordt door je matties?

hahaha, wel leuk leedvermaak hierzo, de afgunst druipt er vanaf haha.
he vriend heb je voor mij nog een kilotje haze?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178551416
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Daarom werkt DNV GL met VeChain. Praat eens niet zo poep.
Hoho rustig modje
Vakman pur sang
pi_178551426
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 13:09 schreef fathank het volgende:

[..]

he vriend heb je voor mij nog een kilotje haze?
Tuurlijk, voorkeur voor wat voor haze? 20 monero's ben jij de man ;)
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:11:02 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551439
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:07 schreef noobcrypto het volgende:
hahahaha jezus, het niveau hier..

Je hebt een vast groepje, die bepaalt wat goed is ( voornamelijk door persoonlijke voorkeur ), zodra je dat groepje fokkers tegen je hebt is je coin automatisch kut en blabla.
Zitten er een paar van het vaste groepje ook in die coin dan is het geweldig en blablabla.

Nu heb je iemand van het groepje die wat anders gevonden heeft, maar andere mensen vinden het niks en nu gaan ze onderling zeuren.

Hahaha, het is hier een een ja knikkers forum geworden of je ligt eruit.. :')

@pnxsinned,

Kut he dat je coin zo simpel afgebrand wordt door je matties?

hahaha, wel leuk leedvermaak hierzo, de afgunst druipt er vanaf haha.
Nee, het is juist goed als iedereen kritisch blijft. Als je een coin wil shillen kom dan met eigen onderbouwing en niet "vraag maar op Telegram" of "ze zitten binnen een uur rijden van NXP". Kom op zeg. Heb nog niet één reden gehoord waarom dit project gaat slagen en groter gaat worden dan VeChain.
pi_178551442
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:09 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

:')

Elke bedrijf koopt juist DATA in, maar jij beweert nu dat ze er vanaf willen want het is onbetrouwbaar?

Ben je nou serieus?

Data is kennis, kennis is macht.
Zucht... moest even tot 10 tellen.
Snap je waar dat om ging? Want het lijkt er niet op.
pi_178551449
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:07 schreef noobcrypto het volgende:
hahahaha jezus, het niveau hier..

Je hebt een vast groepje, die bepaalt wat goed is ( voornamelijk door persoonlijke voorkeur ), zodra je dat groepje fokkers tegen je hebt is je coin automatisch kut en blabla.
Zitten er een paar van het vaste groepje ook in die coin dan is het geweldig en blablabla.

Nu heb je iemand van het groepje die wat anders gevonden heeft, maar andere mensen vinden het niks en nu gaan ze onderling zeuren.

Hahaha, het is hier een een ja knikkers forum geworden of je ligt eruit.. :')

@pnxsinned,

Kut he dat je coin zo simpel afgebrand wordt door je matties?

hahaha, wel leuk leedvermaak hierzo, de afgunst druipt er vanaf haha.
Vertel, wat vind ik goed?
pi_178551463
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:10 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Tuurlijk, voorkeur voor wat voor haze? 20 monero's ben jij de man ;)
Amnesia.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:12:02 #111
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551465
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vertel, wat vind ik goed?
Kyran, jij vindt Kyran geweldig. True story, heb op Faceb00k gestaan jong.
pi_178551468
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, het is juist goed als iedereen kritisch blijft. Als je een coin wil shillen kom dan met eigen onderbouwing en niet "vraag maar op Telegram" of "ze zitten binnen een uur rijden van NXP". Kom op zeg. Heb nog niet één reden gehoord waarom dit project gaat slagen en groter gaat worden dan VeChain.
Mee eens.

Omdat ze het in de de telegram app het zeggen is het nog niet de waarheid.

Maar ik vind jullie onderling wel schattig.

Die pnxsined brandt ook graag iedereen af, nu wordt hij zelf afgebrand :D
pi_178551470
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Database :')
Daar willen we juist vanaf.
Database is bewerkbaar, en dus niet te vertrouwen.

Techniek ondersteund je om je doel te bereiken...moet nooit een doel opzich zijn.

Hangt helemaal van je business case af of je iets in een database of blockchain wil gooien.
pi_178551478
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, het is juist goed als iedereen kritisch blijft. Als je een coin wil shillen kom dan met eigen onderbouwing en niet "vraag maar op Telegram" of "ze zitten binnen een uur rijden van NXP". Kom op zeg. Heb nog niet één reden gehoord waarom dit project gaat slagen en groter gaat worden dan VeChain.
Of je leest eroverheen.
Er is markt voor beide, het product is klaar, niet enkel een WP.
Verder, ontbreekt er nog veel vertrouwen van westerse bedrijven om dit te gebruiken, laat staan een chinees bedrijf ala VeChain.
Dan is Seal toch echt het antwoord.
Groter worden hoeft niet, maar het zal wel iets aanboren in de EU, dat is mijn voorspelling..
pi_178551480
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:11 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vertel, wat vind ik goed?
Vertel, waar heb ik gezegd dat jij iets goed vindt?
pi_178551495
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:12 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Of je leest eroverheen.
Er is markt voor beide, het product is klaar, niet enkel een WP.
Verder, ontbreekt er nog veel vertrouwen van westerse bedrijven om dit te gebruiken, laat staan een chinees bedrijf ala VeChain.
Dan is Seal toch echt het antwoord.
Groter worden hoeft niet, maar het zal wel iets aanboren in de EU, dat is mijn voorspelling..
Vechain is toch helemaal niet chinees?
pi_178551496
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 13:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Amnesia.
Rook ik nu net, daar is er genoeg van.

Kan je beter de AMG haze nemen, verbeterde versie van de Amnesia.
pi_178551501
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:12 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Vertel, waar heb ik gezegd dat jij iets goed vindt?
Je zegt dat het vaste groepje hier bepaalt wat goed is :P

Ik post hier vrij vaak, dus ben benieuwd wat ik dan 'goed' vind.
pi_178551506
De belangrijkste toepassing van vechain betreft de carbon market

En hierover is nog maar heel weinig bekend

Dit gaat zo groot worden

En dan zo een hobbyprojectje als seal ven killer noemen puuhhllleeeaaseee

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 13:14:08 ]
pi_178551510
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:13 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Rook ik nu net, daar is er genoeg van.

Kan je beter de AMG haze nemen, verbeterde versie van de Amnesia.
:D
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:13:56 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551516
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:12 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Of je leest eroverheen.
Er is markt voor beide, het product is klaar, niet enkel een WP.
Verder, ontbreekt er nog veel vertrouwen van westerse bedrijven om dit te gebruiken, laat staan een chinees bedrijf ala VeChain.
Dan is Seal toch echt het antwoord.
Groter worden hoeft niet, maar het zal wel iets aanboren in de EU, dat is mijn voorspelling..
Nogmaals.

Lees aub. even in wat DNV GL is, wat het doet, hoeveel klanten zij hebben en wat de samenwerking is met VeChain.

Als je er niet uitkomt kan ik je wel helpen :)
pi_178551527
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:07 schreef noobcrypto het volgende:
hahahaha jezus, het niveau hier..

Je hebt een vast groepje, die bepaalt wat goed is ( voornamelijk door persoonlijke voorkeur ), zodra je dat groepje fokkers tegen je hebt is je coin automatisch kut en blabla.
Zitten er een paar van het vaste groepje ook in die coin dan is het geweldig en blablabla.

Nu heb je iemand van het groepje die wat anders gevonden heeft, maar andere mensen vinden het niks en nu gaan ze onderling zeuren.

Hahaha, het is hier een een ja knikkers forum geworden of je ligt eruit.. :')

@pnxsinned,

Kut he dat je coin zo simpel afgebrand wordt door je matties?

hahaha, wel leuk leedvermaak hierzo, de afgunst druipt er vanaf haha.
Vergefam gespot
pi_178551537
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:13 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Rook ik nu net, daar is er genoeg van.

Kan je beter de AMG haze nemen, verbeterde versie van de Amnesia.
Ah, jup, tokkie confirmed.
pi_178551551
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nogmaals.

Lees aub. even in wat DNV GL is, wat het doet, hoeveel klanten zij hebben en wat de samenwerking is met VeChain.

Als je er niet uitkomt kan ik je wel helpen :)
Fijn voor Vechain, maar DNV GL is niet de wereld.
Mocht je dit niet snappen, kan ik je helpen dit uit te leggen.
pi_178551553
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:12 schreef descon het volgende:

[..]

Techniek ondersteund je om je doel te bereiken...moet nooit een doel opzich zijn.

Hangt helemaal van je business case af of je iets in een database of blockchain wil gooien.
Precies. Vb Volkswagen heeft een eigen decentrale database waar alle logboeken van auto’s worden bijgehouden.
Bmw Idem. Enz.
Maar ze willen wel allemaal alvast een graantje meepikken voor het geval dat.

Er zijn momenteel nog geen noemenswaardige praktijkssituaties waarbij een decentrale blockchain de oplossing is.

Komt wel dat hoor je me niet zeggen
Vakman pur sang
pi_178551558
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:12 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Of je leest eroverheen.
Er is markt voor beide, het product is klaar, niet enkel een WP.
Verder, ontbreekt er nog veel vertrouwen van westerse bedrijven om dit te gebruiken, laat staan een chinees bedrijf ala VeChain.
Dan is Seal toch echt het antwoord.
Groter worden hoeft niet, maar het zal wel iets aanboren in de EU, dat is mijn voorspelling..
Waar is je bron dat veel westerse bedrijven chineese bedrijven niet vertrouwen? Of is dat je onderbuik gevoelens die daar hardop praat?

Zoek eens voor de gein uit welke landen het meeste export heeft? Als westerse bedrijven china niet vertrouwen, waarom heeft china dan zoveel export? :')
pi_178551579
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:24 schreef EggsTC het volgende:
Dat dat SIA nog in de top 40 staat en doge ook, man man man.... boven stratis allebei :')
Wat is er mis met SIA? Zit er zelf niet in maar zie dat er wel veel development achter zit.
pi_178551594
DOGE _O_

Dat is vanaf nu mijn #1 shill.
pi_178551603
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:15 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Waar is je bron dat veel westerse bedrijven chineese bedrijven niet vertrouwen? Of is dat je onderbuik gevoelens die daar hardop praat?

Zoek eens voor de gein uit welke landen het meeste export heeft? Als westerse bedrijven china niet vertrouwen, waarom heeft china dan zoveel export? :')
Widely known op het internet.. Ze zoeken dan iets uit eigen buurt, niet uit China, Shanghai, Tokyo of whatever.
pi_178551611
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:15 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Fijn voor Vechain, maar DNV GL is niet de wereld.
Mocht je dit niet snappen, kan ik je helpen dit uit te leggen.
vechain gaat gebruikt worden door coca cola, samsung en consorten he....
pi_178551619
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Vergefam gespot
hahaha, Ik had 25k aan verge vorig jaar zomer. Ik heb 20k verge halverwege december verkocht.

En ja ik heb nog 5k verge, maar ik gok dat je zelf wel de berekening kan maken toch?
pi_178551636
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ah, jup, tokkie confirmed.
Ah, iemand wordt dagelijks uitgescholden voor tokkie en voelt zich nu stoer omdat hij iemand op internet uit kan schelden als tokkie.

Haha, schattig hoor.
pi_178551640
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vechain gaat gebruikt worden door coca cola, samsung en consorten he....
Seal gaat gebruikt worden met HP he...
(Om maar iets te noemen:))
pi_178551692
Ik vind een PoW vs PoS discussie leuker dan een aantal grote bedrijven noemen die een product gaan gebruiken :')
pi_178551693
quote:
With already established partners such as Coca-Cola, Hyundai, Von Braun Labs, Samsung, Lenovo, Huawei, Coolpad, ZTE, APPLE, DELL, ASUS, VeChain was primed to integrate solutions that mattered for their end users.
'partnership' met apple! Hahahahahjaaahahahajaaaaa!

Opdonderen

Met je seal ven killer
  maandag 16 april 2018 @ 13:20:33 #136
62913 Blik
The one and Only!
pi_178551703
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja maar daar heb je echt geen vervelende blockchain bedrijven voor nodig waar je dan bepaalde coins moet kopen.
Dat kan prima via de database van het bedrijf in kwestie.
Waarom zou een bedrijf zich laten afleiden door iets dan niet hun core-business is, perfecte manier juist om hiervoor een extern bedrijf voor in te schakelen die mbv nieuwe technieken hiervoor iets mooit kunnen neerzetten
pi_178551711
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vechain gaat gebruikt worden door coca cola, samsung en consorten he....
Zit jij nu de announcement van verge te verklappen een dag te vroeg???!!!
Vakman pur sang
pi_178551725
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:20 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

'partnership' met apple! Hahahahahjaaahahahajaaaaa!

Opdonderen

Met je seal ven killer
When ven moon, when lambo
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:21:56 #139
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551743
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:15 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Fijn voor Vechain, maar DNV GL is niet de wereld.
Mocht je dit niet snappen, kan ik je helpen dit uit te leggen.
Jij zegt dat er geen vertrouwen is in VeChain, omdat ze uit China komen. Jjij zegt dat westerse bedrijven niet zullen samenwerken met VeChain, omdat ze uit China komen.

Als ik dan kom met een tegenargument met een groot westers bedrijf met duizenden klanten die via Veracity platform toegang gaan krijgen tot VeChain probeer jij het weer om te draaien.

DNV GL is niet de wereld, dat beweer ik nergens. DNV GL is wel westers (Noors/Duits) en de grootste partner van VeChain.

DNV GL > Noors/Duits
Renault > Frans
BMW > Duits
Keuhne Nagel > Duits
LVMH > Frans (nog niet officieel bevestigd)
PWC > Brits

Kan even niet naam van bedrijf in Italië vinden waar ze dat hele My Story gebeuren mee gingen doen.

Hoeze westerse bedrijven werken niet met VeChain?
pi_178551757
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarom zou een bedrijf zich laten afleiden door iets dan niet hun core-business is, perfecte manier juist om hiervoor een extern bedrijf voor in te schakelen die mbv nieuwe technieken hiervoor iets mooit kunnen neerzetten
Zou dan beginnen met een extern bedrijf die dan onafhankelijk de mogelijke oplossingen in kaart brengt. Die zou dan prima kunnen adviseren of iets database of blockchain zou moeten zijn...of misschien in een excel sheet :9
pi_178551798
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij zegt dat er geen vertrouwen is in VeChain, omdat ze uit China komen. Jjij zegt dat westerse bedrijven niet zullen samenwerken met VeChain, omdat ze uit China komen.

Als ik dan kom met een tegenargument met een groot westers bedrijf met duizenden klanten die via Veracity platform toegang gaan krijgen tot VeChain probeer jij het weer om te draaien.

DNV GL is niet de wereld, dat beweer ik nergens. DNV GL is wel westers (Noors/Duits) en de grootste partner van VeChain.

DNV GL > Noors/Duits
Renault > Frans
BMW > Duits
Keuhne Nagel > Duits
LVMG > Frans (nog niet officieel bevestigd)
PWC > Brits

Kan even niet naam van bedrijf in Italië vinden waar ze dat hele My Story gebeuren mee gingen doen.

Hoeze westerse bedrijven werken niet met VeChain?
Weet je dat dan niet???

Widely known op het internet!!!!!!!!!!!!!!! Andere landen boycotten China altijd, dat weet je toch wel??

Widely known op het internet!!!

:')
pi_178551806
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarom zou een bedrijf zich laten afleiden door iets dan niet hun core-business is, perfecte manier juist om hiervoor een extern bedrijf voor in te schakelen die mbv nieuwe technieken hiervoor iets mooit kunnen neerzetten
Waarom zouden grote concerns dat niet zelf gaan regelen?
Kijk bij een vw naar de risico’s op milieu gekkies bijvoorbeeld.
Never. Gonna.Happen..

Be paalde niche producten wel.
Denk aan Oklay, Gucci enz.
Vakman pur sang
pi_178551815
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij zegt dat er geen vertrouwen is in VeChain, omdat ze uit China komen. Jjij zegt dat westerse bedrijven niet zullen samenwerken met VeChain, omdat ze uit China komen.

Als ik dan kom met een tegenargument met een groot westers bedrijf met duizenden klanten die via Veracity platform toegang gaan krijgen tot VeChain probeer jij het weer om te draaien.

DNV GL is niet de wereld, dat beweer ik nergens. DNV GL is wel westers (Noors/Duits) en de grootste partner van VeChain.

DNV GL > Noors/Duits
Renault > Frans
BMW > Duits
Keuhne Nagel > Duits
LVMH > Frans (nog niet officieel bevestigd)
PWC > Brits

Kan even niet naam van bedrijf in Italië vinden waar ze dat hele My Story gebeuren mee gingen doen.

Hoeze westerse bedrijven werken niet met VeChain?
Dat rijtje bedrijven is nogmaals, niet de hele wereld.
Er is ruimte GENOEG voor beide. En echt waar, er zijn genoeg westerse bedrijven die dat niet willen.
Buiten dat, heb je ook een 2e hands markt, doet VEN geloof ik helemaal niets mee. En zo zijn er nog wat leuke bijkomstigheden van Seal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 13:25:14 ]
pi_178551827
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dat rijtje bedrijven is nogmaals, niet de hele wereld.
Er is ruimte GENOEG voor beide.
Wat is het nou? Willen andere landen nou wel of niet met china werken?

edit.

Hier een lnkje voor je...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_export


:')
pi_178551857
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2018 13:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

When ven moon, when lambo
< 3 jaar
pi_178551864
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:21 schreef Kyran het volgende:
PWC > Brits
Huh?
pi_178551865
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:24 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Wat is het nou? Willen andere landen nou wel of niet met china werken?
Bedrijven dus, sommige wel, sommige niet. Het is geen zwart - wit.
pi_178551875
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom zouden grote concerns dat niet zelf gaan regelen?
Kijk bij een vw naar de risico’s op milieu gekkies bijvoorbeeld.
Never. Gonna.Happen..

Be paalde niche producten wel.
Denk aan Oklay, Gucci enz.
Private blockchain !!!
  maandag 16 april 2018 @ 13:26:36 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_178551886
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:22 schreef descon het volgende:

[..]

Zou dan beginnen met een extern bedrijf die dan onafhankelijk de mogelijke oplossingen in kaart brengt. Die zou dan prima kunnen adviseren of iets database of blockchain zou moeten zijn...of misschien in een excel sheet :9
Wellicht is dat allang gebeurt (PWC bijvoorbeeld...) ;)
pi_178551888
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Bedrijven dus, sommige wel, sommige niet. Het is geen zwart - wit.
China exporteert als land het MEEST.

Maar goed jij weet het beter :')
  maandag 16 april 2018 @ 13:28:20 #151
62913 Blik
The one and Only!
pi_178551921
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom zouden grote concerns dat niet zelf gaan regelen?
Kijk bij een vw naar de risico’s op milieu gekkies bijvoorbeeld.
Never. Gonna.Happen..

Be paalde niche producten wel.
Denk aan Oklay, Gucci enz.
Omdat bedrijven aan de lopende band externe bedrijven inhuren en gebruiken voor expertise.
pi_178551929
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:26 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

China exporteert als land het MEEST.

Maar goed jij weet het beter :')
Mooi voor China toch. Ook het meeste fake shit
Wat dat te maken heeft met westerse bedrijven die gebruik willen maken van Seal, snap ik dan niet.
Leg het me eens uit, is China ineens de wereld ofwat.
pi_178551934
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:25 schreef descon het volgende:

[..]

Private blockchain !!!
Nog niet. Is men nog niet klaar voor.
Vakman pur sang
pi_178551950
Jonge

https://www.reddit.com/r/(...)bon_bank_discussion/

Carbon bank speculatie draadje

Vechain gaat iedereen ownen

Lees dan
pi_178551974
brucefenton twitterde op maandag 16-04-2018 om 00:11:01 1/ My friend just asked me some advantages of tokenized securities: Right now it takes 3 weeks to transfer stock between brokers. With a token it will take 10 min. reageer retweet
Goed draadje.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:30:53 #156
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178551997
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:25 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh?
Niet dan? Kan er naast zitten hoor dacht dat 3 van de 4 in Big Four Brits waren en alleen KPMG Nederlands.
pi_178552016
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Jonge

https://www.reddit.com/r/(...)bon_bank_discussion/

Carbon bank speculatie draadje

Vechain gaat iedereen ownen

Lees dan
Wat wordt de top voor VEN EOY, 12 usd?
Lambo of Rekt
pi_178552018
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet dan?
Als we het over de big four PwC hebben is er niet echt een nationaliteit op te plakken :P

Is gewoon wereldwijd (wat overigens je argument meer kracht bijzet).

Hoofdkantoor zit wel in de UK trouwens.
pi_178552023
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Mooi voor China toch. Ook het meeste fake shit
Wat dat te maken heeft met westerse bedrijven die gebruik willen maken van Seal, snap ik dan niet.
Leg het me eens uit, is China ineens de wereld ofwat.
Jij zegt andere landen/bedrijven niet met chineese bedrijven willen werken.
Als ik dan naar de export cijfers kijk, zegt dat precies het tegenover gestelde. Dus er is heel veel handel met chineese bedrijven.

Wat snap jij daar niet aan?

Ik zeg nergens dat andere bedrijven geen gebruik gaan maken van seal.

Ik zeg alleen dat het niet klopt dat jij beweert dat westerse bedrijven niet met china willen werken.
De export cijfers laten duidelijk zien dat het niet klopt wat je zegt.

Snapt ge?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:34:10 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178552085
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als we het over de big four PwC hebben is er niet echt een nationaliteit op te plakken :P

Is gewoon wereldwijd (wat overigens je argument meer kracht bijzet).

Hoofdkantoor zit wel in de UK trouwens.
Heb je ook wel gelijk in ja :P

Ging even van HQ uit, maar dat is natuurlijk ook niet altijd waar.

Volgens mij zitten ze qua HQ allemaal in Londen, behalve KPMG.
pi_178552131
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat wordt de top voor VEN EOY, 12 usd?
eoy weet ik niet

Maar in toekomst is 1000 usd wel te verwachten ben ik bang...

1T marketcap heeft het dan oid

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 13:35:48 ]
pi_178552169
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

eoy weet ik niet

Maar in toekomst is 1000 usd wel te verwachten ben ik bang...

1T marketcap heeft het dan oid
quote voor nageslacht
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 13:37:03 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178552177
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat wordt de top voor VEN EOY, 12 usd?
Ik vind prijs van VEN zo moeilijk in te schatten nu.

Het kan echt blijven hangen op $10 of het kan $1000 worden (niet EOY, maar op langere termijn). Hangt echt af van of zij hun beloften na kunnen komen, wat China precies van plan is en of zij niet onder gaan aan hun eigen succes straks. Daarnaast weet ik niet hoe blij ze zullen zijn met flinke prijsstijgingen.
  maandag 16 april 2018 @ 13:37:22 #164
61320 TwztId
ja toch..
pi_178552185
Het feit is nu meer dat als je met een supplychain chain oplossing komt je 13 in een dozijn word.

Ik persoonlijk kijk er nieteens meer naar om nu. Heb VEN en TRAC.. je kan wel bezig blijven.

Als iemand komt met de "de nieuwe Ethereum" begin ik ook al met me ogen te rollen..

Dit krijg je helaas steeds meer omdat de creativiteit er inmiddels wel uit is, elk idee word inmiddels al bezet door minimaal 3-4 coins/tokens..
pi_178552204
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:30 schreef KappenBakken het volgende:
brucefenton twitterde op maandag 16-04-2018 om 00:11:01 1/ My friend just asked me some advantages of tokenized securities: Right now it takes 3 weeks to transfer stock between brokers. With a token it will take 10 min. reageer retweet
Goed draadje.
Interessant wel, zou zoiets dan via BTC gaan?

Aan de andere kant zitten er ook wel nadelen aan dat aandelen via blockchain zouden gaan.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178552236
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Interessant wel, zou zoiets dan via BTC gaan?

Aan de andere kant zitten er ook wel nadelen aan dat aandelen via blockchain zouden gaan.
BTC, ETH, QTUM noem maar een echte gedecentraliseerde blockchain.
pi_178552238
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind prijs van VEN zo moeilijk in te schatten nu.

Het kan echt blijven hangen op $10 of het kan $1000 worden (niet EOY, maar op langere termijn). Hangt echt af van of zij hun beloften na kunnen komen, wat China precies van plan is en of zij niet onder gaan aan hun eigen succes straks. Daarnaast weet ik niet hoe blij ze zullen zijn met flinke prijsstijgingen.
1000 usd per VEN :D
Lambo of Rekt
pi_178552326
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2018 13:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

1000 usd per VEN :D
Ik teken er voor met 1500+ VEN :+
pi_178552363
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

BTC, ETH, QTUM noem maar een echte gedecentraliseerde blockchain.
Het zou wel ideaal zijn om aandelen eindelijk echt voor 100% in bezit te hebben.

Maar ik zie zoiets nog niet snel gebeuren eigenlijk. Te veel regels/bedrijven/belangen zitten aan heel die markt vast.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178552396
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 12:46 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wat vind jij er in alle eerlijkheid van?
Puin voor long term? Enkel goed om te flippen of?
Als bedrijven zoiets willen gebruiken is het iig wel van westerse makelaardij. Aangezien de meeste counterfeit in Azië wordt geproduceerd. Dus op zich wel een prima idee. Ik zie alleen niet in waarom bedrijven dit zelf niet op hun zouden nemen. De meerwaarde van een blockchain zie ik in dit geval niet.

Maar blockchain is cool, leuk project ook wel, maar het valt en staat met de bedrijven die ze aantrekken.

Ik laat het zelf iig links liggen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178552526
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:41 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik teken er voor met 1500+ VEN :+
Ik teken er ook voor :D
Lambo of Rekt
pi_178552582
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als bedrijven zoiets willen gebruiken is het iig wel van westerse makelaardij. Aangezien de meeste counterfeit in Azië wordt geproduceerd. Dus op zich wel een prima idee. Ik zie alleen niet in waarom bedrijven dit zelf niet op hun zouden nemen. De meerwaarde van een blockchain zie ik in dit geval niet.

Maar blockchain is cool, leuk project ook wel, maar het valt en staat met de bedrijven die ze aantrekken.

Ik laat het zelf iig links liggen.
Wellicht dat er regels gaan komen dat bedrijven dit niet zelf mogen doen ivm fraude gevoeligheid? Dat het in de toekomst juist door een externe bedrijf moet gebeuren?

Bv het diesel schandaal van volkswagen. Als daar een bedrijf tussen zat, die alle data toegeleverd krijgt. Zo wel van volkswagen zelf als van de bedrijven die de testen uit voeren etc.
Zodat er minder makkelijk gefraudeerd kan worden?

Of denk ik nu totaal niet realistisch?

Het lijkt mij in de toekomst heel handig dat je bedrijf A met product hebt, dat product staat uit verschillende onderdelen. Deze komen van bedrijf B, C en D.
Vervolgens wordt het product getest bij bedrijf E en zo vergeet ik ongetwijfeld nog wat onderdelen.
Maar als je dit vervolgens allemaal toevoegt op de blockchain, dan weet je precies wie wat heeft gedaan.
Dus voor product X, kan je zien dat bedrijf A,B,C,D,E etc etc aan hebben meegewerkt. Zodat je ook weet bij wie je moet zijn voor fouten.

Dit is hoe ik er een beetje tegen aan kijk wat ik verwacht. Maar misschien heb ik wel te veel gerookt ;)
pi_178552634
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:50 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Wellicht dat er regels gaan komen dat bedrijven dit niet zelf mogen doen ivm fraude gevoeligheid? Dat het in de toekomst juist door een externe bedrijf moet gebeuren?

Bv het diesel schandaal van volkswagen. Als daar een bedrijf tussen zat, die alle data toegeleverd krijgt. Zo wel van volkswagen zelf als van de bedrijven die de testen uit voeren etc.
Zodat er minder makkelijk gefraudeerd kan worden?

Of denk ik nu totaal niet realistisch?

Het lijkt mij in de toekomst heel handig dat je bedrijf A met product hebt, dat product staat uit verschillende onderdelen. Deze komen van bedrijf B, C en D.
Vervolgens wordt het product getest bij bedrijf E en zo vergeet ik ongetwijfeld nog wat onderdelen.
Maar als je dit vervolgens allemaal toevoegt op de blockchain, dan weet je precies wie wat heeft gedaan. Zodat je ook weet bij wie je moet zijn voor fouten.

Dit is hoe ik er een beetje tegen aan kijk wat ik verwacht. Maar misschien heb ik wel te veel gerookt ;)
Dit is iets heel anders dan bijv. uitstoot. Juist dit zou bedrijven zelf weg moeten komen om de authenticiteit te checken. Een derde partij kan dit ook op zich nemen, maar moet dan wel de grote namen verleiden. En dat is het moeilijkste heuvel denk ik.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178552643
Een VEN chip met een SEAL RFID chip zodat je kunt zien of de VEN chip wel legit is.
Lambo of Rekt
pi_178552685
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:50 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Wellicht dat er regels gaan komen dat bedrijven dit niet zelf mogen doen ivm fraude gevoeligheid? Dat het in de toekomst juist door een externe bedrijf moet gebeuren?

Bv het diesel schandaal van volkswagen. Als daar een bedrijf tussen zat, die alle data toegeleverd krijgt. Zo wel van volkswagen zelf als van de bedrijven die de testen uit voeren etc.
Zodat er minder makkelijk gefraudeerd kan worden?

Of denk ik nu totaal niet realistisch?

Het lijkt mij in de toekomst heel handig dat je bedrijf A met product hebt, dat product staat uit verschillende onderdelen. Deze komen van bedrijf B, C en D.
Vervolgens wordt het product getest bij bedrijf E en zo vergeet ik ongetwijfeld nog wat onderdelen.
Maar als je dit vervolgens allemaal toevoegt op de blockchain, dan weet je precies wie wat heeft gedaan.
Dus voor product X, kan je zien dat bedrijf A,B,C,D,E etc etc aan hebben meegewerkt. Zodat je ook weet bij wie je moet zijn voor fouten.

Dit is hoe ik er een beetje tegen aan kijk wat ik verwacht. Maar misschien heb ik wel te veel gerookt ;)
Klopt Opzich wel.
Alleen dat hoeft helemaal niet met blockchain.
En zeker met je voorbeeld vw daar zijn hoge managers gepakt met gevangenisstraffen. Dus er is alleen maar meer belang bepaalde data af te schermen
Vakman pur sang
pi_178552754
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:16 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Widely known op het internet.. Ze zoeken dan iets uit eigen buurt, niet uit China, Shanghai, Tokyo of whatever.
Widely known op het internet

Zieke proof dit _O_
pi_178552790
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dit is iets heel anders dan bijv. uitstoot. Juist dit zou bedrijven zelf weg moeten komen om de authenticiteit te checken. Een derde partij kan dit ook op zich nemen, maar moet dan wel de grote namen verleiden. En dat is het moeilijkste heuvel denk ik.
Ik verwacht dat Brussel dat gaat verplichten.

Wil product x afkomstig uit China mee doen op Westerse markten dan moet het voldoen aan echtheid etc. En dus moet het bv geregistreerd staan / mee werken met zo'n blockchain die openheid van zaken geeft.
Welke partij die blockchain opricht ( chinese of westerse ) dat laat ik nog in het midden. Of wellicht allebei.
pi_178552862
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klopt Opzich wel.
Alleen dat hoeft helemaal niet met blockchain.
En zeker met je voorbeeld vw daar zijn hoge managers gepakt met gevangenisstraffen. Dus er is alleen maar meer belang bepaalde data af te schermen
Door die data extern te laten beheren ( verplicht ) kunnen de verkopers ook minder sjoemelen?
Dan moet je die externe partij dus ook "omkopen ".
Bij VW konden ze lekker intern dit bepalen en gaan doen. Laat je bv de test uitvoeren door externe bedrijven en deze leveren de data dan niet aan, aan VW maar aan de externe bedrijf die de data beheert?
pi_178552867
Blockchain heeft tot nu toe het volgende nut:
Memes
Lekkere handel
Lambodealers die btc accepteren
Wapen en drugshandel
Vakman pur sang
  maandag 16 april 2018 @ 14:02:37 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178552921
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 13:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik teken er ook voor :D
Als hij ooit $1000 wordt, dan koop ik mijn eigen eiland van de Thor die ik genereer _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178552970
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Blockchain heeft tot nu toe het volgende nut:
Memes
Lekkere handel
Lambodealers die btc accepteren
Wapen en drugshandel
Je bent sarcastisch mag ik hopen ;)
pi_178552984
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 13:59 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Door die data extern te laten beheren ( verplicht ) kunnen de verkopers ook minder sjoemelen?
Dan moet je die externe partij dus ook "omkopen ".
Bij VW konden ze lekker intern dit bepalen en gaan doen. Laat je bv de test uitvoeren door externe bedrijven en deze leveren de data dan niet aan, aan VW maar aan de externe bedrijf die de data beheert?
Denk dat je nu teveel hebt gerookt 😂
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 14:04:59 #183
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178552995
Sommige mensen snappen blockchain en de toegevoegde waarde echt serieus niet. Dat is duidelijk.
pi_178553025
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 14:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als hij ooit $1000 wordt, dan koop ik mijn eigen eiland van de Thor die ik genereer _O-
Neehoor, want tegen de tijd dat hij op de helft is heb je t al verkocht :P Weet niet hoeveel je er hebt natuurlijk maar die kans is groot :P
Lambo of Rekt
pi_178553192
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:04 schreef Kyran het volgende:
Sommige mensen snappen blockchain en de toegevoegde waarde echt serieus niet. Dat is duidelijk.
Gelukkig jij wel en alle multinationals die sinds 2014 het zijn gaan implementeren :)
Vakman pur sang
  maandag 16 april 2018 @ 14:12:21 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178553206
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 14:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Neehoor, want tegen de tijd dat hij op de helft is heb je t al verkocht :P Weet niet hoeveel je er hebt natuurlijk maar die kans is groot :P
Ligt een beetje aan de prijs van Thor of ik ze verkoop of niet :)

Ik heb nu 1k vechain, als ik daarmee op jaarbasis 100 dollar aan thor genereer is de incentive om de coins aan te houden wat lager dan als het 10k per jaar oplevert natuurlijk :)

Maargoed ik gok erop dat wanneer Vechain lanceert en aankondigt CPChain te gebruiken voor sidechain solutions, dan verkoop ik een grote stack CPC om mijn hypotheek af te lossen en dan kan ik Vechain mooi aanhouden voor het passieve inkomen :D

Een man kan dromen O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178553229
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 14:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de prijs van Thor of ik ze verkoop of niet :)

Ik heb nu 1k vechain, als ik daarmee op jaarbasis 100 dollar aan thor genereer is de incentive om de coins aan te houden wat lager dan als het 10k per jaar oplevert natuurlijk :)

Maargoed ik gok erop dat wanneer Vechain lanceert en aankondigt CPChain te gebruiken voor sidechain solutions, dan verkoop ik een grote stack CPC om mijn hypotheek af te lossen en dan kan ik Vechain mooi aanhouden voor het passieve inkomen :D

Een man kan dromen O+
Ja, en wat had je nodig voor 1 thor per dag, 2k ven ofzo meen ik me te herinneren?
Lambo of Rekt
pi_178553249
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 14:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de prijs van Thor of ik ze verkoop of niet :)

Ik heb nu 1k vechain, als ik daarmee op jaarbasis 100 dollar aan thor genereer is de incentive om de coins aan te houden wat lager dan als het 10k per jaar oplevert natuurlijk :)

Maargoed ik gok erop dat wanneer Vechain lanceert en aankondigt CPChain te gebruiken voor sidechain solutions, dan verkoop ik een grote stack CPC om mijn hypotheek af te lossen en dan kan ik Vechain mooi aanhouden voor het passieve inkomen :D

Een man kan dromen O+
Ik droom met je mee ;)
Vakman pur sang
pi_178553269
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 14:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik droom met je mee ;)
Ook dik in de ven ja?
Lambo of Rekt
pi_178553292
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2018 14:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ook dik in de ven ja?
Yep
Vakman pur sang
pi_178553323
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Yep
Lekkerhoor, dik THOR harken straks :9
Lambo of Rekt
  maandag 16 april 2018 @ 14:19:41 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178553370
quote:
11s.gif Op maandag 16 april 2018 14:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en wat had je nodig voor 1 thor per dag, 2k ven ofzo meen ik me te herinneren?
Schatting is ongeveer 150 thor per jaar per 1k VET.

Als Thor ongeveer 1/3e van VET zou worden (zoals GAS/NEO) dan is dat bij een prijs van $1000 per VET toch een mooie $50k per jaar wat je aan passief inkomen met Thor genereert :D

Maargoed dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar zou briljant zijn _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178553459
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Denk dat je nu teveel hebt gerookt 😂
qua grammatica klopt er idd niet veel van hahaha jezus :P
pi_178553491
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 14:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Schatting is ongeveer 150 thor per jaar per 1k VET.

Als Thor ongeveer 1/3e van VET zou worden (zoals GAS/NEO) dan is dat bij een prijs van $1000 per VET toch een mooie $50k per jaar wat je aan passief inkomen met Thor genereert :D

Maargoed dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar zou briljant zijn _O-
Ik denk dat 1000 per VET wat overdreven is, maar 50-80 moet haalbaar zijn lijkt me op termijn.
Lambo of Rekt
  maandag 16 april 2018 @ 14:30:51 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178553682
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat 1000 per VET wat overdreven is, maar 50-80 moet haalbaar zijn lijkt me op termijn.
Ligt er een beetje aan wat de hele markt gaat doen. Als BTC echt naar 250k gaat en de cryptomarketcap naar de biljoenen gaat, dan is alles mogelijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178553771
Wishfull thinking?
Vakman pur sang
  maandag 16 april 2018 @ 14:38:02 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178553869
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wishfull thinking?
Zeker! Maargoed de complete goudmarkt heeft een marktwaarde van 6 biljoen, dus het getal is niet eens zo ondenkbaar. Zeker niet als blockchain echt onderdeel wordt van het dagelijkse leven.

En daar heeft het toch alle schijn van.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178553908
Ven max 12 eoy :D
pi_178554103
Seal topcoin, heb op telegram gestaan :')
pi_178554126
Al mijn VEN verkocht en in Seal gestopt, ze zitten een uur rijden van NXP vandaan, dit gaat huge worden!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554154
Seal vliegt VEN straks voorbij :D
pi_178554179
VEN poepcoin tech is ruk Seal is al veel verder met hun ECR20 token op ETH eat that bitcjes
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554181
Waar zit seal dan? Ik dacht Amsterdam en dat is langer dan een uur rijden naar NXP.
pi_178554195
Seal wil niet de beste mensen maar mensen die aan zichzelf wil werken vandaar beste coin ven killer ja tog VEN met die kut Chinezen die keihard werken wat een poep
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554208
Seal beste coin mensen NXP Partnership en werkend product!!!! Kopen die shit!! Vechain sucks !!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554223
Kut ik moet er zelf nog het hardst om lachen deze kutgrappen met kut argumenten van een kutuser
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554232
Niemand koopt ook iets uit china, china heeft allemaal troep wat onverkoopbaar is.

Ik ga ook all in seal! Ven killer heb ik gehoord
pi_178554243
Maar verder ben je wel oké hoor pnxsinned
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554249
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kut ik moet er zelf nog het hardst om lachen deze kutgrappen met kut argumenten van een kutuser
:D
ik lach met je mee :D
pi_178554338
Hahaha, zo blij met jullie allen. Maar we vergeten dit niet he. Over paar maanden even wat stats bekijken enzo ;)
pi_178554432
Jongen ik heb Vechain voor de Thor generatie dus het interesseert me geen kut wat jouw Seal coin doet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554463
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jongen ik heb Vechain voor de Thor generatie dus het interesseert me geen kut wat jouw Seal coin doet.
En toch besteed je er X aantal posts aan :P
pi_178554567
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:51 schreef noobcrypto het volgende:
Niemand koopt ook iets uit china, china heeft allemaal troep wat onverkoopbaar is.

Ik ga ook all in seal! Ven killer heb ik gehoord
staat overal op internet!! 11
pi_178554609
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:54 schreef pnxsinned het volgende:
Hahaha, zo blij met jullie allen. Maar we vergeten dit niet he. Over paar maanden even wat stats bekijken enzo ;)
De stats van Verge zijn ook heel goed. Zegt ook niet zoveel kan ik je vertellen ;)
pi_178554616
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:58 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En toch besteed je er X aantal posts aan :P
Ik moest even lachen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178554624
Dus een coin uit Nederland genaamd Seal? En dat is een VEN killer? Ik krijg nu wel een beetje Verge flashbacks met een beetje Al Gore, we are super duper serious
pi_178554644
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 15:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

staat overal op internet!! 11
Hier hebben wij alleen faceboek en schultenbrau bier.

Eem sjekkie draaien heur.
pi_178554683
misschien moeten jullie hierin investeren
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
pi_178554734
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 15:05 schreef metallicelmo het volgende:
misschien moeten jullie hierin investeren
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
Wat een graf site, krijg meteen gezeik over mijn add blocker.
Dus weggeklikt..
  maandag 16 april 2018 @ 15:20:16 #220
62913 Blik
The one and Only!
pi_178555114
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 15:02 schreef kthxbye het volgende:

[..]

staat overal op internet!! 11
Staat op feesboek jonguH!
  maandag 16 april 2018 @ 15:29:32 #221
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_178555310
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:55 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Als je een pokerspeler als ambassadeur op de payroll hebt, dan ben je een serieus bedrijf hoor. Die gaat seal wel eventjes aan de man brengen _O_
Que? Doug Polk?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_178555321
Het lijkt alsof het vandaag geen moondag is, terwijl dat wel zo was voorspeld. :{
pi_178555336
$562 drop BTC sinds gisteren.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178555343
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2018 15:30 schreef BadVlad het volgende:
Het lijkt alsof het vandaag geen moondag is, terwijl dat wel zo was voorspeld. :{
De 17de dan maar!
pi_178555348
17de sloopt Verge de gehele cryptomarkt.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178555460
16/04/2018
Hoewel verschillende analisten ervan overtuigd zijn dat Bitcoin binnenkort weer een boost gaat krijgen, komt de Bank of America juist met tegenovergestelde berichten. Een team researchers van de financiële instelling lieten een paar dagen geleden via een paper weten dat Bitcoin één van de grootste zeepbellen in de geschiedenis is en je niet hoeft te wachten totdat hij openbarst. De zeepbel is namelijk al gebarsten.
https://www.want.nl/bank-america-bitcoin-zeepbel/

Het is afgelopen jongens.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178555501
Marokko levert Brit uit gezocht voor Bitcoin-fraude van 36 miljoen dollar

Marokko heeft Renwick Haddow aan de Verenigde Staten uitgeleverd. De Brit wordt ervan verdacht investeerders voor 36 miljoen dollar te hebben opgelicht.

Haddow werd door Interpol gezocht en was in juli in Tanger gearresteerd. Hij wordt verdacht van beursfraude. Hij werd eind deze week uitgeleverd en moest dezelfde dag voor een rechter in New York verschijnen volgens een bericht van het Amerikaanse ministerie van Justitie.

De Brit, die ook wel de "kleine Madoff" wordt genoemd, werd door de DGSN gearresteerd nadat Interpol hem op de rode lijst had gezet voor de oplichting van honderden investeerders met valse Bitcoin-platforms via het bedrijf "Bar Works" die hij in 2014 oprichtte.

Met deze platforms stuurde hij onder meer 5 miljoen dollar op bankrekeningen in Marokko en Mauritius.
https://www.bladna.nl/marokko-uitlevering-brit-bitcoin,21213.html

wie
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178555523
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 15:36 schreef alilami het volgende:
16/04/2018
Hoewel verschillende analisten ervan overtuigd zijn dat Bitcoin binnenkort weer een boost gaat krijgen, komt de Bank of America juist met tegenovergestelde berichten. Een team researchers van de financiële instelling lieten een paar dagen geleden via een paper weten dat Bitcoin één van de grootste zeepbellen in de geschiedenis is en je niet hoeft te wachten totdat hij openbarst. De zeepbel is namelijk al gebarsten.
https://www.want.nl/bank-america-bitcoin-zeepbel/

Het is afgelopen jongens.
Bitcoin is dead #288
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178555943
Ripple naar 100.
Lambo of Rekt
pi_178555956
De kans dat je binnen nu en 10 jaar je huis kan afbetalen met winsten uit cryptos is in elk geval veel hoger dan wachten tot het geld op je bankrekening verdampt. Kansen spreiden en afwachten
  maandag 16 april 2018 @ 16:05:16 #231
61320 TwztId
ja toch..
pi_178555998
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:03 schreef metallicelmo het volgende:
De kans dat je binnen nu en 10 jaar je huis kan afbetalen met winsten uit cryptos is in elk geval veel hoger dan wachten tot het geld op je bankrekening verdampt. Kansen spreiden en afwachten
In plaats van "when Lambo?" Is het "when no more hypotheek?"
pi_178556037
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:05 schreef TwztId het volgende:

[..]

In plaats van "when Lambo?" Is het "when no more hypotheek?"
haha ja, nou met het geld van een nieuwe lambo kan je een flink stuk hypotheek aflossen denk ik afhankelijk van welke het is. Scheelt weer maandlasten
pi_178556073
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:07 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

haha ja, nou met het geld van een nieuwe lambo kan je een flink stuk hypotheek aflossen denk ik afhankelijk van welke het is. Scheelt weer maandlasten
Ik weet niet wat voor huis jij hebt, maar een nieuwe lambo is meer waard dan mijn huis.
Lambo of Rekt
pi_178556110
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor huis jij hebt, maar een nieuwe lambo is meer waard dan mijn huis.
Nou dat ligt aan wat voor Lambo toch, ik heb me nog niet verdiept in de prijzen eerlijk gezegd :P, een leuke tweedehands heb je al voor 80k
  maandag 16 april 2018 @ 16:12:58 #235
62913 Blik
The one and Only!
pi_178556154
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor huis jij hebt, maar een nieuwe lambo is meer waard dan mijn huis.
Ligt eraan welke lambo natuurlijk.
huracan is er vanaf 245k
pi_178556177
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Ligt eraan welke lambo natuurlijk
De enige ekte, aventador.
Lambo of Rekt
  maandag 16 april 2018 @ 16:15:37 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178556231
400k+

Dat ga ik niet redden met m'n hypotheek

Maar dat maakt niet uit want VEN wordt max $12

Kan ik net een keertje leuk van vakantie

ik mag er zijn
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178556588
jullie met jullie hypotheken :D
pi_178556653
Komodo heeft de blockchain schaalbaarheidsproblemen min of meer opgelost en zijn nu bezig met testen voor de leuk om minimaal 20k tx/ps te halen.

https://www.reddit.com/r/(...)sactions_per_second/
  maandag 16 april 2018 @ 16:37:13 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178556677
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De enige ekte, aventador.
Leuk karretje, maar daar los ik nog steeds geen hypotheek mee af. Mijn crypto moet dan nog echt een stukkie meer waard worden :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178556873
Laat je niet zo opnaaien door zogenaamde partnerships met grote bekende bedrijven. A. is het in 99% van de gevallen niet waar en B. zijn grote bekende bedrijven notoire domoren gebleken wat betreft Bitcoin en blockchain. IBM, Microsoft, KPMG en zo'n beetje alle grote banken zijn al gigantisch door de mand gevallen wat dat betreft door hun acties de afgelopen jaren. Dit is niet hun terrein en ik zie het voorlopig nog niet veranderen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 16 april 2018 @ 16:45:17 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178556887
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:33 schreef noobcrypto het volgende:
jullie met jullie hypotheken :D
Iedere maand geen 1100 piek meer overmaken naar de bank. Doe mij die maar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178556947
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Iedere maand geen 1100 piek meer overmaken naar de bank. Doe mij die maar.
Lambo of Rekt
pi_178556988
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laat je niet zo opnaaien door zogenaamde partnerships met grote bekende bedrijven. A. is het in 99% van de gevallen niet waar en B. zijn grote bekende bedrijven notoire domoren gebleken wat betreft Bitcoin en blockchain. IBM, Microsoft, KPMG en zo'n beetje alle grote banken zijn al gigantisch door de mand gevallen wat dat betreft door hun acties de afgelopen jaren. Dit is niet hun terrein en ik zie het voorlopig nog niet veranderen.
Klopt redelijk wat je zegt, partnerships zeggen over t algemeen niet zo heel veel als de inhoud van de partnering niet bekend is, maargoed, jij bent........... kloon van......... ?
Lambo of Rekt
pi_178557013
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:33 schreef noobcrypto het volgende:
jullie met jullie hypotheken :D
Ja jij kunt beter huren, je weet toch?
Vakman pur sang
pi_178557205
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 16:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Iedere maand geen 1100 piek meer overmaken naar de bank. Doe mij die maar.
de tering.. zoveel schulden.. Snap wel dat je dan ook genoeg inkomsten hebt, maar toch.
pi_178557213
quote:
5s.gif Op maandag 16 april 2018 16:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt redelijk wat je zegt, partnerships zeggen over t algemeen niet zo heel veel als de inhoud van de partnering niet bekend is, maargoed, jij bent........... kloon van......... ?
Geen kloon... ben een Bitcoin maximalist die hier af en toe meeleest en een mening dropt :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_178557258
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:56 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

de tering.. zoveel schulden.. Snap wel dat je dan ook genoeg inkomsten hebt, maar toch.
Met een hypotheek zit je snel aan zoiets...maar je krijgt wel eea van de belasting terug, als je eerlijk genoeg bent om belasting te betalen :+
Lambo of Rekt
pi_178557278
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja jij kunt beter huren, je weet toch?
Ja, want als ik 65 ben en ik raak werkloos kom ik niet meer aan een baan dat weet ik nu al. Heb ik een hypotheek gehad in al die tijd, dan had ik een huis gehad en kan ik later fluiten naar mijn bijstand omdat ze zeggen verkoop je huis maar.

Ik denk dat heel veel mensen later genaaid gaan worden omdat ze een huis hebben. Dan heb je bezit en weinig sociale rechten..

Mja noem mij maar achterdochtig ;)
  maandag 16 april 2018 @ 17:02:24 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178557327
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:56 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

de tering.. zoveel schulden.. Snap wel dat je dan ook genoeg inkomsten hebt, maar toch.
Heb ik over 25 jaar wel een stapeltje stenen wat van mij is, ipv 25 jaar geld door de plee getrokken.

Hiervoor huurde ik voor ¤1250 in de maand. Tel uit je winst.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 april 2018 @ 17:02:38 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178557332
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:00 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ja, want als ik 65 ben en ik raak werkloos kom ik niet meer aan een baan dat weet ik nu al. Heb ik een hypotheek gehad in al die tijd, dan had ik een huis gehad en kan ik later fluiten naar mijn bijstand omdat ze zeggen verkoop je huis maar.

Ik denk dat heel veel mensen later genaaid gaan worden omdat ze een huis hebben. Dan heb je bezit en weinig sociale rechten..

Mja noem mij maar achterdochtig ;)
Dus... of je huurt tot je 65e en hebt geen geld en moet leven van een uitkering....

Of je moet op je 65e verplicht je huis verkopen, gaat huren, hebt een hoop geld waar je jarenlang goed van kan leven en moet dan pas veel later gaan leven van een uitkering...

Logica ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178557375
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:00 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ja, want als ik 65 ben en ik raak werkloos kom ik niet meer aan een baan dat weet ik nu al. Heb ik een hypotheek gehad in al die tijd, dan had ik een huis gehad en kan ik later fluiten naar mijn bijstand omdat ze zeggen verkoop je huis maar.

Ik denk dat heel veel mensen later genaaid gaan worden omdat ze een huis hebben. Dan heb je bezit en weinig sociale rechten..

Mja noem mij maar achterdochtig ;)
Wtf.
Slim ga ik je iig niet noemen. :D
  maandag 16 april 2018 @ 17:06:54 #253
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178557421
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wtf.
Slim ga ik je iig niet noemen. :D
Als jij trouwens wil investeren in kneitergoede Nederlandse crypto projecten, moet je Gulden eens checken. Binnenkort komt PoW2 en dan gaat heel Nederland aan de gulden jongen!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178557431
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als jij trouwens wil investeren in kneitergoede Nederlandse crypto projecten, moet je Gulden eens checken. Binnenkort komt PoW2 en dan gaat heel Nederland aan de gulden jongen!
Nah, gaat geen 50x.
Soz.
pi_178557442
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:00 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ja, want als ik 65 ben en ik raak werkloos kom ik niet meer aan een baan dat weet ik nu al. Heb ik een hypotheek gehad in al die tijd, dan had ik een huis gehad en kan ik later fluiten naar mijn bijstand omdat ze zeggen verkoop je huis maar.

Ik denk dat heel veel mensen later genaaid gaan worden omdat ze een huis hebben. Dan heb je bezit en weinig sociale rechten..

Mja noem mij maar achterdochtig ;)
Je kan het leven niet plannen, je kan alleen zorgen dat je je schaapjes zo goed mogelijk op het droge hebt, voor de rest is het niet in eigen hand.
pi_178557480
pi_178557483
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 17:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dus... of je huurt tot je 65e en hebt geen geld en moet leven van een uitkering....

Of je moet op je 65e verplicht je huis verkopen, gaat huren, hebt een hoop geld waar je jarenlang goed van kan leven en moet dan pas veel later gaan leven van een uitkering...

Logica ^O^
hele leven werken om je huis af te betalen, vervolgens kickt je baas je eruit want te oud, je komt nergens meer aan de bak. je bent 60.. je bent 65 komt bij de bijstand. Oh u heeft een huis? Ja ga die maar verkopen en ga daar maar van leven.

Tjah, dan zou ik mij genaaid voelen :d
pi_178557506
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:10 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hele leven werken om je huis af te betalen, vervolgens kickt je baas je eruit want te oud, je komt nergens meer aan de bak. je bent 60.. je bent 65 komt bij de bijstand. Oh u heeft een huis? Ja ga die maar verkopen en ga daar maar van leven.

Tjah, dan zou ik mij genaaid voelen :d
IOAW :)
Dat krijg je dan normaliter.
  maandag 16 april 2018 @ 17:12:43 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178557520
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:07 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nah, gaat geen 50x.
Soz.
Gulden staat nu op 10 dollarcent. Dus voor 1 dollar heb je 10 gulden!

Voor 2,20371 gulden heb je 1 euro, dus voor 10 gulden heb je 4,54 euro!
Voor die 4,54 euro kun je weer 5,6 dollar kopen!

Dikke winst _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178557530
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gulden staat nu op 10 dollarcent. Dus voor 1 dollar heb je 10 gulden!

Voor 2,20371 gulden heb je 1 euro, dus voor 10 gulden heb je 4,54 euro!
Voor die 4,54 euro kun je weer 5,6 dollar kopen!

Dikke winst _O_
Damn, geniaal.
Ben all in op gulden.
pi_178557546
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan het leven niet plannen, je kan alleen zorgen dat je je schaapjes zo goed mogelijk op het droge hebt, voor de rest is het niet in eigen hand.
Behalve als je veel universa hebt. Jahaajaha
Vakman pur sang
  maandag 16 april 2018 @ 17:15:02 #262
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178557565
quote:
6s.gif Op maandag 16 april 2018 17:10 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij houdt die ripple een mes achter zijn rug om Bitcoin mee neer te steken
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178557566
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:10 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hele leven werken om je huis af te betalen, vervolgens kickt je baas je eruit want te oud, je komt nergens meer aan de bak. je bent 60.. je bent 65 komt bij de bijstand. Oh u heeft een huis? Ja ga die maar verkopen en ga daar maar van leven.

Tjah, dan zou ik mij genaaid voelen :d
Of je bent 68, gaat met pensioen, zit nog met een aflossingsvrij deel van je hypotheek, krijgt geen HRA meer, rente is torenhoog tegen die tijd, bent een groot deel van je AOW en pensioen kwijt aan woonlasten en gaat een zekere periode van (relatieve) armoede tegemoet tot je dood neervalt.

Nee, dan maar de gok nemen, vermogen opbouwen en ondertussen ook aflossen ;)
pi_178557624
quote:
3s.gif Op maandag 16 april 2018 17:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens mij houdt die ripple een mes achter zijn rug om Bitcoin mee neer te steken
Haha. True.
  maandag 16 april 2018 @ 17:21:53 #265
61320 TwztId
ja toch..
pi_178557683
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:10 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hele leven werken om je huis af te betalen, vervolgens kickt je baas je eruit want te oud, je komt nergens meer aan de bak. je bent 60.. je bent 65 komt bij de bijstand. Oh u heeft een huis? Ja ga die maar verkopen en ga daar maar van leven.

Tjah, dan zou ik mij genaaid voelen :d
Wat is een verzekering.
pi_178557689
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 16:36 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo heeft de blockchain schaalbaarheidsproblemen min of meer opgelost en zijn nu bezig met testen voor de leuk om minimaal 20k tx/ps te halen.

https://www.reddit.com/r/(...)sactions_per_second/
tps boeit niks

Visa doet 1.6k tps ofzo

Vechain kan al 1000k tps..
pi_178557724
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

tps boeit niks

Visa doet 1.6k tps ofzo

Vechain kan al 1000k tps..
Laatste is geloof ik ook scaleable, dus zou tot veel meer in staat moeten zijn.
  maandag 16 april 2018 @ 17:25:39 #268
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178557741
33 jaar, eigen bedrijf, en hypotheek kan ik groot gedeelte aflossen met crypto. ( maar hodl!, wil gelijk zomerhuis erbij hebben in Spanje/Aruba )

Sowieso op 55 jaar klaar met werken door middel van goed sparen en beleggingen.. ( ok ok... laat het 60 worden :P ) en dan is ajuus nederland!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178557753
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wtf.
Slim ga ik je iig niet noemen. :D
Nee jij bent slim met je opmerkingen dat bedrijven/landen geen zaken willen doen met china :')
pi_178557754
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:25 schreef revpolen het volgende:
33 jaar, eigen bedrijf, en hypotheek kan ik groot gedeelte aflossen met crypto. ( maar hodl!, wil gelijk zomerhuis erbij hebben in Spanje/Aruba )

Sowieso op 55 jaar klaar met werken door middel van goed sparen en beleggingen.. ( ok ok... laat het 60 worden :P )
Mooi vooruitzicht. ;)
Hopelijk lukt het je!
pi_178557756
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:26 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Nee jij bent slim met je opmerkingen dat bedrijven/landen geen zaken willen doen met china :')
Heb ik nooit geroepen, maar zeker niet allemaal.
Nogmaals, het is geen zwart-wit kerel. Doe eens volwassen.
pi_178557765
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan het leven niet plannen, je kan alleen zorgen dat je je schaapjes zo goed mogelijk op het droge hebt, voor de rest is het niet in eigen hand.
Daarom sparen in sokken :D
pi_178557773
Ik ben al gestopt met werken.
pi_178557788
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:11 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

IOAW :)
Dat krijg je dan normaliter.
Gaat vervallen in 2019? Was eigenlijk al geschrapt maar ik meende dat de christenunie dit nog heeft weten te verlengen..
pi_178557796
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

tps boeit niks

Visa doet 1.6k tps ofzo

Vechain kan al 1000k tps..
Daarom zeg ik ook voor de leuk. Knap trouwens dat je al weet dat Vechain 1000k(??) tps kan. Er is een verschil tussen zeggen dat je iets kan en het ook laten zien ;)
  maandag 16 april 2018 @ 17:28:43 #276
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178557800
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Mooi vooruitzicht. ;)
Hopelijk lukt het je!
Hoop het ook... als ik hier de oudere zorg zie.... brrr... beter in Azie vrouwtje inhuren wat kookt en je verzorgd voor paar 100,- per maand... heeft ze een goed leven... en ik ook!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178557845
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:28 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Gaat vervallen in 2019? Was eigenlijk al geschrapt maar ik meende dat de christenunie dit nog heeft weten te verlengen..
Eh, srs?
en dan? Dacht dat ze juist scenario wat jij zojuist schetst, niet willen hebben.
pi_178557872
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:28 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook voor de leuk. Knap trouwens dat je al weet dat Vechain 1000k(??) tps kan. Er is een verschil tussen zeggen dat je iets kan en het ook laten zien ;)
Qua node setup e.d is het wel te vergelijken met NEO, wat as far I know die 1000k tps ook haalt?
pi_178557880
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:27 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Daarom sparen in sokken :D
Schapenwol dan he.
pi_178557922
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:31 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Qua node setup e.d is het wel te vergelijken met NEO, wat as far I know die 1000k tps ook haalt?
Misschien in een testlab met 2 nodes ofzo. Geloof er weinig van.
pi_178557946
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:33 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Misschien in een testlab met 2 nodes ofzo. Geloof er weinig van.
Ik heb begrepen dat het mainly de HW is wat er used wordt per node, als dat gewoon dik en uber is... zie ik weinig issues.
Maar gelijk heb je... eerst zien, dan geloven.
pi_178558035
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:25 schreef revpolen het volgende:
33 jaar, eigen bedrijf, en hypotheek kan ik groot gedeelte aflossen met crypto. ( maar hodl!, wil gelijk zomerhuis erbij hebben in Spanje/Aruba )

Sowieso op 55 jaar klaar met werken door middel van goed sparen en beleggingen.. ( ok ok... laat het 60 worden :P ) en dan is ajuus nederland!
Ik gun het je!
Maar vraag me dan altijd af waarom mensen altijd nl willen ontvluchten?
Vakman pur sang
  maandag 16 april 2018 @ 17:43:23 #283
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178558109
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik gun het je!
Maar vraag me dan altijd af waarom mensen altijd nl willen ontvluchten?
Zie mijn post erna betreft ouderen zorg...
Nee Dankje! Godsvermogen betalen om te bedelen voor hulp en slecht eten...

En heb al paar jaar op Aruba gewoond, pracht tijd! Helaas moest ik terug ivm visum... maar als gepensioneerde... mmmm kan niet wachten!
(Ow en ook nog tijdje Venezuela.. maar daar wil je momenteel niet gevonden worden... 🙈)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178558123
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of je bent 68, gaat met pensioen, zit nog met een aflossingsvrij deel van je hypotheek, krijgt geen HRA meer, rente is torenhoog tegen die tijd, bent een groot deel van je AOW en pensioen kwijt aan woonlasten en gaat een zekere periode van (relatieve) armoede tegemoet tot je dood neervalt.

Nee, dan maar de gok nemen, vermogen opbouwen en ondertussen ook aflossen ;)
klopt maar die levensstijl heb ik helaas niet.
pi_178558144
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:26 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Heb ik nooit geroepen, maar zeker niet allemaal.
Nogmaals, het is geen zwart-wit kerel. Doe eens volwassen.
Echt slim wil ik je niet noemen. Je moet de bal ook terug kunnen verwachten
pi_178558161
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:45 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Echt slim wil ik je niet noemen. Je moet de bal ook terug kunnen verwachten
Als het enige basis had, had ik hem gesnapt.
Try again. :D
Oh, en stop eens het verwarren van landen / bedrijven.
Het gaat om bedrijven.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 17:46:59 ]
pi_178558219
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:43 schreef revpolen het volgende:

[..]

Zie mijn post erna betreft ouderen zorg...
Nee Dankje! Godsvermogen betalen om te bedelen voor hulp en slecht eten...

En heb al paar jaar op Aruba gewoond, pracht tijd! Helaas moest ik terug ivm visum... maar als gepensioneerde... mmmm kan niet wachten!
(Ow en ook nog tijdje Venezuela.. maar daar wil je momenteel niet gevonden worden... 🙈)
Je bent bekend met de ouderen zorg op Aruba?
Vakman pur sang
pi_178558258
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 13:52 schreef EggsTC het volgende:
Een VEN chip met een SEAL RFID chip zodat je kunt zien of de VEN chip wel legit is.
SEAL gebruikt geen achterliggende techniek als RFID ;-)
pi_178558386
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:34 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat het mainly de HW is wat er used wordt per node, als dat gewoon dik en uber is... zie ik weinig issues.
Maar gelijk heb je... eerst zien, dan geloven.
Kan mij ook herinneren dat NEO heel weinig nodes heeft.

Maar goed, al die Komodo + assetchain transacties worden veiliggesteld op de Bitcoin blockchain wat het ontzettend betrouwbaar maakt.
  maandag 16 april 2018 @ 18:07:04 #290
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178558558
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je bent bekend met de ouderen zorg op Aruba?
Als je bedoelt een “illegale” Colombiaanse inhuren die je verzorgd? Ja! :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178558589
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:51 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

SEAL gebruikt geen achterliggende techniek als RFID ;-)
deze man
pi_178558590
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 18:07 schreef revpolen het volgende:

[..]

Als je bedoelt een “illegale” Colombiaanse inhuren die je verzorgd? Ja! :)
Aha ik snap het :)
Ook achter de randjes haha
Vakman pur sang
pi_178558610
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

deze man
Jij snapt de verschillen geloof ik niet eens tussen deze 2.
0 argumenten, 0 kennis. :W
pi_178558697
Dit escaleert helemaal de pan uit.
Vakman pur sang
pi_178558730
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 17:46 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Als het enige basis had, had ik hem gesnapt.
Try again. :D
Oh, en stop eens het verwarren van landen / bedrijven.
Het gaat om bedrijven.

je snapt export niet, geeft niet maar misschien moet je dan niet beginnen over intelligentie, net zoals je niet helemaal op de hoogte bent van de IOAW / IOW uitkeringen.

Geeft verder allemaal niet, maar oordeel dan zelf ook niet zo snel.
pi_178558746
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:16 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

je snapt export niet, geeft niet maar misschien moet je dan niet beginnen over intelligentie, net zoals je niet helemaal op de hoogte bent van de IOAW / IOW uitkeringen.

Geeft verder allemaal niet, maar oordeel dan zelf ook niet zo snel.
En jij snapt EU bedrijven blijkbaar niet.
Los v.d export dus. Laat het door je hersenen gaan.
Anyway, er komt dan wel iets nieuws voor IOAW of wat dan ook, mark my words.
Het is er nu nog, dus het klopte gewoon wat ik aangaf.
Kom eens met een bron dan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 18:19:08 ]
pi_178558755
Heren, heeft iemand een idee waarom die website van Verge zo achterlijk snel is? Ik zit op een vrij trage connectie (3mbit ADSL) maar het gaat nog steeds als de brandweer.

Heb redelijk wat ervaring met design en development, maar WTF, dit is wel bizar vlot. Komt dat door CloudFlare?
pi_178558795
ik negeer hem wel, het heeft toch geen zin man man.
pi_178558820
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:20 schreef noobcrypto het volgende:
ik negeer hem wel, het heeft toch geen zin man man.
De man zonder bronnen of wtf dan ook :D
Heerlijk.
pi_178558853
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 18:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

De man zonder bronnen of wtf dan ook :D
Heerlijk.
Kabinet Rutte III: verlengen IOW

Het kabinet wil de Wet Inkomensvoorziening voor oudere werklozen (IOW) met 4 jaar verlengen. Vanaf 2020 wil het kabinet de leeftijdsgrens aanpassen door deze te laten meestijgen met de AOW-leeftijd. Dit staat in het regeerakkoord ‘Vertrouwen in de toekomst’.

Is gewoon politieke kennis. Je weet dat je zelf verantwoordelijk bent voor het kennen van de wet? DE IOAW duurt nog tot minimaal 2027. Nog 9 jaar.

:')
pi_178558877
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:18 schreef illusions het volgende:
Heren, heeft iemand een idee waarom die website van Verge zo achterlijk snel is? Ik zit op een vrij trage connectie (3mbit ADSL) maar het gaat nog steeds als de brandweer.

Heb redelijk wat ervaring met design en development, maar WTF, dit is wel bizar vlot. Komt dat door CloudFlare?
Net zoals de blockchain van Verge is het near instant. Komt doordat er devs werken met veel kennis!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')