abonnement Unibet Coolblue
pi_178547825
Ik was op zoek naar 2 extra stoelen om bij te schuiven bij verjaardagen enz. Toen kwam ik de Eames DSW stoel tegen die ik wel erg mooi vind.



Beetje over gelezen, over origineel en replica. Omdat het toch 2 stoelen worden die ik op mijn slaapkamer zet vind ik die replica prima. Dus online gezocht en die worden op nogal wat verschillende webshops aangeboden. En daar lees ik nogal wisselende recensies van.

Ook even bij de loods5 in de buurt gekeken naar het origineel. En die zit prima en is eigenlijk wel wat ik zoek. Maar nu is dus mijn vraag zit de replica net zoals het origineel? En waar kan je die kopen bij een goede winkel.

Dat hij dan van iets mindere kwaliteit is maakt mij minder uit. Als je er minder voor betaald krijg je ook iets mindere kwaliteit dat vind ik logisch. Als hij maar hetzelfde zitcomfort heeft.
pi_178547968
Er bestaat een aannemelijke kans dat de stoel minder fijn zit omdat er mogelijkerwijs een andere vulling in zit. Of als de zitting plastic is, kan dit van een goedkopere minder flexibele variant zijn.

Om achter te komen hoe ze zitten zal je ze moeten proberen.
pi_178548067
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:30 schreef dikke_donder het volgende:
Er bestaat een aannemelijke kans dat de stoel minder fijn zit omdat er mogelijkerwijs een andere vulling in zit. Of als de zitting plastic is, kan dit van een goedkopere minder flexibele variant zijn.

Om achter te komen hoe ze zitten zal je ze moeten proberen.
Daar zoek ik ook een fysieke winkel waar ik dit even kan proberen. Maar die heb ik nog niet gevonden.
pi_178548189
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Daar zoek ik ook een fysieke winkel waar ik dit even kan proberen. Maar die heb ik nog niet gevonden.
als je toevallig nog naar Barcelona wilt, heb ik wel een leuk bedrijfje gevonden en de stoelen voor een mooie prijsKijk hier maar eens

:+
pi_178548374
Geen idee waar je woont, maar deze mensen hebben een showroom: https://www.dsw-kuipstoel-kopen.nl/veel-gestelde-vragen/
pi_178548474
Oh ja dat is wel handig erbij te vermelden. Midden van het land. Dus in de buurt van Amersfoort/Utrecht zou wel handig zijn.
pi_178548527
Www.design-stoelen.nl niet in de buurt wel goed. Tenminste de dar stoel heb ik daarvandaan.
pi_178551413
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:06 schreef Legwieh het volgende:
Www.design-stoelen.nl niet in de buurt wel goed. Tenminste de dar stoel heb ik daarvandaan.
Ik ben met pinksteren toevallig ook in friesland dus dan zou ik daar wel even een bezoekje aan kunnen brengen. Tnx voor de tip.

Wanneer mensen nog dichterbij winkels weten dan zou dat ook wel ideaal zijn nog.
  maandag 16 april 2018 @ 18:05:22 #9
391173 LtnGeorge
Architectuur & OV liefhebb
pi_178558520
Ook in het zuiden van Friesland: Nasmaak, op een uurtje rijden van Amersfoort.
  maandag 16 april 2018 @ 18:46:40 #10
211039 Noodels
None of this
pi_178559392
Zoek maar eens op een eames stoel en er zullen tal van shops zijn die hem hebben.
  maandag 16 april 2018 @ 19:18:32 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_178560233
Ben ook wel benieuwd!
Zag wel een webshop waar je ze binnen 14 dagen retour kan sturen en bij aanschaf er geen verzendkosten zijn. Enkel teug sturen kost je geld als het je niet bevalt. Ergste geval 6.50 euro kwijt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')