abonnement Unibet Coolblue
pi_179792882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 18:19 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Op elk eiland wil je toch niet elke dinosaurus soort plaatsen ? , ben nu op vakantie en aankomende zaterdag ga ik hem spelen waarschijnlijk, en hou ik me meer aan thema,s (zoals thema land of the giants, walking with dinosaurs)
Kan ook niet op elk eiland in principe.
Ook omdat je niet van meet af aan toegang hebt tot elke dino.
pi_179802479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 18:21 schreef SoldMayor het volgende:
Nou had deze best willen halen. Had een prima game kunnen zijn voor de zomer op te vullen tot dat alle games uitkomen van af augustus. Maar goed laat maar ik haal the crew 2 wel.
Hier ook.
pi_179802582
Heb m'n ¤59.99 laten terugstorten. Zwaar overpriced kinderspel

Het ziet er leuk uit, maar is niet uitdagend zwaar repetitief en lineair. Het voelt aan als een mobile/console game. En dan ¤59.99 vragen :')

Zoek je leuke graphics? Prima. Wil je goede uitdagende gameplay? Kijk eens naar "They are billions". 10x beter wat mij betreft

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2018 13:39:40 ]
pi_179802640
Dit zit wat mij betreft een beetje in de categorie SimCity 5 voor degene die dat nog kennen
  zaterdag 16 juni 2018 @ 19:39:13 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_179833232
Te simplistisch, te makkelijk, te weinig content, beroerde dino AI, geen mogelijkheid om je park echt eigen te maken en echt zo'n typische mobile-game waarbij je continue hetzelfde achter elkaar doet om verder te komen.
Dat is ook de reden dat je doorgaat, je wilt toch die dino's vrijspelen uiteindelijk.

En hoe erg je het ook verneukt, je komt toch wel verder want voor je het weet heb je miljoenen op de balans en dan maken een paar dode ook niet meer uit.

Grafisch geniaal, dino's zijn prachtig uitgewerkt en hetgeen er wel in zit is op zich prima uitgewerkt. Maar er mist zoveel, totaal geen diepgang, geen moeilijkheid en ook het management gedeelte kun je gerust links laten liggen (dat beetje dat er dan in zit) want het gaat standaard al veel te makkelijk.

Desondanks kun je je er best mee vermaken, samen met wat vrienden al de nodige uren inzitten omdat er ook gewoon dingen inzitten die echt tof zijn maar dat zit 'm vooral in de dino's zelf en het kijken welke je bij elkaar kunt plaatsen.
Maar deze game valt niet te redden met een paar patches, kan het wel leuker maken maar het zou net als NMS echt een complete remake moeten krijgen om als volwaardige game aangemerkt te kunnen worden.

Nu is het voor de echte fan gewoon leuk om ze vrij te spelen en te plaatsen in je park, maar dat gaat na verloop van tijd ook wel vervelen lijkt me. Jammerlijk, mod support had deze game dan kunnen redden maar dat zit er ook niet in.
pi_179849566
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 19:39 schreef Lastpost het volgende:
beroerde dino AI
Ik zag een video op Youtube waarin een groep agressief gekweekte Tyrannosaurussen werd losgelaten, maar die deden weinig. Ze staan een beetje om zich heen te kijken, zetten af en toe een paar stappen, soms wordt er eens iemand opgegeten, van een hele groep mensen die niet wegrent, maar juist naar de Tyrannosaurussen toe rent...De ene Tyrannosaurus loopt tegen een gebouw aan, de anderen willen onderling vechten, maar doen weinig of hebben er opeens geen zin meer in.

Het is een leuk spel om vijf minuten naar te kijken, maar niet om uren te spelen. :P
pi_179851990
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:59 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik zag een video op Youtube waarin een groep agressief gekweekte Tyrannosaurussen werd losgelaten, maar die deden weinig. Ze staan een beetje om zich heen te kijken, zetten af en toe een paar stappen, soms wordt er eens iemand opgegeten, van een hele groep mensen die niet wegrent, maar juist naar de Tyrannosaurussen toe rent...De ene Tyrannosaurus loopt tegen een gebouw aan, de anderen willen onderling vechten, maar doen weinig of hebben er opeens geen zin meer in.

Het is een leuk spel om vijf minuten naar te kijken, maar niet om uren te spelen. :P
Dat filmpje zag ik ook toevallig ja..deze toch?

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:58:03 #58
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_179892454
Ik vermaak me eigenlijk best prima met deze game. Moet wel zeggen dat ik een Jurassic Park fan ben vanaf dat ik de eerste film als 9 jarig jochie in de bios zag.
pi_179897690
wat ik ook jammer vind aan de Dinosauriers, is dat de grootte van de Dinosauriers soms niet in verhouding liggen, (zelfs niet als het in de JP cannon is ) Bijv dat de Spinosaurus kleiner lijkt de de Tyrannosaurus, terwijl ie groter is, Ook de Giganotosaurus is wat klein in verhouding..
pi_179970939
The Fallen Kingdom Update is uit.

Is het wat met alle verbeteringen?
SOONY
pi_181407271
Dit is nogal geflopt of heb ik het mis?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:47:32 #62
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181407618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:34 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is nogal geflopt of heb ik het mis?
Gezien de game simpelweg te weinig content heeft en diepgang, ja.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_181407871
Ik keek best wel uit naar dit spel.
SOONY
pi_181408072
Na 2 uur een refund aangevraagd, niks gemist in de tussentijd blijkbaar
  zondag 7 oktober 2018 @ 20:57:38 #65
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182378317
Speel het nu net een uur ofzo. Nu ook al uitgekeken. Dacht dat het wel mee zou vallen ondanks de reacties hier. Maar ja leuke graphics maar zit nu zonder geld en dan maar wachten en wachten met een profit van 25. Jammer, leek me juist een leuk spel
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:00:11 #66
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182389073
Ik heb dit spel geprobeerd en ben sowieso ook nooit een dino fan geweest of zo maar ik dacht ik ga het even proberen om te kijken wat iedereen er zo leuk aan vindt maar ik snap er echt geen kut van.
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:31:20 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182389765
Wat iedereen er zo leuk aan vind? :')

Volgens mij is dit een van de minst gewaardeerde park sims
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182395078
Aan de belangstelling te zien is dit spel niet de moeite waard.
Vanaf mei tot nu slechts 3 pagina's.
Veel filmpjes ervan gezien maar inderdaad weinig Diepgang en content.
  maandag 8 oktober 2018 @ 21:45:15 #69
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182400473
Nou ja moet zeggen trouwens dat ik het nu wel weer speel ondanks dat ik gister erover zat te janken. Wil het toch wat meer uitproberen en vooral dino's zien etc. Dus ja weet niet, misschien reageerde ik wat te overhaast maar misschien blijkt binnen een paar dagen ook wel dat ik het gewoon ook eigenlijk niet leuk vindt. Maar ben er wel weer mee bezig vanavond, alleen de geldopbouw gaat zooooo traag bij mij

Dit is mijn park nu trouwens



En 1 extra electriciteitscentrale buiten beeld

En hier mijn enige dino



Maar wil eigenlijk overnieuw beginnen :D wist niet dat mijn hotelview uitmaakte dus die staat ver van de dino's. Geen acu en ranger ding nog gebouwd terwijl ik die telkens juist nodig heb. Geld gaat zo traag gewoon en nu had ik juist wat en moest ik een nieuwe feeder kopen van 150K omdat ik geen ranger station heb om de huidige te bevoorraden. Dus ja als dat zo door blijft gaan is het wel irritant

update: ben nu even wat verder, eindelijk ranger park
wel leuk, kan gewoon wel auto rijden, benieuwd of ik de dino kan aanrijden etc, dus nu begint de lol wat :D



Update ben opnieuw begonnen, de frustratie werd wat te groot om te wachten op geld. Beste wat ik ooit gedaan heb, spel is nu best wel leuk nu ik de beginbuild wat heb

Verdien nu 100K in plaats van 5K per minuut na een half uurtje spelen :') Dus ja ik heb het helemaal verkeerd aangepakt in het begin en dat maakte het spel voor mij wel vrij kut xd

Nu veel leuker, kan nu dingen bouwen en dino's maken xd



Hotel nu goed geplaatst, ranger en ACU direct gedaan, de missies beter gevolgd



Nu alles prima een triceratops en ceratosaurus, beide gewoon gezond

[ Bericht 16% gewijzigd door mercimarci op 08-10-2018 23:23:56 ]
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:00:26 #70
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182403450

zie al die mensen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:03:28 #71
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182403530


Mijn dino's, al veel beter
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:31:12 #72
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182404011


dit is wel tof ;p
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_183020581
Binnenkort weer een nieuwe patch,


Dit had er veel eerder in moeten zitten :) maar beter laat dan nooit :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')