abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178542932
registreer om deze reclame te verbergen
Het kruispunt.

Heb je weleens het gevoel gehad op het kruispunt te staan van de richting die je geeft aan je leven? Vergis het kruispunt dan niet met een doodlopende weg...

Proloog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akte 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akte 2
SPOILER
Akte 3
SPOILER
Akte 4
SPOILER
Welke richting zou jij kiezen?
  maandag 16 april 2018 @ 01:06:52 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178544068
Ik wilde hier advies geven en je oppeppen.
Maar na het nog een keertje gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat je meer hebt aan professionele hulp. Ga eens langs de huisarts met je verhaal, je bent niet de enige.
pi_178545869
Dit leest echt rete irritant.
pi_178546177
registreer om deze reclame te verbergen
Richting? Wat bedoel je precies?

Ik kan mezelf in alle 'aktes' vinden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_178546387
Klinkt niet best.
pi_178553067
wat wil je bereiken met dit topic?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue