abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 10:30:38 #176
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178547979
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat wel, organiseert ook de BBQ's, toch niet eens zo heel oud maar stelt zich wel op als een vader, of grote broer, tegenover de selectie.
Als hij zo blijft spelen als zondag, mag hij een contract voor het leven krijgen.

Na zijn 35e lekker als jeugdtrainer aan de slag.
  maandag 16 april 2018 @ 10:31:37 #177
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_178547996
Das lekker wakker worden vandaag :).
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_178548016
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als hij zo blijft spelen als zondag, mag hij een contract voor het leven krijgen.

Na zijn 35e lekker als jeugdtrainer aan de slag.
Mee eens :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_178548047
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als hij zo blijft spelen als zondag, mag hij een contract voor het leven krijgen.

Na zijn 35e lekker als jeugdtrainer aan de slag.
Als hij van die reddingen blijft maken als in het begin van de wedstrijd tegen AZ, man, prima verdediger.
  maandag 16 april 2018 @ 10:38:23 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178548073
Heerlijke kater :D
pi_178548174


Wat een genot. Tranen in mn ogen van die Cocu soms. Maargoed dat krijg ik nu zelfs van Guus Meeuwis-nummers. :') En dan Van Nilstelgod. Nilis, Guus, Mark, etc. GODEN
pi_178548384
En geen incidenten gisteren? Is bij andere clubs ook wel eens anders.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178548422
Pwooooooh. Genotskatertje _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178548451
O+

We zeiken wat af tegen elkaar, maar ik hou echt van jullie allemaal

O+
pi_178548495
Mooi zo, dacht ik toen Bergwijn 3-0 maakte. Terwijl het mij om het even is wie de titel wint. Ik ben supporter van een zieltogend clubje.

Na de klinkende overwinning en de feestelijkheden in het Philips-stadion probeerde ik te analyseren waarom het zo lekker was dat PSV Ajax vernederde en Feyenoord opvolgt als kampioen.

Mijn sympathie lag afgelopen zomer toch echt bij Ajax. Wat Appie Nouri overkwam, hakte er niet alleen in Amsterdam diep in. Maar al gauw begon het gezeik over de onervaren trainer, een vuige machtsstrijd tussen Overmars en Bergkamp. Het mondde uit in het ontslag van Marcel Keizer. Zijn opvolger, Erik ten Hag, deed, doet het geen haar beter.

Stuitend was dit seizoen de houding van een deel van het Ajax-publiek ten opzichte van de mooiste voetballer, Hakim Ziyech. Ach, wat zullen ze zijn brille missen volgend jaar.

Ineens zag ik wat spelers als Schwaab, en Pereiro goed deden
In het begin wond ik me op over de onaantrekkelijkheid van PSV, en de mazzel. Toen dat een constante bleek kreeg ik er waardering voor. Zoals Rotterdam de meest internationale stad van Nederland is, is PSV de meest internationale voetbalclub van Nederland.

Wanneer het keerde weet ik niet meer, best laat eigenlijk, maar ineens zag ik wat spelers als Schwaab, Pereiro en Bergwijn goed deden. En wat Phillip Cocu allemaal zei - helemaal niks dus - ergerde me niet langer. Ze bewaarden knap de rust, Gerbrands, Brands en Cocu. Het zijn geen opscheppers daar.

Mijn sympathie voor de club uit Eindhoven groeide met het weekend. Helemaal toen de trainer van Ajax zich liet ontvallen dat ze bij PSV bang waren voor Ajax. Wie dat uitkraamt met zeven punten achterstand is natuurlijk compleet geschuffeld. En toen kleine Kluivert tjilpte dat Ajax toch beter voetbalt dan PSV, of zoiets, kreeg ik jeuk.

PSV heeft de gunfactor gekregen. De voetbaldieren doen daar altijd redelijk normaal. Ik ben er al heel lang niet geweest, maar ik hoor dat een bezoek aan De Herdgang of het stadion een gezellige ervaring is. Je loopt er de Van de Kerkhofjes, Willy van der Kuijlen, Berry van Aerle, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy tegen het lijf. PSV is een tof familiebedrijf en daar kun je beter vertoeven dan bij een beursgenoteerde multinational.

Van harte, PSV’ers.

Namens Hugo Borst
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178548542
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
O+

We zeiken wat af tegen elkaar, maar ik hou echt van jullie allemaal

O+
  maandag 16 april 2018 @ 11:08:02 #187
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178548557
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:05 schreef RipCity het volgende:
Mooi zo, dacht ik toen Bergwijn 3-0 maakte. Terwijl het mij om het even is wie de titel wint. Ik ben supporter van een zieltogend clubje.

Na de klinkende overwinning en de feestelijkheden in het Philips-stadion probeerde ik te analyseren waarom het zo lekker was dat PSV Ajax vernederde en Feyenoord opvolgt als kampioen.

Mijn sympathie lag afgelopen zomer toch echt bij Ajax. Wat Appie Nouri overkwam, hakte er niet alleen in Amsterdam diep in. Maar al gauw begon het gezeik over de onervaren trainer, een vuige machtsstrijd tussen Overmars en Bergkamp. Het mondde uit in het ontslag van Marcel Keizer. Zijn opvolger, Erik ten Hag, deed, doet het geen haar beter.

Stuitend was dit seizoen de houding van een deel van het Ajax-publiek ten opzichte van de mooiste voetballer, Hakim Ziyech. Ach, wat zullen ze zijn brille missen volgend jaar.

Ineens zag ik wat spelers als Schwaab, en Pereiro goed deden
In het begin wond ik me op over de onaantrekkelijkheid van PSV, en de mazzel. Toen dat een constante bleek kreeg ik er waardering voor. Zoals Rotterdam de meest internationale stad van Nederland is, is PSV de meest internationale voetbalclub van Nederland.

Wanneer het keerde weet ik niet meer, best laat eigenlijk, maar ineens zag ik wat spelers als Schwaab, Pereiro en Bergwijn goed deden. En wat Phillip Cocu allemaal zei - helemaal niks dus - ergerde me niet langer. Ze bewaarden knap de rust, Gerbrands, Brands en Cocu. Het zijn geen opscheppers daar.

Mijn sympathie voor de club uit Eindhoven groeide met het weekend. Helemaal toen de trainer van Ajax zich liet ontvallen dat ze bij PSV bang waren voor Ajax. Wie dat uitkraamt met zeven punten achterstand is natuurlijk compleet geschuffeld. En toen kleine Kluivert tjilpte dat Ajax toch beter voetbalt dan PSV, of zoiets, kreeg ik jeuk.

PSV heeft de gunfactor gekregen. De voetbaldieren doen daar altijd redelijk normaal. Ik ben er al heel lang niet geweest, maar ik hoor dat een bezoek aan De Herdgang of het stadion een gezellige ervaring is. Je loopt er de Van de Kerkhofjes, Willy van der Kuijlen, Berry van Aerle, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy tegen het lijf. PSV is een tof familiebedrijf en daar kun je beter vertoeven dan bij een beursgenoteerde multinational.

Van harte, PSV’ers.

Namens Hugo Borst
Hugogod _O_
pi_178548573
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:05 schreef RipCity het volgende:
Mooi zo, dacht ik toen Bergwijn 3-0 maakte. Terwijl het mij om het even is wie de titel wint. Ik ben supporter van een zieltogend clubje.

Na de klinkende overwinning en de feestelijkheden in het Philips-stadion probeerde ik te analyseren waarom het zo lekker was dat PSV Ajax vernederde en Feyenoord opvolgt als kampioen.

Mijn sympathie lag afgelopen zomer toch echt bij Ajax. Wat Appie Nouri overkwam, hakte er niet alleen in Amsterdam diep in. Maar al gauw begon het gezeik over de onervaren trainer, een vuige machtsstrijd tussen Overmars en Bergkamp. Het mondde uit in het ontslag van Marcel Keizer. Zijn opvolger, Erik ten Hag, deed, doet het geen haar beter.

Stuitend was dit seizoen de houding van een deel van het Ajax-publiek ten opzichte van de mooiste voetballer, Hakim Ziyech. Ach, wat zullen ze zijn brille missen volgend jaar.

Ineens zag ik wat spelers als Schwaab, en Pereiro goed deden
In het begin wond ik me op over de onaantrekkelijkheid van PSV, en de mazzel. Toen dat een constante bleek kreeg ik er waardering voor. Zoals Rotterdam de meest internationale stad van Nederland is, is PSV de meest internationale voetbalclub van Nederland.

Wanneer het keerde weet ik niet meer, best laat eigenlijk, maar ineens zag ik wat spelers als Schwaab, Pereiro en Bergwijn goed deden. En wat Phillip Cocu allemaal zei - helemaal niks dus - ergerde me niet langer. Ze bewaarden knap de rust, Gerbrands, Brands en Cocu. Het zijn geen opscheppers daar.

Mijn sympathie voor de club uit Eindhoven groeide met het weekend. Helemaal toen de trainer van Ajax zich liet ontvallen dat ze bij PSV bang waren voor Ajax. Wie dat uitkraamt met zeven punten achterstand is natuurlijk compleet geschuffeld. En toen kleine Kluivert tjilpte dat Ajax toch beter voetbalt dan PSV, of zoiets, kreeg ik jeuk.

PSV heeft de gunfactor gekregen. De voetbaldieren doen daar altijd redelijk normaal. Ik ben er al heel lang niet geweest, maar ik hoor dat een bezoek aan De Herdgang of het stadion een gezellige ervaring is. Je loopt er de Van de Kerkhofjes, Willy van der Kuijlen, Berry van Aerle, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy tegen het lijf. PSV is een tof familiebedrijf en daar kun je beter vertoeven dan bij een beursgenoteerde multinational.

Van harte, PSV'ers.

Namens Hugo Borst
_O_
pi_178549004
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

glazen bol :o
Dat ziet toch iedereen aankomen?
Ik vraag me dan vooral af; als ik zoiets al kan voorspellen, waarom weet een veiligheidscoördinator bij PSV er dan niets vanaf? Die moet zoiets toch ook kunnen bedenken.... puur op basis van realisme....
U MAD?
  maandag 16 april 2018 @ 11:30:22 #190
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178549043
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee waarom? Omdat een club de Mickey Mouse competitie wint? Boeit mij werkelijks niks wie de Eredivisie wint. Vind het tamelijk bizar dat je van een degradant zo kkhard kan verliezen. Zegt iets over de kwantiteit bij PSV.
Ik ga ervan uit dat je kwaliteit bedoelt en niet kwantiteit. En nee, dat is een non sequitur.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178549058
Frank HeinenGod

quote:
Ajax wederom de beste
16 april 2018 10:05

Het kwam niet echt meer als een verrassing, maar gistermiddag was het dan toch weer zo ver: Ajax, de voetbalclub uit Amsterdam, was in Eindhoven voor het 63ste seizoen op rij de beste. In een directe confrontatie met PSV bewezen de Amsterdammers dat zij, en niemand anders, de beste zijn.

Ajax bewees zijn superioriteit dit jaar onder meer door de beste spelers te hebben, de beste trainers aan te stellen, het beste stadion te vullen en het rood-witste tenue te dragen. Bovendien werden er meerdere doelpunten gemaakt en verschillende wedstrijden winnend af te sluiten.

‘Wij zijn Ajax, wij zijn de beste,’ aldus Justin Kluivert, na de 3-0 nederlaag in Eindhoven. ‘Ik zal je eerlijk zeggen dat we hier kwamen om te winnen, maar al gauw werd duidelijk dat we ook de beste zouden blijven als we volstrekt apathisch zouden verdedigen en kansloos van het veld zouden worden gepoetst. Toen hebben we dat maar gedaan.’ Zijn PSV-collega Luuk de Jong beaamde dat: ‘We winnen dan wel, en we worden dan misschien landskampioen, maar op alle andere fronten zijn we afgetroefd. Daar moet je eerlijk in zijn Zij zijn Ajax, zij zijn de besten, en wij zijn PSV, en wij zijn niet heel slecht.’
‘Natuurlijk is het bijzonder om deel uit te maken van een club die jaar in, jaar uit superieur is,’ aldus Ajax’ technisch directeur Marc Overmars. ‘Je weet natuurlijk dat, als je bij Ajax komt, dat je dan automatisch de beste bent. Je weet natuurlijk ook dat je jezelf wel de beste moet blijven vinden, anders ben je het niet meer, maar gelukkig zijn wij er ook dit jaar weer in geslaagd een spelersgroep samen te stellen die zich met kop en schouders boven de rest voelt uitsteken. Dat is een compliment aan de spelers, maar ook aan onszelf, want je kunt natuurlijk niet de beste spelers halen zonder de beste directie te hebben.’
Clubicoon Sjaak Swart was niet verrast met het feit dat zijn favoriete vereniging dit seizoen wederom de beste was: ‘Wij zijn Ajax, wij zijn de beste,’ aldus Swart. Volgens Swart was Ajax in zijn tijd óók al de beste. ‘Wij waren toen eigenlijk ieder jaar de beste, en dat is nooit veranderd. Daarom zijn we denk ik ook zo goed.’
Kampioen van Nederland werd Ajax gisteren nét niet. Die troostprijs ging naar de tegenstander. ‘Jammer,’ aldus trainer Ten Hag, ‘maar als je ziet hoe blij ze zijn met dat ze ons verslaan, dan kun je niet anders dan concluderen dat wij in wezen beter zijn. En dat is dan weer een enorm compliment aan onze organisatie.’

Verbetering

De ontwikkelingen in Eindhoven zorgden voor opwinding bij de fans. Die dankten de spelers en trainers door de spelers op te wachten bij de Arena. ‘Misschien weet niet iedereen dat, maar onze fans zijn de beste van Nederland. Ze wilden even laten weten hoe goed ze ons vonden,’ aldus directeur Edwin van der Sar, die met de supporters in gesprek ging. ‘Dat was niet per se nodig, maar het is altijd mooi om te horen. Ze stelden zelfs voor dat we voortaan zonder onze beste speler (Hakim Ziyech, FH) zouden spelen, zodat het verschil tussen de beste en de rest niet al te groot zou worden. Daar heb ik een streep getrokken: we zijn dan wel de beste, maar we voelen ons echt niet beter dan de rest.’
Op de vraag aan Van der Sar of er veranderingen in het beleid zitten aan te komen om de Amsterdammers volgend jaar weer serieus te laten meestrijden om het landskampioenschap, antwoordde de oud-doelman lachend: ‘Hoe wil je iets veranderen als er niets te verbeteren valt? Ik zeg niet dat het dit jaar allemaal perfect was hoor – dat moeten anderen maar zeggen – maar beter doen lijkt me niet mogelijk.’

Maandagavond om 20:30 wordt Ajax gehuldigd. Plaats van handeling is het Raadhuisplein te Best.
pi_178549206
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
O+

We zeiken wat af tegen elkaar, maar ik hou echt van jullie allemaal

O+
Iedereen traantjes in de ogen nu
  maandag 16 april 2018 @ 11:45:05 #193
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178549397
quote:
99s.gif Op maandag 16 april 2018 11:02 schreef Gutanoth het volgende:
O+

We zeiken wat af tegen elkaar, maar ik hou echt van jullie allemaal

O+
lol
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178549399
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 11:36 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Iedereen traantjes in de ogen nu
Vanochtend met een kater opstaan en dan toch vrijwel meteen gelukzalig terugdenken was haast nog meer genot dan gisteren. En dan al die ontzettend lieve PSV- broeders zien feestvieren is echt tranentrekkend genot idd. Op dit soort momenten wordt je echt een sentimenteel mannetje.
pi_178549467
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Vanochtend met een kater opstaan en dan toch vrijwel meteen gelukzalig terugdenken was haast nog meer genot dan gisteren. En dan al die ontzettend lieve PSV- broeders zien feestvieren is echt tranentrekkend genot idd.
Ik heb er alleen spijt van wat ik met m'n buurvrouw heb gedaan, maar mag de pret niet drukken.
pi_178549490
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 11:47 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik heb er alleen spijt van wat ik met m'n buurvrouw heb gedaan, maar mag de pret niet drukken.
_O-
pi_178549811
Ten Hag zei dat hun team zo jong was. De twee jongste spelers op het veld waren van Ajax. Maar de twee oudsten ook.

Psv basiself: 24,63636
Ajax basiself: 23,63636
pi_178550127
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 11:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Frank HeinenGod

[..]

Waar heb je dit vandaan?
U MAD?
pi_178550237
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 08:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mosterd na de maaltijd.

Gisteren was het echte feest. Nu weer gewoon aan het werk met ietwat koppijn.
Dit inderdaad ja. Ik kan me echt niet meer motiveren om nogmaals naar het centrum te gaan om daar bier te staan zuipen terwijl de spelers op de vrachtwagen voorbij rijden. Die tijd heb ik denk ik wel gehad zo. Gisteren was het echte feest, echt genot.
Lekker bij de Aftrap rond 12:00 begonnen en vervolgens via het Wilhelminaplein op Stratum beland. Wat een feest was het tot in de late uurtjes. Winnen van dat kut Ajax in een kampioensduel.... denk dat we dit nooit meer gaan meemaken zo zeldzaam.
U MAD?
pi_178550269
Zoooooooo, de rest van het seizoen lekker ontspannen achterover leunen en kijken of we nog ergens een puntje kunnen stelen. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')