abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 20:03:57 #26
370352 I
Eye for an I
pi_178561663
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 20:03 schreef bondage het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook wel een goede plek, ga ik binnenkort aanpassen.

[..]

Zonder linkje bedoel je maar velden al zichtbaar? Kost namelijk nog meer ruimte dan het nu al inneemt, dat is de reden dat ik het op deze manier heb gedaan. Zat er ook aan te denken om de uitleg ergens anders neer te zetten, een losse pagina waar dan ook meteen ingelogd kan worden.
^O^ Goed bezig
  maandag 16 april 2018 @ 20:19:04 #27
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178562038
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 20:03 schreef bondage het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook wel een goede plek, ga ik binnenkort aanpassen.

[..]

Zonder linkje bedoel je maar velden al zichtbaar? Kost namelijk nog meer ruimte dan het nu al inneemt, dat is de reden dat ik het op deze manier heb gedaan. Zat er ook aan te denken om de uitleg ergens anders neer te zetten, een losse pagina waar dan ook meteen ingelogd kan worden.
2 kleine velden naast elkaar in de bovenste balk neemt niet zoveel ruimte in.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 16 april 2018 @ 20:22:01 #28
370352 I
Eye for an I
pi_178562102
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 20:03 schreef bondage het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook wel een goede plek, ga ik binnenkort aanpassen.

[..]

Zonder linkje bedoel je maar velden al zichtbaar? Kost namelijk nog meer ruimte dan het nu al inneemt, dat is de reden dat ik het op deze manier heb gedaan. Zat er ook aan te denken om de uitleg ergens anders neer te zetten, een losse pagina waar dan ook meteen ingelogd kan worden.
Ik zou dan eerder gewoon username + wachtwoord veld in die balk zetten waar nu "Je bent niet ingelogd" staat, en dan een i icoontje (of vraagteken) er achter met pop-up voor extra info.. desnoods dat icoontje redirecten naar een pagina
pi_178562173
pi_178562185
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:22 schreef I. het volgende:

[..]

Ik zou dan eerder gewoon username + wachtwoord veld in die balk zetten waar nu "Je bent niet ingelogd" staat, en dan een i icoontje (of vraagteken) er achter met pop-up voor extra info.. desnoods dat icoontje redirecten naar een pagina
placeholder is inderdaad misschien beter, misschien niet, sowieso goed om erbij te doen lijkt me, maar weet niet

edit denk dat je niet een placeholder bedoelde nu ik het herlees.
pi_178562612
en dan zonder het registreren linkje ;p
pi_178563259
trouwens dit hoeft ook weer niet zoveel aandacht te krijgen, de code zelf werkt heel netjes en is veel ingewikkelder dan een inlogschermpje. Nu lijkt het net alsof een inlogschermpje een flinke verbetering is alleen maar omdat ik gewoon even niet goed keek. Netjes gemaakt bondage
  maandag 16 april 2018 @ 21:02:21 #33
370352 I
Eye for an I
pi_178563384
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
trouwens dit hoeft ook weer niet zoveel aandacht te krijgen, de code zelf werkt heel netjes en is veel ingewikkelder dan een inlogschermpje. Nu lijkt het net alsof een inlogschermpje een flinke verbetering is alleen maar omdat ik gewoon even niet goed keek. Netjes gemaakt bondage
^O^
  FOK!mycroftheld maandag 16 april 2018 @ 21:18:16 #34
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_178563923
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:22 schreef I. het volgende:

[..]

Ik zou dan eerder gewoon username + wachtwoord veld in die balk zetten waar nu "Je bent niet ingelogd" staat, en dan een i icoontje (of vraagteken) er achter met pop-up voor extra info.. desnoods dat icoontje redirecten naar een pagina
Ik zal dit overwegen, even wat dingen proberen en kijken wat beste werkt.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:58 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
trouwens dit hoeft ook weer niet zoveel aandacht te krijgen, de code zelf werkt heel netjes en is veel ingewikkelder dan een inlogschermpje. Nu lijkt het net alsof een inlogschermpje een flinke verbetering is alleen maar omdat ik gewoon even niet goed keek. Netjes gemaakt bondage
Dankje, en ja, veel ingewikkelder ;) Het onderhouden van deze scriptjes kost me niet eens zo heel veel van mijn tijd, heb daarbij al lang niets aan de stats gedaan. Zodra ik er tijd voor/zin in heb ga ik ermee aan de slag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')