abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178544242
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:34 schreef Bluezz het volgende:
Dus we hebben op de agenda staan:

Goulashmeet bij Krea
BBQmeet bij Lucky
Housewarming bij Boor
Worstmeet bij Frantic

*)
Het wordt eens tijd dat er ook daadwerkelijk iets gepland wordt 8-)

uniekhoorn een dikke :* allemachtig zeg, zoveel op je bordje. En zo onzeker. Sterkte gewenst voor jullie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178544246
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 23:44 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik zit nu al op 15 mensen geloof ik, het zullen wel 2 meets worden _O-
Als er net zoveel afzeggen als de vorige keer dan komen er max 8 8-) Misschien buiten griepseizoen doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178544676
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 00:01 schreef RobinOok het volgende:
Na de inbrenghuls voor vrouwen die hun kut niet durven aanraken, nu de kipfiletverpakking voor mensen die uberhaupt geen vlees durven aanraken... 8)7

http://www.dailymail.co.u(...)eamish-raw-meat.html
Nog zoiets, in de VS verkopen ze vooral inbrenghuls-tampons! :N
Ik vond het een bizarre verspilling van materiaal, maar toen bedacht ik me dat tampons telkens weggooien dat ook is. Misschien ga ik dus wel over op zo'n cup-geval. Iemand ervaringen? Met schoonmaken ook?
Sowieso lijken ze het besparen op plastic nog niet uitgevonden te hebben. Na elk supermarktbezoek zijn de paar boodschapjes verdeeld over meerdere plastic tasjes.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_178544677
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
11 dagen Lanzarote.... poef!!! voorbij :(
Terug in de werkelijkheid, wel mooi dat na 11 dagen weer blaadjes aan de bomen komen, de tuin ineens ontploft is met onkruid :')

Lucky, een camper huren niet wat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn hardloopkleding ligt klaar om na ruim een jaar weer een poging te doen. Proberen weer eens plezier in spoten te vinden
Nog iets bijzonders gedaan op Lanzarote?
Wat een nare dingen zeg.. sterkte met her toch maar onder ogen zien :*
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 16 april 2018 @ 06:19:49 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178545498
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 00:01 schreef RobinOok het volgende:
Na de inbrenghuls voor vrouwen die hun kut niet durven aanraken, nu de kipfiletverpakking voor mensen die uberhaupt geen vlees durven aanraken... 8)7

http://www.dailymail.co.u(...)eamish-raw-meat.html
quote:
The fear of contamination by bacteria such as campylobacter, which can cause serious, even lethal, food poisoning, when discovered in some raw poultry, was so great that one woman in the focus group said she coated her chicken with antibacterial spray before cooking it, Hall recalled.

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178545663
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 04:25 schreef Lot_1 het volgende:

Nog zoiets, in de VS verkopen ze vooral inbrenghuls-tampons! :N
Ik vond het een bizarre verspilling van materiaal, maar toen bedacht ik me dat tampons telkens weggooien dat ook is. Misschien ga ik dus wel over op zo'n cup-geval. Iemand ervaringen? Met schoonmaken ook?
Sowieso lijken ze het besparen op plastic nog niet uitgevonden te hebben. Na elk supermarktbezoek zijn de paar boodschapjes verdeeld over meerdere plastic tasjes.
Ik heb een vriendin die er lyrisch over is, die cups. Ondanks haar enthousiasme ben ik er nog niet aan begonnen. Ik ben ook eigenlijk nauwelijks ongesteld. Keer op tv gezien hoeveel bloed vrouwen gemiddeld verliezen en ik moest lachen; het is bij mij nooit meer dan een vingerhoedje geweest. (wel veel kramp en pijn in mijn borsten, maar goed, nauwelijks bloed valt ook wat voor te zeggen)

Kreeg in de VS meestal van die grote bruine papieren zakken met je boodschappen. Die overigens door de caissière worden gevuld. En als ik alleen boodschappen deed liep er ook vaak nog iemand met me mee naar de auto zodat ik geen bruine zak met boodschappen hoefde te tillen 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178545692
Uniek wat 'n rotberichten :*

Inhaalmeet bij Kaatje, ik sta ook op de lijst toch? :+

En mbt menstruatiecup, uitvinding vd eeuw. Schoonmaken ed is simpel, je kan 'm tot 12 uur inhouden dus ik kan 'm eigenlijk altijd wel thuis schoonmaken en niet op werk oid, legen in de pot en ff onder de kraan, moet het nu echt onderweg verwisselen, is met 'n wc papiertje schoon vegen ook wel te doen of, beetje water uit 'n flesje als je die bij je hebt. En aan begin en einde vd menstruatie even 'n minuutje uitkoken. Je voelt het niet zitten, je hebt er bijna geen omkijken naar. Het onttrekt geen vocht ed daar beneden wat tampons wel doen. En nog goed voor 't milieu ook. :+
pi_178545695
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 04:25 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Nog zoiets, in de VS verkopen ze vooral inbrenghuls-tampons! :N
Ik vond het een bizarre verspilling van materiaal, maar toen bedacht ik me dat tampons telkens weggooien dat ook is. Misschien ga ik dus wel over op zo'n cup-geval. Iemand ervaringen? Met schoonmaken ook?
Sowieso lijken ze het besparen op plastic nog niet uitgevonden te hebben. Na elk supermarktbezoek zijn de paar boodschapjes verdeeld over meerdere plastic tasjes.
:Y
Mijn grootste probleem met cup is het laten droogkoken ;) Ik wil nog wel eens wat anders gaan doen als dat ding staat te koken.
Maar is ook een heel eigen topic van, in LIF volgens mij.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 16 april 2018 @ 07:14:50 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_178545764
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 23:30 schreef golfer het volgende:

[..]

We gaan eind mei/begin juni eerst naar Calabrië en ergens in september staat Engeland ook weer eens bij ons op de verlanglijst. Deze reis dan:
https://www.buroscanbrit.(...)an_hotels#reis-kaart
Mooi! Hebben wij in 2012 met t autootje ongeveer gedaan (iets uitgebreider)
Kwak
pi_178545765
Ik voel me rot. Totaal 3-4 uur geslapen en ik moet vnv dansen -O-
Hopelijk knap ik nog op.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 16 april 2018 @ 07:18:53 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_178545785
Oh balen FFt!

Ik heb echt totaal geen zin in werk vandaag. Meuh. Toe aan vakantie (bijnabijna), niet dat we weggaan.

Er zijn hordes amerikanen die t goor vinden als je je kipfilet niet eerst onder de kraan afwast. Seriously.
Kwak
pi_178545824
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 07:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik voel me rot. Totaal 3-4 uur geslapen en ik moet vnv dansen -O-
Hopelijk knap ik nog op.
Dat klinkt niet fijn. Nog ergens vandaag tijd voor een powernap of dutje op z'n hollands?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178545864
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 06:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Uniek wat 'n rotberichten :*

Inhaalmeet bij Kaatje, ik sta ook op de lijst toch? :+

En mbt menstruatiecup, uitvinding vd eeuw. Schoonmaken ed is simpel, je kan 'm tot 12 uur inhouden dus ik kan 'm eigenlijk altijd wel thuis schoonmaken en niet op werk oid, legen in de pot en ff onder de kraan, moet het nu echt onderweg verwisselen, is met 'n wc papiertje schoon vegen ook wel te doen of, beetje water uit 'n flesje als je die bij je hebt. En aan begin en einde vd menstruatie even 'n minuutje uitkoken. Je voelt het niet zitten, je hebt er bijna geen omkijken naar. Het onttrekt geen vocht ed daar beneden wat tampons wel doen. En nog goed voor 't milieu ook. :+
Ja jij staat erop
Mogge allemaal, baggerslecht geslapen en zo geen zin vandaag om te werken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_178545923
Sjonge FFT, dat rotte slapen hoor ik je al heel lang over -O-
Heb je al eens met de huisarts overlegd?
Misschien ook hatha yoga “leren” naast het dansen?
Deed ik op een vrije dag en viel dan wél in slaap. Affijn sterkte vandaag ermee.

En Uniekje...allemaal rottig nieuws Loop het er maar uit, zoals je zei.

En Lot: jullie hebben in New York toch wel Ellis Island op het lijstje staan?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ellis_Island
  maandag 16 april 2018 @ 07:31:31 #140
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_178545939
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 04:25 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Nog zoiets, in de VS verkopen ze vooral inbrenghuls-tampons! :N
Ik vond het een bizarre verspilling van materiaal, maar toen bedacht ik me dat tampons telkens weggooien dat ook is. Misschien ga ik dus wel over op zo'n cup-geval. Iemand ervaringen? Met schoonmaken ook?
Sowieso lijken ze het besparen op plastic nog niet uitgevonden te hebben. Na elk supermarktbezoek zijn de paar boodschapjes verdeeld over meerdere plastic tasjes.
Ja, bevalt uitstekend! Schoonmaken gaat ook prima. Ik heb er ook een sterilisatiebakje voor in de magnetron bij besteld.
  maandag 16 april 2018 @ 07:32:14 #141
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_178545944
En ja! Meet!
pi_178546160
Herkansingen voor meets...hier en daar...dan lees ik het wel.
Ons kleine huis is hiervoor niet geschikt, helaasch -O-
Dan wordt het als een kring-verjaardag.

Om de een of andere reden denk ik dat mini en isa en/ of anderen de link wel interessant vinden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-te-hebben-a1599378
En anders vond ik het wel fascinerend.
pi_178546199
Moggeh :W
pi_178546222
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 08:11 schreef AnneX het volgende:
Herkansingen voor meets...hier en daar...dan lees ik het wel.
Ons kleine huis is hiervoor niet geschikt, helaasch -O-
Dan wordt het als een kring-verjaardag.

Om de een of andere reden denk ik dat mini en isa en/ of anderen de link wel interessant vinden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-te-hebben-a1599378
En anders vond ik het wel fascinerend.
zeker een heel leuk stukje..... tijden ok nog een palm gehad die bij mn oma vandaan kwam, niet zo heel lang geleden een keer weggedaan omdat ik zo weinig thuis geweest was dat er eigenlijk niets van over is, maar dat zette me wel aan het denken.... De rest wat hier taat heb ik toch ook al minimaal een jaar of 12 tot 15, grappig
pi_178546248
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 08:11 schreef AnneX het volgende:
Herkansingen voor meets...hier en daar...dan lees ik het wel.
Ons kleine huis is hiervoor niet geschikt, helaasch -O-
Dan wordt het als een kring-verjaardag.

Om de een of andere reden denk ik dat mini en isa en/ of anderen de link wel interessant vinden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-te-hebben-a1599378
En anders vond ik het wel fascinerend.
Leuk stuk :Y Al ben ik best 'goed' in het doden van kamerplanten -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178546317
Kaatje, ik sta er ook op toch? :+

Uniek :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178546329
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk stuk :Y Al ben ik best 'goed' in het doden van kamerplanten -O-
Dit. Zelfs de cactus. -O-

De enige plant die het hier een tijd vol hield, stond onder een stolp en vergat ik water te geven.
Na x-tijd (waarschijnlijk heel lang) deed ie het nog prima. Maar ik dacht, ho shit, water is belangrijk je weet!
Dus ik die plant water geven, 2 weken later, dood.
-O-
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178546487
Ja hoor Lonaa, jij staat er ook op.

Kamerplanten, de plant (lidcactus) die mijn vader aan mijn moeder gaf, december 1959, is er ook nog steeds. Hij was aan het doodgaan en toen heb ik er een paar stekjes van gepakt (op 2 verschillende manieren gestekt) en die zijn erg mooi geworden. De ene is nu volop in bloei en heeft ook weer wat jonge blaadjes de ander groeit als een gek, die is het dubbel van omvang aan het worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_178546504
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 08:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja hoor Lonaa, jij staat er ook op.

Kamerplanten, de plant (lidcactus) die mijn vader aan mijn moeder gaf, december 1959, is er ook nog steeds. Hij was aan het doodgaan en toen heb ik er een paar stekjes van gepakt (op 2 verschillende manieren gestekt) en die zijn erg mooi geworden. De ene is nu volop in bloei en heeft ook weer wat jonge blaadjes de ander groeit als een gek, die is het dubbel van omvang aan het worden.
Nu in bloei? das best gek... mijn bloeit meestal zo oktober/begin november
maar die is ouder dan ik ben ook idd
pi_178546511
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 08:11 schreef AnneX het volgende:
Om de een of andere reden denk ik dat mini en isa en/ of anderen de link wel interessant vinden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-te-hebben-a1599378
En anders vond ik het wel fascinerend.
Ha geinig. Hier beneden is alleen de ficus gekocht. De chinees lantaarn is een stek van een plant van zo'n 40 jaar oud, de hoya nog ouder, die vond mijn moeder meer dan 40 jaar geleden in het huis waar ze ging wonen, nog van de oude dame die er eerst woonde.. Kan wel antiek zijn dus. En voor mijn verjaardag kreeg ik stekken van de meer dan 30 jaar oude lidcactus. Ik vind dat zo'n tof idee!! :Y Het chinees lantaarntje heb ik zelf ook weer doorgegeven aan mijn zusje.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')