abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178567232
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jij en 99% van de Ffeyenoord supporters hebben geen ene reet verstand van tactiek

Het is 1 grote grap als jij en nog een paar sufkutten hier over tactiek gaan beginnen en effe gaan beoordelen of Giovanni van Bronckhorst verstand van tactiek heeft

het is 1 grote fukking grap als ik dat hier lees..... 8)7
Voel je vooral niet verheven boven de rest Klaas.

En bedankt voor de inhoudelijke reactie!
pi_178567285
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:53 schreef govie het volgende:

[..]

Eruit met die mafklappers! :+

Ik vind dat klaas te kort door de bocht redeneert. Alleen omdat wij het vanaf het stoeltje of de tevee bekijken zegt nog niet dat we het fout hebben. Iedereen kan zien dat veel faalt en de vleugelspelers de achterlijn in de 433 van Gio nooit halen. Alles lijkt toch neer te komen op dat nieuwere spelers niet lekker inpassen in gio zijn starre opstelling qua speelwijze. De vraag wie heeft beslist qua aankopen en wie er verantwoordelijk is voor de starre houding qua speelwijze en het laten spelen van meerdere spelers op niet hun favoriete positie, zijn 3 hele normale essentiële vragen als je dit seizoen wilt analyseren waar het allemaal fout ging. Ergens zit het echt fout in het "technisch blok van feyenoord" en daar mag best wel eens over gecommuniceerd worden.
Nee hoor. Er zit niks fout. We zien het verkeerd. Ons aller Klaas kan ons vast uitleggen hoe en wat.

Geweldig seizoen verder. Net als het eerste seizoen onder Gio.
pi_178567299
Topgozer !!. Vraag me alleen af of Utrecht hier blij mee is. Lol

pi_178567621
65.000 mensen bij de huldiging van PSV, wat een provincieclubje is het toch :D
pi_178567656
Lekkere discussie tussen iemand die denkt en/of hoopt dat we 16 man selectie + coach en TD de deur uit doen en iemand die liever een rechtsbuiten heeft die buitenom gaat ipv de MVP van de eredivisie wordt, omdat we geen geschikte spelers hebben O+

Oja, en Klaas natuurlijk, die Gio een genie vind maar ook vindt dat een coach spelers niet beter kan maken :z

Mijn glazen bol zegt Gio en MVG blijven, Jorgensen, Vilhena, El Ahmadi, Bilal en wellicht Berghuis vertrekken. Prijzen rond de 20/12/1/2/25 miljoen. ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 17 april 2018 @ 00:20:40 #181
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_178567887
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:52 schreef ace_eleven het volgende:
Lekkere discussie tussen iemand die denkt en/of hoopt dat we 16 man selectie + coach en TD de deur uit doen en iemand die liever een rechtsbuiten heeft die buitenom gaat ipv de MVP van de eredivisie wordt, omdat we geen geschikte spelers hebben O+

Oja, en Klaas natuurlijk, die Gio een genie vind maar ook vindt dat een coach spelers niet beter kan maken :z

Mijn glazen bol zegt Gio en MVG blijven, Jorgensen, Vilhena, El Ahmadi, Bilal en wellicht Berghuis vertrekken. Prijzen rond de 20/12/1/2/25 miljoen. ^O^
Alsof we 45 miljoen voor 2 spelers gaan krijgen na zo'n seizoen :')

Verder wel eens met de rest van je post trouwens.
pi_178568820
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Misschien dat we het zelf niet beter zouden doen, maar zoals we al zo vaak hebben gezegd blijkt uit niets dat Gio zelf wel een tactisch plan heeft. Hij zegt er nooit iets over in interviews en er valt niets uit het spel op te maken. Ik denk dat dat deels een verklaring is voor de slechte resultaten. Minder dan 70 punten en waarschijnlijk minstens 20 punten achterstand op PSV is schandalig voor de regerend kampioen.
Ik zie genoeg tactische zaken bij Feyenoord

Dat er zoveel achterstand is ligt misschien meer aan de kwaliteitein van de spelers dan aan de trainer?

Je denkt toch niet dat Gio aan van Persie zit uit te leggen hoe hij een bal in een doel moet schieten he? Dat is gewoon kwaliteit.....als we nou meer spelers als van persie zouden hebben en minden sufkutten als toornstra dan was het allemaal beter gegaan.....
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
pi_178569792
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Alsof we 45 miljoen voor 2 spelers gaan krijgen na zo'n seizoen :')

Verder wel eens met de rest van je post trouwens.
Mijn glazen bol gaat er wel vanuit dat Jorgensen een aardig WK draait, dan heeft zo een dipje niet zo heel een heel groot effect. Van de winter 17 mln afgeslagen, daarna een matige periode gehad, maar met een ok wk zal zijn waarde echt niet zo veel veranderen.

Wat betreft Berghuis, daarom zei ik ook wellicht. Ik verwacht niet dat we hem wegdoen voor minder. Een speler met dermate veel assists en doelpunten, daar mag de portemonnee voor getrokken worden. Betalen ze het niet? Houden we hem gewoon, hij ligt nog lang genoeg vast. Het enige probleem zou kunnen zijn dat Berghuis niet langer met Gio wilt samenwerken, er schemerde wel iets van onvrede door een van zijn interviews...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178569860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 05:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik zie genoeg tactische zaken bij Feyenoord

Dat er zoveel achterstand is ligt misschien meer aan de kwaliteitein van de spelers dan aan de trainer?

Je denkt toch niet dat Gio aan van Persie zit uit te leggen hoe hij een bal in een doel moet schieten he? Dat is gewoon kwaliteit.....als we nou meer spelers als van persie zouden hebben en minden sufkutten als toornstra dan was het allemaal beter gegaan.....
Van Persie is van wereldklasse, ja, het zou wel helpen als we meer van dat soort spelers hadden ja :')

En Gio vertelt echt wel aan RVP hoeveel verdedigend werk er van hem verwacht wordt, en hoe ver hij moet zakken etc.

De taak van een trainer is niet om kwaliteiten aan een speler toe te voegen, maar de kwaliteiten die een speler heeft zo veel mogelijk te benutten. Door spelers op de juiste manier te gebruiken kan een speler ervaring mee op doen, leren hoe bepaalde duels aan te gaan/ te ontlopen, timen wanneer zich aan te bieden etc en op die manier beter worden.

Verder kun je spelers op trainingen leren wat betreft spelsysteem en tactieken:
- wanneer de diepte te kiezen; waar de medespelers moeten lopen wanneer speler A de bal heeft,
- op welke speler van de tegenstander druk gezet moet worden,
- wil je dat het middenveld van de tegenstander wordt overgeslagen, of juist wordt ingespeeld?
- hoeveel mensen hou je achter de bal?
- Hoe snel schakelen je om? Ga je voor safety of snel een riskante pass alvorens zij maar ook jij georganiseerd bent?

Harvard class dismissed, no homework today, enjoy the weather :)
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:43:34 #185
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_178570644
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:49 schreef Elan het volgende:
Maar dan tóch een hogere begroting hebben, en dat met een stadion kleiner dan de Kuip. Op de een of andere manier laat Feyenoord erg veel geld liggen.
herr doctor
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:39:30 #186
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_178571354
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Maar dan tóch een hogere begroting hebben, en dat met een stadion kleiner dan de Kuip. Op de een of andere manier laat Feyenoord erg veel geld liggen.
Zonder inkomsten uit Europees voetbal is onze omzet groter tegenwoordig. Uit de jaarverslagen over boekjaar 2016-17:

Feyenoord netto-omzet:
Wedstrijdbaten: 19.468 (waarvan 6.0 recettes en prijzengeld Europa League)
Partnerships, business seats, units en boarding: 25.669
Mediabaten: 9.321 (waarvan 1.5 mediagelden Europa League)
Merchandising & Business to Consumer activiteiten: 12.657
Overige baten: 1.587
Totaal 68.702
Totaal zonder Europees voetbal: 61.202

PSV netto-omzet:
Wedstrijdbaten 38.752 (waarvan 27.785 (!) uit Champions League premies en recettes)
Sponsoring 17.005
Merchandising 3.979
Media 8.786
Stadionexploitatie 14.216
Overige opbrengsten 3.143
Totaal 85.881
Totaal zonder Europees voetbal: 58.094

Natuurlijk moet je Europees voetbal meerekenen want je hebt gewoon recht op dat geld vanwege sportieve prestaties, maar je kan daar als Nederlandse club nauwelijks nog op begroten. Zelfs bij een kampioenschap is Champions League al niet meer zeker. En zoals dit seizoen bij Ajax en PSV is gebleken grijp je soms zelfs naast de Europa League

En dan heb je natuurlijk nog transfergelden die de clubkas kunnen spekken, maar daarop begroten is ook niet heel verstandig want dan ontstaat er ongezonde druk om spelers constant te verkopen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:51:46 #187
182233 thedeedster
pi_178571536
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zonder inkomsten uit Europees voetbal is onze omzet groter tegenwoordig. Uit de jaarverslagen over boekjaar 2016-17:

Feyenoord netto-omzet:
Wedstrijdbaten: 19.468 (waarvan 6.0 recettes en prijzengeld Europa League)
Partnerships, business seats, units en boarding: 25.669
Mediabaten: 9.321 (waarvan 1.5 mediagelden Europa League)
Merchandising & Business to Consumer activiteiten: 12.657
Overige baten: 1.587
Totaal 68.702
Totaal zonder Europees voetbal: 61.202

PSV netto-omzet:
Wedstrijdbaten 38.752 (waarvan 27.785 (!) uit Champions League premies en recettes)
Sponsoring 17.005
Merchandising 3.979
Media 8.786
Stadionexploitatie 14.216
Overige opbrengsten 3.143
Totaal 85.881
Totaal zonder Europees voetbal: 58.094

Natuurlijk moet je Europees voetbal meerekenen want je hebt gewoon recht op dat geld vanwege sportieve prestaties, maar je kan daar als Nederlandse club nauwelijks nog op begroten. Zelfs bij een kampioenschap is Champions League al niet meer zeker. En zoals dit seizoen bij Ajax en PSV is gebleken grijp je soms zelfs naast de Europa League

En dan heb je natuurlijk nog transfergelden die de clubkas kunnen spekken, maar daarop begroten is ook niet heel verstandig want dan ontstaat er ongezonde druk om spelers constant te verkopen.
Netjes dat je er zo veel moeite voor doet.

Vanwege verschillende benamingen is niet alles even duidelijk. Maar als Feyenoord uit Merchandising en B2C (12.657) alleen al minder ophaalt dan PSV bij de Stadionexploitatie (14.216), dan valt er toch nog een boel te halen.

Of leveren die Guus Meewis concerten zo veel op?

Er moet toch gewoon eens duidelijkheid komen over het stadion en er zal sowieso iets moeten gebeuren. Wil je vaker mee gaan doen.
herr doctor
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:56:34 #188
319243 Caland
#NoJanCeesNoParty#JCVBLMOD2017
pi_178571609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Netjes dat je er zo veel moeite voor doet.

Vanwege verschillende benamingen is niet alles even duidelijk. Maar als Feyenoord uit Merchandising en B2C (12.657) alleen al minder ophaalt dan PSV bij de Stadionexploitatie (14.216), dan valt er toch nog een boel te halen.

Of leveren die Guus Meewis concerten zo veel op?

Er moet toch gewoon eens duidelijkheid komen over het stadion en er zal sowieso iets moeten gebeuren. Wil je vaker mee gaan doen.
Ehm, als er nou over 1 ding juist eindelijk eens een keer duidelijkheid is dan is dat wel het nieuwe stadion.
Op maandag 13 februari 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Een mening van een modje neem ik in deze totaal niet serieus.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:57:09 #189
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_178571619
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:49 schreef Elan het volgende:
3e keer in 4 jaar tijd, mensen zijn het zat daar ;)
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:57:58 #190
182233 thedeedster
pi_178571635
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ehm, als er nou over 1 ding juist eindelijk eens een keer duidelijkheid is dan is dat wel het nieuwe stadion.
In tegenstelling tot het Feyenoord-mantra blijft het vooralsnog bij woorden. ;)
herr doctor
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:00:50 #191
319243 Caland
#NoJanCeesNoParty#JCVBLMOD2017
pi_178571679
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het Feyenoord-mantra blijft het vooralsnog bij woorden. ;)
Nee hoor, de gemeente is akkoord, de financiering nagenoeg rond, ergens volgende maand het definitieve ontwerp bekend. Er zijn nog wel wat frfc schreeuwertjes die denken van niet, maar het moet heel raar lopen wil dat nog afgeblazen worden.
Op maandag 13 februari 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Een mening van een modje neem ik in deze totaal niet serieus.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:03:29 #192
182233 thedeedster
pi_178571724
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee hoor, de gemeente is akkoord, de financiering nagenoeg rond, ergens volgende maand het definitieve ontwerp bekend. Er zijn nog wel wat frfc schreeuwertjes die denken van niet, maar het moet heel raar lopen wil dat nog afgeblazen worden.
Nou, dat het maar wat moois mag worden. :)
herr doctor
pi_178572536
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:52 schreef ace_eleven het volgende:
Lekkere discussie tussen iemand die denkt en/of hoopt dat we 16 man selectie + coach en TD de deur uit doen
Ehh nee, dat was niet wat ik zei. Ik verwacht niet dat ze allemaal vertrekken, want Feyenoord gaat nooit zoveel spelers laten gaan. Wel denk ik dat er tussen 5 a 10 spelers weg zullen gaan.

De coach zie ik inderdaad liever vertrekken. Dat had in november al moeten gebeuren.
pi_178572842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:49 schreef fetX het volgende:

[..]

Ehh nee, dat was niet wat ik zei. Ik verwacht niet dat ze allemaal vertrekken, want Feyenoord gaat nooit zoveel spelers laten gaan. Wel denk ik dat er tussen 5 a 10 spelers weg zullen gaan.

De coach zie ik inderdaad liever vertrekken. Dat had in november al moeten gebeuren.
Je beweert te verwachten dat er:
- 4 waarschijnlijk vertrekken +
- 4 misschien vertrekken +
- 1 die wellicht stopt +
- 5 die we zouden moeten lozen +
- 2 die we zouden moeten verhuren
-------------------
16 man

En dan zou je ook nog het liefst een nieuwe td en een nieuwe coach zien?

Dat klinkt wel als meer dan 5-10 die vertrekken (wat mij al vrij veel lijkt). Maar stel al je zou je zin krijgen en die 4 vertrekken (waarvoor je nieuwe spelers haalt) + je zou die 5 'Feyenoord-onwaardigen' lozen + 2 verhuren, + nieuwe td + nieuwe coach, dan verwacht je echt dat het beter gaat???

Het succes van teams zit hem juist meestal in het bij elkaar houden van het grootste gedeelte van de selectie, aan elkaar wennen, hier en daar een verkoop en met dat budget je selectie aanvullen met wat nieuw bloed/kwaliteitsinjectie.

Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt :)
pi_178573187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je beweert te verwachten dat er:
- 4 waarschijnlijk vertrekken +
- 4 misschien vertrekken +
- 1 die wellicht stopt +
- 5 die we zouden moeten lozen +
- 2 die we zouden moeten verhuren
-------------------
16 man

En dan zou je ook nog het liefst een nieuwe td en een nieuwe coach zien?

Dat klinkt wel als meer dan 5-10 die vertrekken (wat mij al vrij veel lijkt). Maar stel al je zou je zin krijgen en die 4 vertrekken (waarvoor je nieuwe spelers haalt) + je zou die 5 'Feyenoord-onwaardigen' lozen + 2 verhuren, + nieuwe td + nieuwe coach, dan verwacht je echt dat het beter gaat???

Het succes van teams zit hem juist meestal in het bij elkaar houden van het grootste gedeelte van de selectie, aan elkaar wennen, hier en daar een verkoop en met dat budget je selectie aanvullen met wat nieuw bloed/kwaliteitsinjectie.

Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt :)
Lol. Je maakt er totaal iets anders van dan wat ik zeg. Het is vrij duidelijk dat ik niet bedoel dat iedereen vertrekt. Ik zeg dat het waarschijnlijk is dat El Ahmadi, Jorgensen, Vilhena en vd Heijden vertrekken. Dan is er nog een groepje waarvan ik denk dat er misschien wel iemand kan vertrekken. Je vergeet alleen dat de club zelf ook nog een vinger in de pap heeft en dat het dus nooit zo is dat iedereen vertrekt. Iets wat ik ook niet beweer. Je stelt het alsof iedere naam die ik heb genoemd ook gaat vertrekken. Nogal een vreemde conclusie.

En dan heb je inderdaad nog de Feyenoord onwaardige spelers. Jij wil daar mee verder? Alleen maar, 'omdat je dan dezelfde spelers hebt'. Wat een loos argument. Dat argument gaat alleen op voor spelers die daadwerkelijk van waarde zijn voor de club. Aan Bilal, Diks, Nieuwkoop en Jones ga je niks missen.

Maar denk vooral dat het team voornamelijk bij elkaar blijft. Ik vermoed dat je dan behoorlijk bedrogen uit gaan komen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:36:45 #196
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_178573511
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Lol. Je maakt er totaal iets anders van dan wat ik zeg. Het is vrij duidelijk dat ik niet bedoel dat iedereen vertrekt. Ik zeg dat het waarschijnlijk is dat El Ahmadi, Jorgensen, Vilhena en vd Heijden vertrekken. Dan is er nog een groepje waarvan ik denk dat er misschien wel iemand kan vertrekken. Je vergeet alleen dat de club zelf ook nog een vinger in de pap heeft en dat het dus nooit zo is dat iedereen vertrekt. Iets wat ik ook niet beweer. Je stelt het alsof iedere naam die ik heb genoemd ook gaat vertrekken. Nogal een vreemde conclusie.

En dan heb je inderdaad nog de Feyenoord onwaardige spelers. Jij wil daar mee verder? Alleen maar, 'omdat je dan dezelfde spelers hebt'. Wat een loos argument. Dat argument gaat alleen op voor spelers die daadwerkelijk van waarde zijn voor de club. Aan Bilal, Diks, Nieuwkoop en Jones ga je niks missen.

Maar denk vooral dat het team voornamelijk bij elkaar blijft. Ik vermoed dat je dan behoorlijk bedrogen uit gaan komen.
Heeft Van der Heijden gezegd dat ie weg wil? Want ik zou het raar vinden als hij vertrekt, Feyenoord is perfect voor zijn niveau en wij kunnen hem goed gebruiken.

Verder zijn die 'Feyenoord onwaardige spelers' inderdaad niet goed genoeg voor de basis, maar als ze vertrekken mis je wel een aantal wisselspelers. Ik heb liever dat het geld deze zomer in daadwerkelijke versterkingen wordt gestopt in plaats van wisselspelers die we moeten halen omdat we prima bankspelers de deur uit hebben gewerkt.

Jones staat nog een jaar onder contract en voldoet als ervaren 2e of 3e keeper. Nieuwkoop staat nog 2 jaar onder contract, voldoet als reserve rechtsback en verdient wat mij betreft nog een kans als ie voor langere tijd fit kan blijven. Bilal mag inderdaad weg, vooral als verder alle vleugelspelers blijven. Diks gaat automatisch al weg, maar ik zou hem er persoonlijk best bij willen houden als Fiorentina van hem af wil, hangt er ook vanaf of St. Juste nou echt tot rechtsback wordt getransformeerd of dat dat echt een noodgreep was.

Verder noemde je in je oorspronkelijke post Boëtius, Toornstra en Van Beek nog. Als die 'waarschijnlijke spelers' én de 'Feyenoord onwaardige spelers' allemaal vertrekken zou ik die drie niet ook nog de deur uit doen, maar dat ben je vast met me eens.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 april 2018 @ 11:36:57 #197
221644 crew  timmmmm
Cremeren moet weer leuk worden
pi_178573517
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 21:53 schreef govie het volgende:

[..]

Eruit met die mafklappers! :+

Ik vind dat klaas te kort door de bocht redeneert. Alleen omdat wij het vanaf het stoeltje of de tevee bekijken zegt nog niet dat we het fout hebben. Iedereen kan zien dat veel faalt en de vleugelspelers de achterlijn in de 433 van Gio nooit halen. Alles lijkt toch neer te komen op dat nieuwere spelers niet lekker inpassen in gio zijn starre opstelling qua speelwijze. De vraag wie heeft beslist qua aankopen en wie er verantwoordelijk is voor de starre houding qua speelwijze en het laten spelen van meerdere spelers op niet hun favoriete positie, zijn 3 hele normale essentiële vragen als je dit seizoen wilt analyseren waar het allemaal fout ging. Ergens zit het echt fout in het "technisch blok van feyenoord" en daar mag best wel eens over gecommuniceerd worden.
Waarom zouden onze buitenspelers de achterlijn moeten halen? :?

In het moderne voetbal wordt dat van de backs verwacht die dan met hun goeie been de voorzet kunnen geven en je een man meer in scoringspositie kan zetten. Zoals Haps doet, zoals Karsdorp deed en waardoor berghuis zo gevaarlijk is en we vorig jaar kampioen mee geworden zijn
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar [email protected]
pi_178573723
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Je noemt er naast die 4 gewoon 7 op die je uit de selectie zou willen hebben, maar je kan het seizoen moeilijk met 12 man beginnen. Je koopt ook niet zo maar betere alternatieven voor veel van die posities.

WMB Bilal en Jones zouden eventueel nog op de bank kunnen, Diks heeft nog wel een paar aardige wedstrijden gedraaid, zou eventueel nog wel op de bank kunnen plaatsnemen, maar daarvan verwacht ik dat hij gewoon terug gaat naar Fiorentina.

Boetius kan indien in vorm gewoon meerwaarde hebben, en anders ook op de bank plaatsnemen, misschien alleen in de zomermaanden inzetten, maar wie ga je daar anders voor halen?

Nieuwkoop zou ik nog niet afschrijven, heeft nu een krakkemikkig seizoen achter de rug, maar speelde eind vorig seizoen gewoon erg steady.

Ik denk dat er incl Diks een stuk of 5-6 vertrekken (waaronder 1-2 verhuur), en dat we 2 man doorschuiven uit de jeugd, en 2-3 aankopen doen, redelijk normale zomer dus, en geen totale leegloop, maar we gaan het zien :)
pi_178573744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Verder noemde je in je oorspronkelijke post Boëtius, Toornstra en Van Beek nog. Als die 'waarschijnlijke spelers' én de 'Feyenoord onwaardige spelers' allemaal vertrekken zou ik die drie niet ook nog de deur uit doen, maar dat ben je vast met me eens.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Ze gaan ook niet allemaal en ze moeten ook niet allemaal. Dat heb ik ook nergens gezegd.

Dat ik voorstander ben van nieuwe spelers en een nieuwe trainer na dit treurige seizoen lijkt me duidelijk. Een paar weg, omdat ze geld opleveren en een paar weg, omdat ze gewoon te min zijn en de jeugd het niet minder zal doen. Een Hankouri en Bilal is gewoon inwisselbaar bijvoorbeeld.

VD Heijden verwacht ik, omdat hij al heel erg aan het twijfelen was tussen buitenland en Feyenoord. Vermoed dat hij nog wel een stap wil maken.
  dinsdag 17 april 2018 @ 11:54:32 #200
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_178573947
Overigens kwam gisteren dit nieuws naar buiten:
quote:
Van den Berg en Van Gobbel krijgen leiding over Jong Feyenoord

Peter van den Berg is vanaf volgend seizoen de trainer van Jong Feyenoord, hij heeft een contract voor één seizoen ondertekend. Ulrich van Gobbel zal hem gaan assisteren.

De beloften van de Rotterdammers opereren vanaf komende jaargang weer als zelfstandig elftal, waarover Van den Berg dus de leiding krijgt. Als speler was hij actief voor onder meer Feyenoord, RKC Waalwijk en Vitesse, na zijn actieve loopbaan werd hij jeugdtrainer en assistent bij Sparta. In 2015 stelde RKC hem aan als hoofdtrainer, daar werd Van den Berg kort voor Kerst ontslagen.

'Het is mooi om straks een bijdrage te kunnen leveren aan een elftal dat jeugdspelers een extra kans biedt om zich bij Feyenoord door te ontwikkelen', aldus Van den Berg. 'Als jeugdtrainer heb ik eerder al ervaren dat het dankbaar werk is om spelers te ondersteunen in hun doel de A-selectie te halen. Van huis uit heb ik een Feyenoord-achtergrond en ik heb zelfs nog een jaar voor de club mogen spelen. Dat alles maakt het alleen maar nog mooier dat ik hier nu ook als trainer aan de slag ga.'

Van den Berg krijgt assistentie van Van Gobbel, die nu nog werkzaam is als rechterhand van de staf van Feyenoord Onder-19. De Onder-18 van Feyenoord wordt opgeheven, om zo ruimte te maken voor het belofteteam. Jong Feyenoord speelt volgend seizoen in de reservecompetitie voor belofteteams.
Was het alweer vergeten maar ze gaan dus een zelfstandig team opzetten waar ze waarschijnlijk een hoop spelers zullen stallen die in aanmerking komen voor verhuur in de huidige situatie. En dat team gaat gewoon spelen in die prutscompetitie met de andere kansloze beloftenteams die niet zijn ingestroomd in de piramide.

Daar schiet je toch geen fuck mee op? :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')