abonnement Unibet Coolblue
pi_178574796
blablablabla
  dinsdag 17 april 2018 @ 12:40:27 #202
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178575124
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom zouden onze buitenspelers de achterlijn moeten halen? :?

In het moderne voetbal wordt dat van de backs verwacht die dan met hun goeie been de voorzet kunnen geven en je een man meer in scoringspositie kan zetten. Zoals Haps doet, zoals Karsdorp deed en waardoor berghuis zo gevaarlijk is en we vorig jaar kampioen mee geworden zijn
Als dat moderne voetbal zo simpel zou zijn en de selectie vergelijkbaar is, dan ligt het resultaat minder aan vangeel en is het dan bijna volledig te wijten aan Gio. Ik denk zelf dat vangeel spelers heeft gehaald of juist niet, waar gio het niet mee eens was, wat ook de resultaten en het belabberde spel zou kunnen verklaren. Maargoed iets moet er veranderen en wat reflectiecommunicatie over dit rampjaarrichting supporters is wel welkom denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 17 april 2018 @ 13:42:25 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178576460
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 12:40 schreef govie het volgende:

[..]

Als dat moderne voetbal zo simpel zou zijn en de selectie vergelijkbaar is, dan ligt het resultaat minder aan vangeel en is het dan bijna volledig te wijten aan Gio. Ik denk zelf dat vangeel spelers heeft gehaald of juist niet, waar gio het niet mee eens was, wat ook de resultaten en het belabberde spel zou kunnen verklaren. Maargoed iets moet er veranderen en wat reflectiecommunicatie over dit rampjaarrichting supporters is wel welkom denk ik.
De selectie is niet vergelijkbaar.
Laffe huichelaar
pi_178578459
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De selectie is niet vergelijkbaar.
Ik denk dat de selectie wel behoorlijk vergelijkbaar is, in de breedte in principe zelfs sterker, maar dat we door blessureleed vroeg in het seizoen dermate veel hebben moeten wisselen dat er totaal geen vertrouwen zat in de koppies. Dat je er precies in die fase dan ook nog als kleuters af gaat tegen City helpt dan natuurlijk ook niet echt.

Er wordt gewoon, zelfs nu nog, met veel te weinig durf gevoetbald, dan rest de vraag nog of dat opdracht of angst is :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:02:44 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178578521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat de selectie wel behoorlijk vergelijkbaar is, in de breedte in principe zelfs sterker, maar dat we door blessureleed vroeg in het seizoen dermate veel hebben moeten wisselen dat er totaal geen vertrouwen zat in de koppies. Dat je er precies in die fase dan ook nog als kleuters af gaat tegen City helpt dan natuurlijk ook niet echt.

Er wordt gewoon, zelfs nu nog, met veel te weinig durf gevoetbald, dan rest de vraag nog of dat opdracht of angst is :)
In de breedte beter, in de basis aanzienlijk minder.

Het verschil werd vorig jaar gemaakt op de flanken, daar is alleen Berghuis nog van over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178578811
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

In de breedte beter, in de basis aanzienlijk minder.

Het verschil werd vorig jaar gemaakt op de flanken, daar is alleen Berghuis nog van over.
Tsja, dat is ook een stuk vorm natuurlijk. Je had een groot gedeelte van vorig seizoen hetzelfde middenveld, dezelfde rechtsbuiten, en dezelfde spits. Op links vervalt Elia en heb je twee spelers die dat minder goed invullen... Daar staat dan weer tegenover dat Berghuis dit jaar veel bepalender is. In principe scheelt het qua basis echt niet zo veel.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:14:55 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178578866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tsja, dat is ook een stuk vorm natuurlijk. Je had een groot gedeelte van vorig seizoen hetzelfde middenveld, dezelfde rechtsbuiten, en dezelfde spits. Op links vervalt Elia en heb je twee spelers die dat minder goed invullen... Daar staat dan weer tegenover dat Berghuis dit jaar veel bepalender is. In principe scheelt het qua basis echt niet zo veel.
Karsdorp was een enorm bepalende speler, daar stond grotendeels Diks, Haps heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld, Boetius raakt alleen een bal als het warmer is dan 18 graden.

Dat scheelt nogal hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:16:10 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178578910
Oja, Boetius is wederom geblesseerd nu :`) Onzeker voor zondag, iets aan zijn rug ofzo

Compleet ongeschikt voor topvoetbal. En het erge is dat dat in zijn eerste periode bij Feyenoord al duidelijk werd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:16:58 #209
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_178578929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat de selectie wel behoorlijk vergelijkbaar is, in de breedte in principe zelfs sterker, maar dat we door blessureleed vroeg in het seizoen dermate veel hebben moeten wisselen dat er totaal geen vertrouwen zat in de koppies. Dat je er precies in die fase dan ook nog als kleuters af gaat tegen City helpt dan natuurlijk ook niet echt.

Er wordt gewoon, zelfs nu nog, met veel te weinig durf gevoetbald, dan rest de vraag nog of dat opdracht of angst is :)
Ik denk dat het seizoen sowieso volledig anders was gelopen als we die wedstrijd tegen PSV met 10 man nog hadden omgedraaid, waar Feyenoord overigens alle kansen toen voor had. Dan was de City kater prima weggespoeld, en daarna begon alle ellende met Botteghin en vdHeijden en die idiote nederlaag tegen NAC.
Makkelijk tweede.
pi_178580041
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Karsdorp was een enorm bepalende speler, daar stond grotendeels Diks, Haps heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld, Boetius raakt alleen een bal als het warmer is dan 18 graden.

Dat scheelt nogal hoor.
Ja, klopt wel, het verlies van Karsdorp moet niet onderschat worden, al vulde Nieuwkoop dat in dat seizoen in zijn afwezigheid ook wel aardig in, was alleen aanvallend wel significant minder dreigend.

Haps en Malacia hebben Kongolo's positie vrij aardig ingevuld vind ik hoor. Ik vond dat Haps zich in het begin van het seizoen positioneel niet zo lekker opstelde, maar heeft zich wel gemakkelijk aangepast aan wat er van hem verlangd wordt.

Het feit dat het dit jaar dus stukken minder liep had wmb dus vooral te maken met vorm (voornamelijk door gebrek in vertrouwen) en blessures.

Ik denk dat spelers als Haps, St Juste (op RB), Larsson en Tapia volgend jaar best wel goed uit de verf zouden kunnen komen. Als je dan Berghuis kunt behouden ben je al een heel eind op weg :)

Boetius, tsja, das nou echt een momentenvoetballer, 3/4 seizoen is het niets, maar af en toe zitten er wel aannames en bewegingen tussen die het talent wel verraden. Heeft wel echt te weinig gebracht natuurlijk. En hoe fragiel hij is, dat was idd wel bekend.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178583984
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Persie is van wereldklasse, ja, het zou wel helpen als we meer van dat soort spelers hadden ja :')

En Gio vertelt echt wel aan RVP hoeveel verdedigend werk er van hem verwacht wordt, en hoe ver hij moet zakken etc.

De taak van een trainer is niet om kwaliteiten aan een speler toe te voegen, maar de kwaliteiten die een speler heeft zo veel mogelijk te benutten. Door spelers op de juiste manier te gebruiken kan een speler ervaring mee op doen, leren hoe bepaalde duels aan te gaan/ te ontlopen, timen wanneer zich aan te bieden etc en op die manier beter worden.

Verder kun je spelers op trainingen leren wat betreft spelsysteem en tactieken:
- wanneer de diepte te kiezen; waar de medespelers moeten lopen wanneer speler A de bal heeft,
- op welke speler van de tegenstander druk gezet moet worden,
- wil je dat het middenveld van de tegenstander wordt overgeslagen, of juist wordt ingespeeld?
- hoeveel mensen hou je achter de bal?
- Hoe snel schakelen je om? Ga je voor safety of snel een riskante pass alvorens zij maar ook jij georganiseerd bent?

Harvard class dismissed, no homework today, enjoy the weather :)
harvard me reet jouw verhaal....

Tactieken bedenken is makkelijk ....dat kan zelfs iedere dorpsidioot op fok

Spelers hebben die de tactieken in het veld kunnen uitvoeren is een ander verhaal....

In priincipe kunnen spelers in de Nederlandse competitie dat helemaal niet meer....dat zie je ook terug in de europese wedstrijden...

Dat is tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar weggelegd voor topploegen in de spaanse engelse en itialiaanse competities. Daar lopen spelers rond met een bepaalde voetbalkwaliteit en met een bepaalde intelligentie om tactieken uit te kunnen voeren.

Op Harvard gaat niet om zozeer de theorie maar om situaties in de praktijk te kunnen optimaliseren en vooruit te kunnen kijken in het proces. Dat is tactiek

snap je het CLown?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178584183
Kongolo en Karsdorp knapten met hun snelheid veel verdedigend werk op in het centrum
pi_178586035
quote:
angepast Feyenoord in Tilburg tegen Willem II

Trainer Giovanni van Bronckhorst gaat zijn elftal flink wijzigen voor de competitiewedstrijd morgenavond tegen Willem II. Feyenoord is zo goed als zeker de eigenaar van plek vier op de ranglijst en het feit dat de Rotterdammers zondag tegen AZ de bekerfinale spelen, zorgt voor wisselingen in het basiselftal.


,,Maar ik speel ook weer niet met een heel ander elftal’’, zegt Van Bronckhorst. ,,Zeven wijzigingen? Nee, dat zeker niet.’’ Maar vier wisselingen zijn er minimaal.

Sven van Beek, Karim El Ahmadi, Sam Larsson en Robin van Persie begonnen zondag in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht nog in de basiself, maar in Tilburg zijn ze er niet bij. Van dat kwartet zal alleen Van Persie zich omkleden om op de bank plaats te nemen.

Daarnaast is Jean-Paul Boëtius nog niet beschikbaar, de aanvaller traint inmiddels weer, maar kampt met een heupblessure. ,,Larsson heeft hamstringklachten, we hopen hem klaar te kunnen stomen voor zondag tegen AZ maar of hij dat haalt is echt de vraag. Van Beek en El Ahmadi hebben kleine pijntjes en die houden we uit voorzorg aan de kant.’’

Dat Van Persie niet speelt in Brabant heeft er uiteraard alles mee te maken dat de aanvaller zondag tegen AZ fris aan de finale kan beginnen. Hoopt Van Bronckhorst dat de topscorer aller tijden er komend seizoen ook nog bij is. ,,Dat hoop ik zeker’’, zegt de trainer. ,,Daar gaan we over praten na het seizoen. Veel zal afhangen van het gevoel van Robin zelf. Maar mij is de samenwerking gewoon goed bevallen.’’
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178588563
Ik heb geen kaarten voor de bekerfinale, waar gaan jullie kijken? Ik zit zelf te denken aan museumpark.
* Verwijderd *
pi_178588841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

harvard me reet jouw verhaal....

Tactieken bedenken is makkelijk ....dat kan zelfs iedere dorpsidioot op fok

Spelers hebben die de tactieken in het veld kunnen uitvoeren is een ander verhaal....

In priincipe kunnen spelers in de Nederlandse competitie dat helemaal niet meer....dat zie je ook terug in de europese wedstrijden...

Dat is tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar weggelegd voor topploegen in de spaanse engelse en itialiaanse competities. Daar lopen spelers rond met een bepaalde voetbalkwaliteit en met een bepaalde intelligentie om tactieken uit te kunnen voeren.

Op Harvard gaat niet om zozeer de theorie maar om situaties in de praktijk te kunnen optimaliseren en vooruit te kunnen kijken in het proces. Dat is tactiek

snap je het CLown?
O, ok, nu snap ik het ja :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178588852
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb geen kaarten voor de bekerfinale, waar gaan jullie kijken? Ik zit zelf te denken aan museumpark.
Ja, ook @ museumpark, ben benieuwd hoe groots het wordt opgezet :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:30:49 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178588911
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb geen kaarten voor de bekerfinale, waar gaan jullie kijken? Ik zit zelf te denken aan museumpark.
Wat je ook doet, ga vooral niet naar het stadhuisplein.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178589377
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat je ook doet, ga vooral niet naar het stadhuisplein.
Haha nee, tussen dat tokkietuig ga ik niet zitten, vorig jaar ook bij Biergarten gekeken en dat was prima bevallen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, ook @ museumpark, ben benieuwd hoe groots het wordt opgezet :)
Ah nice, dan zie ik je waarschijnlijk daar. Vraag me wel af waarom ze van locatie zijn gewisseld, daar bij biergarten beviel het prima vorig jaar.
* Verwijderd *
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:07:28 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178589583
Ik heb Ajax - Feyenoord vorig jaar bij biergarten gekeken en dat was los van de wedstrijd allemaal prima geregeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:14:18 #220
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_178589712
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb Ajax - Feyenoord vorig jaar bij biergarten gekeken en dat was los van de wedstrijd allemaal prima geregeld.
Geen flkg? Vreemd
AFCA!
pi_178592488
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

O, ok, nu snap ik het ja :D
Je denkt toch niet dat iemand als toornstra met tactiek bezig kan zijn he?

Die wil de bal niet eens hebben en als hij de bal krijgt dan schiet hij hem onmiddelijk blind ergens naar toe zonder te kijken en soms valt die bal toevallig bij iemand voor zijn voeten...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178593084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Haha nee, tussen dat tokkietuig ga ik niet zitten, vorig jaar ook bij Biergarten gekeken en dat was prima bevallen.

[..]

Ah nice, dan zie ik je waarschijnlijk daar. Vraag me wel af waarom ze van locatie zijn gewisseld, daar bij biergarten beviel het prima vorig jaar.
Ze zeggen dat ze gewisseld zijn zodat er meer ruimte is voor zowel horeca als supporters en 'het grootste scherm van NL', misschien maken ze wel een soort van kleine festival setup oid. Ik had mijn kaarten overigens al binnen alvorens ze wisselde, ik vond het de vorige keer @ Biergarten (Ajax) iig wel goed geregeld :)

Maar misschien is er nu wel veel meer vraag naar kaarten en willen ze niet te veel georganiseerde locaties wellicht? Of het is iets verder van de opgebroken Coolsingel en denken ze dit daarom k beter te kunnen handhaven bij eventueel verlies? (al weet ik niet hoe ver de werkzaamheden nu al zijn)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178593104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 05:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat iemand als toornstra met tactiek bezig kan zijn he?

Die wil de bal niet eens hebben en als hij de bal krijgt dan schiet hij hem onmiddelijk blind ergens naar toe zonder te kijken en soms valt die bal toevallig bij iemand voor zijn voeten...
Zolang jij denkt dat er alleen tactieken worden uitgevoerd in Spanje, Italië en Engeland is onze discussie wel klaar Klaas :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 18 april 2018 @ 09:45:56 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_178594223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:16 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb geen kaarten voor de bekerfinale, waar gaan jullie kijken? Ik zit zelf te denken aan museumpark.
Zalmhuis arrangement,

3 gangen lunch open bar
Watertaxi naar de kuip
Lange zijde kaarten.
  woensdag 18 april 2018 @ 11:40:07 #225
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178596494
quote:
Winnaar KNVB Beker hoopt op Europa League-winst van Arsenal of Marseille

De kans bestaat nog altijd dat de winnaar van de KNVB Beker zich direct plaatst voor de groepsfase van de Europa League, zo weet De Telegraaf te melden. Hiervoor moet in ieder geval Olympique Marseille of Arsenal de Europa League winnen. De winnaar van de Europa League krijgt een ticket voor de groepsfase van de Champions League.

Zowel Arsenal als Olympique Marseille lijkt zich dit seizoen via de eigen competitie niet te kwalificeren voor het miljardenbal. The Gunners bezetten in de Premier League de zesde plek, met een achterstand van veertien punten op de Champions League-plaatsen. Olympique Marseille bezet momenteel de vierde plaats in de Ligue 1, maar staat in punten gelijk met nummer drie Olympique Lyon.

Les Gones bezetten momenteel een plaats die aan het einde van het seizoen recht geeft op deelname aan de voorronde van de Champions League. Olympique Marseille mag dus geen plaats meer stijgen op de ranglijst. De bekerwinnaar van Nederland krijgt alleen een direct ticket voor de groepsfase als de winnaar van de Europa League nog geen ticket voor de Champions League in handen heeft, omdat de plaats dan doorschuift naar het eerste land op de UEFA-ranking waarbij de bekerwinnaar nog niet direct in de groepsfase uitkomt.

Red Bull Salzburg en Atlético Madrid gaan via de competitie al een ticket bemachtigen voor de (voorronde van de) Champions League. AZ en Feyenoord strijden komende zondag in De Kuip om de KNVB Beker. Een directe plaats in de groepsfase van de Europa League zou een wezenlijk verschil maken in de voorbereiding op het seizoen, want dat betekent dat de eerste Europese wedstrijd pas op 20 september op het programma staat in plaats van 9 augustus.
Bron
Oh.
pi_178596825
quote:
Beste Feyenoord-liefhebbers,

Onlangs heeft u tickets gekocht voor het AD lezersfeest. Niet de Schiestraat, maar het Museumpark is aanstaande zondag het decor van dit schitterende voetbalfeest! Hier kunt u genieten van de finale van de KNVB-Beker op het grootste scherm van Nederland!

In eerste instantie was de Schiestraat de locatie voor het feest van het AD Rotterdams Dagblad en de horecaondernemers in de straat. Maar door het grote enthousiasme bij de lezers en de zeer gunstige weersberichten is er gekozen voor het Museumpark.

De verhuizing betekent dat het feest alleen maar gezelliger en zal worden. Niet alleen is de wedstrijd te zien op een scherm van 100 vierkante meter (die dag het grootste scherm van Nederland), ook zijn er foodtrucks en komt Lee Towers zijn Feyenoord toezingen en aanmoedigen. Uiteraard zal het evenement ook een veilige en leuke plek zijn voor kinderen.

Uiteraard blijven uw kaartjes gewoon geldig. Hieronder nog wat extra informatie:

> Locatie: Museumpark Rotterdam (Melkkopad 15)
> Tijd: De deuren gaan om 15:00 uur open
> Kinderen tot 12 jaar gratis (mits onder begeleiding)

Wij kijken uit naar een zonnig kampioenschap!

Tot zondag!
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 18 april 2018 @ 12:09:52 #227
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178597011
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De selectie is niet vergelijkbaar.
¤26.800.000,-- uitgegeven volgens transfermarkt.nl maar de selectie is kwalitatief niet vergelijkbaar of beter volgens jouw. Ddan heeft er toch iemand gefaald: Of de trainer of de technisch directeur of beide. Jullie doen het allemaal veels te makkelijk af, alsof het niet ligt aan de td+coach combi, wat wel zo is want die resultaten kan je niemand anders toeschrijven als hun twee. Zelfs als de spelers falen zonder onbesuiste akties, dan is het de schuld van de trainer die ze niet scherp krijgt. Het maakt niet uit hoe je het spint maar de td+tcoach combi is verantwoordelijk voor het voetbal, het resultaat en het transferbeleid.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_178597344
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zolang jij denkt dat er alleen tactieken worden uitgevoerd in Spanje, Italië en Engeland is onze discussie wel klaar Klaas :P
Als je tactieken uit wil voeren moet je inderdaad eerst kwaliteiten hebben om te voetballen ...daar begint het inderdaad mee..

ALs je nieteens in staat bent om een bal fatsoenlijk aan te nemen....laat staan dat je dan als voetballer bezig kan zijn om tactieken uit te voeren...

In nederland noemen we al snel iets tactiek...

De enige tactiek die we in nederland kunnen uitvoeren is rond de zestien gaan hangen en gaan uit counteren ...voor de rest zie ik weinig tactische vermogen op de nederlandse velden en dat kunnen we allemaal weer gaan herleiden naar de prestaties van Nederlands elftal en nederlands clubs in europa anno 2018
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 18 april 2018 @ 12:38:25 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178597430
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bron
Arsenal zal wel weer gaan choken en Marseille is niet goed genoeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178598590
Berghuis speelt niet.
blablablabla
  woensdag 18 april 2018 @ 13:49:41 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178598860
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:38 schreef Elan het volgende:
Berghuis speelt niet.
Hopelijk stelt ‘ie die Hanson, Toure en El Bouchdinges op. Maar zal wel weer Bilal worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 april 2018 @ 13:51:37 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178598908
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Arsenal zal wel weer gaan choken en Marseille is niet goed genoeg.
Als die Payet het op zijn heupen krijgt kan het zomaar.
Oh.
pi_178599488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bron
Dus in dat geval is bekerwinst dus de enige prestatie die groepsfase Europees voetbal garandeert :)

#misschientochgeentroostprijs?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 18 april 2018 @ 14:20:43 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178599693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dus in dat geval is bekerwinst dus de enige prestatie die groepsfase Europees voetbal garandeert :)

#misschientochgeentroostprijs?
PSV heeft ook minimaal groepsfase EL volgens mij omdat die in de laatste voorronde CL instromen bij een gunstige CL winnaar
Oh.
pi_178599885
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

PSV heeft ook minimaal groepsfase EL volgens mij omdat die in de laatste voorronde CL instromen bij een gunstige CL winnaar
Volgens mij moeten zij twee voorrondes spelen en dus ook eerst nog een ronde overleven om (playoffs voor de?) EL veilig te stellen. De nr2 moet zelfs 3 voorrondes overleven alvorens het de groepsfase CL bereikt (of dus 2 om kans te maken op EL voetbal)(zie hier)

EDIT: oja, bij een gunstige CL winnaar kan ook dat anders uitpakken ja, hoeven ze geen ronde te overleven, maar volgens mij is dat dan nog steeds garantie voor de playoff-ronde voor EL
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 18 april 2018 @ 15:04:00 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178600540
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als die Payet het op zijn heupen krijgt kan het zomaar.
Ze hebben ten opzichte van Arsenal wel het voordeel dat ze Atletico evt maar over 1 wedstrijd hoeven te verslaan (mits ze in de finale komen natuurlijk), vergroot de kansen flink denk ik.

Aan de andere kant zouden ze zomaar gewoon 3e kunnen worden in de competitie en zelfs als ze 4e worden kan Lyon nog worden uitgesloten van Europees voetbal waardoor Marseille alsnog die 3e CL plek krijgt.

Heel veel als, terwijl Atletico waarschijnlijk gewoon wint
  woensdag 18 april 2018 @ 15:05:59 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178600575
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij moeten zij twee voorrondes spelen en dus ook eerst nog een ronde overleven om (playoffs voor de?) EL veilig te stellen. De nr2 moet zelfs 3 voorrondes overleven alvorens het de groepsfase CL bereikt (of dus 2 om kans te maken op EL voetbal)(zie hier)

EDIT: oja, bij een gunstige CL winnaar kan ook dat anders uitpakken ja, hoeven ze geen ronde te overleven, maar volgens mij is dat dan nog steeds garantie voor de playoff-ronde voor EL
De laatste CL voorronde en laatste EL voorronde zijn in dezelfde week hè. Al ben ik in de war dankzij de regels bij Football Manager (die het vaak goed hebben) waar je zelfs geplaatst bent voor de EL als je eruit gaat in de derde voorronde CL
Oh.
pi_178600595
Hmm Museumplein dus, vond die Biergarten juist heel erg gezellig en fijn maar ach.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 18 april 2018 @ 15:07:14 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178600600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze hebben ten opzichte van Arsenal wel het voordeel dat ze Atletico evt maar over 1 wedstrijd hoeven te verslaan (mits ze in de finale komen natuurlijk), vergroot de kansen flink denk ik.

Aan de andere kant zouden ze zomaar gewoon 3e kunnen worden in de competitie en zelfs als ze 4e worden kan Lyon nog worden uitgesloten van Europees voetbal waardoor Marseille alsnog die 3e CL plek krijgt.

Heel veel als, terwijl Atletico waarschijnlijk gewoon wint
Hoezo zou Lyon worden uitgesloten?
Oh.
  woensdag 18 april 2018 @ 15:08:32 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178600617
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo zou Lyon worden uitgesloten?
Dit zijn vrij duidelijke teksten zelfs:

https://www.bbc.com/sport/football/43456844
  woensdag 18 april 2018 @ 15:21:58 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178600892
Wat leuk! Twee kaartjes voor de finale gewonnen via een kras actie van Amstel :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 18 april 2018 @ 15:27:03 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178601005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dit zijn vrij duidelijke teksten zelfs:

https://www.bbc.com/sport/football/43456844
Wat een idioten :')
Oh.
pi_178601564
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De laatste CL voorronde en laatste EL voorronde zijn in dezelfde week hè. Al ben ik in de war dankzij de regels bij Football Manager (die het vaak goed hebben) waar je zelfs geplaatst bent voor de EL als je eruit gaat in de derde voorronde CL
Oja, ik las het net op wiki, daar staat:

- de playoff ronde verliezen biedt toegang tot groepsfase EL,
- de ronde ervoor verliezen in de niet-kampioenenroute (voor Ajax dus ws) biedt diezelfde toegang
- Voor de kampioenenroute geldt in dat geval nog wel de playoffs voor EL

:)

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 18-04-2018 16:23:48 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178605175
quote:
Bij AZ ontbreken in verdedigers Ron Vlaar en Thomas Ouwejan. Zij worden gespaard voor de bekerfinale tegen Feyenoord van zondag aldus trainer John van den Brom voor de camera's van FOX Sports.
Ik ben daar eigenlijk wel blij mee... :@
BFF met GGMM
  woensdag 18 april 2018 @ 19:31:01 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178605696
Gewoon weer Bilal :`)

#exitgio
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178605776
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:31 schreef Caland het volgende:
Gewoon weer Bilal :`)

#exitgio
Hopelijk 2 goals van die gast, kan ie in de zomer lekker naar Turkije voor een miljoen of 2.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:46:24 #247
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_178606042
De Taap _O_
pi_178606156
De Scrum _O_
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 18 april 2018 @ 19:54:36 #249
117098 Hathor
Effe niet
pi_178606279
Als Feyenoord wint....win jij ook. ;)
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 19:56:28 #250
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_178606331
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:58:56 #251
117098 Hathor
Effe niet
pi_178606414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:56 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Die opstelling zou in de CL een score halen van 0-18 en 0-76.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 19:59:18 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_178606429
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die opstelling zou in de CL een score halen van 0-18 en 0-76.
Ok.
pi_178606807
Tapiagod op het middenveld. Jammer dat dat weer in zo'n wedstrijd moet gebeuren.
pi_178607098
waarom doet die kut toornstra niet mee

die hoort in dit b team
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_178607119
Ziggo-storing :r
Net op tijd voorbij :D

Ben wel benieuwd hoe het middenveld het doet :)

[ Bericht 57% gewijzigd door ace_eleven op 18-04-2018 20:40:55 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178607221
Geen Berghuis, wel Toornstra.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 april 2018 @ 20:45:13 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178607401
bilal Amrabat en Jones aanvoerder :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178607451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom doet die kut toornstra niet mee

die hoort in dit b team
Je vraagt en Toornstra staat er toch in
pi_178607744
#zaadpot
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  woensdag 18 april 2018 @ 20:58:48 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178607779
Bilal heeft geloof ik weer elke bal verspeeld tot nu toe
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178607842
Bilal kan echt helemaal niets.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:01:23 #262
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178607860
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Bilal kan echt helemaal niets.
Inderdaad, verschrikkelijk die gozert.

Zal dus zo wel scoren.
pi_178607923
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:01 schreef Grifte het volgende:

[..]

Inderdaad, verschrikkelijk die gozert.

Zal dus zo wel scoren.
Scheelde weinig. Als hij kon voetballen zat ie erin.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_178607943
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:01 schreef Grifte het volgende:

[..]

Inderdaad, verschrikkelijk die gozert.

Zal dus zo wel scoren.
Levensgrote kans _O-
  woensdag 18 april 2018 @ 21:05:07 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178607969
Er gebeurt zo weinig dat die verslaggever nu voor de zesde keer aangeeft dat Willem II het altijd lastig heeft tegen Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 april 2018 @ 21:13:23 #266
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178608224
De Vent _O_
  woensdag 18 april 2018 @ 21:13:44 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178608241
Toornstra speelt wel aardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178608268
Mooi ingetikt
  woensdag 18 april 2018 @ 21:15:01 #269
263417 Keyos
Like a Boss
pi_178608289
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:13 schreef Caland het volgende:
Toornstra speelt wel aardig.
Goed om te zien, die heeft alweer paar weekies de vorm van vorig jaar te pakken. Werd wel weer tijd na 3-kwart seizoen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_178608299
Toornsta is wel vrij veel betrokken bij doelpunten geweest de afgelopen weken volgens mij.
Feyenoord Rotterdam
pi_178608355
Bilal _O-
pi_178608377
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:15 schreef Keyos het volgende:

[..]

Goed om te zien, die heeft alweer paar weekies de vorm van vorig jaar te pakken. Werd wel weer tijd na 3-kwart seizoen.
Idd nu het nergens meer om gaat is het makkelijk spelen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 april 2018 @ 21:16:59 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178608378
zo eennkans op een wereldgoal en dan dat Bilal ;)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:18:09 #274
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_178608424
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo eennkans op een wereldgoal en dan dat Bilal ;)
Daarom durfde die keeper het wel.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:19:36 #275
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178608483
Blijft geinig, dat uitvak bij Willem II. Gelegen tussen de fanatieke kant en een fanatiek groepje op de lange zijde. Wel goed voor de interactie.
pi_178608493
Ik zie dat GGMM de shirtsponsor is van de keeper van Willem 2.
pi_178609077
toornstra speelt nog slechter als bilal

wat een blind paard
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 april 2018 @ 21:34:36 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178609149
bilul
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178609185
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
toornstra speelt nog slechter als bilal

wat een blind paard
Zei het blinde paard _O-
Godver klaas heb je er dan écht zo weinig verstand van :'(
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 18 april 2018 @ 21:38:48 #280
263417 Keyos
Like a Boss
pi_178609300
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:19 schreef Grifte het volgende:
Blijft geinig, dat uitvak bij Willem II. Gelegen tussen de fanatieke kant en een fanatiek groepje op de lange zijde. Wel goed voor de interactie.
Ook knap dat de mensen naast dat vak nog kanslozer zijn dan de gemiddelde Feyenoorder op X. Goede representatie van de krochten van Brabant.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:40:37 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178609365
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ook knap dat de mensen naast dat vak nog kanslozer zijn dan de gemiddelde Feyenoorder op X. Goede representatie van de krochten van Brabant.
X valt godverdomme best mee, begrepen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 april 2018 @ 21:50:40 #282
263417 Keyos
Like a Boss
pi_178609700
quote:
15s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:40 schreef Caland het volgende:

[..]

X valt godverdomme best mee, begrepen?
Ik sta er al genoeg jaren, I know what i’m talking about ;). Die ene keer per jaar dat je bij een goal vijf rijen naar voren kegelt is het wel waard allemaal.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:53:47 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178609819
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:50 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik sta er al genoeg jaren, I know what i’m talking about ;). Die ene keer per jaar dat je bij een goal vijf rijen naar voren kegelt is het wel waard allemaal.
Ik vind het oprecht wel een rustig vak geworden eigenlijk. Zolang je die kneuzen tegen S aan die op stoeltjes staan maar negeert kan je er lekker rustig staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 april 2018 @ 21:54:00 #284
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178609831
Heerlijke vooractie Bilalgod die tot de 0-2 leidt _O_
  woensdag 18 april 2018 @ 21:54:07 #285
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178609833
Jaaaa genot
pi_178609838
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 18-04-2018 22:00:20 ]
  woensdag 18 april 2018 @ 21:57:57 #287
263417 Keyos
Like a Boss
pi_178609994
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht wel een rustig vak geworden eigenlijk. Zolang je die kneuzen tegen S aan die op stoeltjes staan maar negeert kan je er lekker rustig staan.
Kan maar lastig tegen die groepjes van 20-jarigen die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze op een stoel mogen staan. Vroeger zou je eraf gemept worden.

Merk sowieso wel dat steeds minder mensen met het voetbal bezig zijn. Tuurlijk was het dit seizoen kut, maar X is allemaal niet zo heftig meer.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 18 april 2018 @ 21:59:28 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178610053
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 21:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan maar lastig tegen die groepjes van 20-jarigen die zichzelf zo belangrijk vinden dat ze op een stoel mogen staan. Vroeger zou je eraf gemept worden.

Merk sowieso wel dat steeds minder mensen met het voetbal bezig zijn. Tuurlijk was het dit seizoen kut, maar X is allemaal niet zo heftig meer.
Ik sta eigenlijk altijd lekker in de hoek bij 1 van de cornervlaggen. Kan je ook nog prima staan als de wedstrijd al bezig is.

Sinds dit seizoen kan je zelfs gewoon naar Z lopen, dus dat doe ik ook regelmatig
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178610061
Vilhena _O_
  woensdag 18 april 2018 @ 21:59:48 #290
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178610069
Dit is toch wel een lekkere kool hoor _O_
pi_178610093
PostbodeGod.
  woensdag 18 april 2018 @ 22:00:29 #292
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178610095
^O^
pi_178610100
Nu maar hopen dat Vilhena niet gaat denken dat hij echt goed is
pi_178610121
Toch wel leuk voor z'n transferwaarde, die kools dit seizoen.
Feyenoord Rotterdam
pi_178610126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:00 schreef Mr.Maul het volgende:
Nu maar hopen dat Vilhena niet gaat denken dat hij echt goed is
Vilhena is ook echt wel goed.
  woensdag 18 april 2018 @ 22:01:24 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178610129
Het joden hebben grote neuzen wordt massaal ingezet

Nooit eerder meegemaakt eigenlijk _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 april 2018 @ 22:01:44 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178610141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toch wel leuk voor z'n transferwaarde, die kools dit seizoen.
Ronaldo uit de wedstrijd spelen ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178610193
Wel een prima wedstrijdje zo als voorbereiding op zondag.
pi_178610194
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vilhena is ook echt wel goed.
Niet echt. Harde werker die bij toeval wat goals maakt
pi_178610213
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:03 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Niet echt. Harde werker die bij toeval wat goals maakt
oke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')