abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:06:15 #1
163650 Greys
pi_178529514
Zoals jullie van ons mogen verwachten gaan we jullie uitgebreid beschrijven hoe onze dag was, dus pak een bak koffie en ga er maar even voor zitten!

Beiden aangekomen bij de carpool in De Meern zat de stemming er al meteen in. Het nieuwe album van Waylon ging in de CD-player in de auto, starten maar! Oh maar wacht, als we nu gaan rijden zijn we een uur te vroeg.. laten we even een selfie maken 'van de verslaggevers', dan hebben we die maar vast en hoeft het niet meer als we straks zweterig en hysterisch zijn. Vierenveertig selfiepogingen later liepen de tranen van het lachen letterlijk over onze wangen en overwogen we op FOK! te melden dat we vandaag helaas niet verder zijn gekomen dan De Meern. Gelukkig voor jullie (en ons) hadden we toch één acceptabele en vertrokken we richting Amsterdam.



Onderweg kwamen we tot de conclusie dat het album écht fantastisch is, dat er meerdere kanshebbers voor het Eurovisie op staan – zelfs een paar die we niet bij DWDD hebben gehoord – maar waren we toch blij dat hij voor Outlaw in 'Em heeft gekozen wegens ánders en opvallend.

Aangekomen en geparkeerd onder AFAS Live. Op dat moment, nog voor twaalf uur, stonden er al buitenlandse fans met vlaggetjes bij de achteringang, hopend op een glimp van hun idolen. Die-hards!! De persregistratie was vanaf kwart over twaalf, dus eerst even iets gedronken en gegeten zodat we de kans op flauwvallen in de komende uren tijdens zo veel spannende ontmoetingen tot een minimum zouden beperken...
Bij de hoofdingang van AFAS Live zagen we al diverse cameraploegen en Wiwi William liep drukdrukdruk te bellen. Eenmaal binnen toonde iedereen van de pers zijn/haar ID aan de organisatie, er was tassencontrole en daarna door naar boven waar een zaal ingericht was voor het persgebeuren. Al snel herkenden we een dame en heer die één van onze favoriete reactievideo's hadden gemaakt over Waylon (Eurovoxx), we spraken hen aan en hadden er meteen twee bff's bij. Wát een heerlijke mensen. Toen we vertelden dat we best zenuwachtig waren voor wat er ging komen zei hij meteen “if you need ány help today, just say so and I will come and help you”. Eurovisiemensen onder elkaar, het is echt een warm bad.



Op het (kleine) podium heette Cornald alle pers welkom en daarna kwamen één voor één de artiesten oplopen om bij Cornald op het podium te gaan staan. Persoonlijk vonden we dat een wat awkward geheel, omdat de persmensen de handen vol hadden aan hun camera's en er dus amper applaus was bij het oplopen van de zwaaiende artiesten. Als laatste kwam Waylon op, mét hoed, stoere jas en leren handschoenen. Wegens plaatsgebrek (en om niet pal voor de anderen te gaan staan) nam hij zittend plaats op de rand van het podium. Lea Sirk (Slovenië) gilde iets, Cornald vroeg wat er aan de hand was en ze wees naar Waylon “I SEE HIM!!!! I'M SUCH A HUGE FAN, I LOVE HIM!'. Cornald zei iets over dat er nu al een ESF-loveduo was en Lea riep snel dat haar husband er vandaag ook bij was.
Daarna kwamen de welkomspraatjes van Marc Harbers, staatssecretaris van Justitie en Veiligheid – en vooral een écht groot songfestivalfan!! – en Jon Ola Sand, Executive Supervisor van het Eurovisie namens de EBU, die even netjes benadrukte dat er meerdere pre-party's zijn maar dat Eurovision in Concert echt de enige officiële is. Daarna was het tijd voor het nemen van groepsfoto's.

Hierna werden er op de verschillende sta-tafels bordjes geplaatst met de landennamen en nam de bijbehorende artiest plaats aan een tafeltje. Er was geen interviewschema dus alle pers stoof naar een bepaalde tafel toe en wij stonden daar op dat moment toch een beetje verloren van “euh, en nu, waar beginnen we”. Lichte paniek (bij Greys was de paniek iets minder licht) dus even uit de massa gestapt om adem te halen. Daar kwamen we de heerlijke René Romkes tegen, één van de organisatoren van EIC. Met een enthousiast “poesjeeeeee!” kwam hij kussen en een dikke knuffel geven, waarna Greys er weer helemaal tegen kon. Dus hop, aan de gang met het echte werk!

We besloten dat Waylon de hoogste prioriteit had uiteraard dus sloten we aan in de rij die daar stond. Terwijl we daar stonden viel ons al op, luisterend naar andere mensen die hem interviewden, hoe ontzettend spraakzaam hij was. Stel één vraag en je bent met zijn antwoord tien minuten verder. Wij houden ervan!! Ook opvallend was zijn warmte. Een dame die hem vóór ons interviewde was wat zenuwachtig waardoor haar hand met microfoon wat trilde. Hij pakte haar hand in zijn beide handen en praatte door. We verzuchtten “ahwwwww...”.
Inmiddels waren we in de wachtrij (die één meter naast Waylon was waardoor je alle andere interviews gewoon kon volgen) vergezeld door zowel Richard van de Telegraaf als Stefan van het AD. Uiteraard grepen we de kans om Stefan te informeren over het feit dat hij op het forum nou niet bepaald positief onthaald was met zijn steeds negatieve mening over het gekozen lied. “Jij bent toch Stefan van het AD?? Je ziet er eigenlijk best aardig uit maar echt iedereen bij ons op het forum is boos op je, vooral door de zelfmoordopmerking!”. Daar kon hij om lachen en hij legde uit dat hij wel vaker reacties krijgt op zijn andere stukken 'maar dat de Songfestivalmensen vaak toch het meest emotioneel reageren... tóch, Richard?'. Richard beaamde. Beide mannen waren overigens oprecht aardig als persoon en ik heb Stefan beloofd dat ook hier te melden. Bij deze.

Tijdens het wachten kwam Kristian Kostov voorbij lopen, Greys greep hem aan de mouw en trok hem aan het blonde Wilderskapsel richting Cee. “She is a fan! Can we take a picture?” OF COURSSSSSSE! Cee zat heerlijk te fangirlen en gilde hem toe dat hij haar favoriet was vorig jaar. Het jankmuiltje lichtte op en zei op z'n Kristians thankyouuuuuuuu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jessica uit Australië stond inmiddels bij ons in het hoekje vrolijk haar gezicht te poederen, naar ons met haar kwast wapperend of we ook wat wilden. Greys stond inmiddels met de journaliste (of zo dacht ze...) voor zich te praten, dat die dame dit natuurlijk veel vaker deed maar wij best zenuwachtig waren maar gelukkig zijn de echte journalisten zo aardig tegen ons en blaaaaaaaaaaaaablablabla, waarna de dame rustig antwoordde dat ze daar niet stond als journalist maar gewoon hoorde hij het team van Waylon. Oh oké. :@

Het persteam van Waylon kwam zich verontschuldigen aan de wachtenden dat hij tussendoor wel éven wilde gaan roken. De rookruimte was aan de overkant van de gang dus hij zou snel weer terug zijn. Inmiddels stonden we al bijna een uur in de wacht en we begonnen te merken dat we weinig tijd over zouden houden voor de overige deelnemers maar we móesten en zouden Waylon spreken.

EN TOEN WAS HET ZO VER.
Eerst jubelden we als ware fangirls (wég was ons serieuze 'wij zijn van de pers'-hoofd) dat we van het forum kwamen en dat de reacties hier – toen bekend werd dat het Outlaw in 'Em zou worden – echt heel positief en blij waren. We stonden heerlijk door elkaar te tetteren hoe enthousiast iedereen is over het lied, waarna hij grinnikend opmerkte dat wij hier op het forum misschien niet echt zijn (doelend op het Dotannieuws van die ochtend met de 'fake fans') waarna Cee zei 'ja klopt we zijn eigenlijk allemaal dood' waarop Waylon “DOOT-an” riep en hard moest lachen. Het ijs was gebroken! Oh ja, vragen hadden we ook nog..

[letterlijk uitgetypte opname]

Normaal zijn de reacties op het forum elk jaar op de inzending nogal gemengd, de ene helft vindt het geweldig en de andere helft mwah. Dit is eigenlijk voor het eerst dat er zo massaal blij gereageerd werd op het gekozen lied en er waren mensen die zeiden 'zelfs als hij hiermee laatste wordt zijn we nog trots op deze inzending'. Had jij dat gevoel bij dit lied ook, koos je het daarom?
Nou was een beetje mijn.. mijn.. nou ja ik wil niet zeggen dilemma maar het was een beetje een ding. Ik dacht ik wil daar héél graag nog een keer naar toe en ik wil heel graag proberen daar een kléin beetje nieuwe adem, wat nieuw leven te blazen in het songfestival. Weet je, er zijn bepaalde dingen gewoon nog nooit gedaan daar en dat is onder andere wat ik ga doen en het is maar de vraag of dit überhaupt nog een keer gedaan gaat worden. Het is zo'n specifieke muziekstijl waar je wel mee opgegroeid móet zijn om het geloofwaardig te kunnen brengen. En dit is het enige.. nou ja niet het enige.. dat ik kan, dit is het enige dat van nature echt in me zit. Er zijn andere liedjes op de plaat die misschien ook geweldig daar hadden kunnen werken, maar dat zijn dan gewoon mooie liedjes en dit is nét effe anders. Weet je wat ik bedoel, hier gaan mensen naar luisteren en kijken met éven meer aandacht. Even zo van 'wat is dit precies en wat kunnen we hiermee'.

Wij zeiden in de auto bijvoorbeeld ook liedje 5 van je album, Home, had ook heel goed gepast op het Songfestival, maar bijvoorbeeld Duitsland heeft ook 'een mooie ballad' en..
JA!
En kijk, wat je ziet de afgelopen jaren bij het Songfestival is dat er een bepaalde verandering lijkt te zijn gekomen. Als je kijkt naar de nineties en een deel van de zero's.. er waren best een hoop gekken joh! Dat je echt denkt van maar het was ooit zo'n mooi festival en daar zat toen ook heus weleens een gekkie tussen en een keer een gek liedje, maar over het algemeen waren het allemaal vroeger wel mooie liedjes en mooie tekst en klonk het altijd goed en fatsoenlijk. En ik wil nu het daar weer wat meer terug naar lijkt te gaan echt weer iets toevoegen. Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste, of we nou winnen of niet, als je echt iets toevoegt heb je ook iets gewonnen.

Onze users hadden uitgevogeld via de Instagram van je documentaire-maker dat jullie in Spanje zijn geweest. Hebben jullie daar een clip opgenomen?
JA!
En komt 'ie binnenkort uit..?
Er komt binnenkort een clip voor Outlaw in 'Em uit ja.
Komt 'ie al snel?
Dat zal wat meer richting het songfestival zijn.
We hebben uit zitten pluizen aan de hand van de plaatsnaam wat daar allemaal is, een western dorp en een woestijn en..
Hahaha! Fans zijn ongelofelijk. Echt, die weten nog meer van mezelf dan ik! :D

Oh wat we ook nog graag willen weten, op de tape staat een tweede stem. Hoe ga je dat straks live oplossen of ga je die weglaten?
Nee nee nee er gaat een zanger mee en die gaat dat gewoon live zingen.
En die staat straks achter het podium?
Ja!

Cornald had het gisteren bij Tijd voor MAX over je act, dat hij daar niks over mocht zeggen maar dat het anders wordt dan iedereen waarschijnlijk denkt. Want Waylon houdt van verrassen.
Ja zeker. Nou laat ik het zo zeggen... de muziek die ik maak daar hoort bij de mensen een soort gedachte achter van 'daar hoort dát bij'. En dat is de reden dat deze muziek nooit écht heel erg gelukt is in Europa en vooral ook in Nederland, er is toch een beeld bij van een beetje cowboytje en indiaantje spelen.. Cee: “en line dancing”.. PRECIES! Nou, dát hele ding... ik wil de muziek in ere houden maar ik wil die hele lifestyle eromheen toch een beetje een andere invloed geven. Want dat kan gewoon, dat misstaat absoluut niet. Dus dát ga je straks terugzien in Lissabon.
Met of zonder hoed...?
Ehhhhhhhhhhh... ehhhhh, ik dénk dat ik een hoed ga dragen. Maar ik ben daar serieus nog niet uit.

Dé wenkbrauw. Close-up. Toen...
HAHAHAHAHA!
dat was wel een dingetje hoor. Dat gifje dat komt na jaren nu nog steeds voorbij op het forum. Gaat Hans weer zorgen voor weer een paar van die goede close-ups?
Weet je wat het mooie is tussen Hans en ik... we hebben dat de vorige keer dus ook gehad, toen deden we een repetitie en na de eerste repetitie kwam Hans naar me toe en zei (hier zet Waylon een Belgisch accent op) “alléééé... dat doettegij van nature he, da's helemaal mooi en te gek he, uw blikken in de camera” dus dat is echt a natural thing. Ik ga niet extra lachen enzo. Tuurlijk speel je met het gegeven dat je wel iets doet, maar in eerste instantie komt dat dus van nature en daarna ga je het er eventueel inhouden als het tijdens een repetitie opvalt dat een bepaalde blik het toevallig heel goed doet.
Maar Hans gaat wel weer zorgen voor een paar echt flinke close-ups dus dit jaar?
Ja tuuuuuuurlijk! Tuurlijk.
Want wij vonden de lock and loaaaad blik al wel erg goed..
HAHAHAHA!

(Intussen is de rij achter ons wel heel erg lang en wij staan hier nog steeds te kletsen)

Even kijken, hadden we nog een vraag die we echt moeten vragen...
Persdame van Waylon: nou eh die had eigenlijk dan al wel gevraagd moeten zijn want het duurt al best eh...
Waylon: “ahhhhhhhh joh, niet zo van dat eh....”

Nou weet je wat, wil je dan alleen nog even met ons op de foto?
Tuurlijk!



Daarna wensten we Waylon heel veel succes in Lissabon, vertelden dat we daar ook heen gaan en hij zei dat het daar gewoon supergezellig gaat worden en hij bedankt ons voor het leuke interview.

Even he... wat een écht mens is het. Waylon komt echt geen seconde 'fake' over, niet tijdens andere interviews en ook niet bij ons. Totaal niet. Geen greintje. Hij vertelt zó vol passie over zijn muziek en over het songfestival en luistert oprecht naar wat mensen te zeggen hebben, stelt mensen heel erg op hun gemak en je kunt gewoon géén hekel aan de persoon Waylon hebben zelfs niet als je je best zou doen. Integendeel. Zo op deze dag van heel dichtbij voel je echt de warmte die van hem als persoon uitgaat. Stoer uiterlijk en een héél klein hartje, voelt zich niet beter dan de mensen die hem interviewen, heeft voor iedereen heel veel aandacht.
Toen de man van Eurovoxx hem interviewde (deze Engelse meneer had een gewéldige reactievideo gemaakt toen het nummer van Waylon net uit was) bedankte Waylon hem uit zichzelf na het interview voor z'n supertoffe reactievideo. Dat soort attente dingen, hem even bedanken voor z'n positiviteit. De man glunderde van top tot teen en is nu alleen nog maar meer fan. Zo doe je dat!

Inmiddels was er van de twee uur perstijd nog maar een half uurtje over... en overal leken rijen te staan. Vooral bij Netta (Israël) en Equinox (Bulgarije). Oh wacht meisje Litouwen zit alleen, Ieva Nogwat! Dat lieve meisje. Kom we gaan! Haar manager glunderde toen we naar hen toe kwamen en gaf ons met gelukzalige lach een button met de vlag van Litouwen. O+

It is not your first time here in The Netherlands, because of the Junior Song Contest.
Hahaha, that was way back!
Do you have any memories of that, our country and the experience?
I remember that there were a lot of children, hihi, a lot of music and I remember that we were skiing in Rotterdam, because it was winter time, and I didn't care about Eurovision actually. You know I was a child, and for me it was like 'oh how nice, I am in a foreign country!
You performed once with a former winner of Eurovision. Dima Bilan. Did he give you any tips? Not that he knew by that time that you were going to be in the big contest, but..
He didn't know anything about me and he was not communicating that much... but I remember his smile, his perfume and I remember that I said something about that to him. And I remember that he had a very expensive microphone and I didn't. But he was very cute.
There is a Lithuanian version of your song and an English version. You will perform the English version on the stage in Lisbon?
Yes but at the end we will sing some lines in Lithuanian. And IF I will win the finals and will win Eurovision... then I will do it in Lithuanian.
Does the song have a strong personal meaning to you?
Yes! The most important thing for me to achieve when I'm old is that my marriage will be nice, because nowadays it is so diffucult to be in marriage and relationships because everything is changing and we are rushing, and we're fighting so much, but I think the most important thing is love and we need to work on it. It doesn't matter if it is a husband, or colleague or just a friend, the most important message of this song is that erhm.. that we need to have that person, not to be alone.
Waylon, the Dutch singer, sings about the fact that everybody has a little outlaw in them. Do yóu have a little outlaw in you?
What does it mean, outlaw..?
Like a little rebel.
You mean like a wild thing? Of course I have, and you can see this in my home where I am fighting with my husband hahaha! (note van de redactie: dit is de tweede keer dat ze begint over fighting with her husband, gaat dat wel goed daar thuis...?)
You have been to some other pre-party's. Who is your favorite? As a person, not as a song.
I reaaaaaaaally like Switserland. And I really like Ireland. And I really love Spain and I really love France and... there are so many nice people this year.

We bedankten de lieve Ieva, hebben haar succes gewenst in Lissabon en maken ons nog steeds een beetje zorgen omtrent het huiselijk geweld in Litouwen...

Goed, nog een paar minuten perstijd te gaan. Nog steeds overal rijen. Oh wacht daar is Cornald. Heel even aanspreken. We hadden wat vragen over de commissie. Hij hield het allemaal heel erg netjes en gaf aan dat hij wel heel erg is van de echte muzikanten/artiesten met eigen nummers. Hij was heel erg aardig, liet helaas niet heel veel opvallends los, behalve
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VANJA! We moeten nog naar Vanja, onze humoristische held van Montenegro met z'n hilarische droge tweets.
Dit werd een heel bijzonder interview. Je krijgt niet één serieus antwoord van deze man :D

Vanja, can you tell us in short what your song is about?
It is a shitty song.
With shitty lyrics.
That is why I don't sing in English because now nobody will notice it is a shitty song. With shitty lyrics.
(vijf minuten tranen met tuiten lachen, hij zelf ook om zijn eigen grap, de manager gebaart iets van 'sorry hoor meiden maar zo is hij nou eenmaal)
What will your act look like in Lisbon?
Act....? Erhm. I don't have an act.
They bought me a plane ticket to Eurovision and I was like YAY and I have no clue what I will be doing there yet.
You have been to all the pre-party's, wha...
Yes! I told my wife you have to take care of the kids, I am going to party's! Ha! Bye, I am going to the party's!
(manager ligt helemaal dubbel, Vanja zelf vindt het interview ook heel goed gaan)
Vanja do you have a little outlaw in you?
A little? I am all outlaw. Well maybe a fewwwww good things but, yeah outlaw!

Daarna gingen we met hem op de foto. Omdat we hem zo leuk als persoon vinden kusten we hem van beide kanten op de wang op de foto en nam de manager die foto met onze telefoon. Vanja riep meteen dat het ook even met zijn telefoon moest want “YEAH A KISSING PICTURE FOR MY WIFE AT HOME!”



We plaatsten daarna deze foto op de ESF-Twitter en deze werd kort daarna al geretweet door Vanja met een hartje erbij en een opmerking die we niet echt vertaald krijgen maar kennelijk vond hij het leuk. En z'n landgenoten tweetten het ook met 'oh look he dóes have fans' :D

En toen kwam het moment al dat we de zaal liefdevol werden uitgeveegd door de crew. Twee uur vliegen voorbij en dan heb je maar drie mensen echt gesproken. We hebben in de gang staan verzuchten dat dit nog wel tien uren had mogen duren, zo leuk was het! En iedereen was écht heel aardig. (Behalve de Finse dame, werd ons ingefluisterd door bronnen. En dan vooral haar manager...) Dus niet zo erg dat we die overgeslagen hebben zullen we maar zeggen.

Daarna hebben we in de Ierse Pub aan de overkant – waar keiharde ESF muziek uit de speakers schalde – even lekker wat gedronken en gewacht op de andere ESF-ers die 's avonds mee naar het concert zouden gaan. Toen we daar met de groep stonden, met leuke mensen, een drankje, dansend op de ESF-muziek zei ik 'het klinkt misschien raar maar IK BEN NU ZO GELUKKIG, nu op dit moment'. En het wás ook zo. Wat heeft het hele ESF en alles eromheen toch een zalige sfeer. We genoten ons een ongeluk en dan was het concert nog niet eens begonnen.
We zagen al een enorme rij vormen voor de ingang van Afas, sommigen hebben vijf uren in de rij gestaan. Onze groep besloot dat we achteraan wilden staan omdat we dan meer ruimte hadden om te dansen en om gemakkelijk wat te drinken te kunnen halen (en te plassen...)

Over het concert kunnen we kort maar krachtig zijn (en er komen vast nog heel goede video's van want er waren een aantal enórme camera's van de organisatie zelf), wat was deze jubileumlocatie goed en vooral het geluid! Het zag er zo goed als uitverkocht uit, het was echt druk, ontzettend gezellig. Het voorprogramma werd verzorgd door Franklin en Maxine die een uitstekende en leuke eurovisiemedley zongen en heel hard werden toegejuichd door het publiek. Cornald en Edsilia presenteerden het concert erg leuk en grappig. Alle deelnemers kregen veel applaus en de sfeer was echt geweldig. Het slotakkoord was voor Waylon, die deze keer 'de man van de tweede stem' naast zich had staan met een gitaar. Het klonk echt beter dan ooit! Op de achtergrond dachten we kleine stukjes uit z'n nieuwe clip te ontdekken omdat je af en toe een stukje woestijn leek te zien. Wat een geweldig optreden, wat een geweldig concert!



Mensen, Cee en ik gaan de rest van de zondag even bijkomen van de heerlijke dag gisteren en we hopen dit elk jaar te kunnen en mogen doen.
We willen de organisatie van EIC bedanken dat we hiervoor uitgenodigd waren en voor de goede verzorging en geweldige organisatie van dit fantastische en grootse evenement. En de ESF-ers die naar het concert kwamen, bedankt voor echt een zálige avond met jullie! Hier kunnen we nog heel erg lang van nagenieten.

We hopen dat jullie genoten hebben van het verslag, als jullie nog vragen hebben horen we het graag. Even belangrijk over de foto's die zo nog in dit topic volgen: in de zaal waar de persdingen waren was één ding niet helemaal handig geregeld. De hele zaal hing vol met spots met ROOD licht. Dat kan je ook zien aan de video's van andere interviewers, je ziet bijna alleen maar interviews met Waylon met knalrood licht. Zonde. Maar dat zie je dus ook terug op onze foto's, het was bijna niet te doen om met dat licht enigszins fatsoenlijke foto's te maken. We hopen op jullie begrip en dat het jullie gewoon om de indruk gaat en ons willen vergeven voor het feit dat wij uiteraard geen professionele fotografen zijn maar gewoon ons best deden ;)

Dankjewel voor het lezen! w/

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-04-2018 21:54:18 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 13:10:30 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178529590
Ja, het verslag is er *O*
Nu lezen :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 april 2018 @ 13:13:27 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178529632
Chickies.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178529739
Ben nog aan het lezen, maar word al heel blij van wat Waylon over de staging zegt _O_
  zondag 15 april 2018 @ 13:20:50 #5
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178529774
Wat heerlijk om dit terug te lezen Greys en Cee! Met name tof om te lezen hoe Waylon zichzelf is en vol bezig is met het songfestival. Ik ben ontzettend benieuwd nu naar de staging na al die teasers. Dat die de camera weer gaat pakken is in ieder geval duidelijk.

En die Vanja, wat een held! :')

En wat een leuke foto's! Leuke meiden zijn jullie zo te zien :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:22:51 #6
163650 Greys
pi_178529811
Waylon heeft in andere interviews ook diverse keren benadrukt dat de act 'SEXY, cool en.. ánders' wordt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178529842
Super leuk om te lezen _O_

Lea van Slovenië is wel echt fan he _O- O+
  zondag 15 april 2018 @ 13:25:18 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178529855
Leuk om te lezen.
Bedankt voor alle moeite die je jullie erin stopt :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 15 april 2018 @ 13:26:13 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178529880
Tof verslag! ^O^ *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 april 2018 @ 13:26:15 #10
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178529881
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2018 13:22 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft in andere interviews ook diverse keren benadrukt dat de act 'SEXY, cool en.. ánders' wordt!
pi_178529943
Prachtig verslag _O_
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178529984
Vertaling van de Vanja-tweet: 'mijn Ivana is trots!' Dan zal Ivana zijn vrouw wel zijn.
pi_178530079
Wauw, wat leuk geschreven! Heel tof!
  zondag 15 april 2018 @ 13:36:09 #14
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178530112
Leuk verslag meiden!
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:36:25 #15
163650 Greys
pi_178530118
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:30 schreef Wuwwa het volgende:
Vertaling van de Vanja-tweet: 'mijn Ivana is trots!' Dan zal Ivana zijn vrouw wel zijn.
Ah mooi :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178530120
Heel leuk!! *O* ^O^ Jullie hebben ook echt goede en leuke vragen gesteld. Leuk om op deze manier nog meer te weten over de deelnemers.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:37:10 #17
163650 Greys
pi_178530134
Dank jullie voor de leuke reacties.

Wat wel echt duidelijk werd is dat we weinig tot geen countrythema in de act gaan zien dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 13:38:03 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_178530147
Jongens ik heb fotopoststress, dus heb even geduld, er komen foto's aan, maar deze fotopostdigibeet moet even uitvogelen hoe dat ook alweer gaat. :')
pi_178530150
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 13:37 schreef Greys het volgende:
Dank jullie voor de leuke reacties.

Wat wel echt duidelijk werd is dat we weinig tot geen countrythema in de act gaan zien dus.
Dat vind ik heel positief, daar hoopte ik al stiekem op :D Heb er ook echt wel vertrouwen in dat de staging tof is. En dan wordt dat contrast met die muziekcafé video heeeel groot ^O^
pi_178530215
Supertof! Leuk interview. En dat vond-ie zelf blijkbaar ook. Gaaf :D

Heldinnen w/ *O*
  zondag 15 april 2018 @ 13:42:37 #21
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_178530226
Ah leuk Krees! En je moment van ultiem geluk is tussen alle regels door te lezen! ❤👍
Heerlijk verslag dames!😁
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 15 april 2018 @ 13:42:59 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178530230
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:38 schreef Cee het volgende:
Jongens ik heb fotopoststress, dus heb even geduld, er komen foto's aan, maar deze fotopostdigibeet moet even uitvogelen hoe dat ook alweer gaat. :')
Neem je tijd ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 13:43:44 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_178530248
Het is gelukt hoor, hier komen wat foto's aan! Ik bouw het rustig op. Eerst wat van de algemene setting. Die bestond uit een podiumpje aan de ene kant van de zaal en in de BLOEDRODE hoerenverlichting een gezellige ambiance van tafeltjes alwaar de heren en dames artiesten later aan plaats zouden nemen. Sommigen bleven netjes op hun plek, anderen liepen steeds rond (mevrouw Malta deelde een tafel met Waylon maar die stond misschien te veel in de weg van de wachtrij dus die was nooit bij haar bordje te bekennen). :P

De setting van de pers-schavotten. Waylon's tafel stond achterin, achter dat hysterische bloemstuk

Een eclatante selectie tafelbordjes

Aan de muren loeigrote handen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:44:06 #24
163650 Greys
pi_178530256
Oh wij hadden dus geen tijd meer om naar die blauwe video te vragen. Maar aangezien we goed op konden schieten met Richard van de Telegraaf en hij na ons moest zou hij het voor ons vragen. En ook voor grazz vragen of de 'HUHHHH' er in Lissabon ook in komt in het lied.

's Avonds tijdens concert zagen we Richard weer en hij had het gevraagd en toen hij hem naar die ene blauwe clip vroeg had Waylon gezegd 'welke clip..'. Dus dat zegt genoeg.
En de HUH moest ie om lachen maar die komt erin. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:44:37 #25
163650 Greys
pi_178530267
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah leuk Krees! En je moment van ultiem geluk is tussen alle regels door te lezen! ❤👍
Heerlijk verslag dames!😁
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:45:13 #26
163650 Greys
pi_178530274
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:43 schreef Cee het volgende:
Het is gelukt hoor, hier komen wat foto's aan! Ik bouw het rustig op. Eerst wat van de algemene setting. Die bestond uit een podiumpje aan de ene kant van de zaal en in de BLOEDRODE hoerenverlichting een gezellige ambiance van tafeltjes alwaar de heren en dames artiesten later aan plaats zouden nemen. Sommigen bleven netjes op hun plek, anderen liepen steeds rond (mevrouw Malta deelde een tafel met Waylon maar die stond misschien te veel in de weg van de wachtrij dus die was nooit bij haar bordje te bekennen). :P

De setting van de pers-schavotten. Waylon's tafel stond achterin, achter dat hysterische bloemstuk
[ afbeelding ]
Een eclatante selectie tafelbordjes
[ afbeelding ]
Hoerenverlichting _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 13:47:00 #27
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178530305
Mooi verslag! *O*

Foto's zijn ook goed, ondanks de 'hoerenverlichting'. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  PR/Manusje van alles zondag 15 april 2018 @ 13:49:48 #28
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_178530334
:D leuk verslag!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 13:49:49 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_178530336
Podiumpresentatie! Alle pers opstellen in rijen van 5 en praatjes aanhoren, plaatjes schieten en milde applausjes geven voor de Helden van 2018. Cornald warmt ons alvast op.



Tromgeroffel...
  † In Memoriam † zondag 15 april 2018 @ 13:50:18 #30
368283 ato
pi_178530343
Heerlijk verslag en ik heb een paar van jullie in het kort gezien. Maar jullie zijn leuk, volgende keer langere meeting ^O^ .

En oh ja, zei Cornald iets negatiefs over OGENE, of liet het door een bepaalde blik merken.

En Waylon klonk super, mooi ook met de achtergrond zanger en achtergrond.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178530371
Wat een heerlijk verslag Cee en Greys, jullie mogen dit elk jaar doen O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178530418
Wat betreft de hoed.

In één van de video’s zei Waylon dat ze volgende week nog een repetitie hebben voor Lissabon. Dikke kans dat ze het een keer met en zonder hoed oefenen...

Aan de ene kant heeft het iets ‘eigens’ en herkenbaars. Dat de recap aan het eind van avond voorbij komt en het kijkersvolk denkt: ‘o ja die met die hoed.’ Aan de andere kant zie je zonder die hoed zijn hoofd beter en zijn haar - en als dat een beetje lang is en wild zit, dan past dat ook goed bij het nummer. :+
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 14:00:00 #33
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178530502
Leuk verslag meiden! :D
Het was heel gezellig gisteren met jullie en de rest van de fokkers! *O*
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 14:04:07 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_178530571
All the way from Australia, it's Jessica Mauboy! Met rechts van haar Eugent Bushpepa (hihi, bushpepper) van Albanië.


Cesár Sampson (mrrowwrr) van Oostenrijk (rechts) en ALEKSEEV uit Wit-Rusland voegen zich bij de eerste artiesten en wachten de rest op en het houdt niet op niet vanzelf, het podium wordt steeds voller.


Het podium is pas écht een feest als onze favoriete Montenegrijn Vanja Radovanovic er is geweest. Hij kijkt hier nog niet zo vrolijk maar dat komt omdat hij ons hier nog niet heeft ontmoet en alles is shitty. Gelukkig is SuRie uit het Verenigd Koninkrijk er om hem een beetje op te beuren.


Topfavoriet Netta uit Israël is haar fabulous self en vertelt Cornald wat over een clip op YouTube waarop kinderen uit Uganda dansen op haar nummer 'Toy', en hoe mooi ze dat vindt. Haar volgende clip gaat ze daar opnemen.


Als de hele meute bijeen is wordt de gastheer er bij geroepen: WAYLON! Hij mag nog wat zeggen en dan gaat hij er ook efkes bij zitten, blijft per slot van rekening een ouwe man hè.



Hier staat Cornald een fangirlende Lea Sirk te interviewen. Ik geef haar geen ongelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 14:06:22 #35
163650 Greys
pi_178530612
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 13:54 schreef Zen90 het volgende:
Wat betreft de hoed.

In één van de video’s zei Waylon dat ze volgende week nog een repetitie hebben voor Lissabon. Dikke kans dat ze het een keer met en zonder hoed oefenen...

Aan de ene kant heeft het iets ‘eigens’ en herkenbaars. Dat de recap aan het eind van avond voorbij komt en het kijkersvolk denkt: ‘o ja die met die hoed.’ Aan de andere kant zie je zonder die hoed zijn hoofd beter en zijn haar - en als dat een beetje lang is en wild zit, dan past dat ook goed bij het nummer. :+
Dat hoorde je ook terug in de interviews dat hij alles tot in detail regelt maar dat ie qua hoed er écht nog niet uit is. Dat zei hij niet om vaag te doen maar omdat ie het écht nog niet weet.

Wel hoe de act wordt. Wel wat ie aan doet verder. Alleen de hoed twijfelt hij nog.

Cornald zei ons trouwens in ons gesprekje met hem toen we hem vroegen naar wat hij weet over de act 'Vergis je niet, Waylon laat echt NIETS aan het toeval over. Maar dan ook echt níets. Hij is alles tot in detail aan het regelen. ALLES. Hij is er heel erg mee bezig. En dat vind ik zo goed.'

(Hij zei nog net niet 'in tegenstelling tot Trijntje' maar hij is echt héél tevreden met z'n doordachte professionele aanpak)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 14:07:47 #36
163650 Greys
pi_178530629
Cee, wat een heerlijke foto's en bijschriften :D Ik beleef het helemaal nog een keer _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178530807
Jeetje, ja wat een dilemma. Die hoed.
Voor zowel met als zonder zijn goede argumenten te bedenken.

Neem aan ze idd heel goed naar de repetitiebeelden gaan kijken en dan de beslissing nemen. Zolang hij zich er maar goed bij voelt. En wij staan er sowieso achter, wat het ook gaat worden. Juist omdat over alles zo goed wordt nagedacht.
pi_178530817
^O^ _O_ ^O^
pi_178530911
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat hoorde je ook terug in de interviews dat hij alles tot in detail regelt maar dat ie qua hoed er écht nog niet uit is. Dat zei hij niet om vaag te doen maar omdat ie het écht nog niet weet.

Wel hoe de act wordt. Wel wat ie aan doet verder. Alleen de hoed twijfelt hij nog.

Cornald zei ons trouwens in ons gesprekje met hem toen we hem vroegen naar wat hij weet over de act 'Vergis je niet, Waylon laat echt NIETS aan het toeval over. Maar dan ook echt níets. Hij is alles tot in detail aan het regelen. ALLES. Hij is er heel erg mee bezig. En dat vind ik zo goed.'

(Hij zei nog net niet 'in tegenstelling tot Trijntje' maar hij is echt héél tevreden met z'n doordachte professionele aanpak)
Hier word je toch echt ontzettend blij van _O_ _O_
  PR en moderator zondag 15 april 2018 @ 14:21:41 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178530916
Wat cool :D
Jammer dat de tijd dan zo snel voorbij gaat dat je eigenlijk nauwelijks mensen hebt kunnen interviewen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 15 april 2018 @ 14:22:48 #41
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178530943
Superleuk zeg :D Thanks voor het leuke verslag!
Koel en donker bewaren
pi_178530947
Goed gedaan hoor. Leuk verslag en leuke foto's.
Dank je
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 14:24:19 #43
163650 Greys
pi_178530964
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:21 schreef Moira. het volgende:
Wat cool :D
Jammer dat de tijd dan zo snel voorbij gaat dat je eigenlijk nauwelijks mensen hebt kunnen interviewen _O-
Voor ons en voor hier op het forum was Waylon echt het belangrijkste en we zijn achteraf blij dat we veel tijd aan hem 'kwijt' waren. Want het was het waard :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 14:26:42 #44
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178531015
Maar hoe zijn jullie hier nu precies terechtgekomen eigenlijk?

[ Bericht 57% gewijzigd door Greys op 15-04-2018 14:50:14 ]
Koel en donker bewaren
pi_178531062
Leuk gedaan! ^O^
  PR en moderator zondag 15 april 2018 @ 14:31:40 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178531112
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor ons en voor hier op het forum was Waylon echt het belangrijkste en we zijn achteraf blij dat we veel tijd aan hem 'kwijt' waren. Want het was het waard :Y
True O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 15 april 2018 @ 14:32:42 #47
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178531132
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 14:26 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe zijn jullie hier nu precies terechtgekomen eigenlijk?
Nou was dit een toevalligheidje dat specifiek Greys betrof, maar FOK! als website krijgt regelmatig persaccreditaties om ergens verslag van te komen leggen, hoor :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door Greys op 15-04-2018 14:50:50 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178531135
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 14:26 schreef Guanabana het volgende:
Maar hoe zijn jullie hier nu precies terechtgekomen eigenlijk?
Frontpage is gewoon een nieuwsmedium. Staan regelmatig repo's op van concerten, festivals, events, etc. Daar kan Fok! gewoon lui heen sturen met perskaart.

*edit*
Gesniped door Moira ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 15-04-2018 14:51:31 ]
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 14:33:31 #49
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178531149
Cee. _O_ _O_ _O_ _O_
Greys _O_ _O_ _O_ _O_
Waylon _O_ _O_ _O_ _O_
Vanja. _O- _O- _O- _O-

Genoten van het verslag dames. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 14:34:28 #50
87554 Cee
Welluk?
pi_178531167
Ik ga nu even een bonkende hoofdpijn wegrennen en mijn huis stofzuigen en dan komen straks nog meer foto's dus watch this space!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')