abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 april 2018 @ 14:40:32 #76
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178531261
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat vat het wel samen.
Pech doe je niks aan, van fouten moet je leren. Ik denk wel dat Max dat kan. Hij erkent het en dat is in ieder geval stap 1. Als hij na de race had gezegd dat hij niks verkeerd had gedaan, dan had ik me oprecht zorgen gemaakt.
Is de eerste keer dat hij een fout toekent. Altijd heeft iedereen en alles schuld behalve maxxie.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_178531263
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:35 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Niet eens.Vettel en Hamilton maakte het wel een seizoen lang waar op jonge leeftijd.

Dit is ook al het vierde seizoen van Max.Ik vind hem eerlijk gezegd juist steeds minder volwassen overkomen en rijden.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens en ik vind het doodzonde.
pi_178531421
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:35 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Niet eens.Vettel en Hamilton maakte het wel een seizoen lang waar op jonge leeftijd.

Dit is ook al het vierde seizoen van Max.Ik vind hem eerlijk gezegd juist steeds minder volwassen overkomen en rijden.
Mja, het is ook een beetje wat je 'jong' noemt. Hamilton was al 22 in zijn eerste seizoen. Vettel was 20 toen hij bij Torro Rosso kwam en ging een jaar later naar RB. Beide seizoenen kenden ook nog wel de nodige momentjes. Zeker het seizoen bij TR.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 15 april 2018 @ 14:52:39 #79
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178531454
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:06 schreef potjecreme het volgende:
tgruener twitterde op zondag 15-04-2018 om 12:11:14 Lauda hits out at Verstappen: "Max is fully to blame for the accident. Seems like reason doesn't get through to him. You normally rise with your mistakes. But he's getting ever smaller. In this case it also seems to be a question of intelligence." #AMuS reageer retweet
De man heeft duidelijk meer verstand van motoren dan van mensen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 15 april 2018 @ 15:00:34 #80
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178531587
Erg leuke race. Uitstekend gedaan van Ricciardo, Kudos voor Max dat hij meteen excuses aanbiedt aan Vettel. Geweldige eerste ronde van Max, trouwens.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 15 april 2018 @ 15:02:54 #81
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178531655
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 14:40 schreef RubenSosa het volgende:

Is de eerste keer dat hij een fout toekent.
Jij kijkt zeker alleen Mickey Mouse tv?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178532089
- lees de topicpointer en probeer het opnieuw -

[ Bericht 48% gewijzigd door Nattekat op 15-04-2018 15:37:04 ]
pi_178533080
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 14:25 schreef tja77 het volgende:
Ach, over het gebrek aan geduld bewaren van Max.
Achteraf makkelijk praten, als je afwacht terwijl je op P3/4 ligt bestaat de kans dat concurentie wegloopt. Max wil alleen winnen en wil iedere kans op een overwinning aangrijpen. Natuurlijk gaat hij de fout in.

Harstikke knap wat Ricciardo doet om te winnen, maar als Max was blijven rijden, had de afwachtende houding van Ricciardo hem dan nog steeds de overwinning opgeleverd?
Dan was hij 2de geworden achter Max waarschijnlijk.. Los van de vraag of Ricciardo hem in hadden kunnen halen, had hij van Red Bull waarschijnlijk niet eens een poging mogen wagen. En juist dat had Max ook moeten weten, de 3 voor hem hadden alle 3 banden die 20 (?) ronden oud waren, die had hij met zoveel ronden te gaan altijd gepakt. Naast Ricciardo had alleen Raikkonen redelijk nieuwe banden, maar dat waren mediums en die lag al achter hem.

En juist dat onvoorspelbare en inhalen op plekken waar anderen dat niet kunnen, maakt hem zo populair inderdaad, maar dat was hier helemaal niet nodig, hier had hij zijn verstand moeten gebruiken..
  zondag 15 april 2018 @ 16:23:51 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178533136
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 16:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan was hij 2de geworden achter Max waarschijnlijk.. Los van de vraag of Ricciardo hem in hadden kunnen halen, had hij van Red Bull waarschijnlijk niet eens een poging mogen wagen. En juist dat had Max ook moeten weten, de 3 voor hem hadden alle 3 banden die 20 (?) ronden oud waren, die had hij met zoveel ronden te gaan altijd gepakt. Naast Ricciardo had alleen Raikkonen redelijk nieuwe banden, maar dat waren mediums en die lag al achter hem.

En juist dat onvoorspelbare en inhalen op plekken waar anderen dat niet kunnen, maakt hem zo populair inderdaad, maar dat was hier helemaal niet nodig, hier had hij zijn verstand moeten gebruiken..
Dit precies. Hij gooit hier een vrijwel zekere overwinning weg.
pi_178533373
Hey, watskeburt met Grosjean? Waarom moest hij nog een keer een pitsstop maken?
  zondag 15 april 2018 @ 16:46:33 #86
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178533565
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 14:40 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Net als vorig jaar en dat jaar ervoor. sure dude
Waarom zo cynisch? Alleen om te trollen? Want ik denk dat alleen de hyperfanboys zoals die presentator kamphus enzo waarbij Max niets fout kan doen. De echt F1 fan is wat realistischer en daar zijn er hier ook een hoop van.

Wat jij zegt is gewoon ook niet het geval.

En ja, Max is in de basis sneller dan Ricciardo. Bekijk de tijden maar. Het hele weekend. Vorig weekend. De race er voor. Vorig seizoen... Maar het zijn de momenten die het bij hem verneuken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_178533637
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 16:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waarom zo cynisch? Alleen om te trollen? Want ik denk dat alleen de hyperfanboys zoals die presentator kamphus enzo waarbij Max niets fout kan doen. De echt F1 fan is wat realistischer en daar zijn er hier ook een hoop van.

Wat jij zegt is gewoon ook niet het geval.

En ja, Max is in de basis sneller dan Ricciardo. Bekijk de tijden maar. Het hele weekend. Vorig weekend. De race er voor. Vorig seizoen... Maar het zijn de momenten die het bij hem verneuken.
Reageren op RubenSosa :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 april 2018 @ 16:53:43 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178533714
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 16:21 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan was hij 2de geworden achter Max waarschijnlijk.. Los van de vraag of Ricciardo hem in hadden kunnen halen, had hij van Red Bull waarschijnlijk niet eens een poging mogen wagen. En juist dat had Max ook moeten weten, de 3 voor hem hadden alle 3 banden die 20 (?) ronden oud waren, die had hij met zoveel ronden te gaan altijd gepakt. Naast Ricciardo had alleen Raikkonen redelijk nieuwe banden, maar dat waren mediums en die lag al achter hem.

En juist dat onvoorspelbare en inhalen op plekken waar anderen dat niet kunnen, maakt hem zo populair inderdaad, maar dat was hier helemaal niet nodig, hier had hij zijn verstand moeten gebruiken..
Dit.

Max krijgt vaak onterecht commentaar op zijn inhaalpogingen. Er wordt dan gezegd dat hij geduldig moet zijn en moet afwachten en niet meteen in een gat moet duiken. Normaal gesproken ben ik het echt oneens met alle commentaar, want ik ben van mening dat je je kans altijd moet proberen te pakken, want wie weet of je nog een kans krijgt.

Echter, vandaag was het 100% duidelijk dat Max genoeg kansen zou krijgen. Zowel bij Hamilton als bij Vettel had hij gewoon even een rondje kunnen wachten of een paar bochten kunnen wachten. Er waren genoeg rondjes te gaan en hij was zoveel sneller en zijn banden waren zoveel beter dat er gewoon geen enkele mogelijkheid was dat Bottas, Vettel en Hamilton konden verdedigen.

Dit was een prachtige 1-2 geweest voor RB.

Mooi dat hij toegaf dat hij fout zat en zijn excuses is gaan aanbieden. Ook dat hoort bij een leerproces.

Jammer, uithuilen en volgend race weer proberen. Denk dat hij hier wel van heeft geleerd. Hij kon wel janken tijdens zijn interview met Jack.
  zondag 15 april 2018 @ 17:57:32 #89
80382 manny
30 is best veel
pi_178535421
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 14:40 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Net als vorig jaar en dat jaar ervoor. sure dude
Ik had vorige week nog een discussie op een bekend internetforum. Ik noemde Max onvolwassen. Heeft ie vandaag weer laten zien. Maar de menigte was het er niet mee eens.

Hopelijk snel verbetering
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 15 april 2018 @ 18:10:27 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178535792
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 17:57 schreef manny het volgende:

[..]

Ik had vorige week nog een discussie op een bekend internetforum. Ik noemde Max onvolwassen. Heeft ie vandaag weer laten zien. Maar de menigte was het er niet mee eens.

Hopelijk snel verbetering
Te gretig is niet hetzelfde als onvolwassen.

Hij geeft (zoals altijd) zijn fout toe en hij heeft Vettel zijn excuses aangeboden. Lijkt me erg volwassen.
Vettel zelf wilde vorig seizoen bijvoorberld niet eens toegeven dat hij Hamilton opzettelijk had aangereden toen dat overduidelijk was.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178536539
Vettel is echt geen teamplayer. Hij had het sowieso niet verdient om deze race te winnen. Je tegenstander zo afknijpen bij de start kan alleen maar goed zijn, maar je eigen teamgenoot is gewoon door en door vies.

Als hij Kimi de ruimte had gegeven had Bottas geen kans gehad om tussenbeide te komen en waren ze als nummers 1 en 2 uit de start gekomen.

Ferrari is ook een triest zooitje. Zij hebben overduidelijk een 1e en 2e rijder en teamorders. Ik vraag me af hoe lang Kimi dit nog gaat pikken ondanks dat hij een goede vriend is van Seb.

Wb Williams, een grote trieste boel. De Saubers en STR hebben zich minstens 1x laten zien in de top 10 dit seizoen, Williams nog niks.

Bottas rijdt degelijk en rationeel. Velen verwijten hem dat hij niet kan rijden en niet tegen Hamilton opkan, maar Hamilton blijkt wanneer achterhoede ook geen wereldwonder.

Max, altijd wat met die kerel. Tot nu toe buiten NL de kritisch meest besproken rijder vanwege gedrag en prestaties.

Alonso, nice race. Gun het hem ook wel. Hopelijk kan McLaren dit seizoen het chassis verder uitbouwen en de RS engine optimaal benutten.

STR, wat te zeggen. Hartley lijkt wel op zoek naar een baan als hekkensluiter. Force India, valt niet echt op. Van RS zou ik hetzelfde zeggen als Hulk zich niet zo vaak vooraan zou melden. Sainz lijkt tot nu toe wat overrated.
  zondag 15 april 2018 @ 18:34:16 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178536642
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:32 schreef Gruj0 het volgende:
Vettel is echt geen teamplayer. Hij had het sowieso niet verdient om deze race te winnen. Je tegenstander zo afknijpen bij de start kan alleen maar goed zijn, maar je eigen teamgenoot is gewoon door en door vies.

Als hij Kimi de ruimte had gegeven had Bottas geen kans gehad om tussenbeide te komen en waren ze als nummers 1 en 2 uit de start gekomen.

Ferrari is ook een triest zooitje. Zij hebben overduidelijk een 1e en 2e rijder en teamorders. Ik vraag me af hoe lang Kimi dit nog gaat pikken ondanks dat hij een goede vriend is van Seb.

Wb Williams, een grote trieste boel. De Saubers en STR hebben zich minstens 1x laten zien in de top 10 dit seizoen, Williams nog niks.

Bottas rijdt degelijk en rationeel. Velen verwijten hem dat hij niet kan rijden en niet tegen Hamilton opkan, maar Hamilton blijkt wanneer achterhoede ook geen wereldwonder.

Max, altijd wat met die kerel. Tot nu toe buiten NL de kritisch meest besproken rijder vanwege gedrag en prestaties.

Alonso, nice race. Gun het hem ook wel. Hopelijk kan McLaren dit seizoen het chassis verder uitbouwen en de RS engine optimaal benutten.

STR, wat te zeggen. Hartley lijkt wel op zoek naar een baan als hekkensluiter. Force India, valt niet echt op. Van RS zou ik hetzelfde zeggen als Hulk zich niet zo vaak vooraan zou melden. Sainz lijkt tot nu toe wat overrated.
Ik weet niet naar welke race jij gekeken hebt, maar RIC heeft gewonnen, RAI stond op het podium en VET werd 8e...

Op de rest ga ik niet eens in...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178536879
Toch, als er een sectie synchroon racen zou bestaan is die move van VER en Vettel wel een 10 uit 10.
pi_178536928
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik weet niet naar welke race jij gekeken hebt, maar RIC heeft gewonnen, RAI stond op het podium en VET werd 8e...

Op de rest ga ik niet eens in...
Ook alleen maar omdat VER VET aantikte. Anders was Kimi keihard 'geslachtofferd' wat echt nergens over gaat steeds.
pi_178536946
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik weet niet naar welke race jij gekeken hebt, maar RIC heeft gewonnen, RAI stond op het podium en VET werd 8e...
Lezen is ook een vak apart.

quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Op de rest ga ik niet eens in...
Beste Sinterklaascadeau ooit, en het is nog geeneens 5 december.
pi_178536961
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch, als er een sectie synchroon racen zou bestaan is die move van VER en Vettel wel een 10 uit 10.
:D

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat VER VET aantikte. Anders was Kimi keihard 'geslachtofferd' wat echt nergens over gaat steeds.
Dit idd... vond het echt smerig hoe Kimi werd geslachtofferd. Echt te triest om aan te zien.
  zondag 15 april 2018 @ 18:43:12 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178536962
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch, als er een sectie synchroon racen zou bestaan is die move van VER en Vettel wel een 10 uit 10.
Ja, dat was (ondanks de ellende) wel mooi ja. Ik beschreef het aan een vriend als een staaltje synchroon zwemmen :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 april 2018 @ 18:44:11 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178536995
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ook alleen maar omdat VER VET aantikte. Anders was Kimi keihard 'geslachtofferd' wat echt nergens over gaat steeds.
Dat klopt. En hij werd ook geslachtofferd. Walgelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178537015
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 16:53 schreef Kyran het volgende:

[

Jammer, uithuilen en volgend race weer proberen. Denk dat hij hier wel van heeft geleerd. Hij kon wel janken tijdens zijn interview met Jack.
Dat ligt denk ik meer aan Jack dan aan de race ;) :')
  zondag 15 april 2018 @ 18:46:33 #100
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178537077
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat ligt denk ik meer aan Jack dan aan de race ;) :')
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')