abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 15 april 2018 @ 04:02:26 #1
368283 ato
pi_178522529

Tickets Eurovision in Concert 2018 nu te boeken via: http://www.ticketmaster.n(...)ncert-tickets/921530

Locatie: AFAS Live Amsterdam
Datum: 14 april
Presentatie: Edsilia Rombley en Cornald Maas

w/ NAAR EUROVISION IN CONCERT GAAN:

- ato
- Aoibhin 2x
- Greys
- Cee
- Maes
- IJs_beer
- Arth-NL
- Peter 2x
- Mystikvm 2x
- Fascination 2x
- Andromache
- Fred_B
- Nexum 2x
- Jinkx
- Momo
- grazz
- LovePeaceofMusic81
- Kyran


Was leuk.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 15 april 2018 @ 04:29:00 #2
368283 ato
pi_178522550
Iedereen slaapt behalve ik :-)
Life can be a bitch, so like it..
pi_178522915


Als ze zoiets in mei aandoet helpt dat denk ik niet echt voor het resultaat :+
pi_178523213
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 07:16 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Als ze zoiets in mei aandoet helpt dat denk ik niet echt voor het resultaat :+
GROTE GENADE :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178523231
ZIJN JULLIE WAKKER?? WIJ WILLEN VERSLAGEN!! >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178524285
Ik vond België nog niet optimaal klinken, maar dat kan aan de stream liggen..(?)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 09:22:53 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_178524671
Net wakker, zo even ontbijt erin en gaaaaan. Maar wat was het ongelofelijk tof. O+
Mijn favoriet van de middag: Waylon en Vanja.
Mijn favoriet van de avond: Al-fucking-banië. :o
Mijn favoriet van de dag: jullie O+
Later meer als ik onder het land der levenden ben.
pi_178524700
Wat een fantastische show. *O*
Edsilia was geweldig, bijna alle artiesten klonken goed en dee show was erg professioneel. :) Ik hoop dat we volgend jaar teruggaan naar de Afas live.
pi_178524714
Ik wil bijna zeggen dat er geen kans meer is dat Israël het niet wint... maar toch blijf ik ergens dat stemmetje houden van 'dat dacht iedereen ook over Italië'

Ik weet niet... met Italië was echt het probleem dat de hype vooraf de grootste vijand was, want de act viel live echt helemaal uit elkaar. Het voelde niet meer 'echt'

Ik heb het gevoel dat Israël dat ook gaat overkomen en dat een dark horse zoals Portugal uit een onverwachte hoek opeens wint.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 09:29:51 #10
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178524927
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 08:11 schreef GeorgeM het volgende:
ZIJN JULLIE WAKKER?? WIJ WILLEN VERSLAGEN!! >:)
Nou wat wil je weten?

Allereerst was het gisteren supergezellig, alle fokkers die ik tot nu toe heb ontmoet zijn lekker sociaal en gezellig. (Nu zijn dat alleen ESF-fokkers en wij zijn natuurlijk superieur aan de rest van dat zooitje ongeregeld. ;) ) Eerst met de club een hamburgert naar binnen gemikt bij de Burger King, daarna een mini pre-party ervan gemaakt in de Ierse pub. Vervolgens maar in de rij gaan staan, die echt HUUUUUGE was. Maar gelukkig gingen de deuren open toen we er net in stonden, dus het wachten vooraf viel mee.

Als opwarmertje traden Maxine en Franlin Brown op, en wat kunnen die nog steeds zo ongelovelijk goed zingen en ze zijn nog echt leuk samen als duo. Zongen naast hun eigen liedje nog wat andere klassiekertjes. Vervolgens begon de show, gepresenteerd door Edsilia en Cornald. Die zijn samen zo'n tof duo, de houterige maar wel alles weten Cornald met All-over-the-place Edsilia. Heerlijk. Van de inzendingen zelf heb je al wat gehoord hier, en kun je her en der al wat filmpjes zien. Daar ga ik niet al te uitgebreid op in. Maar Albanië zong belachelijk goed, Rasumussen van Denemarken gaf zijn beste optreden tot nu toe, Mevrouw België zong die keer prima (en het was wel duidelijk live, want dr stem is dan wat pieperiger ofzo), van Israel wordt gedacht dat ze juist playbackte en Waylon is unaniem belachelijk goed #ivoniehe

Verder in de pauze nog een optreden van Sandra Kim, toch ook leuk.

Zoiets? :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 15 april 2018 @ 09:30:10 #11
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178524948
HET WAS FANTASTISCH. Ik hoop zo dat de organisatie het voor elkaar krijgt om het elke jaar in AFAS live te doen. De ervaring is zoveel positiever. Geen slingers halverwege de show de lucht in blazen, want dat was volgens mij niet helemaal voorzien... haha.. leerpuntje!

Hoogtepunt was toch echt Israel. De zaal ontplofte!
België had wat goed te maken na dinsdag, helaas niet helemaal gelukt! Geen Brussel 2019 : (
Finland maakt indruk, maar is echt gemaakt voor de diehard songfestival fan. Voor dit event prachtig, maar gaat in Mei toch echt geen top 10 behalen denk ik.
Van de rustige nummers dit jaar is Litouwen degene die het meeste kans maakt om door te gaan vanuit de halve finale. (geen Ierland en Ijsland)
Ben er nu zeker van dat Spanje in de top 10 gaat eindigen. Zeker bij de televote. Wat oprecht klef! Ik denk dat de tvkijker grotendeels gaat wegsmelten. Amaia heeft een prachtige ontwapende uitstraling met name.

Heel leuk vond ik ook de VIP tribune met veel oud songfestivaldeelnemers die ze even hun moment of shine gaven! Jammer dat ze niet meer van hun hadden gevraagd om in het voorprogramma op te treden. Ik bedoel Emelie de forest was er gewoon jongens! haha

Mooi was ook even het stilstaan bij het overlijden van Lyss Assia en onze eigen Sandra Reemer.

Hopelijk tot volgend jaar EiC in AFAS LIVE!
pi_178525216
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2018 09:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nou wat wil je weten?

Allereerst was het gisteren supergezellig, alle fokkers die ik tot nu toe heb ontmoet zijn lekker sociaal en gezellig. (Nu zijn dat alleen ESF-fokkers en wij zijn natuurlijk superieur aan de rest van dat zooitje ongeregeld. ;) ) Eerst met de club een hamburgert naar binnen gemikt bij de Burger King, daarna een mini pre-party ervan gemaakt in de Ierse pub. Vervolgens maar in de rij gaan staan, die echt HUUUUUGE was. Maar gelukkig gingen de deuren open toen we er net in stonden, dus het wachten vooraf viel mee.

Als opwarmertje traden Maxine en Franlin Brown op, en wat kunnen die nog steeds zo ongelovelijk goed zingen en ze zijn nog echt leuk samen als duo. Zongen naast hun eigen liedje nog wat andere klassiekertjes. Vervolgens begon de show, gepresenteerd door Edsilia en Cornald. Die zijn samen zo'n tof duo, de houterige maar wel alles weten Cornald met All-over-the-place Edsilia. Heerlijk. Van de inzendingen zelf heb je al wat gehoord hier, en kun je her en der al wat filmpjes zien. Daar ga ik niet al te uitgebreid op in. Maar Albanië zong belachelijk goed, Rasumussen van Denemarken gaf zijn beste optreden tot nu toe, Mevrouw België zong die keer prima (en het was wel duidelijk live, want dr stem is dan wat pieperiger ofzo), van Israel wordt gedacht dat ze juist playbackte en Waylon is unaniem belachelijk goed #ivoniehe

Verder in de pauze nog een optreden van Sandra Kim, toch ook leuk.

Zoiets? :D
Heerlijk om te lezen, dank!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178527001
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 09:30 schreef lashatumbai het volgende:
Heel leuk vond ik ook de VIP tribune met veel oud songfestivaldeelnemers die ze even hun moment of shine gaven! Jammer dat ze niet meer van hun hadden gevraagd om in het voorprogramma op te treden. Ik bedoel Emelie de forest was er gewoon jongens! haha
Emmelie had tijdens de preparty opgetreden, daarom was ze er. :) Maar het zou inderdaad leuk zijn geweest als die artiesten een medley of iets hadden gezongen. Ik had zo graag Tijd van Saskia & Serge weer eens gehoord. :)
pi_178527052
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 09:24 schreef Nexum het volgende:
Ik wil bijna zeggen dat er geen kans meer is dat Israël het niet wint... maar toch blijf ik ergens dat stemmetje houden van 'dat dacht iedereen ook over Italië'

Ik weet niet... met Italië was echt het probleem dat de hype vooraf de grootste vijand was, want de act viel live echt helemaal uit elkaar. Het voelde niet meer 'echt'

Ik heb het gevoel dat Israël dat ook gaat overkomen en dat een dark horse zoals Portugal uit een onverwachte hoek opeens wint.
Mijn voorgevoel zegt nog steeds dat Israël straks teveel van het goede gaat worden. Alleen wie dan wel wint, geen idee. :P
  zondag 15 april 2018 @ 11:03:53 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178527337
Polen deed het gisteren supergoed. Op beeld viel het me wel tegen vanochtend.

Israël gaat echt niet winnen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  ESF Reporter zondag 15 april 2018 @ 11:04:48 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_178527362
Na het optreden van gisteren (dat ik echt best prima vond), ben ik er redelijk van overtuigd dat Israël niet gaat winnen. En Bulgarije gaat tegenvallen en 6e worden. Eigenlijk vielen de favorieten live niet echt tégen, maar ze brachten ook niet iets waarvan ik dacht 'oh maar dit gaat straks in Lissabon knallen!' Dan moeten die het écht van de act eromheen hebben.
Heb verder dan ook werkelijk geen flauw idee meer wie er zou kunnen winnen. :D
pi_178527515
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 11:04 schreef Cee het volgende:
Na het optreden van gisteren (dat ik echt best prima vond), ben ik er redelijk van overtuigd dat Israël niet gaat winnen. En Bulgarije gaat tegenvallen en 6e worden. Eigenlijk vielen de favorieten live niet echt tégen, maar ze brachten ook niet iets waarvan ik dacht 'oh maar dit gaat straks in Lissabon knallen!' Dan moeten die het écht van de act eromheen hebben.
Heb verder dan ook werkelijk geen flauw idee meer wie er zou kunnen winnen. :D
Ik denk ook niet dat Israël gaat winnen..less en/of stijlvol is meestal more..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 15 april 2018 @ 11:38:37 #18
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178527994
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 11:04 schreef Cee het volgende:
Na het optreden van gisteren (dat ik echt best prima vond), ben ik er redelijk van overtuigd dat Israël niet gaat winnen. En Bulgarije gaat tegenvallen en 6e worden. Eigenlijk vielen de favorieten live niet echt tégen, maar ze brachten ook niet iets waarvan ik dacht 'oh maar dit gaat straks in Lissabon knallen!' Dan moeten die het écht van de act eromheen hebben.
Heb verder dan ook werkelijk geen flauw idee meer wie er zou kunnen winnen. :D
Wij waren juist totaal overtuigd na gisteren dat het niet anders meer kan dan dat Israël gaat winnen over een maand!
pi_178528061
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 11:38 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Wij waren juist totaal overtuigd na gisteren dat het niet anders meer kan dan dat Israël gaat winnen over een maand!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178528090
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 11:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik niet hoor ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 11:43:00 #21
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178528106
Als ze net zoiets aantrekt als gisteren worden de what the fu... Factor te groot. Zag je vorig jaar bij Italië ook, en dan werkt het niet. De "gay vote" heeft ze wel denk ik, maar da's dan net niet genoeg.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178528119
quote:
5s.gif Op zondag 15 april 2018 11:43 schreef ijs_beer het volgende:
Als ze net zoiets aantrekt als gisteren worden de what the fu... Factor te groot. Zag je vorig jaar bij Italië ook, en dan werkt het niet. De "gay vote" heeft ze wel denk ik, maar da's dan net niet genoeg.
Precies dit
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178528170
Denk ook dat het nummer flink minder zal scoren bij jury's. Al is het maar omdat het Israel is (oneerlijk, maar waar) ..
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 april 2018 @ 12:11:09 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178528563
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 11:04 schreef Cee het volgende:
Na het optreden van gisteren (dat ik echt best prima vond), ben ik er redelijk van overtuigd dat Israël niet gaat winnen. En Bulgarije gaat tegenvallen en 6e worden. Eigenlijk vielen de favorieten live niet echt tégen, maar ze brachten ook niet iets waarvan ik dacht 'oh maar dit gaat straks in Lissabon knallen!' Dan moeten die het écht van de act eromheen hebben.
Heb verder dan ook werkelijk geen flauw idee meer wie er zou kunnen winnen. :D
Eens met Bulgarije. Wat een wall of sound was dat zeg. Gemiddelde death metal band is beter te volgen :P
pi_178528945
Het viel me op dat Centraal-Europa, traditioneel nogal een moeizaam scorende regio, erg goed was. Polen, Tsjechië, Oostenrijk, Montenegro, Hongarije en Albanië waren allemaal top. Israel was natuurlijk goed, net als andere favorieten als Bulgarije, Australië en Zweden.

Tegenvallers vond ik Oekraïne, Letland, VJR Macedonië en Ierland.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178529417
Oké ik ben gisteravond uiteindelijk ook nog geweest. Erg last-minute, we hadden namelijk een uur van tevoren nog kaartjes weten te scoren voor 16 euro :P. Gierig ja. Maar goed, heel erg leuk om mee te maken en alles.

TOTDAT de zanger van Montenegro opkwam. Want hij gooide namelijk cd's het publiek in (vraag me af wie er nog cd's luistert tegenwoordig, maar oké). En ik zag die cd als in slow motion mijn kant op komen. En toen landde ie PRECIES op mn voorhoofd. Dus nu loop ik met een verticale snee rond :') :') :'). Heb in ieder geval een herinnering, én de cd van Montenegro _O-
pi_178529496
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:00 schreef aarontje112 het volgende:
Oké ik ben gisteravond uiteindelijk ook nog geweest. Erg last-minute, we hadden namelijk een uur van tevoren nog kaartjes weten te scoren voor 16 euro :P. Gierig ja. Maar goed, heel erg leuk om mee te maken en alles.

TOTDAT de zanger van Montenegro opkwam. Want hij gooide namelijk cd's het publiek in (vraag me af wie er nog cd's luistert tegenwoordig, maar oké). En ik zag die cd als in slow motion mijn kant op komen. En toen landde ie PRECIES op mn voorhoofd. Dus nu loop ik met een verticale snee rond :') :') :'). Heb in ieder geval een herinnering, én de cd van Montenegro _O-
16 euro, dat is goed geregeld! _O_

Niet echt netjes van Vanja zeg :N Kan inderdaad knap gevaarlijk zijn om daarmee te gooien. Maar wel jaloers dat jij nu gewoon een cd van hem hebt (ik vind hem goed, en luister nog altijd cd's :P ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178529565
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 13:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

16 euro, dat is goed geregeld! _O_

Niet echt netjes van Vanja zeg :N Kan inderdaad knap gevaarlijk zijn om daarmee te gooien. Maar wel jaloers dat jij nu gewoon een cd van hem hebt (ik vind hem goed, en luister nog altijd cd's :P ).
Haha ja! Maar ik ben ook bijna twee meter lang, en was met twee vrienden die over de twee meter zijn. Dus ja, het was een goed mikpunt :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 13:09:54 #29
163650 Greys
  † In Memoriam † zondag 15 april 2018 @ 14:03:14 #30
368283 ato
pi_178530545
Waylon was super, ook Israël, Australië, Zweden (zong hij wel live?), Spanje, Hongarije, Albanië en Litouwen.
Ik vond Tsjechië tegenvallen, een beetje leeg nummer en gaat huilboy Kristof nu meezingen met nieuw project Bulgarije? Ik vond het tegenvallen.

Afterparty viel mij tegen, veel geld voor bijna niets. Nou ja een paar foto's met Cornald Maas, IJsland, Denemarken, Albanië en de helft van Vulcano.

Joan Franka viel tegen, Getty Kaspers zong heerlijk playback en Justine Pelmelay moet op houden met zingen.
Verder nog wel veel geswingd op oude nummers.

Edsilia en Cornald waren een top duo.
Franklin Brown en Maxime waren ook top.

Ik geloof nu nog meer dat Waylon gaat voor de winst. Samen met Estland, Israël en Australië.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 15 april 2018 @ 14:09:22 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178530655
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 11:46 schreef croissantlechat het volgende:
Denk ook dat het nummer flink minder zal scoren bij jury's. Al is het maar omdat het Israel is (oneerlijk, maar waar) ..
Hoezo? Dana International heeft in 1998 toch ook gewonnen?
Ik was toen in Israel trouwens, men werd helemaal gek :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178533432
De playlist van alle optredens door de Wiwi's gefilmd:
https://www.youtube.com/p(...)RPWLywkbzIHQGhlFkWja
dag
pi_178536267
Gisteren ook geweest. Wat een leuke avond!
Israel, australie, engeland, moldavië blijven bij mij het meest hangen.
Waylon was supergoed live, wijkt af en valt dus op. Het enige waar ik me zorgen over maak is het abrupte einde van het nummer. De 3,38 versie vind ik beter vooral omdat ie aan het eind zo los gaat met gitaarsolo en vocale uithalen. Nu net als de climax dreigt te komen is het afgelopen....een soort vroegtijdige ejaculatie :) :)
  zondag 15 april 2018 @ 18:30:48 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178536479
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:25 schreef drxanax het volgende:
Gisteren ook geweest. Wat een leuke avond!
Israel, australie, engeland, moldavië blijven bij mij het meest hangen.
Waylon was supergoed live, wijkt af en valt dus op. Het enige waar ik me zorgen over maak is het abrupte einde van het nummer. De 3,38 versie vind ik beter vooral omdat ie aan het eind zo los gaat met gitaarsolo en vocale uithalen. Nu net als de climax dreigt te komen is het afgelopen....een soort vroegtijdige ejaculatie :) :)
Waarom is dat aangepast eigenlijk? Was het nummer te lang?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 18:45:09 #35
163650 Greys
pi_178537032
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom is dat aangepast eigenlijk? Was het nummer te lang?
Ja mag max 3 minuten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178537048
Ik ben ook weer thuis!

Wat was het té gezellig met jullie. Ook fijn dat we er SAMEN een leuke avond van hebben gemaakt en dat niemand er verloren bij stond. O+

Eerste keer AFAS live voor mij en vond het een toplocatie. Het was druk, maar niet zo druk dat je je amper kon bewegen. Goed geluid en verder was alles op en rondom het podium professioneel geregeld. We kregen zelfs vlaggetjes! Wapperdewapper w/

Landen die mij gisteravond verrasten:
Slovenië. Staat ergens onderaan bij mij, maar i.t.t. de zangeres van Malta, beschikt zij wel over de X-factor. Je ziet dat ze geniet van haar optreden. Ze komt likeable over.
Denemarken. Vond hem gisteravond goed bij stem. Het is puur een onderbuikgevoel, maar denk dat Denemarken zeer hoog kan eindigen, misschien wel boven NL :'(
VK. SuRie is beter dan het lied. Alles draait bij dit lied om deze vrouw. Ze is LEUK.
Albanië: Wat een stem heeft die gast. Het is geen Eurovision Voice Contest, maar met zo'n stem hoor je gewoon in de finale thuis.

Landen die mij gisteravond tegenvielen:
Oekraine. Het nummer staat hoog in mijn lijstje, maar live kwam het niet echt over. Zang vond ik ook niet indrukwekkend. Blijft voor mij nog wel steeds een finalist.
Malta. Live viel me op dat haar stem hard overkomt. Niet prettig om naar te luisteren. Ze mist de X-factor.

Over Waylon: Zoals verwacht, gewoon goed.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 18:46:08 #37
163650 Greys
pi_178537062
Opvallend hoe mensen verschillende dingen horen tijdens zo'n concert. Zo vonden diverse sites België gisteravond bij de besten horen maar op Twitter zijn er al meme's waarin ze erger dan Rusland gevonden werd qua live. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 18:48:04 #38
163650 Greys
pi_178537113
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:45 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook weer thuis!

Wat was het té gezellig met jullie. Ook fijn dat we er SAMEN een leuke avond van hebben gemaakt en dat niemand er verloren bij stond. O+
Helemaal eens _O_ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 18:48:50 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178537131
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja mag max 3 minuten.
Dank ^O^
Maar ik prefereer ook het einde uit de clip van DWDD. Valt daar dan echt niet op een andee manier een mouw aan te passen? -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 15 april 2018 @ 18:49:54 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178537158
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:45 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook weer thuis!

Wat was het té gezellig met jullie. Ook fijn dat we er SAMEN een leuke avond van hebben gemaakt en dat niemand er verloren bij stond. O+

Eerste keer AFAS live voor mij en vond het een toplocatie. Het was druk, maar niet zo druk dat je je amper kon bewegen. Goed geluid en verder was alles op en rondom het podium professioneel geregeld. We kregen zelfs vlaggetjes! Wapperdewapper w/

Landen die mij gisteravond verrasten:
Slovenië. Staat ergens onderaan bij mij, maar i.t.t. de zangeres van Malta, beschikt zij wel over de X-factor. Je ziet dat ze geniet van haar optreden. Ze komt likeable over.
Denemarken. Vond hem gisteravond goed bij stem. Het is puur een onderbuikgevoel, maar denk dat Denemarken zeer hoog kan eindigen, misschien wel boven NL :'(
VK. SuRie is beter dan het lied. Alles draait bij dit lied om deze vrouw. Ze is LEUK.
Albanië: Wat een stem heeft die gast. Het is geen Eurovision Voice Contest, maar met zo'n stem hoor je gewoon in de finale thuis.

Landen die mij gisteravond tegenvielen:
Oekraine. Het nummer staat hoog in mijn lijstje, maar live kwam het niet echt over. Zang vond ik ook niet indrukwekkend. Blijft voor mij nog wel steeds een finalist.
Malta. Live viel me op dat haar stem hard overkomt. Niet prettig om naar te luisteren. Ze mist de X-factor.

Over Waylon: Zoals verwacht, gewoon goed.
Nu pas? :o
In welk land woon jij?!? :D
Of had je een hotel geboekt oid?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178537198
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nu pas? :o
In welk land woon jij?!? :D
Of had je een hotel geboekt oid?
Groproestningen :D

En ja, had iets via airbnb geregeld en vandaag nog ff relaxed A'dam ingeweest
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 18:59:24 #42
163650 Greys
pi_178537392
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank ^O^
Maar ik prefereer ook het einde uit de clip van DWDD. Valt daar dan echt niet op een andee manier een mouw aan te passen? -O-
Niet echt denk ik. Luister maar goed naar het nummer, de intro kan niet echt korter en anders moet je er een heel couplet uit halen. Da's ook niet wenselijk helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 19:00:54 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178537437
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 18:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Groproestningen :D

En ja, had iets via airbnb geregeld en vandaag nog ff relaxed A'dam ingeweest
Ah, dan snap ik het :D
Leuke dag gehad nog?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 19:01:24 #44
163650 Greys
pi_178537451
GRAZZ IK MIS JE NU ALWEER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 19:01:47 #45
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178537462
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet echt denk ik. Luister maar goed naar het nummer, de intro kan niet echt korter en anders moet je er een heel couplet uit halen. Da's ook niet wenselijk helaas.
Jammer -O-
Want ik ben echt "verliefd" geworden op de DWDD-versie...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178537662
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah, dan snap ik het :D
Leuke dag gehad nog?
Ja, absoluut. Voordeel is dat ik me vooral niet hoefde te haasten om een trein te halen. Kon er dus relaxed naar toe en lag er ook op tijd in, wel fijn. De voorpret alleen al (eten bij BK, dansen in de Ierse pub) _O_ In 2009 was ik er in mn eentje naar toe, heb me toen prima vermaakt. Maar als je met een stel ESFgekkies bent....dat voegt zoveel meer toe aan je avond. Dat is tig keer meer genieten! Ik kan het je aanraden! Dus, tot volgend jaar? :D

Vandaag de Kalverstraat weer es ingedoken...genieten en lijden tegelijk _O- die drukte pffff, mens loop door }:|
~The present is all there is~
pi_178537692
quote:
17s.gif Op zondag 15 april 2018 19:01 schreef Greys het volgende:
GRAZZ IK MIS JE NU ALWEER
Duurde lang... -O- :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  zondag 15 april 2018 @ 19:15:31 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178537788
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2018 19:10 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, absoluut. Voordeel is dat ik me vooral niet hoefde te haasten om een trein te halen. Kon er dus relaxed naar toe en lag er ook op tijd in, wel fijn. De voorpret alleen al (eten bij BK, dansen in de Ierse pub) _O_ In 2009 was ik er in mn eentje naar toe, heb me toen prima vermaakt. Maar als je met een stel ESFgekkies bent....dat voegt zoveel meer toe aan je avond. Dat is tig keer meer genieten! Ik kan het je aanraden! Dus, tot volgend jaar? :D

Vandaag de Kalverstraat weer es ingedoken...genieten en lijden tegelijk _O- die drukte pffff, mens loop door }:|
Gisteren een topdag, dat had ik al begrepen. Ik bedoelde vandaag ;)
Desalniettemin is het erg leuk je enthousiaste reactie te lezen ^O^
En dat heb ik ook altijd in winkelstraten, ik kan de mensen wel omkegelen dan :D :@

Als we volgend jaar weer zo'n tof lied hebben ben ik van de partij ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178537798
Nog even mijn uitgebreidere beschouwing: het was superleuk, volgend jaar gaan we weer.

Wat viel me op: Slovenië vond ik verrassend goed. Dat wordt de underdog waar ik op ga stemmen, denk ik. Tsjechië blijft mijn favoriet. Typisch zo'n over het paard getild kindsterretje (met z'n rugtas :') ), maar met zo'n steengoed nummer behoor je gewoon te winnen. Kan zo de hitlijsten in. Ik vond Finland, in tegenstelling tot anderen, best wel goed. Nummer is wel ernstig generiek. SuRie kan erg mooi zingen, misschien moet ze maar lekker met Frankrijk meedoen.

Wat viel me tegen: Israël kon me al niet boeien, maar ze is echt té sassy. Typisch iets wat het goed doet bij homo's, maar volgens mij gaan de meeste casual kijkers haar irritant vinden. Zoals mijn medebezoekster al zei: "in de clip ziet ze er uit alsof ze een hersenbloeding heeft gehad, met die scheve bekken" :D _O- . België was een beetje een slaapfeestje. Had er hoge verwachtingen van, maar echt uit de verf kwam het niet, vond ik. Denemarken kan misschien wel mooi zingen, maar lopen er echt mensen warm voor dit nummer? Ik vond het heel lauw.

Verder kan ik concluderen dat de emo-outfit bij mannelijke zangers het goed doet. Denemarken, Bulgarije, Armenië, blijkbaar allemaal bij dezelfde kledingzaak geweest.
pi_178538181
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gisteren een topdag, dat had ik al begrepen. Ik bedoelde vandaag ;)
Desalniettemin is het erg leuk je enthousiaste reactie te lezen ^O^
En dat heb ik ook altijd in winkelstraten, ik kan de mensen wel omkegelen dan :D :@

Als we volgend jaar weer zo'n tof lied hebben ben ik van de partij ^O^
*O*

Ik ben alleen vergeten te zeggen dat ik me aansluit bij het lovende commentaar op Edsilia. Wat een hilarische vrouw. O+
~The present is all there is~
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 april 2018 @ 19:32:20 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178538196
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens _O_ O+
Ik kende echt nog niemand en voelde mij wel gewoon welkom ook, dus dikke ^O^ voor jullie allemaal lieve mensen _O_ Beste compliment die ik kan geven is om te zeggen dat ik er volgende keer gewoon weer bij ben :P
  zondag 15 april 2018 @ 19:38:56 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178538341
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 19:31 schreef grazz het volgende:

[..]

*O*

Ik ben alleen vergeten te zeggen dat ik me aansluit bij het lovende commentaar op Edsilia. Wat een hilarische vrouw. O+
Lief :*
Ik las ook alleen maar lovende dingen over haar nav gisteren ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178538618
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jammer -O-
Want ik ben echt "verliefd" geworden op de DWDD-versie...
Ja dat heb ik ook, maar het scheelt dat de meerderheid die niet gehoord heeft straks en dan valt dat abrupte, wat vreemde einde denk ik veel minder op. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 19:56:02 #54
163650 Greys
pi_178538716
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lief :*
Ik las ook alleen maar lovende dingen over haar nav gisteren ^O^
Ze was zo grappig :D

Dat geschuifel steeds in die iets te strakke jurk als ze steeds na elk nummer het podium weer op moest lopen _O- Waar ze zelf ook zo om moest lachen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 20:12:11 #55
163650 Greys
pi_178539114
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 19:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik kende echt nog niemand en voelde mij wel gewoon welkom ook, dus dikke ^O^ voor jullie allemaal lieve mensen _O_ Beste compliment die ik kan geven is om te zeggen dat ik er volgende keer gewoon weer bij ben :P
Echt superleuk dat je er ook was! En dapper inderdaad als je nog niemand kent, maar het was volgens mij binnen vijf minuten alsof je iedereen al kende :D O+

En tof dat jij als metal liefhebber volgend jaar weer mee wil haha!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 april 2018 @ 20:18:37 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178539287
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 20:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt superleuk dat je er ook was! En dapper inderdaad als je nog niemand kent, maar het was volgens mij binnen vijf minuten alsof je iedereen al kende :D O+

En tof dat jij als metal liefhebber volgend jaar weer mee wil haha!
Metal is wel echt mijn ding, maar ik kan naar veel verschillende stijlen luisteren hoor. Vaak genoeg lopen stuiteren op happy hardcore of mee lopen zingen met Spice Girls. Als het gezellig is met gezellige mensen, komt het goed.

Daarnaast kan ik muziek van goede muzikanten gewoon erg waarderen ook al is het niet mijn stijl. Ik zou niks van SuRie opzetten thuis, maar diep respect voor wat ze gisteren deed met Mercy bijvoorbeeld. Of om nog dichter bij huis te blijven ... Waylon. Tot een paar jaar geleden vond ik hem een kwal, eigenlijk gebaseerd op niks. Toen die coach werd bij The Voice begon ik hem al leuker te vinden, maar nu waardeer ik heb echt als persoon en artiest.

Ik voelde mij inderdaad erg snel thuis, veel mensen die even kort een babbeltje kwamen maken. Zo kom je er ook achter dat je dezelfde roots hebt als een andere user en in dezelfde stad bent geboren als weer een ander, super gaaf :D Schuif zo weer aan bij een eventuele volgende meet hoor =)

Oh ... en ik heb staan springen op Slovenië .... of all songs! Polen was ook leuk trouwens. Had ik niet verwacht.

San Marino super slecht. Zweden, IJsland en Ierland mogen meteen prullenbak in, wat een bagger.
  zondag 15 april 2018 @ 21:02:04 #57
477398 Joanne33
Eurovisie fan!!!!
pi_178540253
Vond het een goede show.
Voor mij was Tjechie een tegenvaller, Moldavië daarentegen was Verassend goed.
NETTA zette een absolute show op,uitzinnige fans.
Jammer dat de cameraman alleen de voorkant filmde. Zag telkens een blonde krullenkop.
Bij Hongarije was het jammer dat ze alleen maar aandacht hadden voor 1 meisje helemaal vooraan. Mijn buurman wist mij te vertellen dat de zanger blijkbaar een relatie heeft met een Nederlandse, dus toen was het gelijk een stuk minder 'ongepast' hoe hij haar vastpakte op het eind.

Showopening was erg leuk, ook Sandra Kim bracht veel sfeer.
Melovin is mijn favoriet!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 21:06:48 #58
163650 Greys
pi_178540358
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 21:02 schreef Joanne33 het volgende:
Vond het een goede show.
Voor mij was Tjechie een tegenvaller, Moldavië daarentegen was Verassend goed.
NETTA zette een absolute show op,uitzinnige fans.
Jammer dat de cameraman alleen de voorkant filmde. Zag telkens een blonde krullenkop.
Bij Hongarije was het jammer dat ze alleen maar aandacht hadden voor 1 meisje helemaal vooraan. Mijn buurman wist mij te vertellen dat de zanger blijkbaar een relatie heeft met een Nederlandse, dus toen was het gelijk een stuk minder 'ongepast' hoe hij haar vastpakte op het eind.

Showopening was erg leuk, ook Sandra Kim bracht veel sfeer.
Melovin is mijn favoriet!
Welkom hier! *O* (je bent nieuw toch of heb ik dat verkeerd :@ )

Ik vond de showopening ook echt leuk, Franklin en Maxine deden die medley heel tof, sfeer zat er meteen in!

Heb helemaal gemist dat Hongarije iemand vastpakte :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178540777
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Metal is wel echt mijn ding, maar ik kan naar veel verschillende stijlen luisteren hoor. Vaak genoeg lopen stuiteren op happy hardcore of mee lopen zingen met Spice Girls. Als het gezellig is met gezellige mensen, komt het goed.

Daarnaast kan ik muziek van goede muzikanten gewoon erg waarderen ook al is het niet mijn stijl. Ik zou niks van SuRie opzetten thuis, maar diep respect voor wat ze gisteren deed met Mercy bijvoorbeeld. Of om nog dichter bij huis te blijven ... Waylon. Tot een paar jaar geleden vond ik hem een kwal, eigenlijk gebaseerd op niks. Toen die coach werd bij The Voice begon ik hem al leuker te vinden, maar nu waardeer ik heb echt als persoon en artiest.

Ik voelde mij inderdaad erg snel thuis, veel mensen die even kort een babbeltje kwamen maken. Zo kom je er ook achter dat je dezelfde roots hebt als een andere user en in dezelfde stad bent geboren als weer een ander, super gaaf :D Schuif zo weer aan bij een eventuele volgende meet hoor =)

Oh ... en ik heb staan springen op Slovenië .... of all songs! Polen was ook leuk trouwens. Had ik niet verwacht.

San Marino super slecht. Zweden, IJsland en Ierland mogen meteen prullenbak in, wat een bagger.
Wat tof dat je dat toegeeft van je beeld over Waylon...ik denk dat meer mensen dat hebben en dan gebaseerd op niks.

Ik word helemaal enthousiast, ik wil ook gaan volgend jaar..! Of gaan jullie dan niet meer? -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zondag 15 april 2018 @ 21:38:46 #60
477398 Joanne33
Eurovisie fan!!!!
pi_178541138
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Welkom hier! *O* (je bent nieuw toch of heb ik dat verkeerd :@ )

Ik vond de showopening ook echt leuk, Franklin en Maxine deden die medley heel tof, sfeer zat er meteen in!

Heb helemaal gemist dat Hongarije iemand vastpakte :D
Franklin en Maxine zijn tijdloos, dat was duidelijk. Ontzettend goede performance, jammer dat het zo kort duurde.
Hongarije speelde zich allemaal af vooraan het podium. Snap dat het leuk is dat je vriendin je aanmoedigt, maar bewaar zulke dingen voor in het hotel 😂

Welk land vond jij het beste?
  zondag 15 april 2018 @ 21:45:38 #61
477398 Joanne33
Eurovisie fan!!!!
pi_178541283
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens _O_ O+
Stonden jullie ook vooraan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 21:46:32 #62
163650 Greys
pi_178541301
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:38 schreef Joanne33 het volgende:

[..]

Franklin en Maxine zijn tijdloos, dat was duidelijk. Ontzettend goede performance, jammer dat het zo kort duurde.
Hongarije speelde zich allemaal af vooraan het podium. Snap dat het leuk is dat je vriendin je aanmoedigt, maar bewaar zulke dingen voor in het hotel 😂

Welk land vond jij het beste?
Wij stonden meer achterin dus vanaf het moment dat McHungary van het podium sprong heb ik niks meer van hem vernomen _O-

Ik kan niet zeggen wie ik het beste vond. Vond er veel verrassend goed. Bij Israël twijfelde ik zelfs of het wel helemaal live was. Twijfel ik nog steeds aan eigenlijk.
Ik vond Denemarken echt opvallend goed zingen gisteren! Was echt een verrassing voor me. Vond hem hier beter zingen dan in z'n video zelfs. Albanië zong enorm goed. SuRie haar eigen lied vind ik niet best maar wat een geweldige zangeres! En geweldige vrouw.
Spanje vond ik weer héél goed. Wat een innemend stel en mega zoet maar schattig lied. Waylon vond ik belachelijk goed live. Ze kwamen bijna allemaal erg goed uit de verf daar vond ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 april 2018 @ 21:53:05 #63
477398 Joanne33
Eurovisie fan!!!!
pi_178541431
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Wij stonden meer achterin dus vanaf het moment dat McHungary van het podium sprong heb ik niks meer van hem vernomen _O-

Ik kan niet zeggen wie ik het beste vond. Vond er veel verrassend goed. Bij Israël twijfelde ik zelfs of het wel helemaal live was. Twijfel ik nog steeds aan eigenlijk.
Ik vond Denemarken echt opvallend goed zingen gisteren! Was echt een verrassing voor me. Vond hem hier beter zingen dan in z'n video zelfs. Albanië zong enorm goed. SuRie haar eigen lied vind ik niet best maar wat een geweldige zangeres! En geweldige vrouw.
Spanje vond ik weer héél goed. Wat een innemend stel en mega zoet maar schattig lied. Waylon vond ik belachelijk goed live. Ze kwamen bijna allemaal erg goed uit de verf daar vond ik!
Spanje was inderdaad prachtig. Heel sereen, heel zuiver. Klein maar heeeel fijn. Surie was een verrassing, vond haar inval voor Frankrijk nog beter dan haar eigen nummer. Ik stond vooraan, de charmante jongen van Tjechie kwam nog terug in de pauze om foto’s te maken. Een stormvloed van mensen over me heen.
McHungary whahaha hilarisch. Goed bedacht 😂 Ja dat was wel een ding, grietje van hem kwam duidelijk alleen om dr vriendje te supporten, schreeuwde alleen maar om Hongarije, ging helemaal los toen ze begonnen te spelen. Zou niet willen weten wat die uitspoken in een hotelkamer. Nee, die schreeuwmuziek is niet aan mij besteed, een duidelijke houdoe voor mij. :=3
Of ga ik te ver dat ik dit zo zeg.😂
En waylon...dit wordt een triomfantelijke winst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joanne33 op 15-04-2018 22:05:04 ]
  zondag 15 april 2018 @ 22:05:16 #64
477398 Joanne33
Eurovisie fan!!!!
pi_178541673
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:53 schreef Joanne33 het volgende:

[..]

Spanje was inderdaad prachtig. Heel sereen, heel zuiver. Klein maar heeeel fijn. Surie was een verrassing, vond haar inval voor Frankrijk nog beter dan haar eigen nummer. Ik stond vooraan, de charmante jongen van Tjechie kwam nog terug in de pauze om foto’s te maken. Een stormvloed van mensen over me heen.
McHungary whahaha hilarisch. Goed bedacht 😂 Ja dat was wel een ding, grietje van hem kwam duidelijk alleen om dr vriendje te supporten, schreeuwde alleen maar om Hongarije, ging helemaal los toen ze begonnen te spelen. Zou niet willen weten wat die uitspoken in een hotelkamer. Nee, die schreeuwmuziek is niet aan mij besteed, een duidelijke houdoe voor mij. :=3
Of ga ik te ver dat ik dit zo zeg.😂?
En waylon...dit wordt een triomfantelijke winst.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 april 2018 @ 22:12:13 #65
163650 Greys
pi_178541802
Welnee, gaat niet te ver, ieder z'n eigen mening toch :D Tis dat ik dat grijpen helemaal niet gezien heb anders vind ik het vast ook wat overdreven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 20:07:10 #67
163650 Greys
pi_178561756
quote:
"over 2000 people"

Euh, dan wil ik echt nooit in een uitverkocht AFAS zijn als er dan meer dan het dubbele in zit. Vond het nu al best vol.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178561982
quote:
Nu ik zo goed terugluister hoor ik wel meer liedjes waarbij ik in de zaal dacht dat ze beter zongen dan dat ik nu hoor :@
dag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 20:18:42 #69
163650 Greys
pi_178562029
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:17 schreef Peter het volgende:

[..]

Nu ik zo goed terugluister hoor ik wel meer liedjes waarbij ik in de zaal dacht dat ze beter zongen dan dat ik nu hoor :@
Ik had precies hetzelfde :@ Bij oa Australië, België en nog een paar klinkt het hier ineens slechter dan het daar live leek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178562058
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde :@ Bij oa Australië, België en nog een paar klinkt het hier ineens slechter dan het daar live leek.
Yes, belooft wel minder echte concurrentie voor Waylon *)
dag
pi_178562764
Wilde eigenlijk gister hier nog een soort recensie plaatsen, maar was veel te moe.

Oh oh oh, wat was het tof. O+

Op de heenweg zaten er wat schreeuwende tokkies bij ons in de trein; die gingen naar Heel Holland Zingt Hazes. We zeiden nog: goh, de stereotypen zijn toch waar.

Kwamen we aan bij de ArenA Boulevard, zagen we een enorme rij staan. We vroegen ons af: zouden die komen voor eurovision in concert? We bekeken de mensen in de rij en we zagen een paar homo's. Ja, dit zal de rij naar de afas wel zijn. En ja hoor, dat klopte. De stereotypes zijn toch waar. :')

We wilden zitplekken bemachtigen, omdat m'n gezelschap niet lang kan staan en warempel, er was nog genoeg plek. O+ Prachtig plekje rechtsboven weten te bemachtigen. Onderweg naar de plek toe zag ik nog een zoekend rondkijkende Greys lopen. Helaas zag zij mij niet.

Er hing een heerlijke sfeer en ze hebben de avond goed ingedeeld, behalve dan dat ze Waylon lieten afsluiten. We hebben zijn eerste refrein nog meegepakt en zijn toen vertrokken. Uiteindelijk bleken we de trein makkelijk te kunnen halen, maar er waren meer mensen uit voorzorg vertrokken rond die tijd. Lesje voor de volgende keer.

Wat viel me op:
* Iedereen ging uit z'n plaat bij Israel inclusief mezelf. Klonk live (ik las dat daar over werd getwijfeld) goed en het is een catchy nummer.
* België klonk live niet zo best. Haar zang liet te wensen over.
* Veel nummers die ik op plaat eigenlijk maar saai vond, klonken live toch best leuk. Voorbeelden: Finland, Slovenië en Denemarken.
* Wat was dat nummer van Frankrijk goed gezongen door SuRie. :o
* Het geluid stond bij Armenië echt veel te hard en de zanger overschreeuwde zichzelf nogal. Heeft het nummer niet nodig.

Op de terugweg zaten we met dezelfde Hazes-tokkies in de trein. :'( :D Waren nog net zo luidruchtig als op de heenweg. Daarnaast zaten er een groepje homo's die ook van eurovision in concert kwamen bij ons in de buurt. Ze waren erg grappig. Eentje zei over een vriend/bekende: hij kan niet mee, hij woont in het kalifaat. Die mag na twaalf uur 's nachts het huis niet meer uit. :') _O-
Na de overstap op een andere trein belandden we in een coupe vol met Oost-Europese vrouwen die allemaal in een voor ons niet bekende taal zaten te schreeuwen naar elkaar en zonnebloempitten zaten te eten. De terugweg was iig niet saai.

Het was een enerverende dag en we hebben afgesproken er een jaarlijks uitje van te maken. O+

See you next year.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 21:22:38 #72
375570 crew  Cyan9
pi_178564063
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:43 schreef Fascination het volgende:
Wilde eigenlijk gister hier nog een soort recensie plaatsen, maar was veel te moe.

Oh oh oh, wat was het tof. O+

Op de heenweg zaten er wat schreeuwende tokkies bij ons in de trein; die gingen naar Heel Holland Zingt Hazes. We zeiden nog: goh, de stereotypen zijn toch waar.

Kwamen we aan bij de ArenA Boulevard, zagen we een enorme rij staan. We vroegen ons af: zouden die komen voor eurovision in concert? We bekeken de mensen in de rij en we zagen een paar homo's. Ja, dit zal de rij naar de afas wel zijn. En ja hoor, dat klopte. De stereotypes zijn toch waar. :')

We wilden zitplekken bemachtigen, omdat m'n gezelschap niet lang kan staan en warempel, er was nog genoeg plek. O+ Prachtig plekje rechtsboven weten te bemachtigen. Onderweg naar de plek toe zag ik nog een zoekend rondkijkende Greys lopen. Helaas zag zij mij niet.

Er hing een heerlijke sfeer en ze hebben de avond goed ingedeeld, behalve dan dat ze Waylon lieten afsluiten. We hebben zijn eerste refrein nog meegepakt en zijn toen vertrokken. Uiteindelijk bleken we de trein makkelijk te kunnen halen, maar er waren meer mensen uit voorzorg vertrokken rond die tijd. Lesje voor de volgende keer.

Wat viel me op:
* Iedereen ging uit z'n plaat bij Israel inclusief mezelf. Klonk live (ik las dat daar over werd getwijfeld) goed en het is een catchy nummer.
* België klonk live niet zo best. Haar zang liet te wensen over.
* Veel nummers die ik op plaat eigenlijk maar saai vond, klonken live toch best leuk. Voorbeelden: Finland, Slovenië en Denemarken.
* Wat was dat nummer van Frankrijk goed gezongen door SuRie. :o
* Het geluid stond bij Armenië echt veel te hard en de zanger overschreeuwde zichzelf nogal. Heeft het nummer niet nodig.

Op de terugweg zaten we met dezelfde Hazes-tokkies in de trein. :'( :D Waren nog net zo luidruchtig als op de heenweg. Daarnaast zaten er een groepje homo's die ook van eurovision in concert kwamen bij ons in de buurt. Ze waren erg grappig. Eentje zei over een vriend/bekende: hij kan niet mee, hij woont in het kalifaat. Die mag na twaalf uur 's nachts het huis niet meer uit. :') _O-
Na de overstap op een andere trein belandden we in een coupe vol met Oost-Europese vrouwen die allemaal in een voor ons niet bekende taal zaten te schreeuwen naar elkaar en zonnebloempitten zaten te eten. De terugweg was iig niet saai.

Het was een enerverende dag en we hebben afgesproken er een jaarlijks uitje van te maken. O+

See you next year.
Verslagen. _O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 21:35:11 #73
163650 Greys
pi_178564544
Fas! Leuk verslag _O_

En wat jammer dat ik je niet zag! Ben nog paar keer op de meest rechtse trap gaan zitten, vanuit de zaal gezien. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178564640
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 21:35 schreef Greys het volgende:
Fas! Leuk verslag _O_

En wat jammer dat ik je niet zag! Ben nog paar keer op de meest rechtse trap gaan zitten, vanuit de zaal gezien. :D
So close, yet so far! ;(

Ik had je ook kunnen aanspreken maar vond ik een beetje lastig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 21:52:42 #75
163650 Greys
pi_178565199
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 21:37 schreef Fascination het volgende:

[..]

So close, yet so far! ;(

Ik had je ook kunnen aanspreken maar vond ik een beetje lastig. :')
Waarom? :@
Je hebt me toch al live gezien? En ik maar denken dat ik niet eng ben..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 16 april 2018 @ 22:02:49 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_178565524
Misschien vond ze je Albanië vlaggetje wat dreigend overkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 22:09:46 #77
163650 Greys
pi_178565695
:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 16 april 2018 @ 22:12:07 #78
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178565751
_O_ O+ Cee O+ _O_

Omdat ze de weg naar bepaalde plaatsen in het zuiden van het land ondanks stormachtig weer perfect weet te bereiken. _O_ _O_ _O_

(en nog duizend andere redenen hoor, maar deze was natuurlijk nu van toepassing)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter maandag 16 april 2018 @ 23:12:06 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_178567124
Wat een taffesweer was dat ineens ja.
En dat in Etten fucking Leur.
pi_178567472
Franklin Brown wat een zanger _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 23:35:45 #81
163650 Greys
pi_178567487
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
Franklin Brown wat een zanger _O_
Helemaal eens! Wat een top-opening zeg. En wat zag Maxine er prachtig uit :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178567517
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens! Wat een top-opening zeg. En wat zag Maxine er prachtig uit :o
Geen idee. De videos zijn van vrij matige kwaliteit. De eerste keer is ook gedaan maar de livestream video is op een videoband opgenomen zo te zien :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 april 2018 @ 23:39:55 #83
163650 Greys
pi_178567541
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen idee. De videos zijn van vrij matige kwaliteit. De eerste keer is ook gedaan maar de livestream video is op een videoband opgenomen zo te zien :')
Ja ik zie maar één slechte video idd en dat is maar een klein stukje. Zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178570941
Ben ik de enige die de hele Fok-crew nergens heeft gezien? :@
In de immense rij voor de Afas Live niet (maar schijnbaar kwamen jullie later?) en in de zaal zelf ook niet. In de pauze deed ik nog een rondje om jullie te zoeken en ben toen mijn eigen groep een tijdje kwijtgeraakt. :')
pi_178574007
quote:
Wie bij Televizier leest hier mee op het forum, dit heb ik verdorie bedacht tijdens het insturen van de vragen! Waar blijft me monnie?
pi_178574455
quote:
Leuk!

Het valt me nog mee hoeveel er drop lekker vinden. :D Meestal vinden buitenlanders dat echt heel ranzig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 19:13:43 #88
375570 crew  Cyan9
pi_178584070
quote:
Volgens mij moet de eerste persoon die stroopwafels niet kan waarderen nog geboren worden.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178586565
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:13 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Volgens mij moet de eerste persoon die stroopwafels niet kan waarderen nog geboren worden.
Nee, dat ben ik :D Vind er niks aan.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 21:00:21 #90
375570 crew  Cyan9
pi_178586847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:48 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik :D Vind er niks aan.
Dat statement heeft niet lang gestaan dan. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')