abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:16:24 #1
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178515635
ja, ik ben midhandeld door mijn moeder, daarom heb ik geen zin in vastigheid, ze schopte altijd met de punt van haar naaldhakken in mijn kont, ze spuugte ook, dat had mijn zus van haar overgenomen want toen ik later met mijn zus was weggelopen naar mijn vader spuugte mijn zus mij nog steeds als ze boos was, heel goor dus.

mijn moeder kneep ook altijd hard, en was gemeen, las zieke krantenartikelen voor van het kaliber Nijbeets verhaal in friesland van die 3 kindjes in de koffer en daar moesten we dan van mijn moeder naar luisteren toen we klein waren.

Ja, mijn moeder is echt een ziek figuur.

Daarom kan ik mij niet hechten aan vrouwen
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:18:18 #2
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178515671
ja, maar gewoon om ze vol te blaffen met zaad he? genetisch is er niets mis met mijn zaad tenzei het sperma bestraald wordt met mijn geestelijke energie, zou mooi zijn als een paar vrouwen zwanger van mij zouden worden.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178515853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:16 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ja, mijn moeder is echt een ziek figuur.

eens, toen ze vannacht poepseks opperde dacht ik dat ook.
  zaterdag 14 april 2018 @ 21:04:33 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_178516467
Het grote voordeel van kit is dat het elastisch blijft nadat het is uitgehard. Dat zorgt ervoor dat het heel geschikt is om naden en voegen tussen verschillende werkende materialen mee af te dichten. Maar, kit heeft daarnaast ook een hele hoge lijmkracht, waardoor je er prima spullen mee aan elkaar kunt lijmen. En doordat het zo elastisch blijft, kan het dus perfect gebruikt worden om materialen die werken of trillen aan elkaar te bevestigen. Bovendien heeft kit een veel groter vullend vermogen dan de meeste lijm, waardoor het niet erg is als de te verlijmen delen niet precies op elkaar passen.
  Forum Admin zaterdag 14 april 2018 @ 21:39:10 #5
58651 crew  murp
murp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')