potjecreme | zaterdag 14 april 2018 @ 19:27 | |
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Shanghai | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 19:28 | |
Je bent de topic slogan vergeten | ||
Ingolstadt | zaterdag 14 april 2018 @ 19:29 | |
Mooi dat dit verdwenen is. Wat plat en ordinair. | ||
VEM2012 | zaterdag 14 april 2018 @ 19:31 | |
Plat en ordinair is anders best leuk voor een nachtje. | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 19:31 | |
| ||
tralalala | zaterdag 14 april 2018 @ 19:31 | |
Deze vrouwen horen in de keuken volgens Liberty Media. Tenminste, ik denk dat ze dat duidelijk willen maken. Misschien kan een D66, GL of Denk-gekkie het uitleggen. | ||
#ANONIEM | zaterdag 14 april 2018 @ 19:42 | |
Niet cultureel divers genoeg Houden van worst Knieën zijn ontbloot. | ||
Fir3fly | zaterdag 14 april 2018 @ 19:42 | |
Tjonge, wat denk jij raar. | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 19:45 | |
En dat zeg jij? | ||
BadderHaring | zaterdag 14 april 2018 @ 19:46 | |
Hier lopen er wel diverse tussen waarvan ik warme bovenbenen krijg. | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 19:47 | |
Maar wat tralalala zegt is idd wel | ||
sasquatsch | zaterdag 14 april 2018 @ 19:57 | |
Ze willen dat meer vrouwen F1 gaan kijken. Dit is niet echt vrouwvriendelijk, want het zijn vooral mannen die hier naar kijken | ||
tralalala | zaterdag 14 april 2018 @ 19:59 | |
Zet Sophia Flörsch in een wagen, iedereen blij. | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 20:01 | |
Ik geloof er geen bal van dat er door het weghalen van de grid girls er meer vrouwen gaan kijken... | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 20:04 | |
Ik ook niet, kijk al va 1994. Dus met gridgirls. Gaat om de sport, niet om de dames waar (bijna) alle heren van gaan kwijlen. Maar echt toegevoegde waarde vind ik ze niet hebben. | ||
sasquatsch | zaterdag 14 april 2018 @ 20:27 | |
Feit is dat F1 vooral wordt gezien als een mannensport en de gridgirls versterken dat alleen maar. Vandaar dat Liberty er van af wil. Ze willen meer vrouwen. Vrouwen die kijken, werken en racen in de F1. | ||
Wombcat | zaterdag 14 april 2018 @ 20:32 | |
Buiten dat vind ik het idee van gridkids gewoon leuk. Is toch fantastisch voor die kinderen om in contact te komen met hun idolen? | ||
tja77 | zaterdag 14 april 2018 @ 20:34 | |
Werken in de F1? Met gridgirls heb je er zo 20 werkende dames bij in de F1. Tevens zou een vrouw die wil werken in de F1 zich laten weerhouden door het feit dat er gridgirls zijn? Als je voor de sport kijkt, boeit het je geen reet of er kinderen of dames op de grid staan. Dus waarom in hemelsnaam dat veranderen? Sportliefhebbers creëer je er niet mee op die manier. Tevens hebben de Amerikanen ook cheerleaders in geile pakjes rondhuppelen, maar dat is natuurlijk sport? Kortom, een hoop geneuzel en betutteling om niks. | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 20:47 | |
Omdat dames in geile pakjes gewoon geen toegevoegde waarde hebben Eyecandy voor de heren, stelt niks voor verder.. | ||
tja77 | zaterdag 14 april 2018 @ 20:50 | |
Dan heeft het toch wel toegevoegde waarde? Te weten eyecandy voor de heren. Ik neem aan dat de dames het leuk vonden om er te gaan staan en er zijn tal van heren die het jammer vinden dat ze weg zijn. | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 21:01 | |
Geen toegevoegde waarde voor de sport. Snap best dat de heren het jammer vinden dat het is afgeschaft, maar ik kan er geen traan om laten. Ook niet toen ze er nog wel waren trouwens. | ||
Fir3fly | zaterdag 14 april 2018 @ 21:22 | |
Dit is het inderdaad. Als je vrouwen in strakke pakjes wil zien kijk je maar op je telefoon. | ||
potjecreme | zaterdag 14 april 2018 @ 21:28 | |
En de heren hier janken als mijn prgodje in de OP staat. Geen prgodje geen gridgirls!!!! | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 21:32 | |
dat stukje met Daniel en Max | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 21:38 | |
PR-guy | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 21:39 | |
Weet iemand al wat er precies mis is met de onderlip van RIC? | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 21:39 | |
Homo!!!!!! | ||
#ANONIEM | zaterdag 14 april 2018 @ 21:41 | |
Infectie van zijn schoen? Of gewoon Herpes, net als 2/3e van de mensheid heeft en nu zichtbaar is door een lage weerstand. [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 21:42:14 ] | ||
Fir3fly | zaterdag 14 april 2018 @ 21:43 | |
Wtf is dit, heen en weer gespoel . | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 21:43 | |
Ja, het origineel is helaas ook zo... http://www.skysports.com/(...)qualy-notebook-china (geoblock is opgeheven) | ||
Gezicht | zaterdag 14 april 2018 @ 21:46 | |
Morgen weer een aanvaring met Lewis in bocht 1? | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 21:50 | |
Idd, hopelijk Ricciardo dit keer. | ||
Gezicht | zaterdag 14 april 2018 @ 21:53 | |
Ik ben na de laatste twee races wel oprecht weer bang voor net zo'n kutseizoen als afgelopen jaar voor Verstappen. Hij moet echt gewoon consequent gaan scoren nu. | ||
ATuin-hek | zaterdag 14 april 2018 @ 22:29 | |
Creatieve manier om een fortune cookie open te maken | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 22:35 | |
bam bam | ||
Tinos85 | zaterdag 14 april 2018 @ 22:37 | |
Echt hè, kutbegin van het seizoen. | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 22:37 | |
Doe eens ff niet zo negatief.. | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 22:38 | |
Dat is hij echt meen ik. | ||
Whiskers2009 | zaterdag 14 april 2018 @ 22:39 | |
Ik niet iig | ||
Nattekat | zaterdag 14 april 2018 @ 22:39 | |
Zou het best grappig vinden als Hamilton eruit gekegeld wordt. | ||
DaMook | zaterdag 14 april 2018 @ 22:40 | |
Laten we ophouden met dat gridgirls gezeik aub. Er werken ook knappe vrouwen IN de garageboxen, moeten die ook maar weg ? Ow wacht ik wilde dat iedereen er erover ophoud, kappen nu. | ||
SnowOokami | zaterdag 14 april 2018 @ 22:40 | |
idem, maar wel kut als Verstappen meegenomen wordt | ||
sasquatsch | zaterdag 14 april 2018 @ 22:42 | |
Nee, een hoop vrouwen laten zich weerhouden omdat de F1 nog steeds gezien wordt als een mannenwereld en zij denken alleen maar goed te zijn om als gridgirl te dienen. Dat is het image dat aan de F1 kleeft. Die vrouwen die daar doorheen prikken zijn dun gezaaid, dus zijn het er niet veel die er werken. Sowieso moet je dan stevig in je schoenen staan want voor die vrouwen die er wel werken is het ook niet altijd prettig als ik een aantal blogs (van vooral PR vrouwen) mag geloven. | ||
Nattekat | zondag 15 april 2018 @ 15:08 | |
A1GP Zandvoort 2006 op RTL7 nu. Eeuwig zonde dat die klasse ter ziele is gegaan | ||
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 april 2018 @ 15:11 | |
Ik vind de keuken geen probleem. | ||
tja77 | zondag 15 april 2018 @ 15:13 | |
Jij denkt oprecht dat het afschaffen van gridgirls dat beeld doet veranderen? Ik denk juist dat de sport gewoon mannelijker is. Zo zijn er nou eenmaal typische mannensporten en mannenberoepen. En dat heeft niet zo veel van doen met hetgeen er op de grid staat. | ||
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 april 2018 @ 15:15 | |
Jij kent zelf een boel vrouwen die graag in de F1 willen gaan werken en zo denken? Of zit je gewoon maar wat aannames te doen? | ||
#ANONIEM | zondag 15 april 2018 @ 15:16 | |
Met een jonge Hulkenberg | ||
#ANONIEM | zondag 15 april 2018 @ 15:20 | |
tja77 | zondag 15 april 2018 @ 15:24 | |
Misschien is hij zelf een vrouw? | ||
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 april 2018 @ 15:25 | |
Als het een 'hij' is waarschijnlijk niet. | ||
Fir3fly | zondag 15 april 2018 @ 15:28 | |
Dat is niet 'nou eenmaal'. En dat verandert gelukkig. | ||
tja77 | zondag 15 april 2018 @ 15:31 | |
Mannen blijven mannen met mannelijke kenmerken. Paardensport is wat dat betreft anders dan rugby of andere krachtgerelateerde sporten. | ||
tja77 | zondag 15 april 2018 @ 15:32 | |
Verschil tussen doordeweeks sn weekend? | ||
Fir3fly | zondag 15 april 2018 @ 15:33 | |
Ok. | ||
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 april 2018 @ 15:36 | |
Kan. Maar stel dat 'hij' in het weekend een vrouw is en hij wil zelf graag in de F1 werken, maar durft niet omdat 'hij' het een mannenwereld vindt, dan geldt dat niet automatisch voor de overige 3,5 miljard vrouwen op deze aardkloot. | ||
Geralt | zondag 15 april 2018 @ 15:38 | |
En dat was het voor die gridgirls niet dan of wat? | ||
#ANONIEM | zondag 15 april 2018 @ 15:40 | |
Vrouwen kunnen prima in de autosport | ||
Wombcat | zondag 15 april 2018 @ 15:40 | |
Nee, die hadden altijd 0 contact met de coureurs (volgens interview van Ricciardo na Australië). | ||
#ANONIEM | zondag 15 april 2018 @ 15:42 | |
Moeten het wel kinderen zijn voor hun idool. En niet het grut van de lokale functionarissen, wat vooral bij veel van die bananen republieken die er de laatste jaren erbij zijn gezet een probleem gaat lijken. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2018 15:43:07 ] | ||
Sjemmert | zondag 15 april 2018 @ 15:45 | |
Zullen bijna allemaal wel rijkeluis kindjes zijn waarschijnlijk. Ik weet niet hoe dat geregeld is maar denk niet dat de gewone arbeider zomaar zijn kind daar op de grid krijgt. | ||
Sjemmert | zondag 15 april 2018 @ 15:48 | |
Max zijn grid girl uit Brazilië heeft anders aardig contact gehad met de Verstappen's. | ||
tja77 | zondag 15 april 2018 @ 16:39 | |
Precies, ondanks al die gridgirls in alle takken van autosport. | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 22:00 | |
Alleen het afschaffen van grid girls niet. Dit is slechts een eerste stap. En waarom zou het mannelijker zijn? Dat zie ik niet. En dat idee is nu precies waar Liberty van af wil. Geen aannames van mij zelf maar wat ik her en der lees. En ik ben geen vrouw | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 22:03 | |
Jonge karters die daar voor worden uitgekozen is de bedoeling. | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 22:03 | |
Nee. Die werden ervoor betaald om mooi te wezen. | ||
Captain_Jack_Sparrow | zondag 15 april 2018 @ 22:03 | |
Het nadeel van dingen die je 'her en der' leest, is dat dat stemmen zijn van degenen die er problemen mee hebben. Degenen die dat niet hebben, nemen niet de moeite om er iets over te zeggen. Dus ook al zijn 'her en der' stemmen ook gewoon meningen, ze zijn zelden representatief voor een grotere groep. | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 22:04 | |
Alleen zijn het er veel te weinig. Net zoals bij andere functies in de autosport. | ||
tja77 | zondag 15 april 2018 @ 22:21 | |
Kan ermee te maken hebben dat het niveau dat ze hebben niet goed genoeg is. In gemotoriseerde sporten komen vrouwen te kort. | ||
Fir3fly | zondag 15 april 2018 @ 22:41 | |
Beide statements zijn onwaar. | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 22:47 | |
Onzin. Maar ik heb het niet alleen over de coureurs maar ook over andere functies in de autosport waar er imho veel te weinig vrouwen zijn. | ||
Sjemmert | zondag 15 april 2018 @ 22:54 | |
Monisha maakte er anders ook een potje van en Williams glijdt ook af onder het bewind van Claire. | ||
Wombcat | zondag 15 april 2018 @ 22:58 | |
Williams gleed ook al af in de laatste jaren dat Frank nog aan het bewind was. | ||
Wombcat | zondag 15 april 2018 @ 23:02 | |
Sterker nog, Williams trad in maart 2012 af. De 6 jaar daarna ging het beter dan de 6 jaar daarvoor. http://www.statsf1.com/en/williams.aspx | ||
Sjemmert | zondag 15 april 2018 @ 23:06 | |
Komt ook alleen maar door de overstap naar hybride motors en de almachtige Mercedes PU. Heeft FI ook geholpen. Nu het wat dichter bij elkaar komt zakken ze door het ijs. | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 23:08 | |
Dat heeft imho weinig te maken met vrouw zijn. En sowieso vind ik dat afglijden van Williams onder Claire wel meevallen. Williams deed het de afgelopen tijd beter dan voordat zij de leiding had | ||
sasquatsch | zondag 15 april 2018 @ 23:10 | |
Dat was voor de hybride motoren niet anders. | ||
Sjemmert | zondag 15 april 2018 @ 23:13 | |
Liep ook maar een beetje te stangen hoor. Denk dat het voornamelijk komt omdat er gewoon veel minder vrouwen de techniek kant op gaan in hun carrière. Waar dat door komt ? Geen idee. Maar als de pool veel kleiner is zullen er automatisch ook veel minder goede zijn. En alleen de beste zijn goed genoeg voor F1. | ||
Wombcat | zondag 15 april 2018 @ 23:21 | |
Laatste jaren onder Frank waren ze 8e, 7e, 6e, 9e. Laatste overwinning was 2004. De neergang was dus allang ingezet. | ||
Fir3fly | zondag 15 april 2018 @ 23:38 | |
Dat geldt niet per se voor de rijders natuurlijk. | ||
Peterselieman | maandag 16 april 2018 @ 00:01 | |
2012, Malledonna | ||
MakkieR | maandag 16 april 2018 @ 00:53 | |
Zo zeg, Bottas loopt ook een pot te klagen, dat zij het verdienen deze race te winnen. Grappig genoeg lees ik niet dat Mercedes niet meteen na de safety de pitstop in is gegaan zoals RBR dat deed. Volgens mij was dat de cruciale denkfout bij de Mercedes team eentje die voorkomen had kunnen worden. https://www.formula1.com/(...)eserved-victory.html | ||
Gruj0 | maandag 16 april 2018 @ 01:10 | |
Jij beweert iets, dus jij moet het ook bewijzen. Wat vind jij betrouwbare F1 nieuwssites? Elke nieuwssite kan wel een unconfirmed iets als een confirmed iets wegzetten. Volgens F1Today gaat RIC zo goed als zeker naar Ferrari. Maar goed, plaats die links dan maar, dan kunnen we zien of je het bij het juiste einde hebt. | ||
Bonobo11 | maandag 16 april 2018 @ 06:21 | |
Beide mercs waren net voorbij de pitstraatingang toen safety car kwam. Hartley ging als eerste naar binnen gevolgd door Max | ||
franklop | maandag 16 april 2018 @ 06:23 | |
euh Max zat voor Hamilton op dat moment, dus dat klopt niet | ||
Bonobo11 | maandag 16 april 2018 @ 06:29 | |
Oh ja ik kijk het nu ff na. 2:07 Tactisch foutje van Mercedes. Ze stonden natuurlijk op een 1stopper. | ||
potjecreme | maandag 16 april 2018 @ 07:10 | |
Merc heeft 2 maal door een sc niet de race gewonnen. Hoort ook bij de game maar laten we dat niet vergeten. | ||
Asschen_sukar | maandag 16 april 2018 @ 07:28 | |
Er zijn zoveel teams die door een sc verloren hebben de afgelopen jaren. Daar heeft Mercedes echt geen monopolie op. Snap ook niet dat ze erover klagen. Zelfde geld voor Ferrari. | ||
daNpy | maandag 16 april 2018 @ 07:29 | |
Waarom denkt bottas het te verdienen? Omdat Kimi niet durft in te halen, zoals ... nooit? De snelheid van Mercedes en ferrari was door hun strategie veel te laag. De red bulls reden ze volledig om de oren en zelfs Alonso kon Vettel voorbij | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 08:13 | |
Sowieso F1Today
| ||
Ener-G | maandag 16 april 2018 @ 09:04 | |
Qua coureurs zeker wel, er hebben genoeg vrouwen een gooi gewaagd naar een F1 zitje, maar ze zijn tot nu toe simpelweg niet snel genoeg. Aan de teams ligt het ook niet, die staan te juichen als ze er wel eentje kunnen contracteren, want stel je de media aandacht en hype eens voor, daar worden de sponsoren ook wel blij van. Maar dan moet ze ook wel echt competitief zijn, anders werkt het alleen maar averechts en krijg je het 'zie je wel, ze zetten haar er alleen maar in voor de publiciteit'-effect. In andere rollen en takken is er nog wel wat vooruitgang te boeken. Interessant artikel: https://www.nytimes.com/2(...)-of-formula-one.html | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 11:06 | |
FIA expects more caution from Verstappen in future https://www.motorsport.co(...)n-in-future-1026663/ | ||
trein2000 | maandag 16 april 2018 @ 11:08 | |
Open deur, check | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 11:21 | |
Dat is een mythe. Het is voor vrouwen niet zomaar makkelijker om sponsors te krijgen. Simona di Silvestro werd geweigerd bij Sauber alleen maar omdat ze te weinig geld mee bracht. Aan haar talent kan het niet liggen in ieder geval. | ||
Ener-G | maandag 16 april 2018 @ 11:23 | |
Ik denk dat dat in het geval van Sauber eerder aan Sauber ligt, wat typisch een paydriver team is, die keihard om geld verlegen zaten, dan Silvestro Als er dan iemand is die meer geld mee brengt, tja. | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 11:25 | |
Het haalt wel je stelling onderuit. Eigenlijk is in de race wereld alleen Danica Patrick er in geslaagd zichzelf als 'female racer' te verkopen, voor de rest van de vrouwelijke coureurs is het niet anders dan hun mannelijke collega's: geld is alles. En sponsoren zijn moeilijk te krijgen. | ||
Ener-G | maandag 16 april 2018 @ 11:33 | |
Tja als je niet snel genoeg bent op de baan, zul je ook minder snel sponsoren aantrekken.. En dan komt het aan op een rijke pappie (Stroll) of staatssteun (Haryanto). Wat dat betreft is er ook geen onderscheid tussen mannen en vrouwen, en is het per definitie een oneerlijk wereldje. Money rules the world. Zelfs bij de mannen zijn er maar weinig coureurs die puur op hun skills gecontracteerd worden en niet zelf geld mee hoeven brengen. | ||
TagForce | maandag 16 april 2018 @ 11:34 | |
Nou, die rijd nu anders ook vrij onbetekenend rondjes in V8 Supercars... Dus haar talent lijkt ook vooral te leunen op het feit dat ze een vrouw is. Zo goed is ze namelijk helemaal niet, in ieder geval niet beter dan de 20 andere mannen in die klasse. | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 11:36 | |
Precies. Dus voor vrouwen alleen nog maaar moeilijker, en niet makkelijker zoals je eerder impliceerde. | ||
Ener-G | maandag 16 april 2018 @ 11:37 | |
Het probleem zit 'm ook niet zozeer in de F1 zelf, dat is alleen maar de absolute topklasse. Het gaat al veel eerder mis, kijk maar naar de verhouding jongens en meisjes van 7 als je ze vraagt om te kiezen tussen karten en paardrijden Daar is de instroom van meiden al veeel kleiner. | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 11:37 | |
Ze was vrij goed in Indycar. Beter dan iemand als Chilton die dus wel F1 gereden heeft. Maar dat was het punt ook helemaal niet. | ||
Ener-G | maandag 16 april 2018 @ 11:39 | |
De vergelijking is ook wel lastige, aangezien het praktisch onmogelijk is om een qua skills en snelheid gelijke man en vrouw te vinden in de geschiedenis, en dan te kijken naar hun kans op een F1 stoeltje (of uberhaupt een licentie). Zou de man dan eerder het stoeltje krijgen, puur omdat ie een man is? (als je niet naar de geldkwestie kijkt). | ||
THEFXR | maandag 16 april 2018 @ 11:42 | |
wanneer is het de laatste keer geweest dat een Ferrari straf kreeg? | ||
spectrumanalyser | maandag 16 april 2018 @ 11:45 | |
de vorigende race kreeg Ferrari straf, omdat ze over een eigen medewerker heen gereden zijn. een geldboete. maar dat zal wel tegen het zere been schoppen | ||
TagForce | maandag 16 april 2018 @ 12:34 | |
Jij zei dat ze alleen geweigerd was vanwege het ontbreken van geld, en dat het aan haar talent niet gelegen zou hebben. Ik stel alleen maar dat het ontbreken van talent wel degelijk een rol gespeeld zou kunnen hebben, aangezien ze dat, voor de F1, ook niet voldoende heeft. Ook in de Indycar was ze een lage middenmoter, met hier en daar een uitschieter. Haar enige redelijke seizoen was 2013 met 7 top 10 finishes en een 13e plaats in het kampioenschap. Met die kwalificaties komt een man ook de F1 niet in tenzij een boatload of moneys meegenomen worden. Edit: Chilton was ook niet goed genoeg voor de F1 trouwens, laat dat duidelijk zijn. | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 13:11 | |
Bottas avoided clash in "brutal" Ricciardo pass - Mercedes https://www.motorsport.co(...)aking-clash-1026990/ | ||
DKUp | maandag 16 april 2018 @ 13:13 | |
Lekker veilig om dan toch maar genoegen te nemen met een tweede plek. Klinkt als Bottas | ||
zoem | maandag 16 april 2018 @ 13:25 | |
Max Verstappen verplicht om rijervaring op te doen met ervaren bestuurder | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 13:33 | |
Denk dat de pleuris was uitgebroken als Ricciardo hem in de zijkant van Bottas had geplant
| ||
sasquatsch | maandag 16 april 2018 @ 13:37 | |
Er zijn meerdere bronnen die hetzelfde zeggen en heb ze niet allemaal paraat, dus heb zelf even gezocht en heb in ieder geval de volgende links gevonden. http://www.skysports.com/(...)-confirmed-at-sauber https://www.bbc.com/sport/formula1/42639088 http://scuderiafans.com/c(...)d-him-in-his-career/ http://en.f1i.com/news/29(...)ectations-check.html
| ||
Sjemmert | maandag 16 april 2018 @ 14:34 | |
Dit klopt niet. Bottas en Vettel waren wel net voorbij pit entry. Hamilton en Kimi zaten nog achter Max en hadden ook kunnen pitten. | ||
S95Sedan | maandag 16 april 2018 @ 15:03 | |
Goh, dus Bottas heeft hem gespaard. Maar als je dat aanhaalt als vergelijking met VET-MAX dan mag dat weer niet. | ||
Zorro | maandag 16 april 2018 @ 15:09 | |
Of Ricciardo calculeert beter bij wie hij dit soort dingen kan doen en bij wie niet. | ||
S95Sedan | maandag 16 april 2018 @ 15:19 | |
Dat zal sowieso meespelen, hoewel Bottas Raikonnen er in het verleden ook af geramd heeft. | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 15:27 | |
Vettel maakte vorig jaar ook een paar spectaculaire moves... Baku, Singapore, Maleisië (op Stroll) en Rosberg ramde Hamilton van de baan af in Oostenrijk en Verstappen in Duitsland. Maar Verstappen valt gewoon meer op blijkbaar... | ||
Captain_Jack_Sparrow | maandag 16 april 2018 @ 15:39 | |
Want Bottas heeft vorig seizoen niet 3 coureurs in 2 verschillende incidenten er af gekegeld. Ik denk dat als je dit soort incidenten gaat opzoeken van de top 6 over een periode van 4 jaar, Verstappen er best goed uitkomt. [ Bericht 5% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 16-04-2018 15:44:38 ] | ||
potjecreme | maandag 16 april 2018 @ 16:08 | |
Bij Vettel was er ook irritatie omdat hij niet voor zijn fouten uitkwam. Zeker bij de Baku incident. | ||
Peterselieman | maandag 16 april 2018 @ 16:20 | |
Bottas was voorbij de pitentry, Vettel had nog de pits in kunnen sturen als hij gewild had. Zou wel krap zijn geweest, maar het had net aan gekund. | ||
Dutchguy | maandag 16 april 2018 @ 16:37 | |
| ||
#ANONIEM | maandag 16 april 2018 @ 17:17 | |
De Speld | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 17:51 | |
Hamilton en Kimi hadden nog wel prima naar binnen gekund. Mercedes lijkt toch niet helemaal wakker te zijn op dit moment: https://www.motorsport.co(...)gy-in-china-1026969/ En Ferrari had sowieso een rare strategie afgelopen weekend (Kimi opofferen ) | ||
Tarado | maandag 16 april 2018 @ 17:55 | |
jammer wel, Ik hoop wel dat Vettel het goed blijft doen hoor omdat ik hem toch als de enige concurrent van Hamilton zie maar Kimi werd weer aardig voor lul gezet, ook bij de start trouwens | ||
franklop | maandag 16 april 2018 @ 18:03 | |
| ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 18:04 | |
Heel leuk maar wederom het punt niet. | ||
Sjemmert | maandag 16 april 2018 @ 18:10 | |
Dat zou wel heel krap worden dan inderdaad volgens mij reed hij zo'n beetje de laatste bocht door toen de SC kwam en Bottas was net het rechte stuk op. Wel zuur voor Bottas trouwens want die reed echt een sterke race. | ||
Whiskers2009 | maandag 16 april 2018 @ 18:44 | |
Toto zei na afloop op Sky dat ze positiebehoud belangrijker vonden dan nwe banden, maar dat RBR achteraf gelijk had om voor nwe banden te gaan. | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 18:51 | |
Doordat de RB's naar binnen gingen hielden ze hun positie niet | ||
Whiskers2009 | maandag 16 april 2018 @ 19:01 | |
Dat klopt. Maar dat hadden ze dus duidelijk niet verwacht | ||
Fer | maandag 16 april 2018 @ 19:10 | |
Kimi’s race was toch al verkloot, die kon best nog nieuwe banden nemen. Schijnbaar maakte het voor Ferrari niets uit. Scuderia komt sowieso goed weg dit weekend, want strategie was weer om te huilen, maar door die crash met Max zal niemand er nog om malen. | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 19:18 | |
Hoezo weer? | ||
Sunri5e | maandag 16 april 2018 @ 19:37 | |
Jos en Olav vanavond bij Peptalk. Ben benieuwd wat Jos te melden heeft. Max moet echt wat aan zijn rijstijl gaan veranderen. Ik vind hem niet meer zo goed als dat hij was bij STR. Gister vond ik hem aardig teleurgesteld in zichzelf tijdens het interview met Buxton. | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 19:44 | |
Hij is veel beter. | ||
Gezicht | maandag 16 april 2018 @ 19:53 | |
Sodeknetters de hoeveelheid gal die over Verstappen wordt gespuwd op de sociale media, met name onder de facebook-posts van F1, is echt absurd zeg. | ||
Sunri5e | maandag 16 april 2018 @ 19:55 | |
Hij is ook vaak genoeg opgehemeld. Hij was gewoon dramatisch slecht. | ||
TagForce | maandag 16 april 2018 @ 19:55 | |
Wat was het punt dan? | ||
Cherni | maandag 16 april 2018 @ 20:00 | |
Inderdaad. Het is alleen jammer dat er nu extra word gelet op Verstappen en bij ieder incident al gauw de conclusie word getrokken dat Verstappen te veel risico neemt bij zijn acties. Als hij dat van zichaf kan zetten word het echt een grote. | ||
Fir3fly | maandag 16 april 2018 @ 20:08 | |
Dat het idee dat teams staan te springen om vrouwelijke coureurs niet op waarheid gebaseerd is. | ||
Sjemmert | maandag 16 april 2018 @ 20:12 | |
Kimi was 5 rondjes voor de SC al naar binnen gegaan. | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 20:16 | |
Misschien had Max deze moeten evenaren: https://i.imgur.com/v3EqEnZ.gifv | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 20:21 | |
Op het forum van F1technical gaat het ook al zo, de reacties op Motorsports.com/f1 waren echt te ernstig. Waar zijn de tijden dat er nog niet zoveel mensen op internet zaten | ||
hole1988 | maandag 16 april 2018 @ 20:21 | |
Ik zat een beetje te koekeloeren in het merkenregister , kwam ik deze logo's tegen. | ||
bloodymary1 | maandag 16 april 2018 @ 20:31 | |
Zijn start en de eerste ronde waren anders dramatisch goed. | ||
Fer | maandag 16 april 2018 @ 20:33 | |
Hehehe Spanjaarden, Amerikanen, Duitsers ze kunnen zijn bloed wil drinken, maar dat is al vanaf het begin. Engelsen zijn relatief nog het mildst, maar dat zijn echte racefans denk ik. | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 20:40 | |
Op F1technical zag ik gelukkig ook wat Amerikaanse Verstappen fans, maar ook die zaten /o\ wat heb je nou gedaan Max... Die zien het gelukkig nog wel goed komen, moet zeggen dat ik gevoel (nog) niet heb op het moment hoop het natuurlijk wel. | ||
Whiskers2009 | maandag 16 april 2018 @ 21:04 | |
Waarom zou het niet goed komen? Hij is het racen en inhalen heus niet ineens verleerd... Verder maken en maakten ook de grootsten wel eens stomme fouten. Hoort er allemaal bij. | ||
Gezicht | maandag 16 april 2018 @ 21:14 | |
De situatie ligt natuurlijk net even wat anders dan met Kvyat twee jaar geleden Interview met Horner over Verstappen | ||
SnowOokami | maandag 16 april 2018 @ 21:16 | |
Ja dat wel, maar als fan heb ik ook wel even een klap gehad zeg maar dat geloof komt er wel weer, maar nu ff nie. | ||
daNpy | maandag 16 april 2018 @ 21:48 | |
Verstappen was nu de snelste op het veld wederom na meermaals terugval en straf alsnog op de staart van het podium zitten. Vorig jaar reed hij een tijdstraf van 10 seconden ook al weer goed. Dat zien die "fans" niet. Zijn dat niet gewoon dezelfde die het hardste gillen als Verstappen wint? Daarnaast haalt Verstappen veel vaker in. Dan heb je dus automatisch meer risico want inhalen gebeurt bij Verstappen veelal in een bocht en niet alleen op drs er voorbij suffen. Daar kijken we toch voor? Ook voor het incident met Hamilton in Bahrein had hij er al 8 voorbij gestoken. Maar daar kijkt niemand naar en is gauw weer vergeten. F1 is een bijzonder saaie optocht zonder Verstappen. Hij maakt het wereldkampioenen moeilijk op 20 jarige leeftijd. En als dat mis gaat is het natuurlijk niet goed te praten, maar het levert tenminste weer echt racen op. En er zitten briljante races tussen zoals in Brazilië. | ||
Whiskers2009 | maandag 16 april 2018 @ 22:00 | |
Eens | ||
khochner | maandag 16 april 2018 @ 22:16 | |
Als je wat wil zeggen over de team radio, moet je dan een knopje indrukken of staat de microfoon gewoon altijd aan ? | ||
VEM2012 | maandag 16 april 2018 @ 22:25 | |
Knopje op het stuur. | ||
khochner | maandag 16 april 2018 @ 22:27 | |
Oke bedankt wist ik niet. Dat maakt het radio gebruik van sommigen nog triester | ||
zoem | maandag 16 april 2018 @ 22:44 | |
Dat zijn de alternatieve logokeuzes die het niet zijn geworden. Niets nieuws in ieder geval | ||
Red_85 | dinsdag 17 april 2018 @ 00:08 | |
Jos: '... Ik ben niet boos, maar ben teleurgesteld...' Oewf. | ||
khochner | dinsdag 17 april 2018 @ 02:09 | |
Dit was een beetje hetzelfde als niet scoren bij een open goal | ||
SnowOokami | dinsdag 17 april 2018 @ 07:49 | |
En hij moet toch meer gaan nadenken zei hij ook. | ||
SnowOokami | dinsdag 17 april 2018 @ 17:48 | |
McLaren Real 2018 McLaren to debut at Spanish GP - Boullier https://www.motorsport.co(...)in-boullier-1027228/ | ||
Tarado | dinsdag 17 april 2018 @ 17:58 | |
bij hun kunnen we ook wel een excuus bingo doen | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 april 2018 @ 20:23 | |
OmdatDe nieuwe OP een weekje eerder (ik ga geen oude OP re-uploaden omdat Fok! imgur boos maakt ). En ja, als je de huidige OP ctrl+F5'd is hij stuk (net als praktisch iedere andere OP op Fok!) Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer Baku
| ||
Gezicht | dinsdag 17 april 2018 @ 20:23 | |
Ik dacht dat de 'echte' McLaren er vorig jaar in Rusland al zou zijn? | ||
SnowOokami | dinsdag 17 april 2018 @ 20:38 | |
Now we can fight! | ||
SnowOokami | dinsdag 17 april 2018 @ 20:38 | |
Thanks Crash | ||
ondeugend | dinsdag 17 april 2018 @ 20:52 | |
Was Baku de vorige 2 jaar ook zo vroeg? Of is er iets veranderd | ||
Fer | dinsdag 17 april 2018 @ 20:54 | |
Normaal is Barcelona de 4e. | ||
JayHovah | dinsdag 17 april 2018 @ 21:00 | |
Vorig jaar was medio juni (dat weet ik omdat ik toen in de US zat...) | ||
Nattekat | dinsdag 17 april 2018 @ 21:01 | |
Altijd in juni. | ||
Whiskers2009 | dinsdag 17 april 2018 @ 21:13 | |
| ||
Nattekat | dinsdag 17 april 2018 @ 21:15 | |
Wordt steeds gekker met die OPs. VEEL TE VROEG | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 april 2018 @ 21:17 | |
Klachten mogen bij de modjes van V&A | ||
#ANONIEM | dinsdag 17 april 2018 @ 21:18 | |
nils7 | dinsdag 17 april 2018 @ 21:21 | |
2019 Fuel allowance van 105 naar 110kg Gewicht van de auto wordt apart van de rijder Biometrische handschoenen voor de rijders 2021 1.6L V6 Hybride Turbo zonder MGU-H | ||
THEFXR | dinsdag 17 april 2018 @ 21:27 | |
eindelijk elektroshocks voor Vettel als ie zit te vloeken in de auto | ||
ATuin-hek | dinsdag 17 april 2018 @ 21:34 | |
"Blue flags! Honestly *KZZZZT*" | ||
Frozen-assassin | dinsdag 17 april 2018 @ 21:36 | |
WELL DONE BAKU!!! | ||
JayHovah | dinsdag 17 april 2018 @ 21:41 | |
Lewis: “You are the greatest fans here in Ass-her-bet-yawn...” | ||
Ferry_76 | dinsdag 17 april 2018 @ 22:14 | |
Dat Alonso met zijn 294 starts Vettel van de baan drukt bij zijn inhaalpoging hoor je niemand meer over.. | ||
VEM2012 | dinsdag 17 april 2018 @ 22:30 | |
Alonso zelf onder meer: hij vond het achteraf bezien ook niet fair. | ||
ondeugend | dinsdag 17 april 2018 @ 23:08 | |
Ah duidelijk, Naar mijn gevoel begon hij dan ook gewoon om 14.00 en nu 's morgens? | ||
sasquatsch | dinsdag 17 april 2018 @ 23:14 | |
Nee, de afgelopen jaren was Rusland de vierde en daarvoor Maleisië. Rusland is echter verplaatst naar het najaar waardoor Baku nu is opgeschoven naar eind april. Spanje is altijd al halverwege mei geweest. | ||
Frozen-assassin | dinsdag 17 april 2018 @ 23:15 | |
Gewoon 14.10 | ||
sasquatsch | dinsdag 17 april 2018 @ 23:18 | |
Nee, dat bedoelde hij niet. Wat hij bedoelde met niet fair was het verschil in auto omdat die van Vettel beschadigd was waardoor hij er makkelijk voorbij kon. Sowieso had hij alle recht om dat te doen omdat hij er op dat moment al voor zat en zijn eigen lijn voor de volgende bocht mocht bepalen. | ||
ondeugend | dinsdag 17 april 2018 @ 23:38 | |
In mijn app staat om 10.10 | ||
sasquatsch | dinsdag 17 april 2018 @ 23:44 | |
Die klopt niet. 16.10 lokale tijd is 14.10 in Nederland. Alle starttijden van alle races staan in de OP van het nieuwtjestopic, alleen doen de imgur plaatjes het niet meer. Je kan nog wel op de link klikken om rechtstreeks op imgur te kijken. | ||
ondeugend | dinsdag 17 april 2018 @ 23:45 | |
Ik vond het al zo vreemd. | ||
VEM2012 | woensdag 18 april 2018 @ 00:11 | |
O, dan was het wat verkeerd opgeschreven. Maar goed, het is logisch dat er meer wordt gesproken over een ander echt aanrijden en zijn race verder verklooien, dan hem even kort van de baan duwen. Daarnaast helpt het ook niet dat je in de afgelopen twee races drie incidenten hebt gehad met inhalen. Maldonado is ook een tijdje extra gevolgd omdat hij veel incidenten had. Niets nieuws onder de zon. | ||
Fer | woensdag 18 april 2018 @ 00:15 | |
Ergens blijft ik het maar een beetje raar vinden, maar het blijft een logische gevolg van de regels. De voorste auto heeft recht van de ideale lijn. Dus is het een kwestie van ernaast zitten voor de bocht, met je neus ervoor zitten bij de apex en dan langzaam richting die ideale lijn laten lopen, zodat de ingehaalde geen ruimte meer krijgt de bocht uit. Je mag dus nieman iemand het gras op duwen, tenzij het de ideale lijn is en jij de voorste auto. | ||
Fir3fly | woensdag 18 april 2018 @ 00:42 | |
Nee hoor, het mag gewoon altijd. | ||
#ANONIEM | woensdag 18 april 2018 @ 06:24 | |
Wat veel mensen vergeten is dat Max tig inhaalacties heeft. En dat gebeurt met enorme snelheden. Er gaat wel eens wat fout. Als Bottas (gniffel) 12x inhaalt tijdens een race, maakt hij ook wel eens contact. | ||
Cherni | woensdag 18 april 2018 @ 09:08 | |
Hij was in die races betrokken bij incidenten. Maar dat waren raceincidenten die nu eenmaal gebeuren waar een Hamilton net zo goed een rol in speelde. Alleen die actie in China op Vettel kun je hem aanrekenen. Die actie is extra zwaar omdat het een podium koste, dat je een mogelijke wereldtitel kandidaat van de baan tikt en dat je teammaat de race wint. Dat hakt er natuurlijk behoorlijk in. Het is nu zaak om even niet betrokken te raken bij raceincidenten ook al ben je niet schuld. Dat maakt het al moeilijk genoeg. Want neem maar van mij aan als hij in Baku bij een incident betrokken raakt waar hij geen schuld heeft dan zijn de meningen toch wel zo dat het aan Max ligt. Die ligt nu onder een vergrootglas en zijn tegenstanders zullen daar gebruik van maken. Hij neemt nu eenmaal risico's maar mijn god het is racen en geen optocht. Ik heb jarenlang indycar gevolgd. Daar gebeurde wel wat meer dan in de F1. Villeneuve mijn favoriet destijds heeft wel vaak kritiek op Verstappen maar die vergeet helaas zijn eigen tijd. | ||
bedachtzaam | woensdag 18 april 2018 @ 11:44 | |
Wat mij betreft is het nu wel klaar, hier komen we tenslotte voor ons bed uit! Laten we niet vergeten dat Max nog maar 20 jaar oud is en desondanks de F1 al flink kleur heeft gegeven met een aantal mooie races en acties op de baan. | ||
VEM2012 | woensdag 18 april 2018 @ 11:49 | |
Ik reken hem alle drie de incidenten aan. | ||
ondeugend | woensdag 18 april 2018 @ 12:12 | |
Rcciardo en Coulthard komen ook naar Jumbo racedagen https://nl.motorsport.com(...)tter_impression=true Hoe zit het met jullie caravans? | ||
Geralt | woensdag 18 april 2018 @ 12:15 | |
Beterschap Rubens | ||
Fir3fly | woensdag 18 april 2018 @ 13:55 | |
Nog even iets dat wat mij betreft onderbelicht bleef in China: Hamilton's baggerweekend. Compleet gedomineerd door z'n teamgenoot, op de baan leek het wel alsof hij constant in paniek was (ok, dat klinkt wel vaker zo) en hij leek gewoon niet helemaal zichzelf. Even wat speculaas: de Hamilton van 2015 was gewoon naar binnen gegaan voor nieuwe banden of het team nou wat had gezegd of niet. Met andere woorden: Hamilton is kwetsbaar op dit moment. En Vettel weet dat, dat is ook de reden dat hij denk ik niet zo boos is over die crash met Verstappen. Ja het kostte hem een aantal punten maar hij weet dat Ferrari het Mercedes heel lastig kan maken dit jaar. Zeker ook omdat Bottas eindelijk een beetje wakker is geworden (de vraag is hoe lang dat duurt trouwens). Gaat een mooi kampioenschapsgevecht worden tussen Hamilton en Vettel, denk ik. PS Brundle roept nu ineens dat Ricciardo zich heeft gemengd in het titelgevecht . Tja, je moet ergens over schrijven als je geen veren in de reet van Hamilton kunt steken denk ik. | ||
Rossdale | woensdag 18 april 2018 @ 14:34 | |
Dat is toch ook zo? 5 coureurs staan binnen 25 punten (1 overwinning van elkaar), dus Vettel, Hamilton, Bottas, Ricciardo en Raikkonen zijn gemengd om de titelstrijd. Al kun je kimi afschrijven, want die mag geen punten afpakken van Seb | ||
Fir3fly | woensdag 18 april 2018 @ 14:36 | |
Scorebordjournalistiek heet dat. Bedankt hoor. | ||
SnowOokami | woensdag 18 april 2018 @ 14:47 | |
Wurz: "China gaat zorgen voor correctie in rijstijl Verstappen" https://www.gpupdate.net/(...)rijstijl-verstappen/ Verstappen over GP China: "Ervan leren en weer vooruit kijken" https://www.gpupdate.net/(...)weer-vooruit-kijken/ | ||
Rossdale | woensdag 18 april 2018 @ 14:50 | |
Mwoah, als Red Bull nu begin het seizoen redelijk bij kan blijven en ze ontwikkelen net zo sterk door als vorig seizoen dan kunnen ze eind dit jaar flink dichtbij komen. Uiteraard is de Red Bull op dit moment nog ondergeschikt aan de andere twee teams, maar minder erg als voorgaande jaren | ||
SnowOokami | woensdag 18 april 2018 @ 14:52 | |
In Baku moeten ze 1 & 2 worden, dan wordt het interessant | ||
Fir3fly | woensdag 18 april 2018 @ 14:54 | |
En net als vorig seizoen is dat alweer te laat. Overigens vergeet je ook dat Ricciardo's teamgenoot beter is dan hij. | ||
Rossdale | woensdag 18 april 2018 @ 15:01 | |
Als ze de snelheid van vorig jaar hebben, moet dat kunnen | ||
TheFreshPrince | woensdag 18 april 2018 @ 15:06 | |
Max heeft niet een superstart van het seizoen, deels aan hem zelf te danken, deels aan wat ongelukkigheid. Zo'n crash met Hamilton was uiteindelijk ook centimeterwerk, had ook prima kunnen aflopen. Als je kijkt wat andere recente F1 rijders aan blunders hebben begaan, is het toch wel weer in perspectief te plaatsen: | ||
daNpy | woensdag 18 april 2018 @ 15:15 | |
Allemaal Max zijn schuld!!!11 | ||
SnowOokami | woensdag 18 april 2018 @ 15:28 | |
Uiteraard | ||
Fir3fly | woensdag 18 april 2018 @ 15:59 | |
1,3 seconden langzamer dan Mercedes ? | ||
Rossdale | woensdag 18 april 2018 @ 16:02 | |
Bijna dezelfde tijden als Vetlel | ||
Fir3fly | woensdag 18 april 2018 @ 16:03 | |
Die dus ook meer dan een seconde achter Mercedes stond... | ||
H0D3NPYL | woensdag 18 april 2018 @ 19:13 | |
Nvm | ||
Fer | woensdag 18 april 2018 @ 19:30 | |
Als je die crash compilaties ziet van Vettel is het ook iedere hetzelfde, probeert de ander altijd maar opzij te dringen zodra hij er maar iets naast is. Als die ander hem dan laat staan of niet opzij kan is het weer drama | ||
TheFreshPrince | woensdag 18 april 2018 @ 20:02 | |
Het laat ook zien dat crashes erbij horen. | ||
SnowOokami | woensdag 18 april 2018 @ 20:52 | |
Ook gelijk de reden dat ik laatst toch maar niet het circuit op ben gegaan met m'n eigen auto (ja het regende) er waren er toch wel een paar die erop gingen zonder te crashen (en met eigen auto op kenteken). /mietje | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 07:23 | |
Dat hier ook nog steeds over gepraat wordt Why Vettel's safety car gripe is off the mark https://www.motorsport.co(...)-chinese-gp-1027746/ | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 08:27 | |
Er wordt vooral langs het punt heen gepraat. Het gaat er niet om dat de safety car de boel opschudt, het gaat erom dat de timing van de safety car de uitkomst beinvloedt. Als er dan twee ronden lang rommel op de baan ligt en de SC wordt afgekondigd net als de twee coureurs vooraan daar niet meer op kunnen reageren dan beinvloedt het getreuzel van Whiting de wedstrijd enorm. Whiting zou niet in de positie mogen zijn dat hij kan treuzelen of haasten. Ook de stewards zaten concurrent Hamilton weer eens mee. Verstappen beukt Vettel in de rondte, en die krijgt dan een straf waar Vettel niks aan heeft maar die Hamilton extra punten oplevert. Die hebben ook weer zoveel beslisruimte dat ze het verloop van de wk-strijd kunnen beinvloeden, wat ze de afgelopen jaren ook veelvuldig gedaan hebben. Dan heb je ook nog Pirelli die banden kan aanwijzen voor een bepaalde race en zo teams die het op bepaalde banden beter doen kan bevoordelen of benadelen. Daarmee geef je die mensen ook weer beslissingsruimte waarmee ze het wk zouden kunnen beinvloeden. Dat soort dingen zie je gewoon niet in andere sporten, met goede reden. | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 08:35 | |
Eehhh wat hadden de stewards dan moeten doen volgens jou of wat hadden ze kunnen doen? | ||
TheFreshPrince | donderdag 19 april 2018 @ 09:09 | |
Een vlag of SC komt wanneer hij komt. De ene keer is dat in het voordeel van de kop, de andere keer niet. Heeft niets met "treuzelen of haasten" te maken. Het is een beslissing die gemaakt wordt en dan uitgevoerd. Waar men rijdt is ondergeschikt aan de veiligheid. En ook stukjes carbon kunnen rare klappers opleveren als je in een snelle bocht ineens een band lek hebt. | ||
OscarMopperkont | donderdag 19 april 2018 @ 09:16 | |
Eens. | ||
OscarMopperkont | donderdag 19 april 2018 @ 09:21 | |
Ze hadden eerst Ferrari moeten inlichten zodat Ferrari de strategie kan aanpassen en dan op signaal van Ferrari de SC de baan op doen. | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 09:25 | |
En waarom duurde het dan zo lang? Ik denk dat je het zoveel mogelijk moet objectiveren, incident opgemerkt, vastgesteld dat er debris op de racelijn ligt, dus SC, punt. De verplichting om zo snel mogelijk een beslissing te nemen is ook al een manier van objectivering. Waarom eerst nog veschillende auto's door de rommel moesten rijden ontgaat me. Ik zou het niet heel raar vinden dat een straf ertoe leidt dat de schuldige meer nadeel van de aanrijding ondervindt dan het slachtoffer. Ze moeten natuurlijk niet de volgorde los van snelheidsverschillen gaan bepalen, maar als je bijvoorbeeld een 10s S&G geeft dan kan Vettel ook nog naar binnen en zo voor Verstappen eindigen. Als Verstappen er dan alsnog voorbij gaat dan is het gewoon het snelheidsverschil. | ||
TheFreshPrince | donderdag 19 april 2018 @ 09:32 | |
In dit geval was de SC er vooral voor de vegers, de debris lag deels op de racelijn en als er dan op willekeurige momenten auto's voorbij komen is dat niet goed voor de veiligheid. Daarom werd de SC naar buiten gereden, je hebt dan iedere keer een paar minuten om te vegen. Verder maakt het niet uit wat je vindt of wil, Charlie luistert zelden naar mensen van het FOK!-forum. [ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 19-04-2018 09:37:28 ] | ||
maniack28 | donderdag 19 april 2018 @ 09:59 | |
WeltschmerZZZZZZ Je bent nu wel echt hele gekke dingen aan het zeggen. Je liefde voor Seb is groot en dat is mooi, maar dit is van het niveau de Twin Towers zijn opgeblazen in opdracht van Jan Peter Balkenende. | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 10:18 | |
Daarom moeten er ook regels zijn waar hij naar moet luisteren. Natuurlijk moest de SC naar buiten, maar maak de timing daarvan zo onafhankelijk mogelijk. Het getreuzel was nergens goed voor en beinvloedde de wedstrijd. Je kunt geluk of pech hebben met de SC, maar nu hadden Bottas en Vettel pech met de timing van Whiting. Zorg dan dat Whiting niks te timen heeft, dan pas is het echt toeval. | ||
maniack28 | donderdag 19 april 2018 @ 10:20 | |
Als Hamilton voorop had gelegen en Vettel wel de pit in kon had je hier niet over gezeurd he? En soms is er misschien wat tijd nodig om de situatie goed in te schatten omdat een safety car inderdaad een grote invloed kan hebben op de race | ||
Tarado | donderdag 19 april 2018 @ 10:21 | |
vorige keer met die virtual sc eerst had Vettel er voordeel van | ||
TheFreshPrince | donderdag 19 april 2018 @ 10:22 | |
Klopt, die kon de pits in terwijl iedereen langzaam reed. De ene keer werkt het in je nadeel, de andere keer in je voordeel. | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 10:23 | |
idd in Australië also: RB14 WDC auto https://www.auto-motor-un(...)rennpace-ueberlegen/ | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 10:29 | |
Misschien had iemand me er dan op moeten wijzen dat er getreuzeld was met de SC, misschien had ik daar een rechtvaardigheid in gezien in de categorie hij is al vaak genoeg geholpen, maar in het algemeen vind ik dat de F1 eerlijker moet. Je zult mij niet horen klagen over de consequente toepassing van een heldere regel die geen beslisruimte laat. Beslisruimte moet de uitzondering zijn die slechts voorkomt in bijzondere gevallen. | ||
maniack28 | donderdag 19 april 2018 @ 10:32 | |
Ik ben het met je oneens en vooral vanwege het volgende: Je leeft in een wereld waarin Hamilton wordt geholpen en Vettel altijd wordt genaaid. Daardoor zie je alleen maar dingen die je bias bevestigen. Ik denk echt dat je je bril moet afdoen, voelt een beetje ongezond. Verder niet klagen want Seb staat gewoon op 1. | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 10:45 | |
En dan heeft Hamilton nog steeds profijt in jouw wereld (daar begon je mee, post #213). Hoe had de wedstrijdleiding dat moeten voorkomen? | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 10:51 | |
Dat slaat natuurlijk nergens op. Je kunt het mijn punt oneens zijn en je kunt mij van bias beschuldigen, maar dat zijn twee verschillende dingen. Het gaat erom dat Whiting uitgebreid de tijd mag nemen voor een SC beslissing, dat geeft hem invloed op het wedstrijdverloop en het zou beter zijn dat hij die niet heeft. Dan bestaat de pech of het geluk in het moment dat de twee TR's tegen elkaar aanrijden, nu bestaat de pech of het geluk in hoe lang Whiting neemt om tot een beslissing te komen. Dat Hamilton nogal eens een beslissing meekrijgt waarbij er plotseling allemaal nieuwe overwegingen worden meegenomen lijkt me moeilijk betwistbaar, maar dat is ook iets wat alleen maar kan door een teveel aan vrije beslisruimte. Met een veel kleinere marge door het getreuzel van Whiting en het feit dat Verstappen druistigheid nooit eerder is ingetoomd. Dat vooral Vettel het slachtoffer is van Verstappen en Hamilton doorgaans goed wegkomt of zelfs profiteert is wel gewoon botte pech. Zul je net zien dat Verstappen nu voorzichtig gaat zijn en Hamilton geen last van hem heeft nu het zijn beurt is om met hem om positie te vechten. | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 10:52 | |
Dat moeten ze niet, dat is wel gewoon pech. | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 11:16 | |
SC is laatste redmiddel(op de rode vlag na natuurlijk), uiteraard probeer je die (ALS HET KAN) zo lang mogelijk uit stellen omdat het invloed heeft op de uitslag. Maar als de beslissing dan genomen is moet je hem zo snel mogelijk uitvoeren. In dit geval kwam het Red Bull goed uit en Vettel wat minder. (neemt niet weg dat RAI en HAM ook naar binnen hadden kunnen gaan om voordeel te hebben). Ik zie hier geen opzet in. Vettel is meestal de dader, afgaand op vorig seizoen. [ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2018 11:29:38 ] | ||
Evenstar | donderdag 19 april 2018 @ 11:24 | |
Alsof Whiting zijn beslissing neemt nadat hij even goed heeft gekeken waar iedereen op de baan rijdt. Kom op zeg. | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 11:26 | |
Bespottelijk idd. | ||
Fir3fly | donderdag 19 april 2018 @ 11:27 | |
Druistig is ook ineens een modewoordje . | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 11:30 | |
Ik moest het googlen... | ||
ondeugend | donderdag 19 april 2018 @ 11:41 | |
Prachtig oud-Hollandsch woord toch. Niks mis met een beetje woordenschat | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 11:43 | |
Zeker niet. | ||
maniack28 | donderdag 19 april 2018 @ 11:49 | |
Je bevestigd met deze post exact mijn woorden. Vettel als slachtoffer, de rest als (onbewuste) boeman. Maakt mij verder niet uit hoor, maar het klinkt wel een beetje ongezond. Verder is Verstappen ook weleens slachtoffer geweest van Vettel, zie Singapore, zie Spa (of was dat Kimi?). Dus die druistigheid valt allemaal wel mee. Het is zoals het is, die dingen gebeuren, net als een goal die eigenlijk buitenspel is of een onterechte penalty. Hoe je daarmee omgaat is wat bepaald of je een winnaar bent of niet en zoals ik Vettel nu zie is hij daar prima toe in staat, so dont worry! | ||
sasquatsch | donderdag 19 april 2018 @ 11:55 | |
En dit is ook onzin, dat is jouw mening omdat je iets nieuws gehoord hebt. Wil niet zeggen dat het ook daadwerkelijk nieuw is (voor mij in ieder geval niet, ervan uitgaande dat je hier op de 'Racing Room' doelt). | ||
Geralt | donderdag 19 april 2018 @ 12:04 | |
Ik wil niet heel lullig doen en alles, maar dit weet toch iedereen dat dit zo is? | ||
Geralt | donderdag 19 april 2018 @ 12:08 | |
Vettel zelf had ook al zitten mekkeren over de timing van de SC las ik links en rechts. Hij vergeet dan maar eventjes dat hij er zelf ook al vaak zat, dit jaar nog een keer zelfs, behooorlijk mee gemazzeld heeft. Dan hoor je die knaker uiteraard niet. Dan moet je ook een kerel zijn en zeggen dat de SC timing slecht was en beter moet, ookal was jij de enige die er voordeel van had. | ||
Fer | donderdag 19 april 2018 @ 12:13 | |
Misschien toch iets meer met de vsc doen en dan bijvoorbeeld verplicht op pitlimiter bij de crashsite zelf. Vaak zie je achter de SC toch maar links en rechts hun remmen/banden warm te houden. | ||
Fir3fly | donderdag 19 april 2018 @ 12:29 | |
Of gewoon eindelijk de code 80 procedure kopiëren van WEC. Iedereen op de limiter, geen gezeik met deltas. | ||
Captain_Jack_Sparrow | donderdag 19 april 2018 @ 12:42 | |
Whiting bepaalt wanneer de SC nodig is, niet Vettel, niet Weltschmertz, niet Hamilton. Jij bent het er uiteraard niet mee eens op het moment Vettel (volgens jou) een nadeel heeft, maar zult ook Whitings new best friend zijn als hij een call maakt in het nadeel van Hamilton. En natuurlijk zijn meer call's in het nadeel van Vettel (volgens jou). | ||
VEM2012 | donderdag 19 april 2018 @ 12:47 | |
Weltschmerz heeft gewoon gelijk: het is nooit goed als een SC call gemaakt wordt die in het nadeel uitvalt van Vettel. Punt. | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 12:51 | |
De timing van de Safety Car in Australië, was logisch want meteen bij het incident. Nu duurde het twee (één?) ronde. Dus daar mag mijns inziens best over geklaagd worden (geluk dat niemand lek reed), maar klachten/pechvogels zijn nooit volledig te voorkomen zijn. En volgens mij heeft Vettel na het winnen van de Australische grandprix gewoon aangegeven dat hij geluk had met de safetycar en dat hij anders niet gewonnen had. Dus ook daar doet hij wederom niks verkeerds. Daarnaast, zorgt een safety car vaak voor spektakel. Voor de neutrale fan altijd leuk. Dus moet absoluut niet geschrapt worden. Levert winnaar en dus ook verliezers op. Voor de niet-leider een kans | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 12:53 | |
Ik zie er ook geen opzet in, het punt is dat pech en geluk hier afhankelijk zijn van het moment van een menselijke beslissing, en niet van het moment van het incident zelf. En waar was het wachten eigenlijk op? Dat de onderdelen wegwaaiden van de racelijn? De SC is een veiligheidsmaatregel, waarom dan wachten? Verder hebben we in een Spanje ook wel eens een SC gezien die eigenlijk niet nodig was maar Alonso wel de overwinning bracht. Daar moet in de regels gewoon geen ruimte voor zijn. In het voetbal zie je dus dat er zo min mogelijk vrije beslisruimte wordt gelaten. Je zult altijd interpretatiekwesties houden maar in de F1 is zo'n beetje elke beslissing een interpretatiekwestie. Toen hij met te lage bandenspanning reed was er ineens een uitzondering op de regel dat de auto altijd aan de regels moest voldoen. Hij werd niet gestraft voor het blocken van Grosjean op Silverstone, niet voor het van achter eraf beuken van Rosberg kort na de start, niet voor het afsnijden van de baan kort na de start en voor het opzettelijk blokkeren van Ricciardo in de pitstraat kreeg hij 5 seconden die er niet toe deden. Racing room heb ik nooit eerder in een beslissing gelezen. | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 13:03 | |
Men wilde geen safety car omdat dat de race beïnvloedt (uitstekende reden). Achteraf bleek de inzet van de SC onvermijdbaar. De timing is altijd discussieerbaar want elke coureur rijdt op een ander stuk van hrt circuit. Nadeel van het per incident bekijken is inderdaad dat de wedstrijdleiding theoretisch de race kan probeerden te beïnvloeden. Zoals dat nu ook kan, door ongelukken of overtredingen (buiten de baan drukken) individueel te beoordelen en context mee te nemen. Ik denk dat de wedstrijdleiding (of zoals sommige expres jury zeggen) objectief moet zijn en tegenwoordig ook is. Elke beslissing is per definitie te betwisten. Kan niet anders. Om de hypothetische subjectiviteit als argument te gebruiken, doet de discussie geen goed. Edit: andere kant: de crash van Verstappen in de auto van Vettel had tot een safetycar moeten leiden. Ik ben benieuwd welke racefan dit vindt. | ||
daNpy | donderdag 19 april 2018 @ 13:14 | |
Waarom? Ze reden allebei snel weer weg en er lag volgens mij niks op de baan? | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 13:17 | |
Daar moet je dus ook niet naar kijken, je moet dat puur een kwestie van geluk of pech houden. Dat doe je door onmiddellijk een beslissing te nemen op basis van de beelden zodra er een incident is geweest. Het slaat ook nergens op om te wachten tot er iemand door de debris heenrijdt in de hoop dat dat het opruimt want het is een veiligheidsaangelegenheid. Voor objectiviteit moet je mensen houvast geven, anders blijven ze subjectief. Als een voetbalscheidsrechter altijd mag kiezen of een overtreding wordt bestraft met een vrije trap, een penalty of een indirecte vrije trap krijg je ook veel meer betwisting. Maar binnen of buiten het strafschopgebied is gewoon een objectief criterium waar de scheidsrechter houvast aan heeft, dan gaat het nog slechts om de waarneming. Er zullen altijd moeilijke gevallen zijn die opgelost worden met een bepaalde interpretatie, maar in de F1 zijn incidenten die best vaak voorkomen ook nog steeds een interpretatiekwestie. Dan zijn de regels niet voldoende uitgekristalliseerd. | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 13:24 | |
Als een situatie zoals deze late SC voorkomen had moeten worden, dan was dit dus ook een SC | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 13:47 | |
FIA is ook maar ingestapt op de hate train: | ||
daNpy | donderdag 19 april 2018 @ 13:48 | |
De SC kwam door de aanrijding van Hartley en Gasly, waarbij er rotzooi op de baan lag. Als er geen rotzooi op de baan komt is er toch geen reden voor een SC? | ||
daNpy | donderdag 19 april 2018 @ 13:48 | |
Jij verwachtte objectiviteit van de FIA? Volg je de autosport wel? | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 13:50 | |
Vind het toch wel redelijk ver gaan dit | ||
daNpy | donderdag 19 april 2018 @ 13:51 | |
In dit topic staan eenzelfde filmpjes van Vettel, Hamilton e.a. Alleen dat de FIA dit manifesteerd is wel triest natuurlijk. | ||
maniack28 | donderdag 19 april 2018 @ 13:54 | |
Mijn punt was dat ze misschien hebben gewacht om te zien of Marshalls toch niet de troep konden opruimen om zo een overbodige SC te voorkomen. Niet alles is altijd zo klaar als een klontje | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 13:54 | |
Had Verstappen nog zijn hele voorvleugel intact? Vettel had sowieso zichtbare schade, dus ook troep op de baan. Je wil volgens mij iets te graag denken dat ik het een SC vond | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 13:55 | |
Vettel had wat vloer flapjes omhoog en omlaag staan, voor de rest geen carbon eraf. | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 13:56 | |
ja dat bedoelde ik, dat iemand anders die compilaties maakt prima, maar je focust nu weer al die (nog steeds) woedende Ferrari fans op Verstappen. | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 13:57 | |
Van Hamilton is op YouTube nog redelijk weinig te vinden terwijl er artikelen geschreven werden hoe hij nog eens iemand dood gaat rijden | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 14:02 | |
Schuldige Filmpje 1 : Raikonnen Filmpje 2 : Vettel Filmpje 3 : ophouden in Mexico, zelfde techniek die Raikonnen afgelopen grand prix deed bij Bottas. Filmpje 4 : Verstappen Filmpje 5 : Vettel Filmpje 6 : Hamilton Filmpje 7 : Verstappen 2 van de 7 filmpjes is de fout van verstappen. Stemmingsmakerij. | ||
Evenstar | donderdag 19 april 2018 @ 14:12 | |
Echt kwalijk dit van de FIA. Mogen Verstappen en Red Bull best even over klagen. Duidelijk dat FIA geen wedstrijden wil zien, maar optochten. | ||
SnowOokami | donderdag 19 april 2018 @ 14:14 | |
Zie net dat je de video ook als "bullying" kan rapporteren bij Youtube, zou wel grappig zijn als die neergehaald wordt door Youtube | ||
sasquatsch | donderdag 19 april 2018 @ 14:19 | |
Volgens mij is Fomule1.com niet van de FIA, maar van de Formula One Group (en dus Liberty). En die smullen hiervan want meer publiciteit en dus (hopelijk) betere kijkcijfers. | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 14:34 | |
Mogen die uberhaupt op de baan als er geen SC is? Maar het punt was nou juist dat je moet voorkomen dat het niet zo klaar als een klontje is want dan krijg je dat het wedstrijdverloop afhangt van Whitings beslissing om te kijken of het probleem misschien vanzelf verdwijnt om vervolgens toch in te grijpen. Als je de regel hebt dat die zsm bepaalt of er na incident debris op de racelijn ligt en zo ja de SC onmiddellijk naar buiten stuurt dan beinvloedt zijn timing de race niet. | ||
TheFreshPrince | donderdag 19 april 2018 @ 14:38 | |
Het blijft een theoretisch verhaal, Mercedes gaf al aan dat ze niet naar binnen zouden zijn gegaan. Ferrari wel? | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 14:40 | |
Nee, want Kimi had de kans. | ||
trein2000 | donderdag 19 april 2018 @ 14:44 | |
Je wilt toch gewoon een menselijke component hebben die bepaald of de sc nodig is? En verder is Charlie natuurlijk compleet neutraal en gooit hij de sc eruit op het moment dat hij denkt dat het nodig is. | ||
sasquatsch | donderdag 19 april 2018 @ 14:49 | |
Maar die was vlak daarvoor al naar binnen gegaan. | ||
Smacked_Actor | donderdag 19 april 2018 @ 14:54 | |
Er wordt nergens in het filmpje gezegd dat het allemaal de fout van Max is maar de kudde trapt er wel in, stemmingmakerij dus inderdaad. Gaan ze ook nog een filmpje uploaden van Vettel die iedereen maar afknijpt met 9 van de 10 keer crashes tot gevolg? Notabene meervoudig wereldkampioen... | ||
maniack28 | donderdag 19 april 2018 @ 14:54 | |
Ik heb geen idee of ze dat mogen. Maar misschien heb je gelijk ja. | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 14:55 | |
Die ging laat naar binnen, omdat die geslachtofferd werd om Bottas op te houden voor Vettel. En hij had soft banden denk ik? (gestart op Ultra's toch?) Hij had weer naar binnen gaan naar Ultra's aangezien hij nu aan het reglement had voldaan. [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2018 15:26:37 ] | ||
sasquatsch | donderdag 19 april 2018 @ 15:36 | |
Raikkonen startte op softs en switchte naar mediums, die tijdens de SC nog maar 4 ronden oud waren. Ik vraag me überhaupt af of de ultra's het zo lang zouden hebben uitgehouden. | ||
#ANONIEM | donderdag 19 april 2018 @ 15:44 | |
Nouja, 4 ronden is vrij nieuw idd, maar ze hadden de gok kunnen wagen om ook naar softs te gaan. Maar vraag me af of hij dan alsnog het podium had gehaald. | ||
daNpy | donderdag 19 april 2018 @ 17:35 | |
Nee ik heb geen rommel zien vliegen, vandaar dat ik het geen SC vind. Dus vandaar mijn vraag, wellicht had ik wat gemist | ||
opgebaarde | donderdag 19 april 2018 @ 17:57 | |
bij de botsing van beide TR’s met elkaar, had de wedstrijdleiding blijkbaar gemist dat er brokstukken op het circuit terecht waren gekomen. Anders was de SC waarschijnlijk wel direct naar buiten gegooid. Makes sense right? Dus stel als absoluut voorkomen moet worden (niet mijn stelling....) dat de SC pas na twee ronden op de baan wordt gestuurd, en dus te laat, dan zou je kunnen pogen te stellen dat de crash van Verstappen en Vettel, op eerste gezicht nagenoeg gelijk aan die van de TR’s, ook tot een SC had moeten leiden. Want misschien wel brokstukken op het circuit Ja achteraf lag er niks | ||
Weltschmerz | donderdag 19 april 2018 @ 18:04 | |
Ja, maar een menselijke component wil niet zeggen dat die telkens maar ad hoc op basis van zijn gevoel moet beslissen. Dat weet ik niet, ik denk wel dat hij zijn best doet om neutraal te zijn maar dat is niet per se hetzelfde. Van de neutraliteit van de stewards heb ik in ieder geval geen hoge pet op. | ||
mikieu | vrijdag 20 april 2018 @ 00:04 | |
Ik had begrepen dat ze opzoek waren naar een gat in het verkeer, die konden ze niet vinden en gooide toen de sc naar buiten. Geen idee waarom dat zolang duurde. | ||
ondeugend | vrijdag 20 april 2018 @ 12:54 | |
https://racingnews365.nl/(...)-op-de-renault-motor | ||
#ANONIEM | vrijdag 20 april 2018 @ 13:16 | |
150 PK in bahrein? | ||
SnowOokami | vrijdag 20 april 2018 @ 15:49 | |
Met opeens 150pk extra zonder TC plant je hem in de vangrail | ||
Captain_Jack_Sparrow | vrijdag 20 april 2018 @ 16:07 | |
Ik zie daar geen probleem in. | ||
Fer | vrijdag 20 april 2018 @ 18:29 | |
Die kwalificatiemodus van Mercedes is het gevolg van dat ze al 4 jaar met eenzelfde concept rijden en iedere keer maar kleine updates maken aan de motor. Ze hebben giga veel data over de slijtage en weten exact hoe ver ze kunnen gaan, zonder dat het stuk gaat. | ||
Ferry_76 | vrijdag 20 april 2018 @ 20:52 | |
S95Sedan | vrijdag 20 april 2018 @ 21:33 | |
Wat een walgelijke actie van de FIA, met zoiets maken ze de F1 nou compleet kapot. Degene die daar de media verzorgt zouden ze meteen moeten ontslaan. | ||
PowerLoungen | vrijdag 20 april 2018 @ 22:49 | |
f1 café | ||
#ANONIEM | vrijdag 20 april 2018 @ 22:50 | |
Tom | ||
PowerLoungen | vrijdag 20 april 2018 @ 22:52 | |
Alles en iedereen aan die tafel ''Ik moet geforceerd het opnemen voor Max anders mag ik er niet meer zitten'' | ||
#ANONIEM | vrijdag 20 april 2018 @ 22:58 | |
Die zure gezichtjes toen van Gameren die plaatjes liet zien. | ||
THEFXR | zaterdag 21 april 2018 @ 01:03 | |
APK | zaterdag 21 april 2018 @ 01:05 | |
Ik blijf het een leuk pretentieloos programma vinden en het valt mij altijd op dat die Kamphues best veel feitjes weet over het verleden in de F1 | ||
chufi | zaterdag 21 april 2018 @ 01:19 | |
Dus de conclusie is OK | ||
tralalala | zaterdag 21 april 2018 @ 12:48 | |
Zet Rick Winkelman op de plek van Jack Plooij aub. | ||
Yashaaaaa | zaterdag 21 april 2018 @ 13:00 | |
Idd | ||
THEFXR | zaterdag 21 april 2018 @ 14:21 | |
Nattekat | zaterdag 21 april 2018 @ 14:29 | |
654d177035624d555fd846f92c2691a46e3da4a9 Check deze gave acestream Hij doet het alleen niet | ||
#ANONIEM | zaterdag 21 april 2018 @ 14:45 | |
Het is nog niet eens Raceweek [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2018 14:45:33 ] | ||
Nattekat | zaterdag 21 april 2018 @ 14:49 | |
Zodra de OP is gepost is het raceweek En ik durf te wedden dat je die link niet geopend hebt | ||
THEFXR | zaterdag 21 april 2018 @ 14:51 | |
#fakenews | ||
Sked | zaterdag 21 april 2018 @ 14:53 | |
Waarom zou hij dat doen als je zelf net zegt dat hij niet werkt? |