abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:23:46 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_178513066
Allereerst; ja, Takeshi's Castle is gewoon fout. Maar voorheen kwam het nog eens op Comedy Central met voice-over werk van Ruben van der Meer en... (Googelt) Ronald van Dam, en zij wisten die oude beelden uit 1986-1990 met zo'n heerlijke geïmproviseerde ironie te verslaan, een houding van 'Ja we weten dat het kut is, maar het is zo kut dat het leuk wordt' en dat is precies de houding die je moet hebben voor dit programma.

Nu is het programma terug met Pepijn Lanen van De Jeugd van Tegenwoordig en Katja Schuurman, en ik vraag me oprecht af welke randdebiel deze figuren hiervoor gevraagd heeft. Alle tekst die ze moeten inspreken is vastgelegd in een script en dat hoor je er aan af. Katja heeft geen leuke stem om naar te luisteren, maar Pepijn is pure aids wanneer je hem hoort praten. Hij heeft hele rare intonaties, en een compleet nasaal geluid wat eruit komt.

"Zeker als je je bedenkt dat je alle papieren moet doorBOREN met water! We zitten NU in de spannende fase!"

En dan roepen ze binnenkort weer "Ja, Takeshi's Castle werkt niet in Nederland'. Dat werkt prima, maar niet met deze idiote nitwits die hier ook gewoon een prima zakcentje aan verdienen.

:r :r :r

Klacht: Comedy Central NL weet een Japanse gameshow nog meer te debiliseren
Klacht 2: Ruben van der Meer en Ronald van Dam niet terugvragen voor deze nieuwe reeks
Klacht 3: Pepijn Lanen zou nooit gevraagd zijn als hij niet al bekend was, oftewel gevalletje ons kent ons
Klacht 4: Katja Schuurman overkill :r
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_178513338
Waarom kijk je die bagger? :')
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 april 2018 @ 18:36:01 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178513391
Ronald van Dam is toch echt de hoer van medialand joh, die doet werkelijk overal commentaar _O-

Van Takeshi's Castle, tot ijshockey op de Universiade in Kazakhstan op Eurosport, tot Formule 2 en college basketball op Ziggo, tot motorcross op de NOS en overal lijkt hij nét niet genoeg van te weten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:39:54 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178513485
Gewoon muten.
And so is the past
pi_178513946
Faberyayo _O_
pi_178514046
Ik vond Ruben van de Meer toen écht niet grappig als commentator van dat programma. Dat het aan ze af te horen was dat ze iedere aflevering voor het eerst zagen terwijl ze het commentaar opnamen, dat vond ik dan wél weer leuk. :P

Maar het met gescriot commentaar opnieuw uitzenden, dat is wel kenserdom zeg, van comedy central.
-nee-
pi_178514211
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar zou Katja keihard doen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_178514289
Ja klopt ja, die heeft ook een soort 2e adem gekregen als het gaat om geefbaarheid
-nee-
pi_178514308
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:36 schreef heywoodu het volgende:
Ronald van Dam is toch echt de hoer van medialand joh, die doet werkelijk overal commentaar _O-

Van Takeshi's Castle, tot ijshockey op de Universiade in Kazakhstan op Eurosport, tot Formule 2 en college basketball op Ziggo, tot motorcross op de NOS en overal lijkt hij nét niet genoeg van te weten.
Manusje van alles.
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:56:45 #10
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_178516330
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik vond Ruben van de Meer toen écht niet grappig als commentator van dat programma. Dat het aan ze af te horen was dat ze iedere aflevering voor het eerst zagen terwijl ze het commentaar opnamen, dat vond ik dan wél weer leuk. :P

Maar het met gescriot commentaar opnieuw uitzenden, dat is wel kenserdom zeg, van comedy central.
Het zijn nieuwe afleveringen (waar ze vandaan komen, geen idee, het origineel stopte in 1990 en lijkt me niet te zijn teruggekomen sindsdien) met een iets andere stijl, maar het is zo gescript als maar zijn kan. Oplezen en gaan.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_178521662
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:23 schreef ArnieAlberts het volgende:

Allereerst; ja, Takeshi's Castle is gewoon fout. Maar voorheen kwam het nog eens op Comedy Central met voice-over werk van Ruben van der Meer en... (Googelt) Ronald van Dam, en zij wisten die oude beelden uit 1986-1990 met zo'n heerlijke geïmproviseerde ironie te verslaan, een houding van 'Ja we weten dat het kut is, maar het is zo kut dat het leuk wordt' en dat is precies de houding die je moet hebben voor dit programma.


Nu is het programma terug met Pepijn Lanen van De Jeugd van Tegenwoordig en Katja Schuurman, en ik vraag me oprecht af welke randdebiel deze figuren hiervoor gevraagd heeft. Alle tekst die ze moeten inspreken is vastgelegd in een script en dat hoor je er aan af. Katja heeft geen leuke stem om naar te luisteren, maar Pepijn is pure aids wanneer je hem hoort praten. Hij heeft hele rare intonaties, en een compleet nasaal geluid wat eruit komt.

"Zeker als je je bedenkt dat je alle papieren moet doorBOREN met water! We zitten NU in de spannende fase!"

En dan roepen ze binnenkort weer "Ja, Takeshi's Castle werkt niet in Nederland'. Dat werkt prima, maar niet met deze idiote nitwits die hier ook gewoon een prima zakcentje aan verdienen.

:r :r :r

Klacht: Comedy Central NL weet een Japanse gameshow nog meer te debiliseren
Klacht 2: Ruben van der Meer en Ronald van Dam niet terugvragen voor deze nieuwe reeks
Klacht 3: Pepijn Lanen zou nooit gevraagd zijn als hij niet al bekend was, oftewel gevalletje ons kent ons
Klacht 4: Katja Schuurman overkill :r
Terechte klacht maar niet vanwege bovenstaand, Nee, vanwege het feit dat men een Japans format denkt te kunnen gebruiken voor de Nederlandse markt omdat men zelf te lui is zelf een origineel format te bedenken die aanslaat voor de gemiddelde Nederlandse tv kijker.

Alsof alles wat in het buitenland aanslaat automatisch geschikt is voor de Nederlandse tv markt.
  roze zondag 15 april 2018 @ 01:24:08 #12
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_178521682
Vreselijk ja. :') Vooral Katja. :')
Your beauty never ever scared me.
  zondag 15 april 2018 @ 17:55:07 #13
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_178535316
quote:
15s.gif Op zondag 15 april 2018 01:23 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Terechte klacht maar niet vanwege bovenstaand, Nee, vanwege het feit dat men een Japans format denkt te kunnen gebruiken voor de Nederlandse markt omdat men zelf te lui is zelf een origineel format te bedenken die aanslaat voor de gemiddelde Nederlandse tv kijker.

Alsof alles wat in het buitenland aanslaat automatisch geschikt is voor de Nederlandse tv markt.
Dat is een prima sub-klacht, maar echt: LUISTER naar die afschuwelijke stem van Lanen. Het is echt wanstaltig. Je denkt eerst dat het een parodie is, maar dan doemt de sombere realiteit op je in dat die knul niet te parodiëren valt.

Wat betreft bovenstaande: klopt helemaal. Hole in the Wall komt nu namelijk in mij op. :/
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 16 april 2018 @ 13:56:20 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_178552751
Kijken mensen dit? Als in, mensen met een normaal aantal chromosomen, een gemiddeld IQ of hoger, of in ieder geval een leeftijd boven de 8 jaar oud?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 16 april 2018 @ 13:58:00 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178552804
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2018 13:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Kijken mensen dit? Als in, mensen met een normaal aantal chromosomen, een gemiddeld IQ of hoger, of in ieder geval een leeftijd boven de 8 jaar oud?
Mensen die zich ergens te oud voor voelen. :').
And so is the past
  maandag 16 april 2018 @ 13:58:59 #16
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_178552837
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 13:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mensen die zich ergens te oud voor voelen. :').
Te oud? Niet dom genoeg omvat m'n argument iets beter.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_178555675
quote:
15s.gif Op maandag 16 april 2018 13:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Kijken mensen dit? Als in, mensen met een normaal aantal chromosomen, een gemiddeld IQ of hoger, of in ieder geval een leeftijd boven de 8 jaar oud?
Stoned thuiskomen en dan met de jas aan op de bank hiernaar staren, zo heb ik wel wat uurtjes Takeshi’s Castle gezien ja.
-nee-
pi_178555867
Debiel programma is dat toch :')
  maandag 16 april 2018 @ 15:59:50 #19
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178555892
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 15:58 schreef LurkJeRot het volgende:
Debiel programma is dat toch :')
Jappen zijn niet debiel, die zijn gewoon een beetje bijzonder.
And so is the past
pi_178555916
quote:
14s.gif Op maandag 16 april 2018 15:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Jappen zijn niet debiel, die zijn gewoon een beetje bijzonder.
Je snapt toch niet dat een samenleving die al zo lang bestaat en in sommige opzichten zo ver voorligt op de onze dit soort zielig vermaak levert :')
Maargoed. Ieder land zijn kruis.
  maandag 16 april 2018 @ 16:10:44 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178556101
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:01 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Je snapt toch niet dat een samenleving die al zo lang bestaat en in sommige opzichten zo ver voorligt op de onze dit soort zielig vermaak levert :')
Maargoed. Ieder land zijn kruis.
And so is the past
pi_178556155
quote:
#trotsopmelandje
  maandag 16 april 2018 @ 16:42:41 #23
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_178556822
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 15:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Stoned thuiskomen en dan met de jas aan op de bank hiernaar staren, zo heb ik wel wat uurtjes Takeshi’s Castle gezien ja.
Ik vond het zelfs stoned echt niet vermakelijk, dan keek ik nog liever voor de tiende keer dezelfde aflevering Family Guy :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_178557136
Terechte klacht. Het is duidelijk dat men bij Comedy Central het succes van Takeshi's Castle niet begrepen heeft. Het commentaar moet niet gescript zijn en daarbij moeten de commentatoren gevat zijn en een aanstekelijke lach hebben of een combinatie van beide. Ruben en Ronald hadden dat. Van Katje en Pepijn weten we niet eens of ze het zouden kunnen... ik zou zeggen gooi die scripts de prullenbak in en laat die twee improviseren. En als het dan niet werkt die twee eruit kieperen en stoppen of Ruben en Ronald terughalen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')