abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:20:59 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178510087
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:19 schreef Infection het volgende:
AFP twitterde op zaterdag 14-04-2018 om 15:19:11 #BREAKING Turkey's Erdogan welcomes Syria air strikes in response to Assad's 'inhumane attacks' reageer retweet
Dat Erdogan niet mocht meedoen met The Donald zegt eigenlijk alles.

Dictatortje van niks.
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:24:02 #53
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178510106
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat Erdogan niet mocht meedoen met The Donald zegt eigenlijk alles.

Dictatortje van niks.
Daarvoor had Trump Erdogan ook niet gebeld slimpie. Het is waarschijnlijker dat Trump Erdogan een kleinigheidje heeft aangeboden in ruil voor steun.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178510114
Lees het laatste stukje over "international reaction"

Top secret memo documenting chemical weapons use by Iraq, and discussing Iran’s likely reactions (Nov. 4, 1983)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178510116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:17 schreef alilami het volgende:
Hier kun je alles rustig doornemen, was destijds groots in het nieuws:
http://foreignpolicy.com/(...)m-as-he-gassed-iran/
Dus de VS heeft helemaal niet geholpen met een gasaanval, ze hebben een gat in de Irak defensie aangewezen en Iran doorheen zou kunnen komen.Vervolgens heeft Irak daar met gas aangevallen. Wel grappig dat dan de zogenaamde kennis van de VS wordt gezien als medeplichtig en ondertussen Italië en andere landen op dat moment onderdelen en chemicaliën leverden voor het maken van de chemische wapens, maar daar hebben we het niet over.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178510132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dus de VS heeft helemaal niet geholpen met een gasaanval, ze hebben een gat in de Irak defensie aangewezen en Iran doorheen zou kunnen komen.Vervolgens heeft Irak daar met gas aangevallen. Wel grappig dat dan de zogenaamde kennis van de VS wordt gezien als medeplichtig en ondertussen Italië en andere landen op dat moment onderdelen en chemicaliën leverden voor het maken van de chemische wapens, maar daar hebben we het niet over.
Daarbij staat die hele kwestie los van de situatie nu.

Alilami komt gewoon even de VS bashen.
pi_178510144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:24 schreef _--_ het volgende:

[..]

Daarvoor had Trump Erdogan ook niet gebeld slimpie. Het is waarschijnlijker dat Trump Erdogan een kleinigheidje heeft aangeboden in ruil voor steun.
John Bolton heeft het niet zo op Erdogan.

quote:
Speaking to Fox TV as the coup plot unfolded in Turkey on July 15, 2016, Bolton, a former U.S. ambassador to the United Nations, said : “I have no charity in my heart for Erdoğan, if he goes down I'm not shedding any tears. I do not believe he is a friend to the United States.”
Ik sluit een 2e coup poging niet uit, omdat het Turkse leger nu wel op Amerikaanse steun kan rekenen. 8-)
pi_178510159
Hoe zit het nou met onderschepte raketten? Neem aan dat als ze willen het er 0 waren met nieuwe technologieen?
pi_178510205
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het nou met onderschepte raketten? Neem aan dat als ze willen het er 0 waren met nieuwe technologieen?
Putin praat weer eens poep.
pi_178510206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:48 schreef MakkieR het volgende:
Dit is misschien wel het zwaarste van het presidentschap. Trump regeert te veel met zijn hart en niet met zijn verstand. Ik zou het ook niet kunnen, Maar wat Assad doet is een binnenlandse aan gelegenheid. Daar wordt normaal gesproken niet of nauwelijks op gereageerd door andere landen. Als Trump een zielig kindje ziet in de media, dan is hij meteen in alle staten om zelfs een oorlog ervoor te ontketenen. Volgens mij is dat zijn politieke handicap.
:')
Ik hoop niet dat je dit echt denkt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178510220
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het nou met onderschepte raketten? Neem aan dat als ze willen het er 0 waren met nieuwe technologieen?
Er is niets onderschept. Volgens de Amerikaanse generaal heeft Syrië pas raketten afgevuurd nadat de airstrikes uitgevoerd waren. En nog eens zonder 'guidance' ook. Dus die raketten zijn willekeurig ergens neergekomen. Wat nog meer schade (en waarschijnlijk ook burgerdoden) kan opleveren dan de precisie-aanvallen door de coalitie.

Pentagon briefing is nu gaande waarin dit allemaal uitgelegd wordt:

pi_178510230
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het nou met onderschepte raketten? Neem aan dat als ze willen het er 0 waren met nieuwe technologieen?
Daarom mijn vraag hoeveel het er zijn. Maar goed iemand zei dat er 75 uit of 100 zijn onderschept.

Het probleem is dat we dit nooit gaan weten, maar het is wel belangrijk. Als het Russischse systeem goed werkt gaat het veel afname krijgen in de wereld. En het laat zien dat Amerika best wel hard faalt.

[ Bericht 2% gewijzigd door ITrade op 14-04-2018 15:42:49 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178510235
Weten we nog dat Barrack Hussein Obama Syrie niet durfde aan te vallen, omdat de luchtverdediging te sterk zou zijn?

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_178510243
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:08 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Dan zou ik graag de declassified documents willen zien.
Dat is gewoon een feit. Het is bekend dat de VS/UK en zelfs Nederland een rol speelde en zenuwgas heeft geleverd aan Irak om het te gebruiken tegen Iran.

Maar daar zou je van kunnen zeggen dat het alleen gebruikt werd tegen militairen.

Dit is deel van een docu mbt de Irak-Iran oorlog. Pas toen Saddam het tegen de Koerden gebruikte kwam er internationaal verzet.

Zie dit in combinatie met de docu Shadow World waar word aangetoond dat de VS/UK Saddam van deze wapens met gas heeft voorzien.

Er is ontzettend weinig bekend over de oorlog tussen Irak en Iran. Maar dat was een verschrikking. Maar gelijk even zien dat oorlog een smerig zaakje is.
pi_178510272
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:33 schreef Cherni het volgende:

[..]

Er is ontzettend weinig bekend over de oorlog tussen Irak en Iran. Maar dat was een verschrikking. Maar gelijk even zien dat oorlog een smerig zaakje is.
Er is helemaal niet ontzettend weinig bekend over de oorlog tussen Irak en Iran.
pi_178510299
Volgens het Pentagon zijn er flink wat raketten gebruikt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178510338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er is helemaal niet ontzettend weinig bekend over de oorlog tussen Irak en Iran.
Schijnbaar wel als ik het hier zo lees. Als mensen nu nog twijfelen en bewijzen vragen.
pi_178510342
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:38 schreef Cherni het volgende:

[..]

Schijnbaar wel als ik het hier zo lees.
Op die fiets.

Dan is er over heel veel onderwerpen heel weinig bekend.
pi_178510370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Op die fiets.

Dan is er over heel veel onderwerpen heel weinig bekend.
Omdat het mij opvalt dat dit nog steeds veel mensen ontkennen en vragen om bewijzen.
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:42:19 #70
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_178510396
Ik begin me af te vragen of Assad zover aan de winnende hand was dat men in paniek raakte dat er mss snel een eind aan de oorlog daar zou komen. Zo'n gasaanval doet het dan goed om te zorgen dat de oorlog toch nog langer duurt. Dat Amerika en consorten niks hebben geleerd van Irak lijkt me wel duidelijk. Politici zijn daar sws niet toe in staat. Past niet in hun denkpatroon.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_178510434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dus de VS heeft helemaal niet geholpen met een gasaanval, ze hebben een gat in de Irak defensie aangewezen en Iran doorheen zou kunnen komen.Vervolgens heeft Irak daar met gas aangevallen. Wel grappig dat dan de zogenaamde kennis van de VS wordt gezien als medeplichtig en ondertussen Italië en andere landen op dat moment onderdelen en chemicaliën leverden voor het maken van de chemische wapens, maar daar hebben we het niet over.
Een groot deel van de chemicaliën kwamen uit de VS. En de VS heeft tien jaar lang geclaimd dat Iran verantwoordelijk was voor de aanval op Halabja. Pas toen Bush Irak wou binnenvallen veranderde de CIA van mening. .
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178510448
"2000% increase in Russian trolls in the last 24 hours"

_O-
pi_178510486
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:42 schreef deedeetee het volgende:
Ik begin me af te vragen of Assad zover aan de winnende hand was dat men in paniek raakte dat er mss snel een eind aan de oorlog daar zou komen. Zo'n gasaanval doet het dan goed om te zorgen dat de oorlog toch nog langer duurt. Dat Amerika en consorten niks hebben geleerd van Irak lijkt me wel duidelijk. Politici zijn daar sws niet toe in staat. Past niet in hun denkpatroon.
Assad laat gewoon zien dat hij de baas is. Terroristen geven zich over, in de veiligheidsraad kan geen overeenstemming bereikt worden en de VS kan slechts wat gebouwtjes platgooien.
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:50:48 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178510525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:46 schreef Infection het volgende:
"2000% increase in Russian trolls in the last 24 hours"

_O-
In dit topic alleen al.
pi_178510598
'I slept through them': Damascus residents react to US-led strikes
https://www.theguardian.c(...)idents-after-strikes
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator zaterdag 14 april 2018 @ 15:55:48 #76
8781 crew  Frutsel
pi_178510622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:36 schreef ITrade het volgende:
Volgens het Pentagon zijn er flink wat raketten gebruikt.
105 dacht ik
pi_178510647
Syria air strikes: US-led attack careful to avoid any Russian and Iranian casualties
https://www.independent.c(...)e-east-a8304521.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178510651
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:08 schreef Ryan3 het volgende:
FDemocratie twitterde op zaterdag 14-04-2018 om 08:46:03 De #VS, het Verenigd Koninkrijk en #Frankrijk hebben drie doelen aangevallen in #Syrië. @wierdduk, @joostniemoller en @thierrybaudet hebben protest aangetekend. #Baudet is met volle bepakking naar #Assad toegesneld. #Damascus here is #Thierry. https://t.co/w5eOOn9Cbj reageer retweet
Fake account.
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:59:58 #79
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_178510680
De bedoeling van oorlog is toch tegenstanders doodmaken waarbij je doodleuk de hele familie ook opblaast, bombardeert of overhoop schiet. Waarom opeens al die ophef over een vermeende gasaanval ? Maakt het wat uit op wat voor manier je de mensen doodmaakt ? Is het erger als je mensen doodmaakt zonder gebouwen te vernielen ? Om de zaak gelijk te trekken gaan we dan maar wat raketten schieten want puin hoort er bij ?

Oorlog is gewoon iets dat ik nooit zal kunnen begrijpen.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_178510726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:54 schreef crystal_meth het volgende:
'I slept through them': Damascus residents react to US-led strikes
https://www.theguardian.c(...)idents-after-strikes
Zoals verwacht is het een precisiebombardement geweest. Prima als je daarmee de installaties uitschakelt die gifgas produceren of opslaan. Dat had al eerder moeten gebeuren. En gelukkig is het vooralsnog niet geëscaleerd. En als ik het zo volg op abc etc was het ook totaal niet de bedoeling en zoeken zowel de VS als Rusland elkander niet op. Alle overige berichten neem ik met een korrel zout. Dat is toch niet te controleren in dat wespennest.
pi_178510736
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:59 schreef deedeetee het volgende:
Oorlog is gewoon iets dat ik nooit zal kunnen begrijpen.....
Oorlog gaat ook niet zozeer om de mensen, het materieel of de gebouwen daar. Het is meer een soort schaakspel tussen de machtigen der aarde.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178510810
Het Syrische volk interesseert me geen snars, vind ze vooral laf (mannen die massaal Europa in vluchten en hun vrouw achterlaten). Daarbij vind ik dat het volk het probleem zelf moet proberen oplossen in plaats van vluchten. Nu is hun probleem dus het onze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 16:13:31 ]
pi_178510824
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:59 schreef deedeetee het volgende:
De bedoeling van oorlog is toch tegenstanders doodmaken waarbij je doodleuk de hele familie ook opblaast, bombardeert of overhoop schiet. Waarom opeens al die ophef over een vermeende gasaanval ? Maakt het wat uit op wat voor manier je de mensen doodmaakt ? Is het erger als je mensen doodmaakt zonder gebouwen te vernielen ? Om de zaak gelijk te trekken gaan we dan maar wat raketten schieten want puin hoort er bij ?

Oorlog is gewoon iets dat ik nooit zal kunnen begrijpen.....
Daarom moet je niet teveel naar het journaal kijken. je krijgt een compleet vertekend beeld van hoe de situatie in elkaar steekt.
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:17:42 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178510882
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:24 schreef alilami het volgende:
Lees het laatste stukje over "international reaction"

Top secret memo documenting chemical weapons use by Iraq, and discussing Iran’s likely reactions (Nov. 4, 1983)
[ afbeelding ]
ook wel apart dat het daadwerkelijke gebruik van chemische wapens helemaal niet zo erg is als het een bondgenoot betreft. Als het geen bondgenoot is dan moet je helemaal hysterisch worden. Maar goed. Dat is voor martelen en het ophangen van homo’s natuurlijk precies hetzelfde.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178511303
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

ook wel apart dat het daadwerkelijke gebruik van chemische wapens helemaal niet zo erg is als het een bondgenoot betreft. Als het geen bondgenoot is dan moet je helemaal hysterisch worden. Maar goed. Dat is voor martelen en het ophangen van homo’s natuurlijk precies hetzelfde.
Lol, jij geloofde tot nu toe al die praatjes over mensenrechten bij ingrepen in het midden-oosten?

Toen Saddam (toenmalig soort van bondgenoot van het Westen) gifgas gebruikt tegen Iraanse burgers genoot hij volle steun.

Toen hij Westerse belangen in gevaar bracht door een oliestaatje (Koeweit) binnen te vallen waren mensenrechten opeens superbelangrijk en was hij ineens een super gemene dictator.


“According to the Geneva Protocol, chemical attacks were banned, but in practice, to prevent an Iranian victory, the West supported the Iraqi army in their use of chemical weapons.[4][5]”

https://www.washingtonpos(...)on-chemical-weapons/

https://www.rt.com/news/chemical-weapons-iran-iraq-980/
Met extra vezels!
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:53:06 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178511399
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178511402
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:11 schreef ZetaOS het volgende:
Het Syrische volk interesseert me geen snars, vind ze vooral laf (mannen die massaal Europa in vluchten en hun vrouw achterlaten). Daarbij vind ik dat het volk het probleem zelf moet proberen oplossen in plaats van vluchten. Nu is hun probleem dus het onze.
Jaja leuke random vertelling over iets wat heel anders in elkaar zit.

Overgrote meerderheid vlucht (als ze al vluchten) met hun gezin naar omringende landen.

Daarnaast zijn er tijdens WOI en WOII ook enorme vluchtelingenstromen geweest.
Met extra vezels!
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:08:18 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178511606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:11 schreef ZetaOS het volgende:
Het Syrische volk interesseert me geen snars, vind ze vooral laf (mannen die massaal Europa in vluchten en hun vrouw achterlaten). Daarbij vind ik dat het volk het probleem zelf moet proberen oplossen in plaats van vluchten. Nu is hun probleem dus het onze.
Fucking domme post. Lees eens wat boeken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178511644
De VS besluit weer eens een soeverein land aan te vallen en Engeland en Frankrijk doen ook weer mee...

Ik wacht eerst het onderzoek wel af.
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:12:31 #90
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_178511695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:11 schreef ZetaOS het volgende:
Het Syrische volk interesseert me geen snars, vind ze vooral laf (mannen die massaal Europa in vluchten en hun vrouw achterlaten). Daarbij vind ik dat het volk het probleem zelf moet proberen oplossen in plaats van vluchten. Nu is hun probleem dus het onze.
Deze post is niet zo heel slim
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_178511856
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:10 schreef Odaiba het volgende:
De VS besluit weer eens een soeverein land aan te vallen en Engeland en Frankrijk doen ook weer mee...

Ik wacht eerst het onderzoek wel af.
Voor je t weet wordt je hier beschuldigd als aluhoedje wanneer je de traditonele media niet gelooft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178511871
LucasFoxNews twitterde op zaterdag 14-04-2018 om 16:21:42 Pentagon: Neither Syrian nor Russian air defenses shot down any U.S. or allied missiles, Russians didn't even try. Assad regime fired 40 surface-to-air missiles into sky AFTER American/French/British missiles had already destroyed 3 targets reageer retweet
Bwahahahah stelletje paupers. _O-
pi_178512232
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Voor je t weet wordt je hier beschuldigd als aluhoedje wanneer je de traditonele media niet gelooft.
Dat kun je ze niet kwalijk nemen. Dat is het resultaat van jarenlange conditionering.
pi_178512357
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Voor je t weet wordt je hier beschuldigd als aluhoedje wanneer je de traditonele media niet gelooft.
Aluhoedje gespot.
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:49:31 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178512412
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:51:09 #96
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178512449
Is sinds de Koude oorlog de relatie met Rusland en het westen al eens zo ernstig geweest als nu? Of is dit nieuw?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:56:03 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178512515
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:12 schreef richolio het volgende:

[..]

Deze post is niet zo heel slim
Leg eens uit waarom?

Het is geen populaire mening en ik steun hem niet helemaal, maar wat is er 'niet zo slim aan'?
pi_178512684
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom?

Het is geen populaire mening en ik steun hem niet helemaal, maar wat is er 'niet zo slim aan'?
Weten ze zelf ook niet, zal hoogstens als antwoord zijn van "ze vluchten want anders kwam assad ze persoonlijk halen".
Of een of andere vergelijking hoe het er hier aan toe ging in ww2 en dat de rebellen groepen in syrië vergelijkbaar zijn met het 'verzet' destijds in Nederland en ga zo maar door.

Bij ieder conflict heb je wel vluchtelingen natuurlijk.
Maar het beeld van inderdaad met name mannen die voor de camera staan te roepen dat wij het maar moeten oplossen daar, staat mij nog goed bij waardoor ik ook zoiets kreeg van ga vechten voor je eigen land vent.. het is ons probleem niet.

Aan de andere kant houden we het probleem wel lekker in stand daar, beetje bombarderen vanuit de lucht, de verkeerde groepen bevoorraden met wapens/munitie en trainingen.
De juiste groep laten stikken die al het vieze werk heeft gedaan op het verkeerde moment, waardoor je weer zo'n versplintering krijgt etc.

Als de wereld echt ene reet er om had gegeven, was het hele conflict binnen twee weken voorbij geweest met een overweldigende troepenmacht.
Maar de wereld geeft er geen reet om, alleen bepaalde figuren die er aan verdienen, de rest is bijzaak, als je dat eenmaal beseft begrijp je ook wat de reden is van de "ophef" over de "gifgas aanval'.
pi_178512729
Ik verwachtte dat de aanval zou meevallen, maar dat ze zo weinig zouden doen, dat is een verrassing...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178512945
Een jaar geleden moest de hele politiek Westerse wereld niets van Trump hebben en nu lopen ze weer als hondjes achter hem aan. Opmerkelijk.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')