abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:52:36 #76
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178589298
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat laatste is vrijwel hetzelfde als zeggen dat veel mensen die onzeker zijn op ten duur telkens om bevestiging vragen.
werkelijk? :') dat heb je heel scherp opgemerkt Strawberry.
Maar niet heus.....Daaaag.
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:55:40 #77
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178589350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik zie geen stereotypering in zijn post hoor :?

Mensen kunnen zichzelf weliswaar overschatten en zich als een haantje presenteren. Maar dat heeft niks met zelfverzekerdheid te maken.

Zelfverzekerdheid = zeker zijn van jezelf = goed in staat zijn in te schatten wie je bent en wat je kan
ik vind mensen die zelfverzekerd zijn een beetje arrogant. alles gaat ze voor de wind. ze hebben alle geluk mee, en ze zien er vaak ook super goed uit.
dit is gewoon het perfecte recept om arrogantie te kweken.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178589642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:55 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ik vind mensen die zelfverzekerd zijn een beetje arrogant. alles gaat ze voor de wind. ze hebben alle geluk mee, en ze zien er vaak ook super goed uit.
dit is gewoon het perfecte recept om arrogantie te kweken.
Hoe kom je erbij dat het zelfverzekerde mensen allemaal voor de wind gaat en dat ze alle geluk mee hebben?
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:27:24 #79
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178589898
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het zelfverzekerde mensen allemaal voor de wind gaat en dat ze alle geluk mee hebben?
zelfverzekerd word je namelijk niet zomaar uit het niets. kijk bijv maar naar al die beroemde sterren. hell yeah dat ze zelfverzekerd zijn....en er zitten er ook een paar tussen die gewoon arrogant zijn. en waarom....omdat die mensen het grote geluk hebben gehad dat ze bekent zijn geworden. en dat ze bakken met geld verdienen. ze zijn dus succesvol. en mensen die succesvol zijn zijn dus: of zelfverzekerd, of heel arrogant.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178590343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:27 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

zelfverzekerd word je namelijk niet zomaar uit het niets. kijk bijv maar naar al die beroemde sterren. hell yeah dat ze zelfverzekerd zijn....en er zitten er ook een paar tussen die gewoon arrogant zijn. en waarom....omdat die mensen het grote geluk hebben gehad dat ze bekent zijn geworden. en dat ze bakken met geld verdienen. ze zijn dus succesvol. en mensen die succesvol zijn zijn dus: of zelfverzekerd, of heel arrogant.
Heel veel van die beroemde sterren zijn helemaal niet zo zelfverzekerd.. Heel veel lijden aan depressies/angststoornissen/verslavingen/etc. Dat ze veel geld verdienen en 'succesvol' zijn zegt niks over hoe ze zich voelen.

De arrogantie komt vaak juist voort uit onzekerheid. Iemand die zelfverzekerd is, zal niet snel de behoefte voelen om zich arrogant te gedragen.
pi_178592779
quote:
17s.gif Op zondag 15 april 2018 13:15 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Humor, sociaal, niet geforceerd, charmant O+ Meestal doen die mensen er geeneens hun best voor. Ze hebben gewoon al zo'n vibe van "die is sociaal, grappig en vriendelijk"

CL Werner meldt zich. Ik voldoe aan alle bovenstaande eisen.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:01:48 #82
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178597889
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:11 schreef Samuel24 het volgende:
Sybrand Niesen is voor mij zo´n typisch voorbeeld van iemand die misschien niet de aller knapste is. maar toch vind ik hem wel aantrekkelijk. :Y
en ja...ik val op ouder. :')
[ afbeelding ]
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:13:46 #83
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178598095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
wat heb ik verkeerd gedaan 2BalleN? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:14:40 #84
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178598108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:13 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

wat heb ik verkeerd gedaan 2BalleN? :')
Wat mij betreft alles. Ik lach nu alleen even om je voorkeur, anthonie :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:16:08 #85
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178598130
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat mij betreft alles. Ik lach nu alleen even om je voorkeur, anthonie :') _O-
werkelijk? :') en wat is er mis met mijn voorkeur eigenlijk? :') te oud?
mijn vriend is ook gewoon 45 hoor. en ik ben 25. dus :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:17:58 #86
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178598158
Ik snap wel dat sommige mensen melden dat ze iemand leuk vinden maar lichamelijk 'niet goed genoeg' om daar een relatie mee te starten. Er is genoeg keuze en je wil toch het beste voor jezelf.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:16 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

werkelijk? :') en wat is er mis met mijn voorkeur eigenlijk? :') te oud?
mijn vriend is ook gewoon 45 hoor. en ik ben 25. dus :')
Ja. Ontopic maar weer voor je de boel weer kaapt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 18 april 2018 @ 13:20:32 #87
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178598203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap wel dat sommige mensen melden dat ze iemand leuk vinden maar lichamelijk 'niet goed genoeg' om daar een relatie mee te starten. Er is genoeg keuze en je wil toch het beste voor jezelf.

[..]

Ja. Ontopic maar weer voor je de boel weer kaapt.
ik vraag aan jou wat er mis is met iemand die ouder is dan mij??? geef is antwoord op mijn vraag aapje. :')
als jij mij zomenteen antwoord hebt gegeven op mijn vraag mogen we daarna weer ontopic gaan.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 15:42:29 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178601310
Maar goed, even weer ontopic:

Ik kan hier volgens mij niet zo veel mee, want ik moet wel zowel qua uiterlijk aantrekkelijk vinden, als qua innerlijk aantrekkelijk vinden. Iemand die ik qua persoonlijkheid super vindt, maar ik voel me er lichamelijk niet toe aangetrokken, daar kan ik ook geen relatie mee hebben.

Andersom kan ik dat ook niet. Iemand kan een ontzettend lekker wijf zijn, maar als ze vervolgens de persoonlijkheid heeft van een natte krant, dan zou ik d'r in principe wel een keer willen batsen, maar ik zou er niet een relatie mee kunnen hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178601602
Ik woon sinds kort samen met een nieuwe huisgenoot, die ik eerst niet aantrekkelijk vond, of ik dacht er in ieder geval niet zo over na.

Nu we een tijd samen wonen, begin ik hem steeds leuker te vinden, dit heeft o.a. te maken met zijn sociale skills, openheid, zelfvertrouwen, passie, levensinstelling etc. Hij weet ook dat ik onzeker ben en het lastig vind om snel nieuwe contacten te leggen. Hij probeert me daar heel erg in te ondersteunen en me te betrekken in veel dingen die hij onderneemt. Hij probeert me ook uit mijn eigen comfort zone te trekken, wil dat ik weet dat ik me awkward mag voelen, maar dat hij er wel is om me op te vangen.

Zijn persoonlijkheid maakt hem echt ontzettend aantrekkelijk, waardoor ik hem nu ook steeds knapper ga vinden.
pi_178601972
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, even weer ontopic:

Ik kan hier volgens mij niet zo veel mee, want ik moet wel zowel qua uiterlijk aantrekkelijk vinden, als qua innerlijk aantrekkelijk vinden. Iemand die ik qua persoonlijkheid super vindt, maar ik voel me er lichamelijk niet toe aangetrokken, daar kan ik ook geen relatie mee hebben.

Andersom kan ik dat ook niet. Iemand kan een ontzettend lekker wijf zijn, maar als ze vervolgens de persoonlijkheid heeft van een natte krant, dan zou ik d'r in principe wel een keer willen batsen, maar ik zou er niet een relatie mee kunnen hebben.
Maar vind je iemand pas aantrekkelijk als het een lekker wijf is met grote borsten en een perfect lijf en mooi gezicht? Zeg maar minimaal een 8?

Of kan jij ook vallen op iemand die qua erkelijke genen niet kan tippen aan dat lekkere wijf. Bijvoorbeeld een vrouw met kleinere borsten, wel een gezond gewicht want ze zorgt goed voor zichzelf, maar puur door haar lichaamsbouw heeft ze niet de perfecte rondingen. Ze heeft een haakneus en een wat te mannelijke kaaklijn.

Maar je kan wel aan haar zien dat ze goed voor zichzelf zorgt. Ze kleedt zichzelf goed. Ze is zelfverzekerd, sociaal goed in de omgang, assertief en staat haar mannetje wel als dat nodig is. Maar ze is ook lief en toont oprechte interesse en belangstelling in anderen. Verder heeft ze hobbies en levenservaring waarvan jij vindt dat ze wel een boeiend leven heeft.

Zou je op zo'n iemand kunnen vallen? Zou die vrouw meer jouw interesse kunnen wekken dan iemand die puur fysiek meer aantrekkingskracht heeft op jou, maar wat betreft persoonlijkheid veel minder boeiend is?
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 16:23:22 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178602076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:19 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Maar vind je iemand pas aantrekkelijk als het een lekker wijf is met grote borsten en een perfect lijf en mooi gezicht? Zeg maar minimaal een 8?

Of kan jij ook vallen op iemand die qua erkelijke genen niet kan tippen aan dat lekkere wijf. Bijvoorbeeld een vrouw met kleinere borsten, wel een gezond gewicht want ze zorgt goed voor zichzelf, maar puur door haar lichaamsbouw heeft ze niet de perfecte rondingen. Ze heeft een haakneus en een wat te mannelijke kaaklijn.

Maar je kan wel aan haar zien dat ze goed voor zichzelf zorgt. Ze kleedt zichzelf goed. Ze is zelfverzekerd, sociaal goed in de omgang, assertief en staat haar mannetje wel als dat nodig is. Maar ze is ook lief en toont oprechte interesse en belangstelling in anderen. Verder heeft ze hobbies en levenservaring waarvan jij vindt dat ze wel een boeiend leven heeft.

Zou je op zo'n iemand kunnen vallen? Zou die vrouw meer jouw interesse kunnen wekken dan iemand die puur fysiek meer aantrekkingskracht heeft op jou, maar wat betreft persoonlijkheid veel minder boeiend is?
Nou, kijk, als ik iemand zie, dan vind ik haar aantrekkelijk, of niet. Dus als ik haar aantrekkelijk vindt, dan vind ik haar aantrekkelijk, en dat betekent niet dat ze langs een of andere (subjectieve) meetlat wordt gelegd waarbij ze zogenaamd per se moet voldoen aan een 'fotomodel' look.

Maar dan NOG vind ik haar dus aantrekkelijk, ook al voldoet het niet aan een of andere subjectieve 'standaard'. Dat is dus wat ik zeg, als ik haar lichamelijk niet aantrekkelijk vindt, dan houdt het op. Andersom ook.

Overigens vind ik niet elke meid die fotomodel is (als in, succesvol model he) per se mooi/aantrekkelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 18 april 2018 @ 16:30:12 #92
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178602255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, even weer ontopic:

Ik kan hier volgens mij niet zo veel mee, want ik moet wel zowel qua uiterlijk aantrekkelijk vinden, als qua innerlijk aantrekkelijk vinden. Iemand die ik qua persoonlijkheid super vindt, maar ik voel me er lichamelijk niet toe aangetrokken, daar kan ik ook geen relatie mee hebben.

Andersom kan ik dat ook niet. Iemand kan een ontzettend lekker wijf zijn, maar als ze vervolgens de persoonlijkheid heeft van een natte krant, dan zou ik d'r in principe wel een keer willen batsen, maar ik zou er niet een relatie mee kunnen hebben.
dit vind ik echt bulshit. maar jij lijkt mij dan ook echt dat type dat nogal wat noten op zijn zang heeft staan en heel snel afknapt als iemand iets doet wat je niet bevalt.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178602352
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heel veel van die beroemde sterren zijn helemaal niet zo zelfverzekerd.. Heel veel lijden aan depressies/angststoornissen/verslavingen/etc. Dat ze veel geld verdienen en 'succesvol' zijn zegt niks over hoe ze zich voelen.

De arrogantie komt vaak juist voort uit onzekerheid. Iemand die zelfverzekerd is, zal niet snel de behoefte voelen om zich arrogant te gedragen.
Goed opgemerkt! ^O^

Ik snap wel dat veel mensen denken dat zelfverzekerde mensen arrogant zijn. Heb ik soms ook weleens als ik iemand tegenkom die het heel erg voor de wind lijkt te gaan in het leven. Maar eigenlijk weet ik dan dat ik stiekem jaloers ben op die persoon.

Voor mij persoonlijk is dat alleen maar prikkelend overigens. Ik zie dan ook "zo kan je dus ook in het leven staan". De persoon wordt daarmee een soort inspiratie / rolmodel voor mij. Overigens niet op die manier dat ik zijn gedrag ga kopiëren :') Maar ik ga wel na of er een bepaalde levensinstelling is die ik ook op mezelf kan toepassen.

Verder kan ik mensen hun succes ook gewoon gunnen. :) Ik kan er ook gewoon van genieten als iemand gelukkig en succesvol in het leven kan staan.
  woensdag 18 april 2018 @ 16:39:03 #94
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178602449
nou ik niet ik ben stink jaloers.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 16:40:36 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178602502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:39 schreef Samuel24 het volgende:
nou ik niet ik ben stink jaloers.
Dus als iemand iets op een willekeurig gebied beter heeft gedaan dan jij dan ben jij direct jaloers in plaats van dat je dat iemand gunt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178602508
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, kijk, als ik iemand zie, dan vind ik haar aantrekkelijk, of niet. Dus als ik haar aantrekkelijk vindt, dan vind ik haar aantrekkelijk, en dat betekent niet dat ze langs een of andere (subjectieve) meetlat wordt gelegd waarbij ze zogenaamd per se moet voldoen aan een 'fotomodel' look.
Dat snap ik. Ik voel mij ook fysiek wel tot de ene persoon aangetrokken en niet tot de ander. Dat hoeft overigens niet te betekenen tot wie ik mij niet aangetrokken voel perse lelijk zijn.

Maar kan de uitstraling die puur bij iemand van binnenuit komt, bijvoorbeeld mimiek en lichaamstaal op jou zo'n sterke aantrekkingskracht hebben dat jij haar aantrekkelijk vindt, terwijl je haar anders gewoon voorbij zou lopen?
  woensdag 18 april 2018 @ 16:41:59 #97
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178602538
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als iemand iets op een willekeurig gebied beter heeft gedaan dan jij dan ben jij direct jaloers in plaats van dat je dat iemand gunt?
tenzij die echt super aardig is. maar anders ben ik jaloers.
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 16:42:43 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178602562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik voel mij ook fysiek wel tot de ene persoon aangetrokken en niet tot de ander. Dat hoeft overigens niet te betekenen tot wie ik mij niet aangetrokken voel perse lelijk zijn.

Maar kan de uitstraling die puur bij iemand van binnenuit komt, bijvoorbeeld mimiek en lichaamstaal op jou zo'n sterke aantrekkingskracht hebben dat jij haar aantrekkelijk vindt, terwijl je haar anders gewoon voorbij zou lopen?
In dat geval vind ik hoogstens haar persoonlijkheid/uitstraling aantrekkelijk, maar niet de gehele persoon, als ik haar fysiek niet ook aantrekkelijk vindt.

Een geweldig innerlijk compenseert niet voor een lelijk uiterlijk, net als dat een geweldig uiterlijk niet compenseert voor een lelijk innerlijk (voor een relatie dan he).
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 16:45:39 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178602639
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:41 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

tenzij die echt super aardig is. maar anders ben ik jaloers.
Dus als iemand ontzettend succesvol is EN super aardig, dan ben je NIET jaloers, en
als iemand ontzettend succesvol is EN arrogant, dan ben je WEL jaloers?

Waarom wel jaloers op iemand die arrogant is dan?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 18 april 2018 @ 16:50:26 #100
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178602781
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als iemand ontzettend succesvol is EN super aardig, dan ben je NIET jaloers, en
als iemand ontzettend succesvol is EN arrogant, dan ben je WEL jaloers?

Waarom wel jaloers op iemand die arrogant is dan?
omdat ik NIET vind dat zo iemand dat verdient want hij/zij is arrogant. EN arrogante mensen zijn in mijn ogen negatieve mensen die denken dat ze alles weten EN graag alles willen bepalen.
Maar niet heus.....Daaaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')