abonnement Unibet Coolblue
pi_179013640
quote:
-Nintendo’s releasing details about their Online Service on May 7th.
-Service goes live on September 24th
-Service offers dedicated voice chat through an existing chat service, Discord being the most popular choice, exclusive Eshop discounts, and a Games With Gold/PlayStation Plus like Service where retro games are given to people every month and are allowed to keep the games as long as they have the service.
-Nintendo is ditching the Virtual Console brand and replacing it with ‘Nintendo Classics’. Games offered through this are much cheaper than they were before and is going to launch with NES and GBA games in August with SNES and N64 games being made available late 2018/ early 2019.
-Nintendo E3 Presentation is currently 36 minutes long and focuses only on Switch titles with Treehouse being used to announce and show 3DS titles.
-The first reveal is of the Spyro trilogy coming to Switch, though there’s a reason they’ve been waiting to reveal it.
-Fire Emblem is next and the title for it is ‘Lustrous Daybreak’. Coming holiday this year.
-Yoshi is next, now subtitled Flipped Around and features the same Amiibo functionality as Wooly World. Releases in August.
-New Paper Mario game is next and is not being developed by Intelligent Systems. Goes back to the traditional partner style gameplay but still heavily features the character limitations imposed for Sticker Star and Color Splash. Coming 2019
-Mario Odyssey DLC is next. Luigi is being released that day as a playable character and adds 70 unique moons to the game. Wario and Waluigi are also being made playable characters with 70 moons each as well. No tentative release date on the other two characters, but they are being made playable at the show floor.
-Activision makes some announcements. Crash Bandicoot Amiibo is being made that adds harder time trials to the N’Sane trilogy and is teased to have some kind of functionality with Spyro trilogy.
-Black Ops 4 Battle Royale is coming to Switch with crossplay with PC and Xbox, regular Black Ops 4 is not coming to Switch.
-Sega reveals their Sega Ages line for the west and two of the games they’re releasing under it are the first two Sonic Adventure games.
-Super Sonic Racing is revealed and takes inspiration from Sonic R with some characters like Sonic running on their own while characters like Tails use vehicles. Some kind of Nintendo exclusive content is teased for the game as well.
-Next is a Metroid Prime 4 gameplay trailer. Coming 2019.
-Pokémon for Switch is revealed. It’s a new take on Red and Blue and features graphics that are midway between Sun/Moon and Pokken.
-Five Nights at Freddy’s is coming to Switch, though reports are coming in that content may have been censored on Scott Cawthon’s end, not enforced by Nintendo. Coming out in the fall.
-Two trailers for Smash Bros for Switch are the last things. One reveals Captain Toad, the other reveals Crash Bandicoot and Spyro, this is why they’ve been quiet about the Switch version of the trilogy. Gameplay is shown and is a mix of Smash 4 and Melee, being very colorful yet detailed. Coming out September alongside the Online Service.
-Ice Climbers are set to be revealed during the Treehouse Live.

That’s all. I don’t know anymore specifics than that because I’m not the person who actually saw all of this, a contact with connections to marketing saw all of this and shared it to me.
Have a good day and remember to check back on this on May 7th.
Paar puntjes had ie wel gelijk _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2018 @ 14:40:42 #227
181272 crew  Noppie2000
pi_179013666
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Paar puntjes had ie wel gelijk _O-
Ik tel welgeteld 1 puntje, de datum. Wat een onzin post en zoveel mensen trappen erin _O-
pi_179013727
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:40 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik tel welgeteld 1 puntje, de datum. Wat een onzin post en zoveel mensen trappen erin _O-
sowieso 3, maar goed de rest is nog maar de vraag idd _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2018 @ 14:43:25 #229
181272 crew  Noppie2000
pi_179013741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

sowieso 3, maar goed de rest is nog maar de vraag idd _O-
Welke 2 nog meer dan? :P
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:43:45 #230
69994 seto
-|||--------|||-
pi_179013750
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Bij Microsoft en Sony zit de enige manier om je savegames te kunnen backuppen niet achter aan paywall.
Microsoft en Sony hebben ook een veel betere online ervaring plus groter voordeel met de gratis games elke maand.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_179013794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:43 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Welke 2 nog meer dan? :P
Je hebt dus niet goed gelezen :P
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2018 @ 14:46:11 #232
181272 crew  Noppie2000
pi_179013808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je hebt dus niet goed gelezen :P
Zeer zeker wel, ik zie alleen niet welke 2 punten hij nog meer goed heeft voorspeld :)
pi_179014212
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je weet dat die er al is?

http://hori.jp/products/nsw/juji_con_l_blue/
Die is vooralsnog alleen in Japan te krijgen en mist nogal wat features.
blablablabla
pi_179014405
Jezus, we gaan toch niet zeggen dat ¤20,- per jaar veel is? ¤ 1,70 per maand, voor online gamen,NES spellen en wat extra's.

We wisten dat het betaald werd, maar als je zelfs ¤20,- te veel vind, moet je je afvragen of je überhaupt wel geld aan een spelcomputer uit zou moeten geven.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 15:08:37 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_179014451
7 mei wordt het bekend gemaakt (klopt)
24 september gaat het live (klopt misschien, wel september)
Gebruik van discord over voice chat (klopt misschien niet, niks gezegd over voice chat)
Retro games samen met abonnement (klopt)
Virtual console is dood, Nintendo komt met classic reeks (klopt)

Dus tot zover vier uit vijf, met de vijfde die nog niet ontkracht is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2018 @ 15:12:48 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_179014578
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:08 schreef speknek het volgende:
7 mei wordt het bekend gemaakt (klopt)
24 september gaat het live (klopt misschien, wel september)
Gebruik van discord over voice chat (klopt misschien niet, niks gezegd over voice chat)
Retro games samen met abonnement (klopt)
Virtual console is dood, Nintendo komt met classic reeks (klopt)

Dus tot zover vier uit vijf, met de vijfde die nog niet ontkracht is.
7 mei bekend: klopt
24 september live: niet te zeggen, dus telt niet als klopt.
Gebruik discord klopt niet, ze gebruiken de Switch app die we al hebben (daar is dus wel iets over gezegd)
Retro games gaan samen met abonnement: was al bevestigd door Nintendo, een jaar geleden, geen voorspelling van hem
Virtual console verdwijnt - klopt, MAAR volgens hem gaat dat verder onder een ander programma (klopt NIET) en zouden er NES en GBA games komen in augustus (klopt vrijwel zeker niet)

Dus, 1. Misschien anderhalf, als je die mee zou willen tellen.

Overigens verwijst zijn 'maandelijkse games die je houdt zolang je abo loopt' nog op de oude opvatting van Nintendo en niet op deze nieuwe manier met een start van 20 games. Dat klopt dus ook niet.

Maar goed, misschien wordt de rest over de komende maanden wel bevestigd, dan geef ik maar al te graag mijn fout toe. Tot nu toe heb ik echter 0,0 reden al deze geruchten te geloven.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 15:17:56 #237
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179014753
Niet alles geloven wat je op reeeeeeeeee leest he :+
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179014789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Die is vooralsnog alleen in Japan te krijgen en mist nogal wat features.
Ah wat mist ie dan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:12 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

7 mei bekend: klopt
24 september live: niet te zeggen, dus telt niet als klopt.
Gebruik discord klopt niet, ze gebruiken de Switch app die we al hebben (daar is dus wel iets over gezegd)
Retro games gaan samen met abonnement: was al bevestigd door Nintendo, een jaar geleden, geen voorspelling van hem
Virtual console verdwijnt - klopt, MAAR volgens hem gaat dat verder onder een ander programma (klopt NIET) en zouden er NES en GBA games komen in augustus (klopt vrijwel zeker niet)

Dus, 1. Misschien anderhalf, als je die mee zou willen tellen.

Overigens verwijst zijn 'maandelijkse games die je houdt zolang je abo loopt' nog op de oude opvatting van Nintendo en niet op deze nieuwe manier met een start van 20 games. Dat klopt dus ook niet.

Maar goed, misschien wordt de rest over de komende maanden wel bevestigd, dan geef ik maar al te graag mijn fout toe. Tot nu toe heb ik echter 0,0 reden al deze geruchten te geloven.
Nah geloven moet je pas als je het ziet :P
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2018 @ 15:21:32 #239
181272 crew  Noppie2000
pi_179014884
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah wat mist ie dan?

[..]

Nah geloven moet je pas als je het ziet :P
Toegegeven, ik zou best veel van dat lijstje willen zien :')
pi_179014965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah wat mist ie dan?

quote:
Note that it can only be used in the handheld mode, and doesn’t have acceleration, gyro sensor or vibration features or multiplayer ability .

Zal Nintendo ook wel niet aan beginnen op korte termijn, die willen als je van een d-pad gebruik wilt maken natuurlijk dat je gewoon hun Pro controller koopt.
blablablabla
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:03:21 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179017452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:39 schreef Aurelius het volgende:
20 euro per jaar voor cloud saves en wat oude NES games. :{ :') :W
Al anderhalf jaar roepen dat je een Switch wil maar alles aangrijpen als tegenargument omdat je er geen mag kopen van je vrouw.

:{ :') :W
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179019534
Mijn broertje wil ook een Switch. Nu zie ik hem op wat sites voor onder de 300. Is dat per definitie onbetrouwbaar?
blablablabla
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2018 @ 18:40:46 #243
181272 crew  Noppie2000
pi_179019644
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Elan het volgende:
Mijn broertje wil ook een Switch. Nu zie ik hem op wat sites voor onder de 300. Is dat per definitie onbetrouwbaar?
Niet per definitie, maar het komt nog niet veel voor.
pi_179022102
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Elan het volgende:
Bij de meeste grote is ie 322. Nu weet ik niet waar jij kijkt
pi_179022962
Gamemania heeft hem voor 309 euro, lager heb ik hem niet gezien bij de bekendere winkels.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179024040
  woensdag 9 mei 2018 @ 00:45:46 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179032443
https://twitter.com/KazHiraiCEO/status/993881482904199168?s=19

Nintendo to retire the Virtual Console brand so that they can justify why you can’t transfer your purchase of Super Mario 64 from the Wii U to the Switch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179034285
quote:
Weet wel dat het Japanse werkcultuur enorm zwaar en corrupt is... overwerken is een must zeg maar...
pi_179034720
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Al anderhalf jaar roepen dat je een Switch wil maar alles aangrijpen als tegenargument omdat je er geen mag kopen van je vrouw.

:{ :') :W
:D :D :D
pi_179035082
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2018 07:37 schreef Qunix het volgende:

[..]

Weet wel dat het Japanse werkcultuur enorm zwaar en corrupt is... overwerken is een must zeg maar...
Je moet wat over hebben voor een nieuwe Zelda ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')