abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178504920
Ik heb thuis een desktop van een jaar of 6 oud staan die qua hardware nog prima is voor hetgeen ik de computer gebruik (mediacenter)
Echter staat er Windows XP op en zou ik graag een wat recentere versie gaan gebruiken, vanwege veiligheid en ondersteuning.

Is er iemand die nog een key heeft liggen van een recente Windows, of mij kan vertellen waar ik voor weinig zoiets kan kopen? Op de website van de Mediamarkt verkopen ze helaas alleen Windows 10 voor ¤140,-. Dat hoeft nou ook weer niet.

Of als iemand een ander goed idee heeft hoor ik het ook graag!
Nee.
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:03:57 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:04:47 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178505763
quote:
Dat ziet er wel top uit! Lees hier: https://www.howtogeek.com(...)windows-10-for-free/
dat je Windows 10 ook zonder key kunt laten draaien. Ik ga het even uitproberen, thanks!
Nee.
  Forum Admin zaterdag 14 april 2018 @ 11:21:01 #5
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_178506313
Hou er wel rekening mee dat er wellicht geen windows 10 drivers beschikbaar zijn voor je verouderde hardware en je dus met niet werkende onderdelen kan eindigen.
Als je werkt bij, of gebruikt maakt van, een onderwijsinstelling dan zou je ook eens kunnen kijken bij surfspot.nl Hier kan je tegen sterk gereduceerde tarieven licenties aanschaffen voor o.a. Microsoft producten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 14-04-2018 11:26:15 ]
pi_178506683
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hou er wel rekening mee dat er wellicht geen windows 10 drivers beschikbaar zijn voor je verouderde hardware en je dus met niet werkende onderdelen kan eindigen.
Als je werkt bij, of gebruikt maakt van, een onderwijsinstelling dan zou je ook eens kunnen kijken bij surfspot.nl Hier kan je tegen sterk gereduceerde tarieven licenties aanschaffen voor o.a. Microsoft producten.
Goed punt.. Ik ga het proberen en zie wel waar het schip strandt. Thanks voor heads-up!
Nee.
  zaterdag 14 april 2018 @ 12:07:29 #7
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178506928
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hou er wel rekening mee dat er wellicht geen windows 10 drivers beschikbaar zijn voor je verouderde hardware en je dus met niet werkende onderdelen kan eindigen.
Als je werkt bij, of gebruikt maakt van, een onderwijsinstelling dan zou je ook eens kunnen kijken bij surfspot.nl Hier kan je tegen sterk gereduceerde tarieven licenties aanschaffen voor o.a. Microsoft producten.
Windows 10 heeft vrij goede ingebouwde drivers voor hardware. En zo oud is die pc van TS nu ook weer niet.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178523044
quote:
Het werkt, super bedankt! Dit was vrij simpel zeg. :) Ook alle drivers lijken te werken.
Nee.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')