abonnement Unibet Coolblue
pi_178594985
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date verrast(t)e me gisteravond nog met een foto. Hij is niet de grootste apper en neemt de tijd, maar blijkbaar denkt ie wel af en toe aan me. Dat is wel fijn :)
dat is lief inderdaad

En dat vind ik dan zelf altijd romantisch. Als iemand iets doet dat laat zien dat ze aan je denken O+
  woensdag 18 april 2018 @ 10:39:48 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178595346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:25 schreef Allures het volgende:
Ik had laatst iemand die het probeerde toen ik met de hond was. Maar via zijn hond :') los van zijn hoofd was dat echt een enorme afknapper 'ze zag je al aan de overkant lopen' 'ze vind je leuk winkwink'

Ja tnx bye
Ow echt. nee dat werkt niet echt. Of hij moet gewoon leuk zijn, dan zou ik het voor lief nemen :+
pi_178595391
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow echt. nee dat werkt niet echt. Of hij moet gewoon leuk zijn, dan zou ik het voor lief nemen :+
Zo met elke toenadering.
pi_178595432
Ik gok dat ik dan nog zou denken dat ie mentaal beperkt was :@
  woensdag 18 april 2018 @ 10:43:10 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178595438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:41 schreef rival het volgende:

Zo met elke toenadering.
Yup.. Zoals men altijd zegt, het leven is niet eerlijk als je lelijk bent/geen uitstraling hebt / iemand jou niet aantrekkelijk vindt.
pi_178595797
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup.. Zoals men altijd zegt, het leven is niet eerlijk als je lelijk bent/geen uitstraling hebt / iemand jou niet aantrekkelijk vindt.
En toch verval ik niet in gejank met mijn grafkop. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 18 april 2018 @ 11:01:52 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178595830
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
En toch verval ik niet in gejank met mijn grafkop. _O-
Daar zijn we dan ook heel blij mee :*
pi_178595840
quote:
6s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar zijn we dan ook heel blij mee :*
Life is what you make it, nigger. :7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178595877
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Life is what you make it, nigger. :7
“If life gives you lemonade- make lemons and life will be all like "whaaaaat?”
pi_178595918
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:04 schreef Weissmania het volgende:

[..]

“If life gives you lemonade- make lemons and life will be all like "whaaaaat?”
Life is what you make it nigga, I'ma make it
No matter what it takes my nigga, we gonna take it


Precies.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178595928
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:08 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Utrecht!
Ah een stadsgenoot. Maar dan nog kan je daten in Amsterdam :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 18 april 2018 @ 11:22:24 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178596210
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Awh dat is balen. ;(
In zijn geval: hooibalen ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178596351
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

In zijn geval: hooibalen ;(
  woensdag 18 april 2018 @ 11:33:50 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_178596385
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

In zijn geval: hooibalen ;(
Oh man :') (okay, stiekem moest ik lachen).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_178596647
quote:
10s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

In zijn geval: hooibalen ;(
:')
pi_178596785
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Je laat je toch niet in de bosjes vingeren hè?
Jeez? Doe is normaal! Echt onsmakelijk dit en als ik dat zou doen dan zou ik het niet op een forum schrijven ;)
-
pi_178596839
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:56 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Jeez? Doe is normaal! Echt onsmakelijk dit en als ik dat zou doen dan zou ik het niet op een forum schrijven ;)
euhm nee dat grinden van je laatst was compleet anders :')
pi_178597143
Wat moet ik?

4 weken geleden eigenlijk via via een meisje leren kennen. Veel geappt, lange lappen tekst en erg gezellig. Met Pasen haar weer ontmoet en gezoend. Prima, niks mis mee.
Daarna nog een week hetzelfde; dus veel appen, gezellig, lachen.. maar niet mee afgesproken.
7 april ging ze met mij en groepje vrienden mee naar een festival. In de bus alles leuk en aardig, maar heb haar overdag weinig gezien (niks mis mee, ieder zn eigen ding op een festival doen kan prima).
Terugweg in de bus leek of ze niet naast me wou zitten, ik wou gezellig doen omdat ik haar de hele dag niet gezien had en zij liet het een beetje afweten. Ook niks mis mee, snap dat je als je wat op hebt niet echt zin hebt om stil te zitten ;).

Vanaf dat moment zijn de lange lappen tekst afgelopen. Uren later pas reageren, soms beetje kortaf etc.
Misschien komt het omdat het de laatste tijd wel snel is gegaan en dat ze een beetje afstand wil houden en elkaar wat meer vrij laten. Prima hoor :) ik ben niet de moeilijkste. Maar vond het zelf wel lastig om er mee om te gaan, paar dagen geleden bedacht ik me dat ik best eens verliefd kan zijn..
Afgelopen weekend was ze ook op hetzelfde feestje als ik, maar ik heb haar niet geappt om een drankje te doen o.i.d.. zij mij ook niet, dus het lijkt alsof de interesse niet meer wederzijds is.

Vanaf zondag appt ze dan wel weer geregeld en dat maakt me een beetje van slag :{

Iemand tips? Of een beetje hard to get?
  woensdag 18 april 2018 @ 12:20:49 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178597162
Volgens mij heeft ze geen zin (meer) in je. Anders zou ze wel meer van zich laten horen.

Of zorg gewoon voor een afspraak.
  woensdag 18 april 2018 @ 12:21:09 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178597170
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 11:56 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Jeez? Doe is normaal! Echt onsmakelijk dit en als ik dat zou doen dan zou ik het niet op een forum schrijven ;)
Doe is helemaal niet normaal :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178597172
Hoe oud zijn jullie? :)
pi_178597218
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:18 schreef Ronzz het volgende:
Wat moet ik?

4 weken geleden eigenlijk via via een meisje leren kennen. Veel geappt, lange lappen tekst en erg gezellig. Met Pasen haar weer ontmoet en gezoend. Prima, niks mis mee.
Daarna nog een week hetzelfde; dus veel appen, gezellig, lachen.. maar niet mee afgesproken.
7 april ging ze met mij en groepje vrienden mee naar een festival. In de bus alles leuk en aardig, maar heb haar overdag weinig gezien (niks mis mee, ieder zn eigen ding op een festival doen kan prima).
Terugweg in de bus leek of ze niet naast me wou zitten, ik wou gezellig doen omdat ik haar de hele dag niet gezien had en zij liet het een beetje afweten. Ook niks mis mee, snap dat je als je wat op hebt niet echt zin hebt om stil te zitten ;).

Vanaf dat moment zijn de lange lappen tekst afgelopen. Uren later pas reageren, soms beetje kortaf etc.
Misschien komt het omdat het de laatste tijd wel snel is gegaan en dat ze een beetje afstand wil houden en elkaar wat meer vrij laten. Prima hoor :) ik ben niet de moeilijkste. Maar vond het zelf wel lastig om er mee om te gaan, paar dagen geleden bedacht ik me dat ik best eens verliefd kan zijn..
Afgelopen weekend was ze ook op hetzelfde feestje als ik, maar ik heb haar niet geappt om een drankje te doen o.i.d.. zij mij ook niet, dus het lijkt alsof de interesse niet meer wederzijds is.

Vanaf zondag appt ze dan wel weer geregeld en dat maakt me een beetje van slag :{

Iemand tips? Of een beetje hard to get?
Maar je onderneemt ook niet echt actie om haar 1 op 1 uit te vragen.. Dan snap ik wel dat haar interesse afzwakt. Dus hoezo snel gegaan. :?

Ik zou dat proberen. Als ze dan nee zegt weet je meteen hoe het zit.
pi_178597319
Bij twijfel doorrijden :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_178597370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:18 schreef Ronzz het volgende:
7 april ging ze met mij en groepje vrienden mee naar een festival. In de bus alles leuk en aardig, maar heb haar overdag weinig gezien (niks mis mee, ieder zn eigen ding op een festival doen kan prima).
Misschien voelt ze zich afgewezen omdat jij niet meer met haar om bent gegaan op het festival.

Maar je zou natuurlijk ook kunnen vragen of haar interesse weg is en of je daar nog iets aan kan doen door haar uit te nodigen voor een date. In plaats van van alles te bedenken zonder dat je eigenlijk weet wat er aan de hand is.
pi_178597388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 12:18 schreef Ronzz het volgende:
Wat moet ik?

4 weken geleden eigenlijk via via een meisje leren kennen. Veel geappt, lange lappen tekst en erg gezellig. Met Pasen haar weer ontmoet en gezoend. Prima, niks mis mee.
Daarna nog een week hetzelfde; dus veel appen, gezellig, lachen.. maar niet mee afgesproken.
7 april ging ze met mij en groepje vrienden mee naar een festival. In de bus alles leuk en aardig, maar heb haar overdag weinig gezien (niks mis mee, ieder zn eigen ding op een festival doen kan prima).
Terugweg in de bus leek of ze niet naast me wou zitten, ik wou gezellig doen omdat ik haar de hele dag niet gezien had en zij liet het een beetje afweten. Ook niks mis mee, snap dat je als je wat op hebt niet echt zin hebt om stil te zitten ;).

Vanaf dat moment zijn de lange lappen tekst afgelopen. Uren later pas reageren, soms beetje kortaf etc.
Misschien komt het omdat het de laatste tijd wel snel is gegaan en dat ze een beetje afstand wil houden en elkaar wat meer vrij laten. Prima hoor :) ik ben niet de moeilijkste. Maar vond het zelf wel lastig om er mee om te gaan, paar dagen geleden bedacht ik me dat ik best eens verliefd kan zijn..
Afgelopen weekend was ze ook op hetzelfde feestje als ik, maar ik heb haar niet geappt om een drankje te doen o.i.d.. zij mij ook niet, dus het lijkt alsof de interesse niet meer wederzijds is.

Vanaf zondag appt ze dan wel weer geregeld en dat maakt me een beetje van slag :{

Iemand tips? Of een beetje hard to get?
Ze heeft gewoon geen zin in je, om af te spreken. Kans zit erin dat ze vanaf zondag niets te doen heeft, zich verveelt en dan jou gaat appen..

Dus, of vragen of ze uit wil met je of lekker laten voor wat het is..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')