abonnement Unibet Coolblue
pi_178508433
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:05 schreef MadMaster het volgende:
Restyle stand.
Zoek de verschillen...

[ afbeelding ]
We beginnen helemaal links en werken dan het rijtje af. *hips*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178508463
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:06 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Er staat niemand achter :P
Die ligt eronder... :T
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 14 april 2018 @ 13:31:21 #103
469185 DJ11
Radio 49
pi_178508482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

We beginnen helemaal links en werken dan het rijtje af. *hips*
Op het einde: "Ja ehhhh.... errrrrrr..... ssztaaan zesss keer zo vffvveel fllllllessen als eerrrrrsttt" 8)7
pi_178508500
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:31 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Op het einde: "Ja ehhhh.... errrrrrr..... ssztaaan zesss keer zo vffvveel fllllllessen als eerrrrrsttt" 8)7
"Dahnnn .. errrr.. moewten wwe die oowkkk nog mwaar pwrowbeejen!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:04:05 #105
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:21:37 #106
120423 Melting
on Radio 49!
pi_178509244
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:04 schreef DJ11 het volgende:
Het trollenleger van Dotan: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2018/dotan/#/
De muziek vond ik al niets, maar als artiest is hij nu ook klaar, mag ik hopen. _O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_178509348
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:21 schreef Melting het volgende:

[..]

De muziek vond ik al niets, maar als artiest is hij nu ook klaar, mag ik hopen. _O-
lijkt hij toch een beetje op zijn moeder, wat een gestoord mens is dat
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:34:47 #108
120423 Melting
on Radio 49!
pi_178509397
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

lijkt hij toch een beetje op zijn moeder, wat een gestoord mens is dat
Die ken ik dan weer niet. :@
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:35:38 #109
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509401
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:34 schreef Melting het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer niet. :@
Patty Harpenau. Ik moest ook even googlen hoor. :P
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:36:57 #110
469185 DJ11
Radio 49
pi_178509419
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:21 schreef Melting het volgende:

[..]

De muziek vond ik al niets, maar als artiest is hij nu ook klaar, mag ik hopen. _O-
Ik kon inderdaad ook niks met die muziek van hem. Ik snapte echt helemaal niks van de hype rondom deze zoon van Patty Harpenau. Toen hij onlangs al zijn optredens cancelde om aan nieuw materiaal te werken, vond ik dat ook al een teken aan de wand. Zwaar overschat, deze artiest...

Maar weet je wat veel erger is? De onderliggende mentaliteit. Populariteit (moeten) veinzen om je product aan de man te brengen. Zie ook de riazop-klikparade hier in MUZ en werkelijk overal op internet waar deze opper-trol actief is. Kwaliteit is ver te zoeken in "songs" van Ronnie Flex, Lil' Kleine en consorten, maar omdat het zo "populair" is, moet het natuurlijk wel goed zijn... En die populariteit kun je natuurlijk prima een beetje helpen.

En onderschat ook niet de invloed van radiozenders. Zenders als 3FM en vooral Radio 2 maken veilige keuzes en trekken bepaalde artiesten steevast voor. Zie de ziekelijke Kensington-hype op 3FM, die inmiddels ook naar Radio 2 is overgewaaid. Kijk ook naar zo'n Roxeanne Hazes: totaal talentloos, maar als je "de dochter van" bent en als je vriendje bij het hiphop-label TopNotch werkt, gaan er ineens van allerlei deuren open in Hilversum.

In Nederland bestaat er geen kwaliteitscultuur als het om muziek gaat. Of iets goed is, meten we wel af aan populariteit. We zijn de bakermat van ellende als The Voice of Holland en het barst van de "battles", zowel op tv als in de kroeg. En bij elk wedstrijdje - stem ons bandje naar de finale - gaat het niet om kwaliteit, maar om wie de grootste achterban weet te mobiliseren.

Dotan is gewoon het ultieme product van de Nederlandse muziekcultuur. Matig getalenteerd, zwaar overschat en gehyped, populariteit veinzend, in de hoop dat meer mensen dan aanhaken.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:38:09 #111
120423 Melting
on Radio 49!
pi_178509437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:36 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ik kon inderdaad ook niks met die muziek van hem. Ik snapte echt helemaal niks van de hype rondom deze zoon van Patty Harpenau. Toen hij onlangs al zijn optredens cancelde om aan nieuw materiaal te werken, vond ik dat ook al een teken aan de wand. Zwaar overschat, deze artiest...

Maar weet je wat veel erger is? De onderliggende mentaliteit. Populariteit (moeten) veinzen om je product aan de man te brengen. Zie ook de riazop-klikparade hier in MUZ en werkelijk overal op internet waar deze opper-trol actief is. Kwaliteit is ver te zoeken in "songs" van Ronnie Flex, Lil' Kleine en consorten, maar omdat het zo "populair" is, moet het natuurlijk wel goed zijn... En die populariteit kun je natuurlijk prima een beetje helpen.

En onderschat ook niet de invloed van radiozenders. Zenders als 3FM en vooral Radio 2 maken veilige keuzes en trekken bepaalde artiesten steevast voor. Zie de ziekelijke Kensington-hype op 3FM, die inmiddels ook naar Radio 2 is overgewaaid. Kijk ook naar zo'n Roxeanne Hazes: totaal talentloos, maar als je "de dochter van" bent en als je vriendje bij het hiphop-label TopNotch werkt, gaan er ineens van allerlei deuren open in Hilversum.

In Nederland bestaat er geen kwaliteitscultuur als het om muziek gaat. Of iets goed is, meten we wel af aan populariteit. We zijn de bakermat van ellende als The Voice of Holland en het barst van de "battles", zowel op tv als in de kroeg. En bij elk wedstrijdje - stem ons bandje naar de finale - gaat het niet om kwaliteit, maar om wie de grootste achterban weet te mobiliseren.

Dotan is gewoon het ultieme product van de Nederlandse muziekcultuur. Matig getalenteerd, zwaar overschat en gehyped, populariteit veinzend, in de hoop dat meer mensen dan aanhaken.
_O_
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:38:55 #112
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:36 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ik kon inderdaad ook niks met die muziek van hem. Ik snapte echt helemaal niks van de hype rondom deze zoon van Patty Harpenau. Toen hij onlangs al zijn optredens cancelde om aan nieuw materiaal te werken, vond ik dat ook al een teken aan de wand. Zwaar overschat, deze artiest...

Maar weet je wat veel erger is? De onderliggende mentaliteit. Populariteit (moeten) veinzen om je product aan de man te brengen. Zie ook de riazop-klikparade hier in MUZ en werkelijk overal op internet waar deze opper-trol actief is. Kwaliteit is ver te zoeken in "songs" van Ronnie Flex, Lil' Kleine en consorten, maar omdat het zo "populair" is, moet het natuurlijk wel goed zijn... En die populariteit kun je natuurlijk prima een beetje helpen.

En onderschat ook niet de invloed van radiozenders. Zenders als 3FM en vooral Radio 2 maken veilige keuzes en trekken bepaalde artiesten steevast voor. Zie de ziekelijke Kensington-hype op 3FM, die inmiddels ook naar Radio 2 is overgewaaid. Kijk ook naar zo'n Roxeanne Hazes: totaal talentloos, maar als je "de dochter van" bent en als je vriendje bij het hiphop-label TopNotch werkt, gaan er ineens van allerlei deuren open in Hilversum.

In Nederland bestaat er geen kwaliteitscultuur als het om muziek gaat. Of iets goed is, meten we wel af aan populariteit. We zijn de bakermat van ellende als The Voice of Holland en het barst van de "battles", zowel op tv als in de kroeg. En bij elk wedstrijdje - stem ons bandje naar de finale - gaat het niet om kwaliteit, maar om wie de grootste achterban weet te mobiliseren.

Dotan is gewoon het ultieme product van de Nederlandse muziekcultuur. Matig getalenteerd, zwaar overschat en gehyped, populariteit veinzend, in de hoop dat meer mensen dan aanhaken.
_O_

En zo om aandacht verlegen zijn dat ie op 18-jarige leeftijd zijn lyceum voor de kortding rechter daagde. Vervolgens die zaak verloor maar da's wel een detail
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_178509470
Zo jong zijn jullie toch ook weer niet? Dat drama toen ze er met de echtgenoot van Tineke Verburg vandoor ging? Oh, dit is mooi leesvoer, Dotan heeft het echt van geen vreemde https://www.groene.nl/art(...)t-een-analyse-van-de
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:43:41 #114
469185 DJ11
Radio 49
pi_178509516
En laat nog even één keer heel duidelijk gezegd zijn dat we manipulators zoals in dat Dotan-artikel ook hier op FOK! actief hebben, in de persoon van user riazop, onze kalende veertiger die vanuit Roosendaal heel internet stuk spamt onder tientallen usernames.

De MUZ-moderators (en daarmee ook de FA's en FOK!-leiding) zijn hiervan uitgebreid op de hoogte gebracht, maar grijpen niet in. FOK! werkt dus willens en wetens mee aan dit soort Dotan-praktijken, door gewillig een platform te bieden. Ik zal niet nalaten om te blijven roepen hoe verwerpelijk en naïef ik dat vind.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:43:59 #115
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509522
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo jong zijn jullie toch ook weer niet? Dat drama toen ze er met de echtgenoot van Tineke Verburg vandoor ging? Oh, dit is mooi leesvoer, Dotan heeft het echt van geen vreemde https://www.groene.nl/art(...)t-een-analyse-van-de
Gaat ergens nu wel een vaag gedimd lichtje branden inderdaad _O-
#9-vingerigesolidariteit
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_178509525
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo jong zijn jullie toch ook weer niet? Dat drama toen ze er met de echtgenoot van Tineke Verburg vandoor ging?
Ik laat die Privé-, Story- en RTL-Boulevarddingen vér links liggen. Ik ken die hele Patty niet. En zo te zien, weet ik nu alweer te veel van haar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:44:50 #117
469185 DJ11
Radio 49
pi_178509536
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo jong zijn jullie toch ook weer niet? Dat drama toen ze er met de echtgenoot van Tineke Verburg vandoor ging? Oh, dit is mooi leesvoer, Dotan heeft het echt van geen vreemde https://www.groene.nl/art(...)t-een-analyse-van-de
Toen ik de achternaam Harpenau van Dotan las, moest ik vaag denken aan ene Patty Harpenau. Die naam had ik weleens gehoord, maar ik moest nazoeken wie dat ook alweer was. Ik ben van 1976.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:45:30 #118
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509548
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik laat die Privé-, Story- en RTL-Boulevarddingen vér links liggen. Ik ken die hele Patty niet. En zo te zien, weet ik nu alweer te veel van haar.
Dit was nog voor RTL Boulevard. Het kwam gewoon als nieuwsitem langs als ik het me kan herinneren :P
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_178509562
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:43 schreef knokkels het volgende:

[..]

Gaat ergens nu wel een vaag gedimd lichtje branden inderdaad _O-
#9-vingerigesolidariteit
dat is de andere Tineke, met haar 9 vingers
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:47:46 #120
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509586
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

dat is de andere Tineke, met haar 9 vingers
Ow wacht. ja.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_178509600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:45 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dit was nog voor RTL Boulevard. Het kwam gewoon als nieuwsitem langs als ik het me kan herinneren :P
Ik bedoel het niveau van dat soort zaken. Het kan mij echt geen ene donder schelen welke 6e-rangs-wannabe BN'er het met welke nobody doet en wie vreemdgaat met wie. Het boeit me letterlijk niet.
Ik weet bv dat er een enorme rel is geweest rond Sylvie Meis (spelling?), en dat ze een hoer werd genoemd, maar waarom? Geen idee, en het interesseert me niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:49:16 #122
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik bedoel het niveau van dat soort zaken. Het kan mij echt geen ene donder schelen welke 6e-rangs-wannabe BN'er het met welke nobody doet en wie vreemdgaat met wie. Het boeit me letterlijk niet.
Ik weet bv dat er een enorme rel is geweest rond Sylvie Meis (spelling?), en dat ze een hoer werd genoemd, maar waarom? Geen idee, en het interesseert me niet.
Goed punt wel.
Wie?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:51:19 #123
120423 Melting
on Radio 49!
pi_178509640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik bedoel het niveau van dat soort zaken. Het kan mij echt geen ene donder schelen welke 6e-rangs-wannabe BN'er het met welke nobody doet en wie vreemdgaat met wie. Het boeit me letterlijk niet.
Ik weet bv dat er een enorme rel is geweest rond Sylvie Meis (spelling?), en dat ze een hoer werd genoemd, maar waarom? Geen idee, en het interesseert me niet.
Je was stiekem niet geïnteresseerd om haar te bestellen? :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_178509644
Mw Harpenau heeft zichzelf tig keer opnieuw uitgevonden, de laatste jaren is ze helemaal op de spirituele tour en is ze lifecoach ofzo, in de leer geweest bij die guru van Oprah.
  zaterdag 14 april 2018 @ 14:54:05 #125
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_178509677
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Mw Harpenau heeft zichzelf tig keer opnieuw uitgevonden, de laatste jaren is ze helemaal op de spirituele tour en is ze lifecoach ofzo, in de leer geweest bij die guru van Oprah.
Ik ben niet vies van wat paranormaals, maar hier krijg ik wel jeuk van inderdaad :P
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')