abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178479485
Hoe kan secondlove in godsnaam een levensvatbaar bedrijf zijn dat elke dag duizenden euros aan reclame uitgeeft? Ik snap best dat mensen vreemdgaan maar ik vind het businessmodel zo vreemd. In principe bestaat het hele concept uit het kapotmaken van huwelijken. (Open relaties daargelaten).
Iemand ervaring met dit vage bedrijf?
pi_178479546
Precies.. kriebels als ik deze reclame zie.. of wanneer ik hem op de radio hoor :N :N
Ik ben geen kloon! Doei
pi_178479584
Ze hoeven ook helemaal geen geld te verdienen. Wordt gefinancierd door Soros die zo het traditionele gezin wil ondermijnen om het blanke ras kapot te maken
Op donderdag 5 april 2018 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Haha CK rare imbeciel
pi_178486748
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Ze hoeven ook helemaal geen geld te verdienen. Wordt gefinancierd door Soros die zo het traditionele gezin wil ondermijnen om het blanke ras kapot te maken
Neger wat?
pi_178486825
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:32 schreef Twentscanadian2 het volgende:
Hoe kan secondlove in godsnaam een levensvatbaar bedrijf zijn dat elke dag duizenden euros aan reclame uitgeeft? Ik snap best dat mensen vreemdgaan maar ik vind het businessmodel zo vreemd. In principe bestaat het hele concept uit het kapotmaken van huwelijken. (Open relaties daargelaten).
Iemand ervaring met dit vage bedrijf?
Andere mensen denken daar weer anders over dan jij, en die geven er wel geld aan uit. Zo simpel is het volgens mij gewoon.
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:19:21 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178486908
Hoe controleren ze eigenlijk dat je vreemd gaat?
And so is the past
pi_178486930
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hoe controleren ze eigenlijk dat je vreemd gaat?
Je moet een kopie van je trouwboekje uploaden :T
pi_178486987
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:32 schreef Twentscanadian2 het volgende:
Hoe kan secondlove in godsnaam een levensvatbaar bedrijf zijn
Omdat hun marketing inspeelt op bepaalde gevoelens....

niet eens zozeer dat iedereen die er gebruik van maakt een vreemdganger is, maar wat voor veel gebruikers vermoedelijk vooral zal spelen is dat het een partnerbeurs is die veel mnder gericht is op 'vaste partners'....
Hun slogan is dat ze een website zijn voor mannen en vrouwen die op zoek zijn naar een spannende affaire of een avontuur.
Ze kiezen bewust ervoor niet een doelgroep aan te spreken die vooral 'op zoek is naar een vaste relatie'.

Juist veel personen die al heel lang single zijn, zijn juist vaak niet de meest 'gezochtte' partners, en veelal is het ook zo dat een groot deel van de deelnemers vooral actief op dating-sites zijn om zo snel mogelijk een vaste relatie te vinden en als dat lukt ermee ophouden.
Juist de onsuccesvolle daters blijven langer actief.

Deze partner beurs onderscheid zich sterk van het concept van andere partnerbeursen en heeft daar juist ook een zeker voordeel.
Bepaalde effecten van andere partnerbeursen, die bj veel personen ook minder gewenst zijn, wekken ze iig door hun marketing minder te hebben, nl. het idee dat hun deelnemers heel sterk op zoek zijn naar een vaste relatie (en er mogelijk een behoorlijke groep zeer lang actiever is die darin dus weinig sucesvol zijn...

daarentegen profileren ze op aspecten in het 'spel' van partnerzoeken die veel personen ook erg leuk en opwndend vinden, het flirten en ook het 'spannend' zijn van die zoektocht.
Der der den Wind der Veränderung spürt, sollte keinen Windschutz sondern eine Windmühle bauen.
pi_178494140
Vind het maar raar, dat er reclame op komt over second love. Alsof vreemdgaan iets goeds is, waar gaat het heen in dit gekke land..!!!? :(
Everyone is a moon, and has a dark side which he never shows to anybody.
pi_178494533
Flirten is niet strafbaar. Secondlove.nl
pi_178495346
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
Bron?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')