quote:
Omdat hun marketing inspeelt op bepaalde gevoelens....
niet eens zozeer dat iedereen die er gebruik van maakt een vreemdganger is, maar wat voor veel gebruikers vermoedelijk vooral zal spelen is dat het een partnerbeurs is die veel mnder gericht is op 'vaste partners'....
Hun slogan is dat ze een website zijn voor mannen en vrouwen die op zoek zijn naar een spannende affaire of een avontuur.
Ze kiezen bewust ervoor niet een doelgroep aan te spreken die vooral 'op zoek is naar een vaste relatie'.
Juist veel personen die al heel lang single zijn, zijn juist vaak niet de meest 'gezochtte' partners, en veelal is het ook zo dat een groot deel van de deelnemers vooral actief op dating-sites zijn om zo snel mogelijk een vaste relatie te vinden en als dat lukt ermee ophouden.
Juist de onsuccesvolle daters blijven langer actief.
Deze partner beurs onderscheid zich sterk van het concept van andere partnerbeursen en heeft daar juist ook een zeker voordeel.
Bepaalde effecten van andere partnerbeursen, die bj veel personen ook minder gewenst zijn, wekken ze iig door hun marketing minder te hebben, nl. het idee dat hun deelnemers heel sterk op zoek zijn naar een vaste relatie (en er mogelijk een behoorlijke groep zeer lang actiever is die darin dus weinig sucesvol zijn...
daarentegen profileren ze op aspecten in het 'spel' van partnerzoeken die veel personen ook erg leuk en opwndend vinden, het flirten en ook het 'spannend' zijn van die zoektocht.
Der der den Wind der Veränderung spürt, sollte keinen Windschutz sondern eine Windmühle bauen.