Ik heb uit puur tijdverdrijf ook een aangepast regelement toegepast: hoe kun je retour ¤150.- in zo min mogelijk kilometers uitgeven.quote:Op zondag 15 april 2018 01:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
ha, zit al snel op 2300 km, maar dat zijn allemaal losse reisjes, heb nog niet echt gekeken of er een geheel van te maken valt
Ik denk dat je bij Mercia Charters voor 150 euro net 1 loc 5 meter de loods uit kunt rijden of zoquote:Op maandag 16 april 2018 14:46 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik heb uit puur tijdverdrijf ook een aangepast regelement toegepast: hoe kun je retour ¤150.- in zo min mogelijk kilometers uitgeven.
Ik kom tot nu toe op 64 kilometer. Eerste klas met de Thalys van Rotterdam naar Antwerpen en dan terugreizen naar Noorderkempen. Retour voor ¤146,80. Iemand die dit kan overtreffen?
Ik blijf het knap vinden dat ze dat in minder dan drie weken weten te plannen. Werklui voor een heel weekend. Treinvervangend vervoer. Echt complimenten dat ze dat in zo'n korte tijd allemaal weten op te tuigen.quote:Op maandag 16 april 2018 09:59 schreef James1988 het volgende:
Vanochtend is de nieuwe spoorbrug over het Amsterdam-Rijnkanaal in gebruik genomen. Treinen tussen Utrecht en Gouda rijden nu over de nieuwe brug, de oude brug wordt de komende zes maanden gerenoveerd.
Je mist een miljard kortlopende schuldenquote:Op maandag 16 april 2018 14:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik kom uit op net iets meer dan 16 miljard en lang geen 17 miljard. Misschien lees ik wat anders ;-)
Ik via Breukelen.quote:Op maandag 16 april 2018 15:54 schreef James1988 het volgende:
Uiteindelijk zijn we via Zittau gegaan
Da's niet handig.quote:Op maandag 16 april 2018 15:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je mist een miljard kortlopende schulden
Ach kortlopend is niet heel relevant voor de schuldenlast zoals eerder bedoeld.quote:
En is dat dan 'veel', gezien de ruim 17 miljard aan materiele waarde? Of heeft de SNCF ook 44 miljard aan materiele waarde?quote:Op maandag 16 april 2018 14:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik kom uit op net iets meer dan 16 miljard en lang geen 17 miljard. Misschien lees ik wat anders ;-)
Hoeveel is de grond onder en rond de spoorbaan en stations waard en telt die ook mee op de balans?quote:Op maandag 16 april 2018 18:14 schreef b2py het volgende:
[..]
En is dat dan 'veel', gezien de ruim 17 miljard aan materiele waarde? Of heeft de SNCF ook 44 miljard aan materiele waarde?
Volgende vraag: moeten wij dit 'debat' over de schuldenlast op eenzelfde manier voeren?
Onder geen idee, rond is verkocht of van NS Stationsquote:Op maandag 16 april 2018 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel is de grond onder en rond de spoorbaan en stations waard en telt die ook mee op de balans?
Euh, twee weken geleden zijn alle stakingsdagen gepubliceerd. En geen idee.quote:Op maandag 16 april 2018 18:55 schreef Xetran het volgende:
Binnen hoeveel termijn worden die stakingen van die hardwerkende Fransen in de spoorwegsector doorgaans van tevoren aangekondigd?
En kan je rechten ontlenen aan de vervoerder mocht er spraken zijn van staking en je niet kan gaan?
Goede vraag. Vind ik altijd zo'n achterlijk iets, de overheid roept heel vaak dat mijn werkgever ontzettend rijk is want we hebben maarliefst 200 miljoen euro. Alleen van bakstenen kan ik geen schoolboeken kopen natuurlijk, maar dat maakt niet uit, we zijn gewoon rijk...quote:Op maandag 16 april 2018 18:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoeveel is de grond onder en rond de spoorbaan en stations waard en telt die ook mee op de balans?
Je bedoelt Centraal?quote:Op maandag 16 april 2018 19:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm. We hebben er eentje naast staan bij het Hoofdstation.
Zo denk ik over Amsterdam.quote:Op maandag 16 april 2018 19:32 schreef b2py het volgende:
Ik was van het weekend naar Maastricht, de tering wat een eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |