abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 april 2018 @ 17:57:36 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178493764
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:55 schreef DeParo het volgende:
Wat zijn nu precies de positieve economische veranderingen in Nederland die we te danken hebben aan de regeringen van de afgelopen jaren? Lees: hoe hebben de bezuinigingen van de afgelopen jaren onze economie nou precies gestimuleerd? Ik zie vooral in het nieuws dat Nederland profiteert van export en andere vormen van handel, Nederland doorvoerland, met een aantrekkende wereldeconomie en groeiende internationale handel is het ook niet zo raar dat Nederland een duidelijke groei zit. Maar kan iemand mij vertellen in hoeverre dit nou precies te danken is aan het rigoreuze snijden de afgelopen jaren en niet gewoon een simpel gevolg van hoe onze economie al decennia is ingericht? En in het laatste geval wat betekent dat precies dan voor de bezuinigingen die we de afgelopen jaren hebben doorgevoerd, als er geen wisselwerking is met economische activiteit, wat heeft het de samenleving dan precies opgeleverd? Ik zie vooral een samenleving die zwakker is geworden. Ik zie een samenleving die van binnen wordt uitgehold door een overheid die controle en interventie wantrouwt, de markt zijn eigen gang laat gaan, maar zich daarbij kwetsbaar ten aanzien van fluctuaties in de wereldhandel zeker in de essentiele sectoren voor de Nederlandse burgers en samenleving als geheel.
De structurele massawerkeloosheid is iets van het verleden, we hebben alleen nog maar conjuncturele werkloosheid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 18:22:24 #52
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178494212
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:42 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Waarom? Omdat we alsnog zeuren? Waarom is dat "te veel negeren"? Alsof iemand die de premie niet kan betalen maar moet zeggen: ach die zorg is ook zo goed, wat maakt het eigenlijk uit.

Ik snap het idee wel: kijk hoe goed we het hebben, maar ik snap oprecht het nut van deze opmerkingen niet.
En ik snap niet dat jij over middelmatigheid loopt te zeiken terwijl we eigenlijk in Nederland maar in heel weinig zaken middelmatig zijn. Daar snap ik het nut nu niet van.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_178494748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:13 schreef Wandeling het volgende:
Sommige van de dingen die de TS noemt, hebben niet uitsluitend aangename gevolgen:

[..]

& De vele problemen gekoppeld aan (overmatig) internetgebruik krijgen we er gratis bij.

[..]

Met dit als resultaat.

[..]

& Wat is daar zo positief aan? Zijn muziekstukken zó levensbelangrijk voor de wereldbevolking? Zoals je zelf al aangaf, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.

[..]

In 1900 waren nationale parken en beschermde "natuur"-gebieden niet zo nodig, want de wereld was toen nog niet zo sterk beïnvloed door de mens, een veel kleiner deel van het aardoppervlak was toen bewoond.

[..]

In 1970 telde de aarde in totaal ongeveer 3,6 miljard mensen, vandaag zijn dat er zo'n 7,6 miljard. Netto komt die uitstoot dus ongeveer op hetzelfde neer.

TS neemt verder 1001 verschillende jaartallen om te vergelijken met tegenwoordig, maar op die manier kan je altijd wel een opsomming maken van feiten om te "bewijzen" dat tegenwoordig alles veel beter is, maar als je eender welk jaar mag nemen ter referentie, kan je evengoed met een lijst van tientallen feiten afkomen om te klagen dat vandaag alles sléchter is, want erg veel dingen zullen óoit wel beter geweest zijn dan nu, maar daarom niet altíjd. Moest je nu nog één specifiek jaartal genomen hebben om te vergelijken met vandaag, zou je betoog overtuigender zijn.
Goede kritiek idd.
I´m back.
pi_178495723
Bij 1/3 kun je oprecht je vraagtekens zetten.

Maar bravo dat je met willekeurige meeteenheden en tijdframes 33 positive dingen hebt kunnen vinden.

Als je overigens gewoon minder "nieuws" leest/kijkt/luistert scheelt ook al een hoop aan negativiteit.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178495819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:46 schreef Japepk het volgende:
Natuurlijk is dat goed nieuws, maar dan heb je het over ontwikkelingen op macro-niveau. Veel zaken, met name de digitale revolutie die jij als positief bestempeld, hebben hun negatieve keerzijde. De maatschappij verhard doordat we steeds sneller en meer met elkaar in verbinding staan. Na de klimaatperikelen het grootste probleem op dit moment imho.
Mijn oma heeft nooit tijd gehad om over verharding te denken. De joden werden gewoon afgevoerd en vermoord.

Ze was tot het eind van haar leven gewoon dankbaar dat ze wat te eten had een in vrijheid mocht leven .
Whatever...
pi_178495826
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
De structurele massawerkeloosheid is iets van het verleden, we hebben alleen nog maar conjuncturele werkloosheid.
Werkeloosheid wordt tegenwoordig keurig verborgen in cijfers.

En is het vooral te danken aan het beleid van de centrale banken. Maar goed dit is vooral schuiven met geld/schuld en het uitstellen van noodzakelijke oplossingen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178496305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En ik snap niet dat jij over middelmatigheid loopt te zeiken terwijl we eigenlijk in Nederland maar in heel weinig zaken middelmatig zijn. Daar snap ik het nut nu niet van.
Driekwartmatigheid dan. Het punt is dat je problemen niet links hoeft te laten liggen omdat het "prima gaat". Dat zal allemaal wel, maar problemen zijn problemen. Nogmaals je gaat tegen iemand die zijn premie niet kan betalen toch niet zeggen joh zeik niet zo. Dat maakt dit soort discussies gewoon kul.

Het is gewoon een onwijs dom argument dat eens in de zoveel tijd weer wordt gebezigd, en ook op alles van toepassing is.
  vrijdag 13 april 2018 @ 20:14:42 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178496322
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:13 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Het punt is dat je problemen niet links hoeft te laten liggen omdat het "prima gaat".
Stropop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178496373
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ok... vooruit.

Jij stelt dat negativity bias geëvolueerd is en 'nou eenmaal in de genen zit'. Daar reageer ik op met het feit dat hetzelfde geldt voor rede. Rede is een manier om dingen anders of wellicht beter te doen dan onze geëvolueerde instincten.

Daarnaast heb je de misvatting dat als iets geëvolueerd is dat het wel heeft moeten bijdragen aan de overleving van de soort. Dat is niet per definitie waar, het kan juist ook best een negatieve invloed hebben.
Ik zie niet hoe rede en negativity bias elkaar uitsluiten. Ook heeft nog niemand uitgelegd wat nu werkelijk de negatieve gevolgen zijn. Ja omdat het bias heet. Negativity bias betekent niet, probleem verzinnen die er niet zijn. Het betekent dat de aandacht ligt bij problemen. Als je de semantiek loslaat lijkt het focussen op problemen om deze op te lossen mij een gezonde uitgangssituatie.
pi_178496422
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Stropop.
Als het een stropop is, dan is dit een nondiscussie. In ieder geval iets dat niet op pol thuishoort.
pi_178496440
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Stropop.
Twee dingetjes van de vorige week, die Piet niet even meenam:
1) gehandicapten mogen onder het minimumloon betaald worden.
2) sociale werkplaatsen gaan helemaal op de schop.

Ja, in 1800 ging het allemaal veel slechter nog voor gehandicapten hoor, dat klopt, die konden gaan bedelen idd.
I´m back.
pi_178496585
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

En leg eens uit wat je nou precies bedoelt.
Dit soort opmerkingen kan je alleen maar mee komen als je zelf in een ivoren toren leeft, het "gezeur" over problemen gaat die jou wel goee uitkomen, of als je naief bent.

Niemand (bijna niemand) gaat zeggen dat men niet zo moet zeuren om problemen die zij zelf ervaren. Ja als het echt de spuigaten uitloopt. Maar wat er nou echt een probleem is, daar krijg je dan weer geen antwoord op. Ja het gaat nu "goed".
  vrijdag 13 april 2018 @ 21:16:19 #63
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178497519
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:17 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe rede en negativity bias elkaar uitsluiten. Ook heeft nog niemand uitgelegd wat nu werkelijk de negatieve gevolgen zijn. Ja omdat het bias heet. Negativity bias betekent niet, probleem verzinnen die er niet zijn. Het betekent dat de aandacht ligt bij problemen.
Nee, dat betekent het niet. Lees het wikipedia artikel nou even.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 13 april 2018 @ 21:16:48 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178497528
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Als het een stropop is, dan is dit een nondiscussie. In ieder geval iets dat niet op pol thuishoort.
Nee, de enige die een non-discussie voert ben jij. Omdat je de OP en de intentie niet snapt. Volgens mij snap je ook niet wat een stropop is dus bij dezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178500212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En ik snap niet dat jij over middelmatigheid loopt te zeiken terwijl we eigenlijk in Nederland maar in heel weinig zaken middelmatig zijn. Daar snap ik het nut nu niet van.
Dus in andere landen gaat het nog harder, zodat Nederland middelmatig kan blijven?
pi_178500303
Eigenlijk zou het ook niet mogen toch een land wat uitblinken doet ten opzichte van de rest van de EU?
  zaterdag 14 april 2018 @ 01:13:17 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_178501989
Ik durf te wedden dat alles* wat objectief vastgesteld kan worden anno 2018 beter is dan 50 jaar geleden.

*Op een enkele uitzondering na.
2000 light years from home
pi_178503366
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

inderdaad, vergeet ook niet

34. Hoogte belastingtarieven

Vanaf 1964 tot 1990 was het hoogste belastingtarief voor de inkomstenbelasting 72%
Dat is vandaag de dag slechts 51,95%.

mensen die klagen over de hoogte van de belastingen nu zouden jusit zeer blij moeten zijn dat ze nu leven en niet een generatie eerder.
Echt waar ?


Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_178503520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 06:27 schreef cempexo het volgende:

[..]

Echt waar ?


[ afbeelding ]
Ja
https://www.startpagina.n(...)ge-nederland-gekend/

Waarom kom je met een plaatje vanaf 1995 terwijl hij een situatie tot 1990 schetst?
pi_178503579
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 07:05 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Ja
https://www.startpagina.n(...)ge-nederland-gekend/

Waarom kom je met een plaatje vanaf 1995 terwijl hij een situatie tot 1990 schetst?
Je informatie is uit 2012. Kan er niets mee.

Nog een portemonnee steler. De premie gaat de komende paar jaar met 300 euro omhoog.

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_178503586
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:28 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen kan je alleen maar mee komen als je zelf in een ivoren toren leeft, het "gezeur" over problemen gaat die jou wel goee uitkomen, of als je naief bent.

Niemand (bijna niemand) gaat zeggen dat men niet zo moet zeuren om problemen die zij zelf ervaren. Ja als het echt de spuigaten uitloopt. Maar wat er nou echt een probleem is, daar krijg je dan weer geen antwoord op. Ja het gaat nu "goed".
Heb jij iets op ofzo? Geen idee wat je bedoelt.
pi_178503592
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De structurele massawerkeloosheid is iets van het verleden, we hebben alleen nog maar conjuncturele werkloosheid.
Ik had het niet over werkeloosheid volgens mij of?
pi_178504213
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
13. Beschermde diersoorten: in 1959 vonden we het nodig dat er 34 soorten beschermt worden, 2017 zijn er dat 87.967
& Wil dat ook zeggen dat het steeds beter gaat met de biodiversiteit? Dat er tegenwoordig veel minder diersoorten met uitsterven bedreigd zijn dan in 1959?

quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
24. Kernwapens. Tijdens het hoogtepunt van de koude oorlog waren er 64.000 kernwapens. In 2017 zijn het er nog 15.000.
Goed, dat weten we dus ook weer, dat er op het hoogtepunt van de Koude Oorlog ruim vier keer meer kernwapens waren dan vandaag. En hoeveel kernwapens waren er vóór het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog? :?
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_178504477
quote:
2. Alfabetisering ofwel het bestrijden van analfabetisme: in 1800 kon 10% van de wereldbevolking lezen en schrijven, 2016 was dat 86%
Rekenkamer: 2,5 miljoen laaggeletterden in Nederland, beleid niet effectief

en

Het Nederlandse onderwijs glijdt af: al 20 jaar daalt niveau, zegt inspectie

Dit is joke?

quote:
4. Internet gebruik en toegang, in 1980 had nog vrijwel niemand toegang tot internet, in 2017 gebruikte al 47% van de wereldbevolking internet
I´m back.
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:20:08 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178504493
Smaakt het, die azijn?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 april 2018 @ 09:28:19 #76
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_178504637
Die vergelijkingen met 50 jaar geleden een soms zelfs 200.. Ja tuurlijk gaat het beter door technologie maar dat zegt helemaal niks over de trends in de tussentijd. Kan net zo goed 10 jaar steeds slechter worden
:')
pi_178505165
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vergelijkingen met 50 jaar geleden een soms zelfs 200.. Ja tuurlijk gaat het beter door technologie maar dat zegt helemaal niks over de trends in de tussentijd. Kan net zo goed 10 jaar steeds slechter worden
Sommige van de dingen die de TS noemt, zijn éérst slechter geworden, en dan weer beter.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  zaterdag 14 april 2018 @ 10:23:16 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178505422
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 09:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vergelijkingen met 50 jaar geleden een soms zelfs 200.. Ja tuurlijk gaat het beter door technologie maar dat zegt helemaal niks over de trends in de tussentijd. Kan net zo goed 10 jaar steeds slechter worden
Dus?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178505611
quote:
Alsmede dat goed- en hoogopgeleide Nederlanders -structureel- het land verlaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 14-04-2018 10:41:03 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_178505666
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:35 schreef cempexo het volgende:

[..]

Alsmede dat goed- en hoogopgeleide Nederlanders het land verlaten.
Weet jij nog een leuk land waar je als 'goedopgeleid' persoon naar toe kan? :D
pi_178505868
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Weet jij nog een leuk land waar je als 'goedopgeleid' persoon naar toe kan? :D
Ja, goeie vraag!
I´m back.
  zaterdag 14 april 2018 @ 12:03:21 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_178506880
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dus?
Willekeur. Je kan jaartallen pikken en zeggen dat het op dat moment slechter was. Maar net zo makkelijk punten waarop het vroeger beter was. Beter of slechter is sowieso subjectief op sommige punten zoals al benoemd. De argumenten zouden sterker zijn als ze allemaal terugkoppelen naar hetzelfde jaartal, bv 10 jaar geleden.
:')
pi_178506918
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goeie vraag!
Ik ben deze week in Sofia (Bulgarije) geweest om daar een Nederlands IT bedrijf te plaatsen. Totaal werken in Sofia nu 7000 Nederlanders bij diverse bedrijven alsmede zelf een bedrijf daar te hebben.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 14 april 2018 @ 12:10:52 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178506989
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Willekeur. Je kan jaartallen pikken en zeggen dat het op dat moment slechter was. Maar net zo makkelijk punten waarop het vroeger beter was.
Dat lijkt me niet, onderbouw dat eens?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178508077
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, onderbouw dat eens?
Voorbeeldje laaggeletterdheid:



Wij rekenen op uw sreun. O, en eerst een broodje hamburger alvorens te protesteren tegen het crepeerbeleid van o.a. runderen door SBB.
I´m back.
pi_178508118
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voorbeeldje laaggeletterdheid:

[ afbeelding ]

Wij rekenen op uw sreun. O, en eerst een broodje hamburger alvorens te protesteren tegen het crepeerbeleid van o.a. runderen door SBB.
hamburgers van kiloknallers?
  Moderator zaterdag 14 april 2018 @ 18:04:26 #87
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178512655
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Weet jij nog een leuk land waar je als 'goedopgeleid' persoon naar toe kan? :D
Ik heb in 6 landen gewoont en gewerkt, van rijk tot arm, en ik durf gerust te stellen dat er maar weinig landen Nederland evenaren in de meeste opzichten.

Vandaar dus ook dat al die azijnpissers nooit Nederland zullen verlaten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 14 april 2018 @ 18:06:56 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178512707
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voorbeeldje laaggeletterdheid:

[ afbeelding ]

Wij rekenen op uw sreun. O, en eerst een broodje hamburger alvorens te protesteren tegen het crepeerbeleid van o.a. runderen door SBB.
Grappig dat jij je daar aan stoort, terwijl je bijdrages in dit topic niet getuigen van intelligentie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178512745
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig dat jij je daar aan stoort, terwijl je bijdrages in dit topic niet getuigen van intelligentie.
Thanks, maar ik stoor me er niet aan, ik moet erom lachen. :D.
I´m back.
pi_178513268
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
Eens met Piet.
  zaterdag 14 april 2018 @ 19:12:46 #91
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_178514242
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2018 12:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, onderbouw dat eens?
Iets dat in 1850 veel beter was, kan in de praktijk in 2000 ook veel beter was dan nu. Dus dan is het statement: het gaat beter! Ja ivm 1850.
Als je voor alles 2000 zou hanteren zou je de stelling sterk maken doordat echt al deze aspecten beter waren dan 18 jaar geleden.
:')
pi_178514399
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik wacht nog even totdat Ringo die reactie van Koos liket, voordat ik reageer.
I´m back.
  zaterdag 14 april 2018 @ 19:28:54 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178514557
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Iets dat in 1850 veel beter was, kan in de praktijk in 2000 ook veel beter was dan nu.
Ja leuk, maar noem eens wat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 april 2018 @ 20:06:03 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178515425
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja leuk, maar noem eens wat.
Men wil zwelgen in de negativiteit. Zo huilen zij ook over bv de arbeiders tijdens de industriële revolutie en de sloppen waar ze woonden zonder te(willen) weten dat dit een enorme verbetering was tov de tijd daarvoor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178515726
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Men wil zwelgen in de negativiteit. Zo huilen zij ook over bv de arbeiders tijdens de industriële revolutie en de sloppen waar ze woonden zonder te(willen) weten dat dit een enorme verbetering was tov de tijd daarvoor.
Zit je nou iedereen in de maling te nemen, of wat?
I´m back.
pi_178516203
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja leuk, maar noem eens wat.
Ja die Groningers bijv. Niet zeuren joh. Nu zijn er aardbevingen maar vroeger leefden ze in plaggenhutjes enzo.
https://demonitor.kro-ncr(...)n-groningen-in-beeld
pi_178516283
quote:
Onzin, het gaat juist steeds beter in Nederland. En in 1850 hadden we nog helemaal geen onderwijs dus niet zeuren. Als je het zo erg vindt ga je toch lekker weg? (Nog zo'n achterlijke opmerking)
pi_178516319
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:53 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Onzin, het gaat juist steeds beter in Nederland. En in 1850 hadden we nog helemaal geen onderwijs dus niet zeuren. Als je het zo erg vindt ga je toch lekker weg? (Nog zo'n achterlijke opmerking)
Ik neem meteen even contact op met compexo, allright?
I´m back.
pi_178516335
Btw hoe gaat het met de gemiddelde lengte van mannelijke NL'ers? Gaat dat nog vooruit, of niet, Piet? Gaan we weer terug?
I´m back.
pi_178516363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Btw hoe gaat het met de gemiddelde lengte van mannelijke NL'ers? Gaat dat nog vooruit, of niet, Piet? Gaan we weer terug?
Het gaat altijd beter, of ze nou 2m10 of 1m60 worden, of even lang blijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')