abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 19:37:27 #151
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178560818
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geef nou eens voorbeelden van die behoorlijk zware beschuldigingen.
Die zijn allemaal geheim, wanneer 'de media' niet kijkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178561232
Waarom doet de politie eigenlijk niks? En wat met de 22 huizen huurders/eigenaren die er wel wonen? Las ergens dat een bewoner urenlang heeft moeten inpraten op iemand die haar huis had gekraakt toen ze ff weg was. Bij mijn weten mag je huizen kraken als die aantoonbaar lang leeg hebben gestaan maar toch niet huizen van mensen die nog dagelijks thuiskomen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 16 april 2018 @ 19:52:18 #153
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178561311
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Waarom doet de politie eigenlijk niks? En wat met de 22 huizen huurders/eigenaren die er wel wonen? Las ergens dat een bewoner urenlang heeft moeten inpraten op iemand die haar huis had gekraakt toen ze ff weg was. Bij mijn weten mag je huizen kraken als die aantoonbaar lang leeg hebben gestaan maar toch niet huizen van mensen die nog dagelijks thuiskomen?
Gewoon omdat vastgoed stelen, inbreken en mensen bedreigen gewoon legaal is als je een kleurtje hebt.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178562802
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geef nou eens voorbeelden van die behoorlijk zware beschuldigingen.
Typ maar eens, geweld door extreem-rechts in Google. Dan heb je genoeg voorbeelden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 22:33:41 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178566260
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 20:44 schreef torentje het volgende:

[..]

Typ maar eens, geweld door extreem-rechts in Google. Dan heb je genoeg voorbeelden.
Dan kom ik vooral op gekke blogs, Joop en POL uit.

En een opiniestuk in de volkskrant.

Verder vooral dit: https://www.elsevierweekb(...)treem-rechts-592921/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178567180
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 22:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan kom ik vooral op gekke blogs, Joop en POL uit.

En een opiniestuk in de volkskrant.

Verder vooral dit: https://www.elsevierweekb(...)treem-rechts-592921/
Gebruik jij een andere Google dan ik?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 april 2018 @ 23:17:01 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178567199
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Gebruik jij een andere Google dan ik?
Nee, ik filter irrelevante dingen eruit. Een opiniestuk waar zaken worden vergeleken is redelijk nutteloos en Charlotsville is meer dan genoeg in het nieuws geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178567328
Even voor de goede orde: er wordt nu al pagina's lang gedaan alsof het kraken door deze groep gedogd wordt maar dat is onzin. Het OM heeft de krakers 8 weken tijd (ja dat vind ik ook lang, maar dat zal een wettelijk vereiste zijn) gegeven om de panden te verlaten. Op 26 april komt de zaak voor de rechter en het lijkt me sterk dat daar iets anders dan ontruiming op zal volgen. B&W grijpen niet in omdat ze m.i. terecht vinden dat dat een taak is van het OM en de politie. Dat hoort ook bij een rechtsstaat.

https://www.google.nl/amp(...)egens-ontruiming.amp
pi_178567672
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Gebruik jij een andere Google dan ik?
Iedereen heeft zijn eigen Google Filter Bubble, gerelateerd aan eerdere zoekopdrachten, locatie etc. dus kun je inderdaad heel andere resultaten krijgen
  dinsdag 17 april 2018 @ 06:32:46 #160
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178569575
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 23:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even voor de goede orde: er wordt nu al pagina's lang gedaan alsof het kraken door deze groep gedogd wordt maar dat is onzin. Het OM heeft de krakers 8 weken tijd (ja dat vind ik ook lang, maar dat zal een wettelijk vereiste zijn) gegeven om de panden te verlaten. Op 26 april komt de zaak voor de rechter en het lijkt me sterk dat daar iets anders dan ontruiming op zal volgen. B&W grijpen niet in omdat ze m.i. terecht vinden dat dat een taak is van het OM en de politie. Dat hoort ook bij een rechtsstaat.

https://www.google.nl/amp(...)egens-ontruiming.amp
Het is geen wettelijk vereiste, dus worden ze 8 weken lang gedoogd (er kan ook worden overgegaan tot een spoedontruiming). Bij een rechtsstaat hoort ook dat er wordt ingegrepen als de openbare orde in het geding is, en dat is het wanneer er ook wordt ingebroken bij vrouwen die onder de douche staan. Wanneer mensen worden bedreigd.
Verder wordt er OOK al gedoogd dat deze mensen de vreemdelingenwet overtreden. Niets staat de politie in de weg om deze illegalen te transporteren naar een uitzetcentrum.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178570018
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 23:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Gebruik jij een andere Google dan ik?
Dat moet wel, dat hij een andere Google heeft. Ik krijg namelijk geheel andere resultaten. Daarbij als men iemand betalen moet voor diensten of goederen dan is zo'n persoon of groep personen nooit oprecht links.
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:22:15 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178570357
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 19:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Waarom doet de politie eigenlijk niks? En wat met de 22 huizen huurders/eigenaren die er wel wonen? Las ergens dat een bewoner urenlang heeft moeten inpraten op iemand die haar huis had gekraakt toen ze ff weg was. Bij mijn weten mag je huizen kraken als die aantoonbaar lang leeg hebben gestaan maar toch niet huizen van mensen die nog dagelijks thuiskomen?
Omdat het kabinet Rutte I, met de PVV erin, de politie met bezuinigingen en nutteloze regorganisaties heeft verzwakt en ze de capaciteit vaak niet hebben om alles maar aan te pakken. Dan stellen ze dit blijkbaar niet als prioriteit.
pi_178570435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat het kabinet Rutte I, met de PVV erin, de politie met bezuinigingen en nutteloze regorganisaties heeft verzwakt en ze de capaciteit vaak niet hebben om alles maar aan te pakken. Dan stellen ze dit blijkbaar niet als prioriteit.
En omdat Amsterdam aangegeven heeft kraken amper aan te gaan pakken.
pi_178570629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 06:32 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Het is geen wettelijk vereiste, dus worden ze 8 weken lang gedoogd (er kan ook worden overgegaan tot een spoedontruiming). Bij een rechtsstaat hoort ook dat er wordt ingegrepen als de openbare orde in het geding is, en dat is het wanneer er ook wordt ingebroken bij vrouwen die onder de douche staan. Wanneer mensen worden bedreigd.
Verder wordt er OOK al gedoogd dat deze mensen de vreemdelingenwet overtreden. Niets staat de politie in de weg om deze illegalen te transporteren naar een uitzetcentrum.
Illegalen kunnen alleen worden vastgezet als er een redelijke kans is op daadwerkelijke uitzetting. Dat betekend in het kort dat een land van herkomst akkoord moet gaan met de terugkeer. Zegt verweggistan nee, dan wordt het vastzetten van het persoon niet meer mogelijk. Iets met in strijd met de Europese richtlijnen voor terugkeer en universele rechten van de mens.
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:46:07 #165
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178570682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jij vindt het een 'superactie', ik niet. Het lijkt mij wel duidelijk wat die lui daar gaan doen. De boel is daar al onrustig, dit soort onzin gooit alleen maar olie op het vuur.
Jij wel liever dat mensen die keihard de wet overtreden en voor overlast zorgen dan maar nagenoeg volledig met rust worden gelaten? De politie doet er bijna niks aan dus... gewoon lekker laten zitten?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:54:09 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_178570798
Amsterdam :')
pi_178570952
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat het kabinet Rutte I, met de PVV erin, de politie met bezuinigingen en nutteloze regorganisaties heeft verzwakt en ze de capaciteit vaak niet hebben om alles maar aan te pakken. Dan stellen ze dit blijkbaar niet als prioriteit.
Nee, omdat het OM van oordeel is dat er geen urgente noodzaak is voor een spoedontruiming. Daarom is voor de andere weg gekozen: ontruiming op last van de rechter. Met die beslissing kun je het oneens zijn, maar het is niet waar dat OM en politie niks doen. En dat wordt in dit topic wel keer op keer beweerd.

Wat wel waar is is dat de burgemeester aan Ymere heeft gevraagd de situatie te gedogen tot het nieuwe college is geinstalleerd.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:13:41 #168
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:42 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Illegalen kunnen alleen worden vastgezet als er een redelijke kans is op daadwerkelijke uitzetting. Dat betekend in het kort dat een land van herkomst akkoord moet gaan met de terugkeer. Zegt verweggistan nee, dan wordt het vastzetten van het persoon niet meer mogelijk. Iets met in strijd met de Europese richtlijnen voor terugkeer en universele rechten van de mens.
Die vent met die rastaharen uit het filmpje (de 'woordvoerder') bijvoorbeeld komt uit Soedan, daar heeft de EU een akkoord mee. Er gaan elke dag charters naar Khartoum. Niks staat de politie in de weg om deze man naar een uitzendcentrum te brengen. Iets met lekker laten hangen en je werk niet doen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178571115
Maar zijn die bruinhemden nu al door de straten aan het marcheren? Of blijft het weer bij lekker veilig schreeuwen?
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:23:06 #170
286575 Roces18
Chef de party
pi_178571136
Ik snap niet dat de huiseigenaren niets doen? Ik had een groepje vrienden opgetrommeld en dan gingen we er een feestje van maken :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_178571139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:13 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Die vent met die rastaharen uit het filmpje (de 'woordvoerder') bijvoorbeeld komt uit Soedan, daar heeft de EU een akkoord mee.
Volgens mij is dat vooral om vluchtelingen daar tegen te houden, niet om vluchtelingen terug te sturen. Rondom het terugsturen zijn nogal wat problemen, voornamelijk omdat die er een handje van hebben opeens te verdwijnen als het regime ze daar te pakken krijgt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:24:01 #172
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:20 schreef Stranger het volgende:
Maar zijn die bruinhemden nu al door de straten aan het marcheren? Of blijft het weer bij lekker veilig schreeuwen?
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 04:45 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Nee. Nog niet.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178571218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:23 schreef Roces18 het volgende:
Ik snap niet dat de huiseigenaren niets doen? Ik had een groepje vrienden opgetrommeld en dan gingen we er een feestje van maken :P
Het waren leegstaande sloopwoningen van een woningbouwvereniging. Leegstaande huurhuizen die in augustus tegen de vlakte gaan waarvan de eigenaar geen zin meer had ze te verhuren.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:29:24 #174
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_178571227
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:23 schreef Roces18 het volgende:
Ik snap niet dat de huiseigenaren niets doen? Ik had een groepje vrienden opgetrommeld en dan gingen we er een feestje van maken :P
Dat is de woningbouwvereniging. Deze huizen staan nu leeg omdat ze gesloopt gaan worden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:37:46 #175
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571330
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Volgens mij is dat vooral om vluchtelingen daar tegen te houden, niet om vluchtelingen terug te sturen. Rondom het terugsturen zijn nogal wat problemen, voornamelijk omdat die er een handje van hebben opeens te verdwijnen als het regime ze daar te pakken krijgt.
Er is geen gevaar voor die man, zijn dossier is goed onderzocht door de IND en hij komt niet in aanmerking voor een verblijfsvergunning. Hij kan gewoon terug dus zonder enig gevaar.

Vanuit bijvoorbeeld Israel, Italie, Egypte en Jordanie zijn al honderden Soedanezen uitgezet naar Soedan. Geen enkel probleem dus. Maar de politie in Nederland weigert gewoon te handhaven en ze naar een uitzendcentrum te brengen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178571373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:37 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Er is geen gevaar voor die man, zijn dossier is goed onderzocht door de IND en hij komt niet in aanmerking voor een verblijfsvergunning. Hij kan gewoon terug dus zonder enig gevaar.
Bron daarvoor?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:42:16 #177
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571398
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bron daarvoor?
Dat hij uit Soedan komt? Hier: https://www.trouw.nl/same(...)genbeleid-~a3d3dc77/

Hij komt uit Soedan + is uitgeprocedeerd = Hij kan veilig terug naar Soedan.

At your service :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:42:59 #178
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:24 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

[..]

Oh ze zijn toch geweest....
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178571471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:42 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Oh ze zijn toch geweest....
Mooi dat de politie letterlijk aan de kant van de illegalen staat.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:49:54 #180
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571513
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mooi dat de politie letterlijk aan de kant van de illegalen staat.
Ja :r
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178571541
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, omdat het OM van oordeel is dat er geen urgente noodzaak is voor een spoedontruiming. Daarom is voor de andere weg gekozen: ontruiming op last van de rechter. Met die beslissing kun je het oneens zijn, maar het is niet waar dat OM en politie niks doen. En dat wordt in dit topic wel keer op keer beweerd.

Wat wel waar is is dat de burgemeester aan Ymere heeft gevraagd de situatie te gedogen tot het nieuwe college is geinstalleerd.
Kraken is bij wet strafbaar en deze waarneembare burgemeester als dit gemeentebestuur overtreed haar eigen wetten door illegalen legaal te laten kraken.

Dit had per direct tot het ontslag van dit gemeentebestuur en deze burgemeester moeten leiden. Onbegrijpelijk dat dit nog niet vanuit Den Haag is gebeurd.
pi_178571603
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:42 schreef MissGiraffe het volgende:

Hij komt uit Soedan + is uitgeprocedeerd = Hij kan veilig terug naar Soedan.

Bron dat hij uitgeprocedeerd is? Voor zover ik weet heeft hij momenteel gewoon een aanvraag lopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:56:43 #183
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178571611
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kraken is bij wet strafbaar en deze waarneembare burgemeester als dit gemeentebestuur overtreed haar eigen wetten door illegalen legaal te laten kraken.

Dit had per direct tot het ontslag van dit gemeentebestuur en deze burgemeester moeten leiden. Onbegrijpelijk dat dit nog niet vanuit Den Haag is gebeurd.
Ach wat boeit Van Aartsen de wet nou? In Den Haag vond ie een pro-ISLAMITISCHE Staat demo wel helemaal prima, compleet met ISIS vlaggen.... 'aanzetten tot haat' iemand? 'Symbolen van een terroristische organisatie' iemand? Neuh.... Moet je eens een varkensmutsje opzetten, dan word je WEL gearresteerd, en dan heb je nog Fokkers die dat allemaal lollig vinden.....
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178571659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:56 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ach wat boeit Van Aartsen de wet nou? In Den Haag vond ie een pro-ISLAMITISCHE Staat demo wel helemaal prima, compleet met ISIS vlaggen.... 'aanzetten tot haat' iemand? 'Symbolen van een terroristische organisatie' iemand? Neuh.... Moet je eens een varkensmutsje opzetten, dan word je WEL gearresteerd, en dan heb je nog Fokkers die dat allemaal lollig vinden.....
Nooit de behoefte gehad om een varkensmutje op te zetten. :')

Het gaat om welk signaal je hier afgeeft.

Als die desbetreffende illegalen eruit worden gezet gaan ze weer de volgende woning kraken.

Dit gaat al jaren zo.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:22:39 #185
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178572015
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bron dat hij uitgeprocedeerd is? Voor zover ik weet heeft hij momenteel gewoon een aanvraag lopen.
Hij is hier al vanaf 2002, hij zegt hier zelf: "Toen ik hier ongeveer al tien jaar zat werd ik weggestuurd uit een AZC"

Dit zegt het COA:

quote:
Hoe lang blijven asielzoekers in een azc wonen?
Hoe lang een asielzoeker in een azc blijft, hangt af van zijn status. Iemand heeft recht op opvang vanaf de asielaanvraag tot de beslissing over de aanvraag. In een azc wonen:
• mensen die nog in de asielprocedure zitten;
• mensen met een verblijfsvergunning die wachten op een vaste woonplek ergens in Nederland;
• mensen die Nederland moeten verlaten.
En:
quote:
Asielzoekers met de vluchtelingenstatus krijgen een verblijfsvergunning voor 5 jaar. Zij zijn dan ‘vergunninghouder’ of ‘statushouder’. Het COA koppelt hen aan een gemeente in de buurt van het azc. Die gemeente zorgt voor woonruimte. Tot die tijd hebben vergunninghouders recht op opvang door het COA en kunnen ze in het azc verblijven.

Vertrek uit Nederland
Vreemdelingen die na het doorlopen van de procedure niet in aanmerking komen voor de vluchtelingenstatus hebben nog maximaal 28 dagen recht op opvang in een azc. In deze weken kunnen ze hun vertrek uit Nederland voorbereiden. De Dienst Terugkeer en Vertrek (link is external) (DT&V) en het COA ondersteunen hen hierbij. Lees meer over de rol van het COA bij terugkeer.
Als het nodig is, kunnen vreemdelingen na de vertrektermijn nog maximaal 12 weken naar een vrijheidsbeperkende locatie. Op die locatie is de begeleiding van de bewoners gericht op terugkeer.
Dus hij is hier al 16 jaar, hij is uit een AZC gestuurd omdat hij dus is uitgeprocedeerd (want anders word je niet uit een AZC gestuurd zonder verblijfsvergunning).

Verder is hij woordvoerder van een club illegalen :')

Dus laat hem lekker eventjes HIERRRRRRRRRR klikken, dat is beter voor iedereen!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:24:02 #186
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178572046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nooit de behoefte gehad om een varkensmutje op te zetten. :')

Het gaat om welk signaal je hier afgeeft.

Als die desbetreffende illegalen eruit worden gezet gaan ze weer de volgende woning kraken.

Dit gaat al jaren zo.
Het signaal is: 'ik heb schijt aan de wetten van Nederland, en pas die niet toe wanneer de daders een kleurtje hebben'
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178572052
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:28 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het waren leegstaande sloopwoningen van een woningbouwvereniging. Leegstaande huurhuizen die in augustus tegen de vlakte gaan waarvan de eigenaar geen zin meer had ze te verhuren.
Ah, dacht ff dat er 22 huiseigenaren elders moesten gaan overnachten omdat er illegalen in hun huizen verschanst hadden. Las recentelijk iets over iemand die urenlang op een illegaal zat in te praten om hem te laten vertrekken, en verder ook iets over iemand die zat te douchen en ineens een illegaal in de kamer stond en dat er mensen waren die hun huis niet durfden uit te gaan uit angst bij thuiskomst een illegaal op de bank aan te treffen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178572070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:24 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Het signaal is: 'ik heb schijt aan de wetten van Nederland, en pas die niet toe wanneer de daders een kleurtje hebben'
Dit is feitelijk net zo'n vorm van omgekeerde discriminatie.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:25:53 #189
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_178572076
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:59 schreef Elzies het volgende:
Nooit de behoefte gehad om een varkensmutje op te zetten. :')

Het gaat om welk signaal je hier afgeeft.
Want zwarte ISIS vlagen geven niet een bepaald signaal af?
Tot nooit .......
pi_178572132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:25 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Want zwarte ISIS vlagen geven niet een bepaald signaal af?
Die vlaggen geven wel degelijk een slecht signaal af.

Want daarmee zeg je dat je onze rechtstaat en onze cultuur veracht.

Maar die onvrede los je niet op door een varkensmutsje op te gaan zetten.

Begrijp me niet verkeerd, als mensen hier de behoefte voor voelen zet het gerust op.

Ik eet liever mijn karbonaadje van het bord in plaats dat ik het op mijn hoofd zet. :')
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:34:35 #191
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178572230
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Die vlaggen geven wel degelijk een slecht signaal af.

Want daarmee zeg je dat je onze rechtstaat en onze cultuur veracht.

Maar die onvrede los je niet op door een varkensmutsje op te gaan zetten.

Begrijp me niet verkeerd, als mensen hier de behoefte voor voelen zet het gerust op.

Ik eet liever mijn karbonaadje van het bord in plaats dat ik het op mijn hoofd zet. :')
Waar het om gaat is dat wanneer je een varkensmutsje opzet je wel gearresteerd wordt, maar bij het massaal zwaaien met isis-vlaggen je niet gearresteerd wordt.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178572272
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Kraken is bij wet strafbaar en deze waarneembare burgemeester als dit gemeentebestuur overtreed haar eigen wetten door illegalen legaal te laten kraken.
Nogmaals: nee. Ontruiming, ofwel via een spoedprocedure ofwel via de reguliere gang naar de rechter, is een task van OM en politie en niet van B&W. Die reguliere procedure is in gang gezet en komt 26 april voor de rechter. Dat de krakers niet gelijk met de wapenstok die panden uitgemept worden betekent niet dat het kraken legaal wordt gemaakt.

quote:
Dit had per direct tot het ontslag van dit gemeentebestuur en deze burgemeester moeten leiden. Onbegrijpelijk dat dit nog niet vanuit Den Haag is gebeurd.
Ik begrijp hieruit dat je de democratische rechtsstaat niet zo belangrijk vindt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2018 10:37:02 ]
pi_178572294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:34 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat wanneer je een varkensmutsje opzet je wel gearresteerd wordt, maar bij het massaal zwaaien met isis-vlaggen je niet gearresteerd wordt.
Begrijp ik.

Inderdaad een omgekeerde wereld.

Als Pegida in die gekraakte straat zou protesteren dan zou er een politiemacht voor worden uitgetrokken terwijl diezelfde politiemacht niet zijn werk doet om die illegale krakers te ontzetten.

Welkom in het Nederland van vandaan.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:39:31 #194
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178572312
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Begrijp ik.

Inderdaad een omgekeerde wereld.

Als Pegida in die gekraakte straat zou protesteren dan zou er een politiemacht voor worden uitgetrokken terwijl diezelfde politiemacht niet zijn werk doet om die illegale krakers te ontzetten.

Welkom in het Nederland van vandaan.
Pegida is er al geweest, de politie stond letterlijk aan de kant van de illegalen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178572329
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nogmaals: nee. Ontruiming, ofwel via een spoedprocedure ofwel via de reguliere gang naar de rechter, is een task van OM en politie en niet van B&W. Die reguliere procedure is in gang gezet en komt 26 april voor de rechter. Dat de krakers niet gelijk met de wapenstok die panden uitgemept worden betekent niet dat het kraken legaal wordt gemaakt.

[..]

Ik begrijp hieruit dat je de democratische rechtsstaat niet zo belangrijk vindt?
Totaal oneens met deze uitspraak.

Je gaat een drugsdealer tot ook geen acht weken respijt geven zodat die ongestoord drugs kan dealen voordat zijn zaak voor de rechter komt?

Het is net als kraken strafbaar. Daar moet geen discussie over bestaan. De wet dient te worden uitgevoerd en dat gebeurd hier niet.
  dinsdag 17 april 2018 @ 10:43:46 #196
286575 Roces18
Chef de party
pi_178572411
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Totaal oneens met deze uitspraak.

Je gaat een drugsdealer tot ook geen acht weken respijt geven zodat die ongestoord drugs kan dealen voordat zijn zaak voor de rechter komt?

Het is net als kraken strafbaar. Daar moet geen discussie over bestaan. De wet dient te worden uitgevoerd en dat gebeurd hier niet.
Gewoon de Nederlandse staat aanklagen en alle schade op hen verhalen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_178572722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Totaal oneens met deze uitspraak.

Je gaat een drugsdealer tot ook geen acht weken respijt geven zodat die ongestoord drugs kan dealen voordat zijn zaak voor de rechter komt?

Het is net als kraken strafbaar. Daar moet geen discussie over bestaan. De wet dient te worden uitgevoerd en dat gebeurd hier niet.
Je kan het er mee oneens zijn, dat is je goed recht. Maar dat betekent niet dat het kraken opeens legaal wordt gemaakt.

Het OM maakt de afweging of een spoedprocedure noodzakelijk is, en hier hebben ze geoordeeld dat dat kennelijk niet zo is. Omdat de panden leegstaan en de openbare orde niet in het geding is is naar het oordeel van het OM de reguliere procedure toereikend. Maar dat betekent nog steeds niet dat B&W deze kraak wel prima vinden of legaal verklaren.

De afweging of een ontruiming via de reguliere procedure of via een spoedprocedure dient plaats te vinden wordt overigens bij iedere kraakactie gemaakt, niet alleen in dit geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2018 10:58:36 ]
pi_178574240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de politie die losers wegstuurt, kunnen ze weer hard gaan gillen dat de politie samenwerkt met de krakers en dat asielzoekers alles mogen en "wij Nederlanders" niks en meer van dat soort nonsens.
Ja, en als je de situatie met die krakers in het achterhoofd houdt, dan klopt jouw zin toch gewoon ?
De politie werkt inderdaad samen met de krakers en asielzoekers mogen blijkbaar inderdaad alles.
pi_178576500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:13 schreef MissGiraffe het volgende:
Die vent met die rastaharen uit het filmpje (de 'woordvoerder') bijvoorbeeld komt uit Soedan, daar heeft de EU een akkoord mee. Er gaan elke dag charters naar Khartoum. Niks staat de politie in de weg om deze man naar een uitzendcentrum te brengen. Iets met lekker laten hangen en je werk niet doen.
Inderdaad, dan gewoon oppakken en op het vliegtuig zetten ^O^
  dinsdag 17 april 2018 @ 13:45:59 #200
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178576526
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:44 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Inderdaad, dan gewoon oppakken en op het vliegtuig zetten ^O^
:D En nogmaals voor de politie: *klik klik*
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 17 april 2018 @ 18:21:07 #201
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178583008
Illegalen horen uitgezet te worden /thread.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178586559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Illegalen horen uitgezet te worden /thread.
/stemmingmaker.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 17 april 2018 @ 21:25:05 #203
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178587416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 18:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Illegalen horen uitgezet te worden /thread.
Hoax.

/illegalenmoetenonzehollandsemeideninpikken
pi_178588649
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
Bron dat hij uitgeprocedeerd is? Voor zover ik weet heeft hij momenteel gewoon een aanvraag lopen.
De beste man is al vele malen afgewezen en uitgeprocedeerd :{w
Maar de asielmaffia helpt hem om telkens weer opnieuw een asiel-aanvraag te doen....
pi_178593547
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je kan het er mee oneens zijn, dat is je goed recht. Maar dat betekent niet dat het kraken opeens legaal wordt gemaakt.

Het OM maakt de afweging of een spoedprocedure noodzakelijk is, en hier hebben ze geoordeeld dat dat kennelijk niet zo is. Omdat de panden leegstaan en de openbare orde niet in het geding is is naar het oordeel van het OM de reguliere procedure toereikend. Maar dat betekent nog steeds niet dat B&W deze kraak wel prima vinden of legaal verklaren.

De afweging of een ontruiming via de reguliere procedure of via een spoedprocedure dient plaats te vinden wordt overigens bij iedere kraakactie gemaakt, niet alleen in dit geval.
We hebben het hier niet over een willekeurige woning of een leegstand pandje maar over een straat aan woningen waarbij ook nog eens woningen waarbij mensen wonen worden geïntimideerd.

Totaal krankzinnig dat er niet besloten is tot een spoedontruiming. We hebben het hier over uitgeprocedeerde illegalen die helemaal niet in Nederland mogen zijn. Zij zijn illegaal en moeten daarom Nederland verlaten.

De wet is de wet. Gemeentes dienen de wet uit te voeren, Amsterdam niet uitgezonderd.
pi_178594666
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

De wet is de wet. Gemeentes dienen de wet uit te voeren, Amsterdam niet uitgezonderd.
De wet zegt niet dat het OM een spoedontruiming moet doen omdat Elzies dat wil. De wet biedt ook andere mogelijkheden en het OM heeft er voor gekozen het via de rechter te spelen. De zaak dient 26 april, dus nog even geduld.
  woensdag 18 april 2018 @ 10:17:59 #207
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_178594833
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De wet zegt niet dat het OM een spoedontruiming moet doen omdat Elzies dat wil. De wet biedt ook andere mogelijkheden en het OM heeft er voor gekozen het via de rechter te spelen. De zaak dient 26 april, dus nog even geduld.
En die zitting gaat dan alleen over het kraken en niet over het verblijf in nederland.
Blijkbaar is het legaal om illegaal te zijn? :?
Tot nooit .......
pi_178598137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

En die zitting gaat dan alleen over het kraken en niet over het verblijf in nederland.
Blijkbaar is het legaal om illegaal te zijn? :?
Tja volgens mij heeft het EU hof van justitie besloten dat je illegalen van buiten de EU niet zomaar mag opsluiten wat de NL overheid er ook van vind. En juist die groep veroorzaakt enorm veel overlast. Gemeentes doen niet eens de moeite om op illegalen te gaan jagen. Die pak je op en moet je weer laten gaan.

Het is jammer want dit verstoort de opvang van daadwerkelijke vluchtelingen die wel recht hebben op een verblijf.

Maar dit soort discussies heb ik gisteren ook al gehad. Het punt is dat je bij de bron moet beginnen zodat die stromen niet gaan plaats vinden. Maar dat zijn vele factoren
  woensdag 18 april 2018 @ 17:20:11 #209
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178603430
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 13:16 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja volgens mij heeft het EU hof van justitie besloten dat je illegalen van buiten de EU niet zomaar mag opsluiten wat de NL overheid er ook van vind.
Hoe kunnen er illegalen van binnen de EU bestaan dan? :D Dus alle uitzetcentra staan leeg?
Anyway, volgens mij zegt het EU hof dat helemaal niet hier en hier. Khalid Jone de 'woordvoerder' komt uit Soedan, elke dag vluchten daarheen.
En dat deze stromen niet plaatsvinden: grensbewaking van de (buiten)grenzen. Opgelost!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178603767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:20 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Hoe kunnen er illegalen van binnen de EU bestaan dan? :D Dus alle uitzetcentra staan leeg?
Anyway, volgens mij zegt het EU hof dat helemaal niet hier en hier. Khalid Jone de 'woordvoerder' komt uit Soedan, elke dag vluchten daarheen.
En dat deze stromen niet plaatsvinden: grensbewaking van de (buiten)grenzen. Opgelost!
Wat staat hier dan
www.inlia.nl/news/show/eu(...)-strijd-met-eu-recht

Ik heb regelmatig met illegalen te maken en je kunt er niets mee. Oppakken en weer vrij laten. Dat is de praktijk.




Maar ik denk dat jij je totaal niet realiseerd dat het allemaal niet zo eenvoudig werkt zoals jij de zaken ziet.
  woensdag 18 april 2018 @ 17:41:05 #211
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178603820
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:38 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat staat hier dan
www.inlia.nl/news/show/eu(...)-strijd-met-eu-recht

Maar ik denk dat jij je totaal niet realiseerd dat het allemaal niet zo eenvoudig werkt zoals jij de zaken ziet.
Mijn linkjes zijn uit 2013 en 2016, die van jou uit 2011. Misschien ligt het daaraan?

Het is heel eenvoudig, sinds diverse landen hun grenzen hebben dichtgegooid is de toestroom naar die landen enorm naar beneden gegaan. Het werkt dus perfect.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 18 april 2018 @ 17:41:41 #212
64288 Bensel
Ladderzat
pi_178603832
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:38 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat staat hier dan
www.inlia.nl/news/show/eu(...)-strijd-met-eu-recht

Maar ik denk dat jij je totaal niet realiseerd dat het allemaal niet zo eenvoudig werkt zoals jij de zaken ziet.
nee, het wordt moeilijk gemaakt door mensen die er graag aan willen verdienen. Daardoor ontstaan dit soort situaties, die voor geen enkele partij goed is behalve de zieligheidsindustrie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze illegalen, op geen enkele manier. Als ze een legerbasis of kerncentrale terrein oplopen en niet weggaan na waarschuwingen zullen ze ook zonder pardon neergeschoten worden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_178603854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:41 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Mijn linkjes zijn uit 2013 en 2016, die van jou uit 2011. Misschien ligt het daaraan?

Het is heel eenvoudig, sinds diverse landen hun grenzen hebben dichtgegooid is de toestroom naar die landen enorm naar beneden gegaan. Het werkt dus perfect.
Nee daar ligt het niet aan. Heb er regelmatig mee te maken. Wat doe jij er eigenlijk aan?
  woensdag 18 april 2018 @ 17:43:46 #214
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178603861
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:43 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nee daar ligt het niet aan. Heb er regelmatig mee te maken.
Blijkbaar ligt het daar wel aan.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 18 april 2018 @ 17:44:41 #215
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178603874
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:43 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nee daar ligt het niet aan. Heb er regelmatig mee te maken. Wat doe jij er eigenlijk aan?
En wat ik 'eraan' doe? Op politici stemmen die de grenzen dicht willen gooien!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178603887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:44 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

En wat ik 'eraan' doe? Op politici stemmen die de grenzen dicht willen gooien!
Dat gaat nooit gebeuren in deze globaliserende wereld. Het zijn dromen van een Wilders etc.
  woensdag 18 april 2018 @ 17:47:12 #217
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178603912
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:45 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren in deze globaliserende wereld. Het zijn dromen van een Wilders etc.
Ja daarom gebeurt het al overal in de EU ::W Waar dromen dus kunnen uitkomen als je maar op de juiste mensen stemt :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178603928
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:47 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja daarom gebeurt het al overal in de EU ::W Waar dromen dus kunnen uitkomen als je maar op de juiste mensen stemt :W
Succes daarmee.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:23:09 #219
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178605536
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 10:34 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat wanneer je een varkensmutsje opzet je wel gearresteerd wordt, maar bij het massaal zwaaien met isis-vlaggen je niet gearresteerd wordt.
Daar wordt je allang al wel voor gearresteert.
Enkel jaren geleden, toen daar nog geen antwoord op was, is het gedoogd. Nu wordt dat wel degelijk verboden bij demonstranten.

De 'isis' vlag is namelijk geen 'isis' vlag, maar een islamitische vlag. Vlaggen zijn niet verboden op zichzelf. Daarom had men er in eerste instantie geen antwoord op. Maar, zoals al gezegd, dat is aangepakt omdat die op zichzelf bredere vlag vrijwel alleen door nare extremisten wordt gevoerd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178605599
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
De 'isis' vlag is namelijk geen 'isis' vlag, maar een islamitische vlag.
IS is toch ook islamitisch?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:32:12 #221
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178605713
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:26 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

IS is toch ook islamitisch?
Dat zeggen ze ja. Maar die vlag is dus niet perse 'terroristisch', is veel breder dan dat in theorie.

Vind het een beetje raar om jaren geleden hierin aan te halen, waardoor we het hebben over de begintijd van isis en co en hier gewoonweg nog geen antwoord op was.
Dat antwoord is er nu wel, al jaren zelfs. Die vlag (die in de praktijk vrijwel alleen door zulke extremisten gebruikt wordt) wordt niet meet getolereerd. Sterker nog, als iemand nagekeken wordt en hij/zij heeft zo'n vlag dan is die vlag grote reden om in Vught te belanden (en terecht!).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:33:12 #222
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178605735
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja. Maar die vlag is dus niet perse 'terroristisch', is veel breder dan dat in theorie.

Vind het een beetje raar om jaren geleden hierin aan te halen, waardoor we het hebben over de begintijd van isis en co en hier gewoonweg nog geen antwoord op was.
Dat antwoord is er nu wel, al jaren zelfs. Die vlag (die in de praktijk vrijwel alleen door zulke extremisten gebruikt wordt) wordt niet meet getolereerd. Sterker nog, als iemand nagekeken wordt en hij/zij heeft zo'n vlag dan is die vlag grote reden om in Vught te belanden (en terecht!).
Die vlag werd wel door Van Aartsen getolereerd. Dat is het hele punt. Hij houdt niet zo van aanpakken.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178605753
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja. Maar die vlag is dus niet perse 'terroristisch', is veel breder dan dat in theorie.

Vind het een beetje raar om jaren geleden hierin aan te halen, waardoor we het hebben over de begintijd van isis en co en hier gewoonweg nog geen antwoord op was.
Dat antwoord is er nu wel, al jaren zelfs. Die vlag (die in de praktijk vrijwel alleen door zulke extremisten gebruikt wordt) wordt niet meet getolereerd. Sterker nog, als iemand nagekeken wordt en hij/zij heeft zo'n vlag dan is die vlag grote reden om in Vught te belanden (en terecht!).
In Vught nog wel.

_O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:41:26 #224
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178605920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:33 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

In Vught nog wel.

_O-
Terrorisme afdeling....

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 19-04-2018 08:59:18 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 18 april 2018 @ 19:43:01 #225
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178605955
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 19:33 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Die vlag werd wel door Van Aartsen getolereerd. Dat is het hele punt. Hij houdt niet zo van aanpakken.
Hij kon toen niet anders.
Een algemene vlag tolereren is vrij normaal namelijk.

Eerst moest bepaalt worden dat die vlag vrijwel enkel door extremisten gevoerd werd. En dat was niet de taak van van Aartsen zelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')