abonnement Unibet Coolblue
pi_178472923
Drachten, Friesland

Hoi!

Vorig jaar zijn mijn zoon en ik ein-de-lijk verhuisd naar HUIS. Helaas hebben we een behoorlijk crappy tuin er bij gekregen. Tot nu toe heb ik geen hulp weten te vinden, op de Facebook groepen draait alles om hebben hebben hebben en ''geven'' is er niet meer bij helaas.
Vandaar dat ik het hier probeer.

Ik zoek;

2 sterke mannen (met auto, trekhaak en kar) die voor mij het stukje ''gras'' willen uitscheppen, afvoeren en met nieuw zwart zand willen herstraten.
Het stort is hier gratis, zwart zand en betegeling zal ik ergens anders nog moeten wegscharrelen.

Ik geef;

Koffie, thee, koekjes, gebak, bier (voor mee naar huis ;) ) en reiskostenvergoeding. Eventueel blijven mee-eten 's avonds kan ook, wat lekkers is zo gemaakt/besteld.

Het gaat om het stukje bij de blauwe schutting van de buren + het strookje waar ik nu wat tegels heb neergeplempt. Zie foto's.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178496947
Lichamelijk kan ik niks maar heb wel een auto met trekhaak.
Als jij nog andere mannen en een kar kunt regelen dan ben ik best bereid om chauffeur te zijn.
pi_178497349
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 20:46 schreef vannelle het volgende:
Lichamelijk kan ik niks maar heb wel een auto met trekhaak.
Als jij nog andere mannen en een kar kunt regelen dan ben ik best bereid om chauffeur te zijn.
Thanks voor het aanbod! ^O^

Ik wacht even af of er reacties komen hier :)
pi_178503220
Ik hoop echt dat er meerdere reacties komen, dat FHF weer wordt zoals het ooit bedoeld was.
Mijn aanbod staat iig, hopelijk komen er nog meer hulpaanbiedingen. :)
pi_178705676
Huur je via Accolade? Dan kun je evt. via hen (geel!) zand bestellen:

Klik!

Weet alleen niet wat de kosten zijn. Misschien kan het ook via andere woningbouwverenigingen.
Bij mijn huidige woningbouwvereniging kan ik per jaar bijv. 1,5kuub zand gratis krijgen.

Ik zit nog even te dubben. Wil je aan de ene kant met alle plezier helpen, maar het is wel een stukkie rijden. En álles moet nog gebeuren (zand halen, grond afvoeren, tegels halen en leggen)

Heb je toevallig al tegels op het oog?
pi_178707210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 02:48 schreef JK1982 het volgende:
Huur je via Accolade? Dan kun je evt. via hen (geel!) zand bestellen:

Klik!

Weet alleen niet wat de kosten zijn. Misschien kan het ook via andere woningbouwverenigingen.
Bij mijn huidige woningbouwvereniging kan ik per jaar bijv. 1,5kuub zand gratis krijgen.

Ik zit nog even te dubben. Wil je aan de ene kant met alle plezier helpen, maar het is wel een stukkie rijden. En álles moet nog gebeuren (zand halen, grond afvoeren, tegels halen en leggen)

Heb je toevallig al tegels op het oog?
Bedankt voor je reactie ^O^

Ik huur via WoonFriesland, geen idee of zij zo'n regeling hebben.
Verder heb ik niks op het oog, heb zelf geen vervoer en iemand in de buurt heb ik niet :@ Vorig jaar ook een poging gedaan wat jammerlijk mislukte :')

Het is allemaal een beetje lastig.
pi_178715268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 06:52 schreef Poes. het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie ^O^

Ik huur via WoonFriesland, geen idee of zij zo'n regeling hebben.
Verder heb ik niks op het oog, heb zelf geen vervoer en iemand in de buurt heb ik niet :@ Vorig jaar ook een poging gedaan wat jammerlijk mislukte :')

Het is allemaal een beetje lastig.
Hi! Heb het even voor je nagevraagd bij WoonFriesland, maar het kan niet meer via hen.

Het zou in het verleden wel mogelijk zijn geweest, maar daar zijn ze mee gestopt. Dus je zult op een andere manier aan zand moeten komen. Ik hou je in gedachten en blijf het topic in ieder geval even volgen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door JK1982 op 24-04-2018 16:36:22 ]
pi_178716329
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:27 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Hi! Heb het even voor je nagevraagd bij WoonFriesland, maar het kan niet meer via hen.

Het zou in het verleden wel mogelijk zijn geweest, maar daar zijn ze mee gestopt. Dus je zult op een andere manier aan zand moeten komen. Ik hou je in gedachten en blijf het topic in ieder geval even volgen ;)
Super! Jammer dat ze het niet meer doen.

Ik krijg na de meivakantie mijn wijkconsulent op bezoek, er scheelt namelijk ook heel wat aan ons achterpad. Ik geef dan gelijk even door hoe beroerd mijn tuin is gestraat (water blijft liggen/overstroomt/looptnietaf) en wie weet pakt hij dat dan ook gelijk even mee.

Hulpvraag kan dus even ''on hold'' :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')