abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 april 2018 @ 15:40:30 #1
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178470403


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178470418
WAT IS ER MIS MET EOS?
  donderdag 12 april 2018 @ 15:41:46 #3
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178470422
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 12 april 2018 @ 15:47:33 #4
131603 Afwazig
Serious business
pi_178470676
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:47 schreef Afwazig het volgende:
Eens met TT,
pi_178470701
EOS zal wel weer crashen toch?
జ్ఞ‌ా
  donderdag 12 april 2018 @ 15:59:40 #7
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178470704
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:57 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Wel zielig voor je username dat er een nog grotere shitcoin het zelfde heet...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178470707
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wel zielig voor je username dat er een nog grotere shitcoin het zelfde heet...
_O-
జ్ఞ‌ా
pi_178470733
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wel zielig voor je username dat er een nog grotere shitcoin het zelfde heet...
Geloof het of niet, hij heeft die zelfs in zijn portfolio. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178470752
Ik ben trouwens ook tegen EOS, maar dat komt vooral door de betrokkenheid van Brock Pierce bij het project.
pi_178470767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:02 schreef KappenBakken het volgende:
Ik ben trouwens ook tegen EOS, maar dat komt vooral door de betrokkenheid van Brock Pierce bij het project.
niet meer he
జ్ఞ‌ా
pi_178470778
Haha salty EOS fomoers hier :')
pi_178470785
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:03 schreef µ het volgende:

[..]

niet meer he
Ach man, hij kent de CEO van block.one al sinds 2005 ofzo en is al investeerder ook nog erbij betrokken :P

Dat hij officieel niet meer betrokken is doet daar niks aan af. Sowieso is block.one op de kaaiman eilanden gevestigd als exempted company, niemand weet zeker of hij wel/niet aandeelhouder is.
pi_178470807
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Wel zielig voor je username dat er een nog grotere shitcoin het zelfde heet...
Mijn account is uit 2011 lol
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:08:49 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178470821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Haha salty EOS fomoers hier :')
Echt he. Al die maanden dat ik hier zit heb ik nooit iemand negatief horen doen over EOS. Jij hebt paar weken geleden nog geroepen "ik koop EOS". Toen ben ik mij er een beetje in gaan verdiepen en ook een kleine bag gekocht.

Nu is het opeens EOS shitcoin :')

Een dag geleden vroegen diezelfde mensen of ze EOS moesten kopen ....
  donderdag 12 april 2018 @ 16:10:14 #16
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178470844
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:07 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Mijn account is uit 2011 lol
Dat zeg ik. Zielig voor je username. Anders was het zielig voor jou geweest.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_178470855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he. Al die maanden dat ik hier zit heb ik nooit iemand negatief horen doen over EOS. Jij hebt paar weken geleden nog geroepen "ik koop EOS". Toen ben ik mij er een beetje in gaan verdiepen en ook een kleine bag gekocht.

Nu is het opeens EOS shitcoin :')

Een dag geleden vroegen diezelfde mensen of ze EOS moesten kopen ....
Ik bash Brock Pierce al zolang ik mij het kan herinneren :P Flauwekul dus dit.
pi_178470856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he. Al die maanden dat ik hier zit heb ik nooit iemand negatief horen doen over EOS. Jij hebt paar weken geleden nog geroepen "ik koop EOS". Toen ben ik mij er een beetje in gaan verdiepen en ook een kleine bag gekocht.

Nu is het opeens EOS shitcoin :')

Een dag geleden vroegen diezelfde mensen of ze EOS moesten kopen ....
EOS _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 12 april 2018 @ 16:17:44 #19
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178470951
Ik sta gewoon winst t.ov. 1 april ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:20:39 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178471003
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:17 schreef TimKuik het volgende:
Ik sta gewoon winst t.ov. 1 april ^O^
Hier ook _O_

+27% in USD, +17% in BTC

QASH -1% in USD nog en TFD -2% rest groen :P
  donderdag 12 april 2018 @ 16:22:51 #21
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178471041
Universaaaaaaa +38%
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:23:36 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178471052
Denk dat UTN ook beetje wordt gekocht nu i.v.m. nieuws morgen?

Het was sowieso rustig aan het stijgen, maar nu wel een stijging :D
  donderdag 12 april 2018 @ 16:28:37 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178471141
Heey noobcrypto ben jij dit

Kapperszaak camoufleert hennepkwekerij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 12 april 2018 @ 16:34:02 #24
131603 Afwazig
Serious business
pi_178471246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he. Al die maanden dat ik hier zit heb ik nooit iemand negatief horen doen over EOS. Jij hebt paar weken geleden nog geroepen "ik koop EOS". Toen ben ik mij er een beetje in gaan verdiepen en ook een kleine bag gekocht.

Nu is het opeens EOS shitcoin :')

Een dag geleden vroegen diezelfde mensen of ze EOS moesten kopen ....
Hier nog nooit iemand negatief gehoord is toch geen criteria? Kijk eens wat verder dan FOK! zou ik zeggen. Op twitter zijn er genoeg mensen die al jaren in crypto zitten met genoeg op EOS aan te merken. Zelfde geldt voor andere coins als TRX, NEO, Cardano, DASH etc.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:36:23 #25
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178471290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hier nog nooit iemand negatief gehoord is toch geen criteria? Kijk eens wat verder dan FOK! zou ik zeggen. Op twitter zijn er genoeg mensen die al jaren in crypto zitten met genoeg op EOS aan te merken. Zelfde geldt voor andere coins als TRX, NEO, Cardano, DASH etc.
Dit.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:41:48 #26
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178471399
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hier nog nooit iemand negatief gehoord is toch geen criteria? Kijk eens wat verder dan FOK! zou ik zeggen. Op twitter zijn er genoeg mensen die al jaren in crypto zitten met genoeg op EOS aan te merken. Zelfde geldt voor andere coins als TRX, NEO, Cardano, DASH etc.
Zo bedoel ik het niet. Ik baseer mijn aankopen echt niet op wat hier gezegd wordt hoor.

Wat ik bedoel is dat ik het raar vind dat niemand ooit iets negatiefs zei over EOS, totdat de prijs omhoog schoot. Dan snap jij toch wel dat het overkomt als een beetje, of eigenlijk behoorlijk, salty?

Ik hoop dat niemand hier zijn aankopen alleen baseert op FOK! of Twitter, zonder zelf dingen uit te zoeken. EOS is inderdaad niet perfect, maar om het nou in een rijtje met TRX te plaatsen gaat echt wel wat te ver.
pi_178471404
Kapperszaak camoufleert hennepkwekerij

welke homo heeft de aivd ingelicht?!
  donderdag 12 april 2018 @ 16:43:19 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178471426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:42 schreef noobcrypto het volgende:
Kapperszaak camoufleert hennepkwekerij

welke homo heeft de aivd ingelicht?!
Gelukkig je bent er nog
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178471444
het is een mooie dag. Ben vandaag voor het eerst online en ik zie allemaal groene dingen. Ja ja groene CIJFERS :D
pi_178471453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Ik baseer mijn aankopen echt niet op wat hier gezegd wordt hoor.

Wat ik bedoel is dat ik het raar vind dat niemand ooit iets negatiefs zei over EOS, totdat de prijs omhoog schoot. Dan snap jij toch wel dat het overkomt als een beetje, of eigenlijk behoorlijk, salty?

Ik hoop dat niemand hier zijn aankopen alleen baseert op FOK! of Twitter, zonder zelf dingen uit te zoeken. EOS is inderdaad niet perfect, maar om het nou in een rijtje met TRX te plaatsen gaat echt wel wat te ver.
Ik denk dat het meer zo gaat; prijs schiet hard omhoog -> aandacht voor de coin -> kritiek op de coin.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:45:12 #31
131603 Afwazig
Serious business
pi_178471465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Ik baseer mijn aankopen echt niet op wat hier gezegd wordt hoor.

Wat ik bedoel is dat ik het raar vind dat niemand ooit iets negatiefs zei over EOS, totdat de prijs omhoog schoot. Dan snap jij toch wel dat het overkomt als een beetje, of eigenlijk behoorlijk, salty?

Ik hoop dat niemand hier zijn aankopen alleen baseert op FOK! of Twitter, zonder zelf dingen uit te zoeken. EOS is inderdaad niet perfect, maar om het nou in een rijtje met TRX te plaatsen gaat echt wel wat te ver.
Als het scenario wat jij schetst (iemand vraagt info -> mist pump -> zegt dat het een shitcoin is) klopt dan heb je gelijk maar dat idee krijg ik niet. Als ik het op mijzelf betrek dan vind ik EOS bizar overgewaardeerd. Ik heb me hier verder nog nooit (volgens mij) over uitgesproken maar omdat ik het toevallig nu na een pump doe wil niet zeggen dat ik salty ben.

Ik blijf er ver vandaan, net zoals ik bij andere projecten vandaan blijf om uiteenlopende redenen. Prima dat je er winst mee maakt maar dat wil nog niet zeggen dat het een goed project is / de pump logisch te verklaren is,
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 16:51:09 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178471574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als het scenario wat jij schetst (iemand vraagt info -> mist pump -> zegt dat het een shitcoin is) klopt dan heb je gelijk maar dat idee krijg ik niet. Als ik het op mijzelf betrek dan vind ik EOS bizar overgewaardeerd. Ik heb me hier verder nog nooit (volgens mij) over uitgesproken maar omdat ik het toevallig nu na een pump doe wil niet zeggen dat ik salty ben.

Ik blijf er ver vandaan, net zoals ik bij andere projecten vandaan blijf om uiteenlopende redenen. Prima dat je er winst mee maakt maar dat wil nog niet zeggen dat het een goed project is / de pump logisch te verklaren is,
^O^

Mee eens hoor in grote lijnen. Dat je er winst mee kan halen wil niet zeggen dat het een goed project is. Helaas is het wel de realiteit van de markt op dit moment. Als je winst wil maken moet je af en toe een risico nemen en in minder perfecte coins (durven) stappen.

Sommigen nemen die risico met een coin als XVG of TRX. Die in mijn ogen echt shit coin zijn en ieder moment kunnen klappen. Ik ga dan liever in een coin als EOS zitten. EOS is absoluut niet perfect en ik heb geen idee of het over 5 jaar nog bestaat bijvoorbeeld, maar op korte termijn lijkt het mij een prima investering.

Prima team waar redelijk door wordt gewerkt, veel op de agenda de komende tijd en koers was ideaal om in te stappen paar weken terug op een dieptepunt. EOS is echt geen coin waar ik x10 of zelfs x5 van verwacht, maar mooi om winst mee te maken op een relatief veilige manier.

Ik vind het geen shit coin, maar ook geen long term project waar ik echt 100% vertrouwen in heb.
pi_178471639
De enige echte coin is Bitcoin, helaas staat die door de gekkigheid van de markt nu op #4 van CMC.
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2018 @ 16:59:26 #34
230491 Zith
pls tip
pi_178471721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:54 schreef KappenBakken het volgende:
De enige echte coin is Bitcoin, helaas staat die door de gekkigheid van de markt nu op #4 van CMC.
Banned.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178471725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:54 schreef KappenBakken het volgende:
De enige echte coin is Bitcoin, helaas staat die door de gekkigheid van de markt nu op #4 van CMC.
Kill
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178471807
quote:
Bitcoin price rises due to US tax day pressure reduction
According to CNBC reports, bit coin prices were under pressure from US tax payers on April 17. Some cipher investors have argued that current bitcoin price increases are evidence that they have escaped the pressure.
Lambo of Rekt
pi_178471826
UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA +40% :+
Lambo of Rekt
  donderdag 12 april 2018 @ 17:11:59 #38
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_178471951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:54 schreef KappenBakken het volgende:
De enige echte coin is Bitcoin, helaas staat die door de gekkigheid van de markt nu op #4 van CMC.
Waarheid ^O^

LN :')_________________!

Check deze demo van het Lightning Network:

https://streamable.com/ptzd9

:')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 12 april 2018 @ 17:12:35 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178471965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Want daardoor stijgt de prijs met 15% binnen 40 minuten

Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 12 april 2018 @ 17:14:41 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178471988
quote:
7s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:11 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Waarheid ^O^

LN :')_________________!

Check deze demo van het Lightning Network:

https://streamable.com/ptzd9

:')
Ver :r

Al moet ik toegeven dat ik op dit moment BCH in mijn portfolio heb. Wel om te flippen, maar ik voel me wel een beetje viezig
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178472093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:04 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA +40% :+
jaaaaaaaaaaaa yiihaaaaaaaaaaaaa

in de zomer cruisen met die lambo :D *O*
pi_178472220
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat een onzin :') Want daardoor stijgt de prijs met 15% binnen 40 minuten

[ afbeelding ]
Ik heb t niet verzonnen.
Lambo of Rekt
  donderdag 12 april 2018 @ 17:32:36 #44
131603 Afwazig
Serious business
pi_178472234
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ver :r

Al moet ik toegeven dat ik op dit moment BCH in mijn portfolio heb. Wel om te flippen, maar ik voel me wel een beetje viezig
Gore ransmakaak dat je er rondloopt. Doe normaal man.
pi_178472256
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Gore ransmakaak dat je er rondloopt. Doe normaal man.
_O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 april 2018 @ 17:40:12 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178472408
quote:
Bij Klaas op bezoek _O_ Sunnygod
pi_178472423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:40 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bij Klaas op bezoek _O_ Sunnygod
:')
pi_178472432
UNIVERSAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAAA +50% JAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_178472499
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Banned.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kill
Was een grapje jongens.
pi_178472503
Verge! ik hoor dat er weer een leuke fittie gaande is tussen Doug Polk en de Verge-ins
straks ff kijken naar zijn video, ben benieuwd
pi_178472758
Haha, what the fuck, die Vietnamese exit scam. :D

The company in question allegedly offered its clients a 48 per cent monthly return paid in local currency for a maximum of four months, provided that the person invested a minimum of $1,000.

Hoe krijg je hiermee zoveel mensen over de streep? Dit gelooft toch geen hond? Naja, kennelijk wel. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')