abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:38:00 #156
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178485118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet gezien.
ik een groot deel, vooral Rand Paul twijfelde aan Pompeo..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178485588
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er komt een onderzoek naar de verliesgevendheid vh staatspostbedrijf: https://www.nu.nl/economi(...)ostbedrijf-loep.html
Vooral gericht tegen Amazon dus. Kan nog interessant worden als ze zeer plotseling de rates omhoog gooien. E-commerce bedrijven, inclusief Amazon, hebben normaal gesproken geen enorme winstmarges dus dat zou ze in de problemen kunnen brengen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 10:25:14 #158
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178485774
Als hij gaat proberen weer lid te worden van TPP is hij definitief een fucking moron. Dat zou zo'n afgang zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 10:30:35 #159
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178485870
Ik snap niet waar die gedachte vandaan komt dat ze verlies maken op Amazon. Normaal zijn zijn waanbeelden wel min of meer te herleiden tot iets wat een talkshow-host gezegd heeft ofzo... is het dan echt zo dat dit gewoon aan zijn hersens ontsproten is en daarmee zijn waanbeeld voor hem werkelijkheid geworden is?!
pi_178485936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vooral gericht tegen Amazon dus. Kan nog interessant worden als ze zeer plotseling de rates omhoog gooien. E-commerce bedrijven, inclusief Amazon, hebben normaal gesproken geen enorme winstmarges dus dat zou ze in de problemen kunnen brengen.
Welnee, Amazon heeft jarenlang verliezen gedraaid en is eigenlijk pas de laatste jaren een beetje winst gaan maken. Met name AWS heeft forse marges. Retail is wat dat betreft ook een rukbusiness. Cloudcomputing is een stuk lucratiever. Ook de tax break van Trump heeft de winst van Amazon in Q4 van 2017 een forse boost gegeven:


Het feit dat Amazon nauwelijks winst maakt is ook vooral een strategische keuze. Investeren en groei boven winst.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 10:36:51 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178486012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 03:15 schreef DeParo het volgende:
Trump Proposes Rejoining Trans-Pacific Partnership
https://www.nytimes.com/2(...)news&WT.nav=top-news

[..]

Past in de gecoordineerde aanval op China. Kudlow en Lighthizer lijken een positieve invloed op hem te hebben op het gebied van internationale handel. Maakt het makkelijker voor Amerika Chinese sancties te omzeilen.
Alleen een probleem, toen Trump de VS uit de TPP haalde zijn de andere landen verder gegaan en hebben ze China uitgenodigd om de plaats van de VS in te nemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 10:39:38 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_178486073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vooral gericht tegen Amazon dus. Kan nog interessant worden als ze zeer plotseling de rates omhoog gooien. E-commerce bedrijven, inclusief Amazon, hebben normaal gesproken geen enorme winstmarges dus dat zou ze in de problemen kunnen brengen.
En jij denkt dat de concurrenten van de USPS dan niet de business van Amazon gewoon overnemen? Rare gedachte, vooral omdat het contract met Amazon een van de weinige lichtpuntjes is voor de verlieslijdende USPS
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_178486594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welnee, Amazon heeft jarenlang verliezen gedraaid en is eigenlijk pas de laatste jaren een beetje winst gaan maken. Met name AWS heeft forse marges. Retail is wat dat betreft ook een rukbusiness. Cloudcomputing is een stuk lucratiever. Ook de tax break van Trump heeft de winst van Amazon in Q4 van 2017 een forse boost gegeven:
[ afbeelding ]

Het feit dat Amazon nauwelijks winst maakt is ook vooral een strategische keuze. Investeren en groei boven winst.
Afgezet tegen de inkomsten van Amazon blijft de winst van Amazon zeer beperkt voor een dusdanig groot bedrijf en dat is ook een algemene trend binnen e-commerce. De margin stond in hetzelfde artikel als waar je jouw afbeelding vandaan hebt gehaald:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marges zijn klein. Het klopt dat Amazon nu wat meer winst aan het maken is maar nog steeds blijft het een kleine winstmarge afgezet tegen de totale inkomsten. Dit is nog duidelijker voor de gehele e-commerce sector ivm hoge kosten en investeringen die nodig zijn om rendabel te blijven.. Kijken we waar de meeste kosten naar toe gaan (muv de investeringen die Amazon consequent doet op basis van de inkomsten):

quote:
However, as Amazon's sales have skyrocketed so too have its shipping costs. Those expenses reached $16.2 billion last year, a 40% increase from the year before and accounted for nearly all of the company's $17.6 billion in fulfillment expenses, its biggest line item after cost of sales, or what Amazon pays for the goods it sells. During the same time, net shipping costs, which subtract revenue from shipping fees along with a portion of Prime membership fees, surged 43% to $7.2 billion, outpacing overall e-commerce sales growth of 24.9% last year. That was the fastest growth in net shipping costs since 2011.
En dat zie je wel bij meer e-commerce bedrijven.

Dus ja, de AWS-investering stuwt Amazon's winsten omhoog, maar een plotselinge significante stijging van transportkosten kan dat weer negatief maken.
pi_178486645
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het verdrag laat ruimte open voor de Amerikanen om er alsnog in te stappen, Amerikaanse onderhandelde voorwaarden zijn niet verwijderd maar alleen bevroren, bovendien was het hele doel van dit akkoord een ijzersterke vuist tegen de Chinese handelspolitiek dus binnen deze gemeenschap hoor je positieve geluiden over Amerikaans herintreden.
Ze gaan er nooit meer onder dezelfde voorwaarden inkomen, geloof me.

En als Trump TPP ineens zo leuk vindt, waarom TTIP dan niet?
pi_178486673
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik snap niet waar die gedachte vandaan komt dat ze verlies maken op Amazon. Normaal zijn zijn waanbeelden wel min of meer te herleiden tot iets wat een talkshow-host gezegd heeft ofzo... is het dan echt zo dat dit gewoon aan zijn hersens ontsproten is en daarmee zijn waanbeeld voor hem werkelijkheid geworden is?!
USPS maakt winst op Amazon en E-commerce leveringen (pakketjesdienst dus). De USPS maakt verlies op traditionele postdienst. Logisch. Echter, en daar heeft Trump gelijk in, USPS vraagt zo'n absurd lage prijs (veel lager dan de market value) voor de pakketjesdienst dat enerzijds de winst voor USPS veel groter kan zijn tegen een wat hogere prijs (plus dat ze prijzen voor traditionele postdiensten kunnen verlagen) en anderzijds bedrijven als Amazon daarvan optimaal profiteren. Een tegenargument zou zijn dat een prijsverhoging competitie in de hand werkt zoals UPS en FedEx. Maar ondanks dat zij nu hogere prijzen hebben doen ze dit alleen maar om competief te blijven, ze hebben geen keuze, wanneer USPS de prijzen verhoogt, al zou het marginaal zijn, dan is de verwachting dat FedEx en UPS dit ook doen. Ze zullen een marktpercentage van USPS kunnen overnemen maar met de juiste strategie hoeft dit geen nadelige consequenties te hebben voor USPS.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:06:49 #166
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178486710
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 05:44:50 In last 18 mos, Mr. Cohen negotiated yet another hush NDA, this time on behalf of a prominent GOP donor who had a relationship with a LA woman, impregnated her and then made sure she had an abortion. The deal provided for multiple payments across many months. #basta reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 08:52:55 And to be clear, the GOP donor is also LA based. reageer retweet
:9

Om wie zou dit nou weer gaan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178486757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:25 schreef Ulx het volgende:
Als hij gaat proberen weer lid te worden van TPP is hij definitief een fucking moron. Dat zou zo'n afgang zijn.
Het zou hem eigenlijk een minder 'fucking moron' maken maar het is wel een persoonlijke afgang voor hem (alhoewel ik betwijfel of hij dat zelf ook zo ziet overigens).

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En jij denkt dat de concurrenten van de USPS dan niet de business van Amazon gewoon overnemen? Rare gedachte, vooral omdat het contract met Amazon een van de weinige lichtpuntjes is voor de verlieslijdende USPS
Zoals ik hierboven heb uitgelegd klopt het dat USPS er winst op maakt, maar de prijs is zodanig beneden de marktwaarde voor de dienst dat ook USPS er verre van het maximale uithaalt, zelfs al zouden ze bij een prijsstijging een marktaandeel verliezen. Bovendien is Amazon druk bezig om het transport te diversificeren, dus ze zullen nooit afhankelijk willen zijn van een aanbieder (alhoewel 40% nog steeds USPS is als ik me niet vergis), noch USPS en noch hun concurrenten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alleen een probleem, toen Trump de VS uit de TPP haalde zijn de andere landen verder gegaan en hebben ze China uitgenodigd om de plaats van de VS in te nemen.
TPP is ingericht met als ultiem einddoel heel Azie en de Pacific erin te kunnen verenigen. Dat is het einddoel zodat ook een land als China zich aan de hoge standaard van andere markten zou houden. Dat is bij het uittreden van Amerika niet veranderd. Daarom zitten de huidige CPTPP nog steeds eerder op Amerika te wachten.
pi_178486796
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ze gaan er nooit meer onder dezelfde voorwaarden inkomen, geloof me.

En als Trump TPP ineens zo leuk vindt, waarom TTIP dan niet?
Ik denk dat ze er wel onder dezelfde voorwaarden in zullen komen, alhoewel er nog steeds onderhandeld moet worden aangezien Trump wel duidelijk zal moeten verdedigen wat er dan zo anders is aan zijn TPP dan die van Obama, het belang van de andere deelnemers om Amerika erin te hebben is nog steeds enorm en dat heeft ook met de enorme invloed van China op de andere deelnemende landen te maken. Dit biedt hen enerzijds een vuist tegen China en anderzijds een handreiking maar wel op voorwaarde dat China zich aan dezelfde standaard houdt.

TTIP kan je Trump niet compleet kwalijk nemen omdat Europa er zelf ontzettend moeilijk over doet (al ver voordat Trump aan de macht kwam trouwens).
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:13:24 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178486815
Tom Barrack is een naam die valt als verdachte van deze goddeloze kindermoord.

quote:
Tom Barrack
Born 1947/1948 (age 70–71)[1]
Education University of Southern
California (BA, JD)
Net worth USD$1.0 billion (2017)
Political party Republican
Spouse(s) Rachelle Barrack
Children 4
Thomas J. "Tom" Barrack Jr. (born 1947/1948) is an American private equity real estate investor and the founder, chairman, and CEO of Colony NorthStar. Barrack is a close friend and ally of President Donald Trump who has represented Trump on television news segments. He also served as the chairman of the Presidential Inaugural Committee
Het plaatje past. Vriendje van theDon, dus toegang tot zijn fixer is niet onwaarschijnlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178486840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:13 schreef Ulx het volgende:
Tom Barrack is een naam die valt als verdachte van deze goddeloze kindermoord.

[..]

Het plaatje past. Vriendje van theDon, dus toegang tot zijn fixer is niet onwaarschijnlijk.
De vrouw ging toch akkoord. Een donor wellicht maar geen politicus. Een beetje ordinaire roddel dan. Overigens ben ik er volledig mee eens dat dit geen legitieme reden voor abortus zou mogen zijn. Maar schijnbaar kan het dus.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:16:53 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178486866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:14 schreef DeParo het volgende:
. Een donor wellicht maar geen politicus. Een b
Trump hielp mee om een goddeloze kindermoord in de doofpot te stoppen! Een ABORTUS! Is Trump nu ineens een PRO-CHOICE libtard?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178486872
Eerst uit TPP stappen en nu weer aan willen haken.

Jaja, 38D schaken dit, mensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178486879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er wel onder dezelfde voorwaarden in zullen komen, alhoewel er nog steeds onderhandeld moet worden aangezien Trump wel duidelijk zal moeten verdedigen wat er dan zo anders is aan zijn TPP dan die van Obama, het belang van de andere deelnemers om Amerika erin te hebben is nog steeds enorm en dat heeft ook met de enorme invloed van China op de andere deelnemende landen te maken. Dit biedt hen enerzijds een vuist tegen China en anderzijds een handreiking maar wel op voorwaarde dat China zich aan dezelfde standaard houdt.

TTIP kan je Trump niet compleet kwalijk nemen omdat Europa er zelf ontzettend moeilijk over doet (al ver voordat Trump aan de macht kwam trouwens).
Hoezo kan je Trump TTIP niet kwalijk nemen? Hij is er toch zeker uitgestapt?
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:17:37 #175
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178486882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Eerst uit TTP stappen en nu weer aan willen haken.

Jaja, 38D schaken dit, mensen.
Zo krijg je gewoon betere deals. Ja. Echt waar.

koekoek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178486892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

De vrouw ging toch akkoord. Een donor wellicht maar geen politicus. Een beetje ordinaire roddel dan. Overigens ben ik er volledig mee eens dat dit geen legitieme reden voor abortus zou mogen zijn. Maar schijnbaar kan het dus.
Want je hebt een "legitieme reden" nodig om abortus te plegen? Sinds wanneer?
  vrijdag 13 april 2018 @ 11:18:36 #177
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_178486898
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er wel onder dezelfde voorwaarden in zullen komen, alhoewel er nog steeds onderhandeld moet worden aangezien Trump wel duidelijk zal moeten verdedigen wat er dan zo anders is aan zijn TPP dan die van Obama, het belang van de andere deelnemers om Amerika erin te hebben is nog steeds enorm en dat heeft ook met de enorme invloed van China op de andere deelnemende landen te maken. Dit biedt hen enerzijds een vuist tegen China en anderzijds een handreiking maar wel op voorwaarde dat China zich aan dezelfde standaard houdt.

TTIP kan je Trump niet compleet kwalijk nemen omdat Europa er zelf ontzettend moeilijk over doet (al ver voordat Trump aan de macht kwam trouwens).
Vergeet niet dat China alsook de EU van duurzaamheid zo'n beetje hun voornaamste internationale speerpunt gemaakt hebben.

Ik zie de VS pas weer een daadwerkelijke kans maken als zo'n beetje alle besluiten van de Republikeinen om milieuregels terug te schroeven en van Trump om uit het Akkoord van Parijs te stappen ook weer teruggedraaid moeten worden om aan te mogen schuiven.

Dát zou pas een afgang zijn, als zo'n beetje 50% van alle besluiten van het afgelopen jaar onder druk van de internationale gemeenschap weer teruggedraaid moeten worden door Trump.

Ik zie het echter wel als een zeer serieuze kans.
pi_178486909
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:17 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hoezo kan je Trump TTIP niet kwalijk nemen? Hij is er toch zeker uitgestapt?
Europa deed weinig moeite om het proces te verbeteren, bij TPP kon je nog zeggen dat het verdrag eigenlijk best wel voldeed aan de Amerikaanse behoeftes, maar in TTIP is er zoveel veranderd, en zou er nog zoveel moeten veranderen, dat je je kan afvragen of het uiteindelijke resultaat enig effect zou hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Trump hielp mee om een goddeloze kindermoord in de doofpot te stoppen! Een ABORTUS! Is Trump nu ineens een PRO-CHOICE libtard?
Was Cohen uitsluitend zijn advocaat?
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:20:40 #179
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178486933
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:19 schreef DeParo het volgende:

Was Cohen uitsluitend zijn advocaat?
Eh ja. Cohen had geen andere klanten de laatste 10 jaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178486935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er wel onder dezelfde voorwaarden in zullen komen, alhoewel er nog steeds onderhandeld moet worden aangezien Trump wel duidelijk zal moeten verdedigen wat er dan zo anders is aan zijn TPP dan die van Obama, het belang van de andere deelnemers om Amerika erin te hebben is nog steeds enorm en dat heeft ook met de enorme invloed van China op de andere deelnemende landen te maken. Dit biedt hen enerzijds een vuist tegen China en anderzijds een handreiking maar wel op voorwaarde dat China zich aan dezelfde standaard houdt.

TTIP kan je Trump niet compleet kwalijk nemen omdat Europa er zelf ontzettend moeilijk over doet (al ver voordat Trump aan de macht kwam trouwens).
Denk je dat Trump uberhaupt in staat is om uit te kunnen leggen waarom hij TPP overweegt? De beste man weet niet eens wat TPP behelst, laat staan dat hij anderen kan overtuigen van het belang van alsnog toetreden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178486960
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:18 schreef Belabor het volgende:

[..]

Vergeet niet dat China alsook de EU van duurzaamheid zo'n beetje hun voornaamste internationale speerpunt gemaakt hebben.

Ik zie de VS pas weer een daadwerkelijke kans maken als zo'n beetje alle besluiten van de Republikeinen om milieuregels terug te schroeven en van Trump om uit het Akkoord van Parijs te stappen ook weer teruggedraaid moeten worden om aan te mogen schuiven.

Dát zou pas een afgang zijn, als zo'n beetje 50% van alle besluiten van het afgelopen jaar onder druk van de internationale gemeenschap weer teruggedraaid moeten worden door Trump.

Ik zie het echter wel als een zeer serieuze kans.
Kans maken om bij TPP aan te sluiten bedoel je? TPP, of CPTPP zoals we het nu eigenlijk moeten noemen, zit in tegenstelling tot TTIP bijvoorbeeld vol met landen die niet per se anders denken dan Amerika op dat soort punten en die bovendien ook veel meer behoefte hebben om de Amerikaanse markt te betreden. Landen als Canada en Nieuw-Zeeland, daar zit jij wellicht aan te denken, maar ik denk niet dat zij uiteindelijk dat echt zullen doordrukken of zelfs maar kunnen. Maar dat is mijn verwachting en dat zullen de onderhandelingen moeten laten blijken overigens.
pi_178487004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Eh ja. Cohen had geen andere klanten de laatste 10 jaar.
Nou ja schijnbaar dus wel maar als hij uitsluitend voor Trump heeft gewerkt, op papier dan, dan kan er inderdaad een interessante inmenging aan het licht komen in deze zaak.
pi_178487019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk je dat Trump uberhaupt in staat is om uit te kunnen leggen waarom hij TPP overweegt? De beste man weet niet eens wat TPP behelst, laat staan dat hij anderen kan overtuigen van het belang van alsnog toetreden.
Dat geldt wel voor meer politieke leiders binnen de CPTPP (huidige naam)-gemeenschap haha.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:25:12 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178487025
De GOP doet ook een poging...

GOP twitterde op donderdag 12-04-2018 om 22:38:00 Comey will try to peddle his story in an upcoming book tour, but he has no one but himself to blame for his complete lack of credibility. https://t.co/wEhMR8ShKc reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178487027
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Europa deed weinig moeite om het proces te verbeteren, bij TPP kon je nog zeggen dat het verdrag eigenlijk best wel voldeed aan de Amerikaanse behoeftes, maar in TTIP is er zoveel veranderd, en zou er nog zoveel moeten veranderen, dat je je kan afvragen of het uiteindelijke resultaat enig effect zou hebben.

[..]

Was Cohen uitsluitend zijn advocaat?
Wat een bullshit. Het was gewoon een uitonderhandeld en uitgebalanceerd akkoord. Er is bovendien niets aan "veranderd" omdat het nadat de onderhandelingen waren geëindigd gewoon hetzelfde zijn gebleven. If anything waren de Amerikanen tijdens de TTIP onderhandelingen veel offensiever dan TPP. Bij TTIP hebben ze ook veel meer concessies gekregen, ook omdat er maar één gesprekspartner was. Je hebt duidelijk weer nog niet het flauwste benul waar je allemaal over praat. :')
pi_178487081
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat geldt wel voor meer politieke leiders binnen de CPTPP (huidige naam)-gemeenschap haha.
Ongetwijfeld, maar die laten zich instrueren door hun adviseurs, zodat ze met een coherent verhaal naar buiten kunnen treden. Trump is niet in staat om informatie tot zich te nemen en die vervolgens te doorgronden. Hij kan TPP 2.0 niet verkopen, zelfs als hij dat zou willen. Gelukkig voor hem is dat ook niet nodig, want het Huis en Congres zijn toch al voorstander van het verdrag.

Trump loopt alleen het risico dat hij z'n achterban een beetje van zich vervreemdt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:28:28 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178487096
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 09:13:47 A considerable amount of electronic data has been obtained by federal law enforcement in connection with the investigation of Mr. Cohen. Some might describe it as a "mountain of evidence". And I’m not just talking about a few days ago on Monday … #basta reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178487113
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Het was gewoon een uitonderhandeld en uitgebalanceerd akkoord. Er is bovendien niets aan "veranderd" omdat het nadat de onderhandelingen waren geëindigd gewoon hetzelfde zijn gebleven. If anything waren de Amerikanen tijdens de TTIP onderhandelingen veel offensiever dan TPP. Bij TTIP hebben ze ook veel meer concessies gekregen, ook omdat er maar één gesprekspartner was. Je hebt duidelijk weer nog niet het flauwste benul waar je allemaal over praat. :')
Ah interessant zeg. Weet je hoeveel onderhandelingsrondes vooraf zijn gegaan aan TTIP? Uitonderhandeld en uitgebalanceerd? Ze waren nog niet eens in de buurt van een concept-akkoord laat staan ratificatie. Overigens zeer knap dat je precies de inhoud kent van de verschillende onderhandelingsrondes schijnbaar omdat deze niet openbaar zijn.
pi_178487181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Weet je hoeveel onderhandelingsrondes vooraf zijn gegaan aan TTIP? Uitonderhandeld en uitgebalanceerd? Ze waren nog niet eens in de buurt van een concept-akkoord laat staan ratificatie.
Het aantal onderhandelingsrondes zegt natuurlijk helemaal niks over de wederzijdse wenselijkheid van de overeenkomst. Op de belangrijkste onderwerpen was er bovendien overeenstemming, totdat Trump er weer een streep door zette.

Overigens is het wel een stuk makkelijker om te hervatten dan TPP omdat er nog geen handtekeningen zijn gezet.
pi_178487185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar die laten zich instrueren door hun adviseurs, zodat ze met een coherent verhaal naar buiten kunnen treden. Trump is niet in staat om informatie tot zich te nemen en die vervolgens te doorgronden. Hij kan TPP 2.0 niet verkopen, zelfs als hij dat zou willen. Gelukkig voor hem is dat ook niet nodig, want het Huis en Congres zijn toch al voorstander van het verdrag.

Trump loopt alleen het risico dat hij z'n achterban een beetje van zich vervreemdt.
Trump liet zich ook instrueren door zijn adviseurs, maar met types als Bannon ben je dan niet in een veel betere positie, maar nu ga je weer allemaal aannames doen over de persoon Trump wat verder geen toevoeging aan de discussie is. Of hij TPP nu wel of niet kan verkopen, het is op dit moment belangrijk voor Amerika, en Trump heeft zelf het scenario gecreeerd waarin hij waarschijnlijk wel terug zal moeten gaan.
pi_178487214
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het aantal onderhandelingsrondes zegt natuurlijk helemaal niks over de wederzijdse wenselijkheid van de overeenkomst. Op de belangrijkste onderwerpen was er bovendien overeenstemming, totdat Trump er weer een streep door zette.

Overigens is het wel een stuk makkelijker om te hervatten dan TPP omdat er nog geen handtekeningen zijn gezet.
Wat waren de belangrijkste onderwerpen dan precies waren ze 'overeenstemming' over hadden?

TPP is waarschijnlijk tig keer makkelijker omdat die landen er veel meer belang bij hebben om zo'n akkoord te tekenen en minder ideologische obstakels hebben. Het concept kwam oorspronkelijk ook uit Amerikaanse handen, een Amerikaans initiatief, en bood diezelfde landen toegang tot de Amerikaanse markt.

Dat willen ze nog steeds.
pi_178487254
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Trump liet zich ook instrueren door zijn adviseurs, maar met types als Bannon ben je dan niet in een veel betere positie, maar nu ga je weer allemaal aannames doen over de persoon Trump wat verder geen toevoeging aan de discussie is. Of hij TPP nu wel of niet kan verkopen, het is op dit moment belangrijk voor Amerika, en Trump heeft zelf het scenario gecreeerd waarin hij waarschijnlijk wel terug zal moeten gaan.
Trump is een onbetrouwbare imbeciel. Zoals de wind waait, waait zijn jasje. Welke kant hij op beweegt, is afhankelijk van de mensen door wie hij wordt omringd. De man is ongeschikt om een land te leiden.

En het is maar de vraag of de VS daadwerkelijk TPP weer omarmt. Trump maakt met hetzelfde gemak weer een draai.

Jij lijkt nog steeds te denken dat we met een normale regering hebben te maken die handelt op basis van een uitgekookte visie. Dat is simpelweg niet geval. De VS onder Trump is een reactionaire rotzooi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 11:39:50 #193
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178487289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

Trump loopt alleen het risico dat hij z'n achterban een beetje van zich vervreemdt.
Politiek gezien is het erg onhandig. Breitbart en Fox zullen wel schuimbekken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178487312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is een onbetrouwbare imbeciel. Zoals de wind waait, waait zijn jasje. Welke kant hij op beweegt, is afhankelijk van de mensen door wie hij wordt omringd. De man is ongeschikt om een land te leiden.

En het is maar de vraag of de VS daadwerkelijk TPP weer omarmt. Trump maakt met hetzelfde gemak weer een draai.
In dat laatste heb je gelijk, dus het is nog afwachten, het is in ieder geval een bemoedigende stap.

quote:
Jij lijkt nog steeds te denken dat we met een normale regering hebben te maken die handelt op basis van een uitgekookte visie. Dat is simpelweg niet geval. De VS onder Trump is een reactionaire rotzooi.
Wat is een normale regering precies? Volgens mij zit de wereldpolitiek vol met types die vooral op basis van persoonlijke behoeftes handelen. De ene is wat machtiger dan de andere politicus.

Wat wel klopt is dat er geen duidelijke lijn te trekken is uit de Amerikaanse politiek. De wind lijkt weer een andere kant op te waaien en dit keer tegen de haren in van China.

Gezien de machtspositie van Amerika betekent dat je enerzijds flexibel moet zijn, maar anderzijds consequent in je eigen behoeftes en belangen, sommige landen doen dat prima overigens.
pi_178487314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Politiek gezien is het erg onhandig. Breitbart en Fox zullen wel schuimbekken.
Breitbart vooral.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178487521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:00 schreef DeParo het volgende:

Dus ja, de AWS-investering stuwt Amazon's winsten omhoog, maar een plotselinge significante stijging van transportkosten kan dat weer negatief maken.
Wat Amazon vooral goed doet is dat ze het apparaat dat ze nodig hebben om een goede e-commercer te zijn zó goed beheersen, dat ze dat ook extern weg kunnen zetten. Dat geldt voor webservices, maar ook bijvoorbeeld voor fulfillment. De 'retailpoot' is weliswaar waar iedereen Amazon van kent, maar is eigenlijk alleen maar de grootste klant van Amazon zelf.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_178487659
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:52 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat Amazon vooral goed doet is dat ze het apparaat dat ze nodig hebben om een goede e-commercer te zijn zó goed beheersen, dat ze dat ook extern weg kunnen zetten. Dat geldt voor webservices, maar ook bijvoorbeeld voor fulfillment. De 'retailpoot' is weliswaar waar iedereen Amazon van kent, maar is eigenlijk alleen maar de grootste klant van Amazon zelf.
Een interessant concept waarmee Amazon zich ook steeds meer onderscheidt van de basis hype omtrent e-commerce. Er is echter wel ontzettend veel kapitaal voor nodig om dat om te zetten. Maar nog niet snel genoeg aangezien die winststijging en stijgende winstmarges wel pas recent zijn ingezet dus nu zullen plotseling hogere transportkosten een negatief effect kunnen hebben. Zelfs al komen ze geleidelijk want dat zou betekenen dat Amazon ook weer moet investeren in nieuwe transporttakken voor hun producten e.a.. Maar we zullen zien het zal zo'n vaart vast niet lopen.
pi_178487728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat waren de belangrijkste onderwerpen dan precies waren ze 'overeenstemming' over hadden?

TPP is waarschijnlijk tig keer makkelijker omdat die landen er veel meer belang bij hebben om zo'n akkoord te tekenen en minder ideologische obstakels hebben. Het concept kwam oorspronkelijk ook uit Amerikaanse handen, een Amerikaans initiatief, en bood diezelfde landen toegang tot de Amerikaanse markt.

Dat willen ze nog steeds.
Onder andere market access voor agricultural products, procurement, Rules of origin, SME's, dispute settlement etcetera. Maargoed, wat jij zei (TTIP is Europa's schuld, wij deden te moeilijk) is hoe dan ook bullshit.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 12:07:22 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178487785
MSNBC twitterde op donderdag 12-04-2018 om 20:59:23 BREAKING: Federal investigators have requested all communications between two top execs. at American Media Inc. -- which publishes the National Enquirer -- and Michael Cohen, multiple sources confirm to NBC News. https://t.co/QoTty8NvC9 reageer retweet
Whooooopssss

https://www.msnbc.com/kat(...)-execs-1209443395619
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178487814
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:03 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Onder andere market access voor agricultural products, procurement, Rules of origin, SME's, dispute settlement etcetera. Maargoed, wat jij zei (TTIP is Europa's schuld, wij deden te moeilijk) is hoe dan ook bullshit.
Om maar gelijk met het laatste te beginnen, dispute settlement, het heetste hangijzer zo'n beetje van de hele onderhandeling, wellicht heb ik het gemist, maar kan je een link verschaffen naar waar en wanneer ze daar precies een akkoord over bereikt zouden hebben.

Interessante link:
quote:
Overall, while progress was noted in all areas that were discussed, important conceptual differences remained.
http://www.europarl.europ(...)e-dispute-settlement

Wordt nou niet echt aannemelijk uit dat ze het uitonderhandeld hadden toch of wel soms?
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:15:36 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_178487929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:07 schreef Ulx het volgende:
MSNBC twitterde op donderdag 12-04-2018 om 20:59:23 BREAKING: Federal investigators have requested all communications between two top execs. at American Media Inc. -- which publishes the National Enquirer -- and Michael Cohen, multiple sources confirm to NBC News. https://t.co/QoTty8NvC9 reageer retweet
Whooooopssss

https://www.msnbc.com/kat(...)-execs-1209443395619
It's going dooooooown

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 12:16:35 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178487947
Alle NDA's die Cohen heeft gemaakt gaan tegen het licht. Daar kun je wel op rekenen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:17:06 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_178487962
GOP twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 02:42:50 FIRST LOOK at Comey’s new book. Pre-order more insider info at https://t.co/ms7BQ1FS2T https://t.co/QbpPitVcho reageer retweet
De comments op deze tweet, daaamn son.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:24:01 #204
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178488055
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 12:45:53 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178488379
China begint een beetje te balen van de schuldverslaving van de VS.

https://www.politico.com/(...)-bankers-debt-217991
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:49:08 #206
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178488423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:16 schreef Ulx het volgende:
Alle NDA's die Cohen heeft gemaakt gaan tegen het licht. Daar kun je wel op rekenen.
Het lijkt me nu niet bepaald een slimme zet om bij een onderzoek naar een vermeende afkoopsom die Cohen heeft betaald gelijk ook alle andere NDA's tegen het licht te houden. Dat zou het hele systeem in chaos brengen. Of is er meer aan de hand...
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:50:14 #207
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178488441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:45 schreef Ulx het volgende:
China begint een beetje te balen van de schuldverslaving van de VS.

https://www.politico.com/(...)-bankers-debt-217991
ik zei het van de week nog, op gegeven moment willen de Chinezen hun poet terug. ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178488456
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:45 schreef Ulx het volgende:
China begint een beetje te balen van de schuldverslaving van de VS.

https://www.politico.com/(...)-bankers-debt-217991
Volstrekt onwaarschijnlijk.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:51:59 #209
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178488470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik zei het van de week nog, op gegeven moment willen de Chinezen hun poet terug. ;)
Ja, same here. Dat is wel een beetje de nucleaire optie, maar met zo'n onberekenbare man in het Witte Huis, is dat een kaart die zeker wel gespeeld kan gaan worden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:52:44 #210
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178488487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volstrekt onwaarschijnlijk.
Dat is een zin die ik meer heb gehoord de laatste jaren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178488553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik zei het van de week nog, op gegeven moment willen de Chinezen hun poet terug. ;)
Dat zullen hun bedrijven toch niet zo fijn vinden.
pi_178488583
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat is een zin die ik meer heb gehoord de laatste jaren.
Nou ja een land dat zo export-afhankelijk is als China zal weinig keuze hebben. Gaat het de 'bonds' verkopen dan krijg je een dusdanig mechanisme in werking waar China zelf ook onder lijdt, het hele mechanisme is er zodat China het huidige stelsel in gang kan houden, dus als een Chinese functionaris opeens roept het is tijd om te diversificeren, net als ze tarieven om de oren hebben gekregen, dan vind ik het volstrekt onwaarschijnlijk dat ze het zichzelf nog moeilijker gaan maken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 13:03:10 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178488673
Aan de andere kant is het nooit heel verstandig om modder naar je bankiers te smijten als je die lui nodig hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:09:34 #214
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178488809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat zullen hun bedrijven toch niet zo fijn vinden.
Niet helemaal. China ziet op het moment de VS steeds minder als een stabiele factor om handel mee te voeren, ik ga er van uit dat de markt in Europa een betere optie voor ze is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178489057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Niet helemaal. China ziet op het moment de VS steeds minder als een stabiele factor om handel mee te voeren, ik ga er van uit dat de markt in Europa een betere optie voor ze is.
Dan moet China eerst of import-afhankelijk worden, wat vrijwel niet kan laat staan 'over night', of andere afzetmarkten vinden. Het tweede kan maar als het 'bonds' gaat verkopen zal de Yuan in waarde oplopen waardoor importeren vanuit China weer een stuk minder aantrekkelijker is dus je die afzetmarkten, en mogelijk meer, alweer kwijt bent.
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:24:25 #216
33189 RM-rf
1/998001
pi_178489135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou ja een land dat zo export-afhankelijk is als China zal weinig keuze hebben. Gaat het de 'bonds' verkopen dan krijg je een dusdanig mechanisme in werking waar China zelf ook onder lijdt, het hele mechanisme is er zodat China het huidige stelsel in gang kan houden, dus als een Chinese functionaris opeens roept het is tijd om te diversificeren, net als ze tarieven om de oren hebben gekregen, dan vind ik het volstrekt onwaarschijnlijk dat ze het zichzelf nog moeilijker gaan maken.
volgens die theorie gaat een drugsdealer dus altijd door met het leveren aan junkies op de pof....

Punt is op een gegeven moment dat ook de dealer geen zin heeft te kredietten te geven aan een junkie die zn rekeningen eigenlijk niet meer kan voldoen en hooguit schulden laat oplopen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 13:26:10 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178489169
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178489236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]

volgens die theorie gaat een drugsdealer dus altijd door met het leveren aan junkies op de pof....

Punt is op een gegeven moment dat ook de dealer geen zin heeft te kredietten te geven aan een junkie die zn rekeningen eigenlijk niet meer kan voldoen en hooguit schulden laat oplopen.
Dit is de enige manier waarop China consequent 6%+ groei op jaarbasis kan krijgen en de eigen munteenheid laag houdt om zo maar te blijven exporteren over de hele wereld. China is nu nog niet in staat het systeem te veranderen en Amerika af te stoten. Ooit kan het misschien maar in het huidige stelsel zou het politieke en economische zelfmoord zijn van Xi Jinping en dat gaat niet gebeuren naar verwachting. Dus wat dat betreft.
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:36:44 #219
33189 RM-rf
1/998001
pi_178489336
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit is de enige manier waarop China consequent 6%+ groei op jaarbasis kan krijgen ...
je begrijpt het niet..... een drugsdealer gaat geen eindeloos krediet geven aan een junk enkel maar om meer drugs te verkopen.
Dat loont zich juist niet op den duur.

Als die afnemer zn zaken niet op orde heeft zou de dealer er op een geven moment zelf enkel aan gaan verliezen. En dat begint dan met de waarchuwing aan de junk dat de bereidheid om bv op de pof te verstrekken ophoud...

Overigens heeft China allang van die 6%+ overdreven groeiprognoses afstand gedaan en is juist bezig zn eigen economie ook om te vormen naar een stabieler geheel met veel meer lijvende waarde en ook een sterkere interne markt...

Ze zouden oerdom zijn om dat op te geven om een has-been-handelspartner uit het verleden overeind te houden waar ze eigenlijk al overheen aan het groeien zijn...
Juist de politieke en economische leiding in china leeft niet n een verleden van 'vroeger' en het 'herstellen van hoe het vroeger was'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:42:41 #220
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178489434
https://www.washingtonpos(...)m_term=.316d46b56c86

dat gaat nog een gezellig media avondje worden dit weekend voor Mueller en co...

kaas, worst en chips er bij, biertje.. B:)B

een beetje Trump binge watching dus..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178489452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je begrijpt het niet..... een drugsdealer gaat geen endeloos krediet geven aan een junk enkel maar om meer drugs te verkopen..

Als die afnemer zn zaken niet op orde heeft zou de dealer er op een geven moment zelf enkel aan gaan verliezen...

Overigens heeft China allang van die 6%+ overdreven groeiprognoses afstand gedaan en is juist bezig zn eigen economie ook om te vormen naar een stabieler geheel met veel meer lijvende waarde en ook een sterkere interne markt...

Ze zouden oerdom zijn om dat op te geven om een has-been-handelspartner uit het verleden overeind te houden waar ze eigenlijk al overheen aan het groeien zijn...
Juist de politieke en economische leiding in china leeft niet n een verleden van 'vroeger' en het 'herstellen van hoe het vroeger was'.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Het klopt zoals ik al zei dat China daar naar toe aan het werken is maar feitelijk is China daar nog lang niet (groeipercentages zijn en moeten nog altijd boven de 6% blijven), bovendien zal een groot deel van Xi Jinping's internationale handelspolitiek gericht zijn op de 'One Belt One Road'-iniative wat China weliswaar minder afhankelijk maakt van export naar Amerika maar niet van export in zijn geheel, in de toekomst kan China wellicht overwegen om Bonds te verkopen, als de wederzijdse afhankelijkheid minder groot is geworden.

Als je toch in de deal-junk analogie wilt blijven dan moet je het wel correct uitleggen. De deal blijft de schulden opbouwen zodat de junk kan blijven kopen en prijzen bij deze dealer laag blijven. Als de prijzen bij deze dealer laag zijn zullen meer junks van hem kopen. Als de dealer niet zodanig gediversificeerd is dat hij of niche-producten heeft die alleen bij hem te koop zijn, andere dealer heeft doodgeschoten en een soort monopolie op drugsgebied is begonnen, of in een commune zonder winstoogmerk is gaan wonen dan is het volstrekt onwaarschijnlijk dat hij deze junk op korte termijn om geld kan gaan vragen.

De afnemer heeft zijn zaken wellicht misschien niet op orde maar datzelfde geldt voor de dealer in dit geval.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 13:47:43 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178489524
De oranje shitgibbon is weer wakker.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 13:44:51 Tremendous pressure is building, like never before, for the Border Wall and an end to crime cradling Sanctuary Cities. Started the Wall in San Diego, where the people were pushing really hard to get it. They will soon be protected! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:48:32 #223
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178489540
Wat die chinezen of andere oud-communisten staten doen, boeit me niet zo.

Het gaat hier nog steeds over Amerikaanse politiek, misschien dat sommige users zich hier geroepen voelen om de aandacht hiervoor weg te babbelen, maar begin dan tenminste een eigen topic!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:49:51 #224
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178489560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:47 schreef Ulx het volgende:
De oranje shitgibbon is weer wakker.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 13:44:51 Tremendous pressure is building, like never before, for the Border Wall and an end to crime cradling Sanctuary Cities. Started the Wall in San Diego, where the people were pushing really hard to get it. They will soon be protected! reageer retweet
protected? tegen WAT??
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178489569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

protected? tegen WAT??
Die karavaan die al door Mexico was tegengehouden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 13:52:03 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178489591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

protected? tegen WAT??
Tegen de moslims met kromzwaarden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:54:12 #227
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178489621
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:52 schreef Ulx het volgende:

[..]

Tegen de moslims met kromzwaarden.
of de gele tsunami..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 april 2018 @ 13:55:07 #228
33189 RM-rf
1/998001
pi_178489633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:43 schreef DeParo het volgende:
Als je toch in de deal-junk analogie wilt blijven dan moet je het wel correct uitleggen.
kostelijk, mijn analogie legt uit wat China nu gewoon doet... jij bent degenen die roept dat china wat heel anders zou doen dan in dat nieuwbericht gemeld wordt.

leuk dat je liever gewoon zelf je eigen werkelijkheid uitdenkt en dan gaat vertellen aan iedereen hier dat het allemaal héél anders is dan wat iedereen gewoon in het nieuws kan volgen, maar eigenlijk zegt dat meer over wat jij _wil_ zien dan wat de werkelijkheid is..

mn voorbeeld is gewoon heel simpel en duidelijk, zonder de onzin die jij ervan wil maken met rare dingen die je erbij sleept ("als een dealer die gediversificeerde nche-producten gaat aanbieden", are you f*king serious? :') )

China heeft geen zin amerika's versnelde opbouw van staatsschuld mee te gaan financieren en zal stoppen met schulden aankopen als de amerikanen niet zelf wat meer moeite doen te bezuinigen op hun overheidsuitgaven.
Ze geven nu een waarschuwing dat ze zoiets overwegen, en de kans is erg groot dat ze dat ook gaan doen op de middellange termijn als de amerikaanse overheid verder denkt steeds sneler schulden te kunnen maken ...

mensen die denken dat china daarin zou bluffen zijn eerder een beetje kortzichtig en dom.
Bluffen zou geen enkele zin hebben (aangezien juist china zeer veel schuldpapieren bezit hebben ze weinig te winnen aan de onrust die zulke meldingen kunnen scheppen, maar des te serieuzer is het dan ook te nemen als ze dat wél doen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_178489636
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:49 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

protected? tegen WAT??
De Mexicanen worden beschermd tegen Trump.
pi_178489767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

kostelijk, mijn analogie legt uit wat China nu gewoon doet... jij bent degenen die roept dat china wat heel anders zou doen dan in dat nieuwbericht gemeld wordt.

leuk dat je liever gewoon zelf je eigen werkelijkheid uitdenkt en dan gaat vertellen aan iedereen hier dat het allemaal héél anders is dan wat iedereen gewoon in het nieuws kan volgen, maar eigenlijk zegt dat meer over wat jij _wil_ zien dan wat de werkelijkheid is..

mn voorbeeld is gewoon heel simpel en duidelijk, zonder de onzin die jij ervan wil maken met rare dingen die je erbij sleept ("als een dealer die gediversificeerde nche-producten gaat aanbieden", are you f*king serious? :') )

China heeft geen zin amerika's versnelde opbouw van staatsschuld mee te gaan financieren en zal stoppen met schulden aankopen als de amerikanen niet zelf wat meer moeite doen te bezuinigen op hun overheidsuitgaven.
Ze geven nu een waarschuwing dat ze zoiets overwegen, en de kans is erg groot dat ze dat ook gaan doen op de middellange termijn als de amerikaanse overheid verder denkt steeds sneler schulden te kunnen maken ...

mensen die denken dat china daarin zou bluffen zijn eerder een beetje kortzichtig en dom.
Bluffen zou geen enkele zin hebben (aangezien juist china zeer veel schuldpapieren bezit hebben ze weinig te winnen aan de onrust die zulke meldingen kunnen scheppen, maar des te serieuzer is het dan ook te nemen als ze dat wél doen)
Ik snap niet dat je zo idioot gaat doen als jezelf met een manke dealer-verslaafde analogie aan komt zetten.

Wat jij wilt joh.

Je zegt niks concreet of wat strookt met het handelsmechanisme dat China en Amerika met elkaar hebben opgezet en van elkaar afhankelijk maakt. Ik denk dat je ook niet helemaal snapt wat er gaat gebeuren als China de schuldpapieren verkoopt en wat voor effect dat heeft op A) Amerika --> B) China --> C) Wereldeconomie --> D) China (waarbij B + C uitwisselbaar zijn). In een wereld waar Amerika een minder prominente economische speelde, waarbij de Dollar niet nog altijd de valuta bij uitstek is, waarbij China niet hoefde te blijven investeren in 'plastic' in eigen land en overal ter wereld om de cash flows op gang te houden, sure, dan zou het wellicht nog kunnen dat China ooit eens de schuldpapieren gaat verkopen. Uitsluiten dat dit gebeurt kan niet voor de toekomst en kan nu niet. Maar gezien de Chinese afhankelijk van export (naar Amerika), van een stabiele munteenheid om de eigen investeringen te kunnen financieren, en een redelijke wereldhandel hoef je echt niet te verwachten dat China dit gaat ondernemen.

Maar als jij denk dat het geen bluf is prima we zullen het in de gaten houden.

Tot dusverre is er weinig gebleken dat het niet meer dan bluf zou zijn.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:09:43 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178489873
De enige die bluft is Trump.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:10:18 #232
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178489887
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:01:47 James Comey is a proven LEAKER & LIAR. Virtually everyone in Washington thought he should be fired for the terrible job he did-until he was, in fact, fired. He leaked CLASSIFIED information, for which he should be prosecuted. He lied to Congress under OATH. He is a weak and..... reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178490018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:10 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:01:47 James Comey is a proven LEAKER & LIAR. Virtually everyone in Washington thought he should be fired for the terrible job he did-until he was, in fact, fired. He leaked CLASSIFIED information, for which he should be prosecuted. He lied to Congress under OATH. He is a weak and..... reageer retweet
The suspense :o
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:17:31 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178490039
Wat had Comey eigenlijk verklapt dan? Dat ze Syrië zouden gaan bombarderen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:18:13 #235
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178490052
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:17:37 ....untruthful slime ball who was, as time has proven, a terrible Director of the FBI. His handling of the Crooked Hillary Clinton case, and the events surrounding it, will go down as one of the worst “botch jobs” of history. It was my great honor to fire James Comey! reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:19:08 #236
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178490070
:D _O-

You go, girl!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178490086
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:18 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:17:37 ....untruthful slime ball who was, as time has proven, a terrible Director of the FBI. His handling of the Crooked Hillary Clinton case, and the events surrounding it, will go down as one of the worst “botch jobs” of history. It was my great honor to fire James Comey! reageer retweet
MAD
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178490089
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:10 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:01:47 James Comey is a proven LEAKER & LIAR. Virtually everyone in Washington thought he should be fired for the terrible job he did-until he was, in fact, fired. He leaked CLASSIFIED information, for which he should be prosecuted. He lied to Congress under OATH. He is a weak and..... reageer retweet
Ah, hij is weer met zijn ochtendritueel bezig: Fox kijken en livetweeten.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:21:59 #239
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_178490116
Wat een strontpauper is het ook.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:24:49 #240
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178490157
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:21 schreef Ringo het volgende:
Wat een strontpauper is het ook.
Veel laag-bij-de-grondser wordt 't niet idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:28:39 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178490211
Het is niet echt van het "Ich bin ein Berliner" of Gettysburg Address niveau.

Anyway, hij ontsloeg Comey helemaal niet zelf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178490276
Waarom kan ik op twitter eigenlijk de reacties op die laatste tweet niet zien? :?

Nu werkt het weer. Zal wel aan mij liggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_178490304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:28 schreef Ulx het volgende:
Het is niet echt van het "Ich bin ein Berliner" of Gettysburg Address niveau.
Haha _O-

Overigens zorgen first daughter en hubby dat zij weer even buiten beeld zijn, in Zuid-Amerika.
Samen met vp. Pence.
Zou die al spijt hebben? of rustig afwachten en bidden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 14:34:23 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178490316
Analyse door CNN.

Comey paints unsparing portrait of Trump in devastating tell-all book

quote:
It is nothing less than the most devastating, contemporaneous takedown of a sitting president in modern history.

The James Comey storm, brewing menacingly on the horizon for months, slammed into the White House just after 5 p.m. ET on Thursday, as the first leaks of the fired FBI director's explosive new book started gushing out.

Proving that revenge is a dish best served cold, Comey waited 11 months to exact his retribution for his dismissal by President Donald Trump last May. When it came it was unsparing, richly detailed and mortifying for the President.
He painted Trump as a relentless liar who is obsessively unethical, devoid of humanity and a slave to his ego, who is clueless about his job and unconcerned about a Russian assault on American democracy.
Jabbing the President in a strikingly personal way, Comey noted the size of Trump's hands, said his skin looked orange and described white rings around his eyes from tanning goggles.
But Comey isn't just out to hurt Trump's feelings. He is on a more profound mission: His book is a parable about the threat from a brazen President who demands a warped concept of loyalty and has only disdain for the rule of law.
"Hell hath no fury like an FBI director scorned," former Trump economic adviser Stephen Moore said on CNN.
CNN obtained a copy of the book and corroborated news reports about Comey's highly anticipated recounting of his time in the Trump administration.
In one staggering part of the book, "A Higher Loyalty," Comey said dealing with Trump reminded him of his days prosecuting Mafia kingpins with their "silent circle of assent."
"The boss in complete control. The loyalty oaths. The us-versus-them worldview. The lying about all things, large and small, in service to some code of loyalty that put the organization above morality and above the truth."
"What is happening now is not normal. ... It is not fake news. It is not okay," he writes, sketching a brutal, feudal world that seems incompatible with traditional perceptions of the presidency.

All presidents are vulnerable to tell-alls by disgruntled former insiders that expose the enmities, gaffes and scandals of their West Wings. Franklin Roosevelt, Dwight Eisenhower, George W. Bush and Bill Clinton all experienced indictments by disillusioned staffers.
Yet no commander in chief in modern memory has had to endure the humiliation heaped on Trump by Comey, who argues that the President saw the FBI as a personal investigative service bound to do his bidding.
How will Trump react?
The most immediate question now is how Trump, who typically rages over attacks on his image and lives a creed of swift retaliation, will respond to the former FBI director's portrayal of his "forest fire" of a presidency.
Besieged by scandals, fast-worsening legal entanglements and wrestling with a life and death decision on whether to launch military action in Syria, Trump is humiliated and under indescribable political pressure that may not be conducive to wise decision-making and seems sure to boil over on Twitter.
In a tsunami of bad news for the President just on Thursday, it was reported that the National Enquirer's parent company had paid off a doorman at one of his properties to keep quiet about a rumor that the President had sired an illegitimate child.
CNN has confirmed neither the story nor the rumor, but if true it would fit into a pattern of payoffs to people alleging transgressions in Trump's private life.
In yet another stunner, sources familiar with the matter said recordings that Trump attorney Michael Cohen often made of his telephone conversations likely have been scooped up in the FBI raid Monday on the attorney's apartment, office and hotel room.
CNN's Jim Acosta reported Thursday that the President had only just begun to cool off after the raid, which partly resulted from a referral to New York prosecutors from special counsel Robert Mueller.
But wall-to-wall news coverage of the leaks was likely to send Trump up the wall all over again, since there are few people he disdains more than Comey.
In an NBC interview last May, Trump blasted the former FBI chief as a "showboat" and a "grandstander." As recently as Monday, the President called Comey a liar and said he had been right to sack him. Trump has made no secret of his view of Comey as the epitome of a "deep state" effort to destroy him.
Like the furor over the book "Fire and Fury" by author Michael Wolf, published in January, this Trump headache will not fade soon.
Thursday's revelations were just the start of a week of pain for Trump, as Comey is about to embark on a media blitz, starting with an interview with George Stephanopoulos on ABC's "20/20" on Sunday. CNN's Jake Tapper will sit down with the former FBI director next Thursday.
It's not clear even that the Republican National Committee's plan to unleash a counterattack on "Lyin' Comey," exclusively revealed by CNN's Jeff Zeleny on Thursday, will be sufficient to rebut the hard-charging claims in the book.
Still Comey's willingness to write about salacious details of the Steele dossier, including the notorious claim that Trump watched prostitutes urinate in a Moscow hotel room -- accounts that have not been verified -- could bolster GOP arguments that he is going tabloid just to sell books.

Book to have a long half life
The book is sure to have long-term political and legal consequences.
Its publication on Tuesday is certain to thicken the intrigue over Russian election meddling, and the President's apparent lack of interest in making the Kremlin pay a price.
In the book, Comey recalls being struck that neither Trump nor his advisers asked top intelligence officials at a meeting in Trump Tower "about what the future Russian threat might be. Nor did they ask how the United States might prepare itself to meet that threat." Instead, the book says, they focused on "how they could spin what we'd just told them."
Potentially, Comey's assault could play into Trump's thinking as he mulls whether to seek to dismiss Deputy Attorney General Rod Rosenstein, perhaps as a precursor to shutting down Mueller himself.

It will certainly offer fodder for Democrats, who will argue in the midterm elections that Trump lacks the morals, intellect or temperament to be President. But there's little chance it will loosen Trump's unshakeable hold on his political support base, which tends to view such media storms as more proof that the establishment is biased against Trump.
Material in the book suggests, however, that Comey, who has already spoken to Mueller's investigators, will be a crucial witness as the special counsel considers whether the President obstructed justice.
In the book, Comey repeats his claim that Trump asked if he could go easy on former national security adviser Michael Flynn, which he revealed in congressional testimony last year. But he stops short of outlining an obstruction case against Trump:
"I have one perspective on the behavior I saw, which while disturbing and violating basic norms of ethical leadership, may fall short of being illegal."
Excerpts from the book also reflect just how deeply Comey's tenure resulted in the FBI being dragged into the center of America's poisonous politics, a process likely to be exacerbated by days of controversy over his book.
Those who find Comey a flawed messenger with a healthy sense of ego and a holier-than-thou belief in his own propriety may also find ammunition for their views in the book.
In one section, he criticizes Obama administration Attorney General Loretta Lynch as having a "tortured, half-out, half-in approach" to the Clinton email investigation, for which he was excoriated by Democrats.
Comey also writes that he was told by Barack Obama after the election that nothing that had happened had caused the then-President to question his integrity.
"Boy, were those words I needed to hear," he writes. "I felt a wave of emotion, almost to the verge of tears."
He wrote that he then told Obama, "I'm just trying to do the right thing."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:49:38 #245
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_178490586
Is Comey zijn leven eigenlijk nog wel zeker, zo? Voor je het weet wordt ie ineens gevonden en bleek het zelfmoord door meerdere schoten in de rug.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:52:42 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178490632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:49 schreef Perrin het volgende:
Is Comey zijn leven eigenlijk nog wel zeker, zo?
Lijkt me wel, hij heeft nog support van de FBI lijkt me, en Trump mag dan een harde crimineel zijn, maar zelfs die is niet zo dom dat die een federal agent gaat belagen. Als er iets gebeurd met Comey, zullen de vingers maar één richting op wijzen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178490642
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:49 schreef Perrin het volgende:
Is Comey zijn leven eigenlijk nog wel zeker, zo? Voor je het weet wordt ie ineens gevonden en bleek het zelfmoord door meerdere schoten in de rug.
Mocht er iets met Comey gebeuren dan zal Trump echt wel voor een groot deel verantwoordelijk worden gehouden.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:55:12 #248
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178490677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Mocht er iets met Comey gebeuren dan zal Trump echt wel voor een groot deel verantwoordelijk worden gehouden.
Lijkt mij ook.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178490944
https://www.politico.com/(...)onse-522049?cmpid=sf
quote:
Comey also recalled a dinner he had with Trump shortly after the inauguration, wherein the former FBI director said Trump said he was considering asking the bureau to investigate the dossier and prove it was untrue. Comey said Trump expressed a concern that there was even a 1 percent chance that his wife believed the allegation of what had gone on inside the Moscow hotel room in 2013.

“I remember thinking, how could your wife think there's a 1 percent chance you were with prostitutes peeing on each other in Moscow,” Comey said. “I'm a flawed human being there’s but literally zero chance that my wife would think that was true. So what kind of marriage to what kind of man does your wife think there's only a 99 percent chance you didn't do that.”
Moest lachen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:09:34 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178490965
Ze zijn wel heel erg bang voor Comey. Eerst al die debiele zwartmaaksite, nu Trump die volledig uit zijn stekker gaat...

Wat mij betreft heeft dat het tegenovergestelde effect: Comey wordt juist geloofwaardiger. Geen slimme reactie vd GOP en de president :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178490967
Het Comey/Bret Baier interview op FOX zal ongetwijfeld een sappig gebeuren worden. In het midden van al die boze en verdrietige vriendjes van Trump. Staat gepland op 26 april.
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:14:29 #252
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178491050
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze zijn wel heel erg bang voor Comey. Eerst al die debiele zwartmaaksite, nu Trump die volledig uit zijn stekker gaat...

Wat mij betreft heeft dat het tegenovergestelde effect: Comey wordt juist geloofwaardiger. Geen slimme reactie vd GOP en de president :N
Die gaan er toch al van uit dat ze samen met Trump onderuit gaan. Nu kunnen ze nog even "schitteren"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178491158
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:49 schreef Perrin het volgende:
Is Comey zijn leven eigenlijk nog wel zeker, zo? Voor je het weet wordt ie ineens gevonden en bleek het zelfmoord door meerdere schoten in de rug.
Erik Prince kent nog wel een paar geschikte mannetjes :P
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 15:26:51 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178491268
De meter staat trouwens vol in het rood.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:28:31 #255
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178491302
uit het boek van Comey:

quote:
Comey says the Trump administration reminded him of his days prosecuting the mob

“The silent circle of assent. The boss in complete control,” Comey writes. “The loyalty oaths. The us-versus-them worldview. The lying about all things, large and small, in service to some code of loyalty that put the organization above morality and above the truth.”
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178491447
Trump tweets: Comey a 'LEAKER' and 'LIAR'

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:01:47 James Comey is a proven LEAKER & LIAR. Virtually everyone in Washington thought he should be fired for the terrible job he did-until he was, in fact, fired. He leaked CLASSIFIED information, for which he should be prosecuted. He lied to Congress under OATH. He is a weak and..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:17:37 ....untruthful slime ball who was, as time has proven, a terrible Director of the FBI. His handling of the Crooked Hillary Clinton case, and the events surrounding it, will go down as one of the worst “botch jobs” of history. It was my great honor to fire James Comey! reageer retweet
8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:36:15 #257
33189 RM-rf
1/998001
pi_178491469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:02 schreef DeParo het volgende:

Maar als jij denk dat het geen bluf is prima we zullen het in de gaten houden.
het is geen blf omdat het heel duidelijk gewoon een belang van china is...

nogmaals, het is gewoon simpele basis-economie...

China heeft nu al een enorm belang in de amerikaanse staatsschuld, maar juist des te meer belang erbij dat deze zelf een goed beleid voeren en niet eindeloos hun staatsschuld laten oplopen,

Er komt gewoon altijd een omslagpunt waarop het niet zinnig is meer nog meer geld in kredietpapieren te gaan steken, als deze steeds risicovoller worden.
Op dat moment zal china overwegen haar investeringen in amrikaanse schuldpapieren terug te schroeven...
daarvoor geven ze nu een duidelijke waarschuwing.

war ij vandaan haalt dat china al zn schuldpapieren gaat verkopen wet ik niet, dat staat nergens en heeft niemand bewert tot jij er nu opeens over begint met je : "... wat er gaat gebeuren als China de schuldpapieren verkoopt "
China zal vorlopig zeker geen behoefte hebben al deze te verkopen, maar ik denk vooral dat ze dat willen houden zo, ook daar is er een punt dat dat wel nodig kan zijn, en dan zullen de gevolgen zeker enorm zijn, maar vermoedelijk het het allergrootste voor amerika zelf
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:44:54 #258
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178491640
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:47:17 #259
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178491686
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:35 schreef Kijkertje het volgende:
Trump tweets: Comey a 'LEAKER' and 'LIAR'

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:01:47 James Comey is a proven LEAKER & LIAR. Virtually everyone in Washington thought he should be fired for the terrible job he did-until he was, in fact, fired. He leaked CLASSIFIED information, for which he should be prosecuted. He lied to Congress under OATH. He is a weak and..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:17:37 ....untruthful slime ball who was, as time has proven, a terrible Director of the FBI. His handling of the Crooked Hillary Clinton case, and the events surrounding it, will go down as one of the worst “botch jobs” of history. It was my great honor to fire James Comey! reageer retweet
8)7
Als Comey verantwoordelijk is voor de lekken in het Witte Huis, wie is er dan verantwoordelijk voor de lekken na 9 mei 2017?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:53:32 #260
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178491827
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:35 schreef Kijkertje het volgende:
Trump tweets: Comey a 'LEAKER' and 'LIAR'

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:01:47 James Comey is a proven LEAKER & LIAR. Virtually everyone in Washington thought he should be fired for the terrible job he did-until he was, in fact, fired. He leaked CLASSIFIED information, for which he should be prosecuted. He lied to Congress under OATH. He is a weak and..... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 14:17:37 ....untruthful slime ball who was, as time has proven, a terrible Director of the FBI. His handling of the Crooked Hillary Clinton case, and the events surrounding it, will go down as one of the worst “botch jobs” of history. It was my great honor to fire James Comey! reageer retweet
8)7
Crystal MAD
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178491899
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als Comey verantwoordelijk is voor de lekken in het Witte Huis, wie is er dan verantwoordelijk voor de lekken na 9 mei 2017?
Tja de logica is ver te zoeken :')

quote:
Candidate Trump repeatedly praised Comey for his decision to make a public announcement about the investigation. He commended the director for having the “guts” to act as he had and said he had “brought back his reputation” with that single announcement. Shortly after being sworn in, Trump singled out Comey at a White House ceremony and showered him with more praise.

After Comey wrote his Oct. 28 letter to Congress announcing the reopening of the investigation, Sessions joined in the acclaim, at least twice publicly defending the director. In a late October interview on the Fox Business network, Sessions said Comey “had an absolute duty … to come forward with the new information.” Just before the election, he said on Fox News Channel that Comey “did the right thing … He had no choice.”

Bron

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178492010
Uit Comey's boek:

quote:
In one of the juicier scenes, Comey takes readers inside his "loyalty dinner" with Trump, in the White House residence on Jan. 27, 2017, a week after the inauguration:

"He said lots of people wanted to be director of the FBI, but that he
thought very highly of me. He said he had heard great things about me
and knew the people of the FBI thought very highly of me as well."

• "He said despite that, he would understand if I wanted to 'walk away'
given all I had been through, although then he noted that that would
be bad for me personally because it would look like I had done
something wrong."

• "He finished by saying that he knew he could 'make a change at FBI' if he wanted to, but that he wanted to know what I thought."

• "Now it was pretty clear to me what was happening. The setup of the
dinner, both the physical layout of a private meal and Trump’s
pretense that he had not already asked me to stay on multiple
occasions, convinced me this was an effort to establish a patronage
relationship."

• "Somebody probably had told him, or maybe it just occurred to him at random, that he’d 'given' me the job for 'free' and that he needed to get something in return."

• "This only added to the strangeness of the experience. The president of the United States had invited me to dinner and decided my job security was on the menu."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178492122
Trump lawyer wants to stop US from using seized material

quote:
President Donald Trump's personal attorney, Michael Cohen, is trying to prevent the government from using materials the FBI seized in a search of his office and residence this week.

A federal prosecutor's office said a hearing has been scheduled before U.S. District Judge Kimba Wood for Friday morning to address a temporary restraining order related to the judicial warrant that authorized the search.

Federal agents raided Cohen's Manhattan office, home and hotel room Monday, seizing records on a variety of subjects, including payments that were made in 2016 to women who might have damaging information about Trump.

FBI and Justice Department officials in Washington and New York have refused to discuss the case publicly or say what crimes they are investigating, but people familiar with the investigation have told The Associated Press the search warrant used in the raids sought bank records, business records on Cohen's dealing in the taxi industry, Cohen's communications with the Trump campaign and information on payments made to a former Playboy model and a porn actress who say they had affairs with Trump.

Those people spoke on condition of anonymity to discuss the confidential details.

It was unclear how much prosecutors might have to reveal about the investigation in open court in the hearing scheduled for Friday.

Cohen has denied wrongdoing. Cohen's lawyer, Stephen Ryan, declined to comment to The Associated Press on Friday morning.

Trump has called the raids a "witch hunt," ''an attack on our country," and a violation of rules that ordinarily make attorney client communications confidential.

Those confidentiality rules can be set aside under certain circumstances if investigators have evidence that a crime has been committed.

Public corruption prosecutors in the U.S. attorney's office in Manhattan are trying to determine, according to one person familiar with the investigation, if there was any fraud related to payments to Karen McDougal, a former Playmate, and Stephanie Clifford, who performs under the name Stormy Daniels.

McDougal was paid $150,000 in the summer of 2016 by the parent company of the National Enquirer under an agreement that gave it the exclusive rights to her story, which it never published. Cohen said he paid Daniels $130,000 in exchange for her silence about her claim to have had a one-night-stand with Trump.

The White House has consistently said Trump denies either affair.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178492184
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178492259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het is geen blf omdat het heel duidelijk gewoon een belang van china is...

nogmaals, het is gewoon simpele basis-economie...

China heeft nu al een enorm belang in de amerikaanse staatsschuld, maar juist des te meer belang erbij dat deze zelf een goed beleid voeren en niet eindeloos hun staatsschuld laten oplopen,

Er komt gewoon altijd een omslagpunt waarop het niet zinnig is meer nog meer geld in kredietpapieren te gaan steken, als deze steeds risicovoller worden.
Op dat moment zal china overwegen haar investeringen in amrikaanse schuldpapieren terug te schroeven...
daarvoor geven ze nu een duidelijke waarschuwing.

war ij vandaan haalt dat china al zn schuldpapieren gaat verkopen wet ik niet, dat staat nergens en heeft niemand bewert tot jij er nu opeens over begint met je : "... wat er gaat gebeuren als China de schuldpapieren verkoopt "
China zal vorlopig zeker geen behoefte hebben al deze te verkopen, maar ik denk vooral dat ze dat willen houden zo, ook daar is er een punt dat dat wel nodig kan zijn, en dan zullen de gevolgen zeker enorm zijn, maar vermoedelijk het het allergrootste voor amerika zelf
Je begrijpt niet waarom Amerika een dusdanig systeem heeft ingesteld dat het zulke hoge schulden heeft en waarom het dit laat blijven oplopen. Het opereert ook met een enorm debt-to-gdp-ratio. Dat is ongekend voor zo'n grootmacht maar als je kijkt naar het systeem weer wat minder vreemd. Het Amerikaanse systeem stimuleert niet alleen binnelandse consumptie, het stimuleert ook buitenlandse mogendheden (zoals China), hun savings (geldoverschot) weg te zetten. Dat kan van overheidswege in schuldpapieren of op private wijze in allerlei investeringen of accounts. Het is een systeem dat feitelijk de gehele wereldhandel zoals die nu is bepaalt. Voor Amerika is het van belang om op die manier het 'gebrek' aan savings te verwerken en voor China om het 'overschot' aan savings te verwerken. Daarom is de junk-dealer analogie zo belachelijk omdat in werkelijkheid de junk net zo hard geld verkoopt aan de dealer voor drugs als de dealer drugs verkoopt aan de junk voor geld. Slaat nergens op maar dit is de realiteit nu eenmaal.

Pas op het moment dat China of andere afzetmarkten vindt om de eigen valuta laag te houden of op het moment dat China binnenlandse consumptie zodanig opgekrikt heeft dat het een stijging van de eigen valuta kan verwerken (in ideale omstandigheden voor China een combinatie omdat het anders de buitenlandse kapitaalstromen die het handelsoverschot in stand houden moet verminderen) kan het overwegen wat schuldpapieren te verkopen. China heeft nu echter zo'n overschot aan kapitaal dat het wel geld moet wegzetten om de export, en dus economische activiteit, in gang te houden.

Nu kan dat niet. Zelfs niet een klein gedeelte. In het geval dat China een klein percentage zou verkopen dan zal de Dollar in waarde afnemen en krijgt China sowieso een lager return-on-investment en loopt het veel geld mis. Maar dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat China door te investeren in Amerikaanse schuldpapieren haar eigen systeem, waarin Chinezen minder consumeren en savings hoog zijn en exports dus hoog moeten zijn om dat te compenseren, in stand houdt. De koers van de eigen valuta blijft laag waardoor Chinese producten aantrekkelijk zijn. (Een paar alinea's verder zie je wat er gebeurt als China schuldpapieren verkoopt).

China is op dit moment hard bezig om 'bad debts' aan te pakken. Het pompen van cash flows die vooral bedoeld zijn kapitaalstromen in de private sector zo hoog mogelijk te houden (alhoewel hier ook veel corruptie van overheidshand mee gepaard gaat) en daarmee economische activiteit. Het is onderdeel van hetzelfde Chinese systeem maar de overheid heeft er, in tegenstelling tot de handel in Amerikaanse schuldpapieren, geen controle over waardoor je een groot risico loopt in een bubbel terecht te komen en dus in een economische depressie.

Een tweede manier waarop Chinese bedrijven geld uitgeven is in de vorm van buitenlandse investeringen. Hetzelfde mechanisme maar met een tegengesteld effect op de Chinese valuta. Het dalen van de dollar-reserves (voor buitenlandse betalingen) had een dusdanig inflatie-effect op de Chinese munt dat import-belangen en schulden nijpend werden. De Chinese overheid heeft de externe kapitaalstroom van Dollars dusdanig tegenhouden dat de Chinese valuta nu sterk genoeg is voor de andere kant op.

Maar daar gaat het dus om voor de Chinezen. Controle. En Amerikaanse schuldpapieren zijn dus een belangrijke pilaar voor het in balans houden van hun zorgvuldig gecontroleerde systeem. Nu wil jij iedereen hier proberen te doen laten inzien dat het Amerikaanse schuldsysteem zo nijpend is dat de Amerikaanse economie onbetrouwbaar is geworden en dat China beter zijn geld kan terugtrekken. Maar de werkelijkheid is anders.

Feitelijk is het zo dat dit systeem kan bestaan, dat zoveel landen (niet alleen China) hun geld kunnen wegzetten in Amerika omdat consumptievermogen van hun nationale huishoudens niet voldoende is om de economische activiteit en daarmee handelsoverschot op gang te houden, wanneer China schuldpapieren gaat verkopen, en al is het maar een deel, dan zal de dollar in waarde verminderen, zal de Yuan zodanig in waarde doen oplopen, dat export terug zal lopen (Chinese producten zijn immers duur) en exporteurs dus geld ('bad debts' of wat dan ook) in de vorm van externe kapitaalstromen zullen proberen weg te zetten in landen als Amerika om hun 'trade surplus' op gang te houden waar Amerika vervolgens buitenlandse kapitaalstroomrestricties zal instellen om dat te voorkomen waarmee China in een neerwaartse spiraal belandt.

Hetzelfde geldt overigens voor Amerika. Als de Amerikanen echt het handelstekort willen inperken dan zullen ze niet alleen tarieven moeten instellen maar ook ervoor zorgen dat Chinese capital inflows in Amerika verminderen (exportrestricties hoeft niet te betekenen dat exporteurs minder kapitaal naar China sturen). Wanneer dat gebeurt, en 'capitaal inflows' dus afnemen, dan zal het handelstekort ook daadwerkelijk afnemen en heeft China een aardig probleem (want het verliest een grote afzetmarkt). We focussen nu allemaal op de tarieven in import, maar er wordt ook gespeculeerd en gesproken over een wet die het moeilijker maakt voor Chinese bedrijven in Amerika te investeren, wellicht het topje van de ijsberg waar China echt voor bang is in deze discussie (en waarom het niet verwonderlijk is dat ze dreigen met het verkopen van schuldpapieren, het zal immers een zelfde negatief effect hebben voor China alleen de hoge inflatie voor de Dollar zal dan ook desastreus voor Amerika kunnen zijn, alleen China kan het niet doen omdat ze dan hun eigen ruiten ingooien, je kan ermee dreigen maar je kan het uiteindelijk niet verkopen als een overwinning, en daarmee is het bluf).

Het is zeer interessant wat er nu gebeurt want het laat zien hoe de relaties tussen bepaalde machtsblokken echt liggen op economisch gebied, en niet alleen tussen machtsblokken, maar het de wereldhandel als geheel en wellicht hoe ongelijk deze is verdeeld dus (niet voor China en niet voor Amerika echter).

[ Bericht 2% gewijzigd door DeParo op 13-04-2018 16:30:50 ]
pi_178492267
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:00:05 It appears that Trump has deleted this tweet—the one where, in the last image, you can see John Kelly with his head buried in his palm. https://t.co/ExHgFzGYHH reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 16:25:34 #267
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178492342


Hier is het duidelijker te zien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 16:28:48 #268
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178492388
RepAdamSchiff twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:14:06 On the day the President wrongly attacks Comey for being a “leaker and liar” he considers pardoning a convicted leaker and liar, Scooter Libby. This is the President’s way of sending a message to those implicated in the Russia investigation: You have my back and I‘ll have yours. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178492449
Trump Wants Back Into the TPP. Not So Fast, Say Members.

quote:
As trade tensions with China escalate, President Trump has found new appeal in a regional trade pact he once called a “rape of our country.”

The pact’s members — including some of America’s most stalwart allies — might not make it so easy to come back.

Officials in Japan, Australia and New Zealand reacted coolly on Friday to Mr. Trump’s remarks that he would be interested in joining the Trans-Pacific Partnership after rejecting it so publicly just a year ago. While the United States would significantly bolster the pact if it signed up, its entry would require intense negotiations — and current members will expect significant concessions from the American side.

Comparing the multicountry trade agreement to “a glasswork,” Yoshihide Suga, Japan’s chief cabinet secretary, cautioned against any efforts to change it to accommodate Mr. Trump.

“It’s difficult to bring part of the pact and renegotiate it,” he said, calling it a “well-balanced pact” that carefully addressed the needs of the current 11 member nations.

“We’ve got a deal” already, said Steven Ciobo, Australia’s trade minister, who added, “I can’t see that all being thrown open to appease the United States.”

An early test of the potential for the United States to rejoin could come as soon as next week, when Shinzo Abe, Japan’s prime minister and an ardent champion of the pact, is to meet with Mr. Trump at his Mar-a-Lago resort in Palm Beach, Fla.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Trump faces a growing domestic backlash from corporations, farmers and others over fears that he is igniting a trade war with China, the United States’ largest single trading partner. Mr. Trump has warned that he could levy tariffs on $150 billion in Chinese goods, prompting Beijing to threaten retaliatory measures aimed at American soybeans, airplanes and other products.

Negotiating a new pact could take years. Still, rekindling negotiations could make it hard for China to play off the United States against its allies by promising to shift business from one to another if a trade war breaks out. It could be a way to assuage American farmers and businesses hurt by Chinese tariffs by assuring robust markets for American products in countries that signed onto the deal, like Japan, Australia and South Korea. It would give the pact a great deal more heft and help position it as an economic counterweight to China, which increasingly dominates the Asia-Pacific region.

More broadly, it signals to the region that the United States is not giving up on trade, despite Mr. Trump’s sometimes harsh words. Even as officials in other countries expressed skepticism on Friday, they said they would like to hear what Washington has to offer. “Japan would like to listen to the U.S.’s view,” said Mr. Suga, the Japanese official.

The barriers to a new pact are considerable. Many current members of the pact feel they already gave considerable ground to the United States to strike the original deal, particularly in sensitive areas like protections for pharmaceutical companies.

For its part, the Trump administration worries that the partnership will become a zero-tariff backdoor for Chinese goods into the American market. It worries that companies that have moved much of their supply chains to China could make components there, ship them to a member of the T.P.P. for assembly, then sell them in the United States tariff-free. It wants to toughen requirements for how much of the product is made within the T.P.P. country, which could make the goods less competitive.

Their worries focus largely on Vietnam, a member of the current version of the T.P.P. It has a large population, and a few big American companies, like Intel, have already invested heavily in setting up factories there that make products practically from scratch. But many other companies that are exporting goods from Vietnam rely heavily on imports from China. Vietnam’s huge garment industry, for example, relies greatly on fabric and accessories imported from China, according to garment manufacturing executives.

Vietnamese officials did not respond to requests for comment on Friday. Frederick Burke, managing partner for Vietnam at the American law firm Baker McKenzie, said that the Vietnamese government is “very aware of and focused on the issue of circumvention” in trade.

Renegotiating the Trans-Pacific Partnership, or TPP, may not be quick. Mr. Trump’s trade negotiators already have their hands full this spring trying to complete changes to the North American Free Trade Agreement. They need to decide whether to extend temporary exemptions from the president’s new tariffs on imported steel and aluminum. Above all, they are locked in a series of increasingly acrimonious trade spats with China.

China is making its own outreach efforts in the meantime. Wang Yi, its foreign minister, will travel to Tokyo on Sunday. China has played up free trade talks with Japan and with South Korea, which is not a member of the Trans-Pacific Partnership.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 05:15:16 Would only join TPP if the deal were substantially better than the deal offered to Pres. Obama. We already have BILATERAL deals with six of the eleven nations in TPP, and are working to make a deal with the biggest of those nations, Japan, who has hit us hard on trade for years! reageer retweet
Sheila A. Smith, a Japan expert at the Council on Foreign Relations in Washington, said the Trump administration may have realized that it does not have the leverage it thought to renegotiate a new trade deal with Japan, and that embracing the regional pact may be the best fallback.

The Trump administration “could walk right back in with the exact same deal from last year that they walked out of, and claim victory,” said Ms. Smith, who noted that the government of Mr. Abe “has been continuously and quietly encouraging the U.S. administration to take another look” at the pact.

One lingering question would be how China would react. The pact’s rules were designed in part to challenge China by encouraging members to loosen state support of their economies and relax trade rules — steps Beijing would have to take if it hoped to someday join the pact and enjoy its lower trade barriers.

China is not likely to be troubled by a United States move to join the Trans-Pacific Partnership as long as the Trump administration is doing so for strictly trade reasons, said He Weiwen, a former Commerce Ministry official and trade specialist who is now a senior fellow at the influential Center for China and Globalization in Beijing.

But the Chinese government is likely to be dismayed if the United States is reconsidering it as part of any revival of the Obama administration’s geopolitical pivot to Asia, or as part of any attempt to isolate China, Mr. He cautioned.

“That’s what we should be careful about,” he said.

Some current members of the pact greeted Mr. Trump’s comments on Thursday warmly. A spokeswoman for Singapore’s Ministry of Trade and Industry said it welcomed the American interest. “The TPP was designed to be an inclusive agreement, which is open to like-minded countries willing and able to meet its high standards,” the spokeswoman said.

Still, even American allies suggest a long road ahead if Mr. Trump moves forward.

“If the United States genuinely did wish to re-enter, that would trigger another process of engagement and negotiation,” Jacinda Ardern, the prime minister of New Zealand, said on television, adding that she still planned to go forward with the deal as-is. “It’s not just a matter of slotting into an existing deal.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:33:48 #270
323401 Kijkertje
met filter
pi_178492468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:25 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

Hier is het duidelijker te zien.
Thanks! _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 april 2018 @ 16:52:40 #271
280225 DeParo
pi_178492772
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:32 schreef Kijkertje het volgende:
reageer retweet
Mr. Trump faces a growing domestic backlash from corporations, farmers and others over
Ik lees daaruit niet dat Amerika niet kan intreden op basis van de Obama-onderhandelen. Alleen dat Trump geen eigen voorwaardes zomaar zou kunnen stellen. Dan heb je nog landen als Vietnam e.a. die maar wat graag toegang willen tot de Amerikaanse markt. Even kijken hoe dit uitpakt. Interessant en belangrijk voor de regio in ieder geval dus en kan best een internationale alliantie tegen China betekenen.
  vrijdag 13 april 2018 @ 17:42:04 #272
8369 speknek
Another day another slay
pi_178493508
MichaelAvenatti twitterde op donderdag 12-04-2018 om 23:12:45 A stunning development, the seriousness of which cannot be overstated. https://t.co/xEoGjj7BYZ reageer retweet
Avenatti heeft het over:
MSNBC twitterde op donderdag 12-04-2018 om 23:04:37 JUST IN: Stormy Daniels' attorney @MichaelAvenatti says Trump's lawyer Michael Cohen will "plead the 5th amendment against self incrimination" and he "will seek an emergency stay" against the defamation lawsuit. https://t.co/a0qmLEldZV reageer retweet
Maar toen kwam het nieuws:

Michael Cohen Denies Claim by Stormy Daniels’ Lawyer That He Intends to Invoke His Fifth Amendment Rights
quote:
But attorney Brent Blakely, who’s representing Cohen in Daniels’ lawsuit, told The Daily Beast: “The statements by Mr. Avenatti are not accurate and continue to be reckless—no decision has been made for Mr. Cohen to assert his Fifth Amendment rights. No questions have even been posed. The civil case filed by Stephanie Clifford involves issues that overlap with a pending criminal investigation. It is common for a civil case to be stayed under these circumstances, and that is what we will be requesting of the U.S. district court tomorrow. We remain confident in the merits of the case and believe that once the stay is lifted, Ms. Clifford’s frivolous defamation claim against Mr. Cohen will be dismissed, and the rest of the case will be compelled to arbitration.”
https://www.thedailybeast(...)5th-amendment-rights

Popehat twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:05:14 Okay. If you’re going to ask a federal judge to stay a civil case because a criminal investigation implicates your Fifth Amendment rights, your lawyers CAN’T GO AROUND DENYING THAT YOU WILL TAKE THE FIFTH.WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOUhttps://t.co/3QkISa8Qip reageer retweet
Popehat twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:09:43 YOU HAVE TO ESTABLISH YOU’LL BE PREJUDICED IF THE CIVIL CASE PROCEEDS TO GET A STAYIF YOU ANNOUNCE YOU’RE NOT TAKING THE FIFTH YOU’RE SAYING THERE IS NO PREJUDICEWHY ARE YOU MAKING THIS SO EASY FOR @MichaelAvenatti HE DOESN’T NEED ENCOURAGEMENT reageer retweet
The best lawyers!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 april 2018 @ 17:51:58 #273
344536 Tchock
pi_178493654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 17:42 schreef speknek het volgende:
MichaelAvenatti twitterde op donderdag 12-04-2018 om 23:12:45 A stunning development, the seriousness of which cannot be overstated. https://t.co/xEoGjj7BYZ reageer retweet
Avenatti heeft het over:
MSNBC twitterde op donderdag 12-04-2018 om 23:04:37 JUST IN: Stormy Daniels' attorney @MichaelAvenatti says Trump's lawyer Michael Cohen will "plead the 5th amendment against self incrimination" and he "will seek an emergency stay" against the defamation lawsuit. https://t.co/a0qmLEldZV reageer retweet
Maar toen kwam het nieuws:

Michael Cohen Denies Claim by Stormy Daniels’ Lawyer That He Intends to Invoke His Fifth Amendment Rights

[..]

https://www.thedailybeast(...)5th-amendment-rights

Popehat twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:05:14 Okay. If you’re going to ask a federal judge to stay a civil case because a criminal investigation implicates your Fifth Amendment rights, your lawyers CAN’T GO AROUND DENYING THAT YOU WILL TAKE THE FIFTH.WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOUhttps://t.co/3QkISa8Qip reageer retweet
Popehat twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:09:43 YOU HAVE TO ESTABLISH YOU’LL BE PREJUDICED IF THE CIVIL CASE PROCEEDS TO GET A STAYIF YOU ANNOUNCE YOU’RE NOT TAKING THE FIFTH YOU’RE SAYING THERE IS NO PREJUDICEWHY ARE YOU MAKING THIS SO EASY FOR @MichaelAvenatti HE DOESN’T NEED ENCOURAGEMENT reageer retweet
The best lawyers!

Een user die "popehat" heet en in full caps praat sla ik even over voor mijn juridische analyses, als je het niet erg vindt.
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:02:36 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178493846
Die popehat is de naam van een blog, waar de schrijver een advocaat is: https://en.wikipedia.org/wiki/Popehat

Nu is de advocaat van Cohen ook .. ehm .. een advocaat, dus tsja..
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:03:45 #275
344536 Tchock
pi_178493867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die popehat is de naam van een blog, waar de schrijver een advocaat is: https://en.wikipedia.org/wiki/Popehat

Nu is de advocaat van Cohen ook .. ehm .. een advocaat, dus tsja..
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat je de titel van advocaat bij een pakje boter op kunt halen in de VS. Wat een juridisch en ander geklungel, zeg.
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:05:53 #276
344536 Tchock
pi_178493899
Maar dat terzijde, ik ben van alles aan het lezen over het vijfde amendement en de gevolgen die dat mag hebben in een civiele zaak zijn me echt nog onduidelijk.

Is Cohen's positie in de civiele zaak tegen Daniels nou verslechterd omdat hij het vijfde amendement inroept in een semi-gerelateerd strafrechtelijk onderzoek? Of juist niet? En in welke zaak zwijgt Cohen nou, of in beide?
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:09:16 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178493957
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 18:14:12 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178494061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:05 schreef Tchock het volgende:
Maar dat terzijde, ik ben van alles aan het lezen over het vijfde amendement en de gevolgen die dat mag hebben in een civiele zaak zijn me echt nog onduidelijk.

Is Cohen's positie in de civiele zaak tegen Daniels nou verslechterd omdat hij het vijfde amendement inroept in een semi-gerelateerd strafrechtelijk onderzoek? Of juist niet? En in welke zaak zwijgt Cohen nou, of in beide?
Hij kan moeilijk de 5th doen in de ene zaak om vervolgens in een andere zaak alles te vertellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:14:19 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178494063
En kennelijk is Cohen een geding gestart over de huiszoeking: https://www.nu.nl/buitenl(...)fbi-huiszoeking.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 vrijdag 13 april 2018 @ 18:15:12 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178494075
Cohen is hoe dan ook de sjaak.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:16:35 #281
344536 Tchock
pi_178494097
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij kan moeilijk de 5th doen in de ene zaak om vervolgens in een andere zaak alles te vertellen.
Het vijfde amendement gaat alleen maar over strafrecht, met civiele zaken heeft het niets te maken. Wat wel mogelijk is, is een civiele zaak aanhouden omdat een gelijklopende strafrechtelijke zaak er anders onder zou lijden.

Daarnaast is er in de VS een accusatoir stelsel waar feiten voor de rechter gebracht moeten worden voor ze worden meegewogen. Het kan dus prima dat je in de ene zaak iets verzwijgt wat in de andere zaak wel meegewogen wordt.
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:16:47 #282
344536 Tchock
pi_178494100
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:15 schreef Ulx het volgende:
Cohen is hoe dan ook de sjaak.
Die conclusie deel ik. Kan niet goed aflopen dit. :P
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:28:54 #283
323401 Kijkertje
met filter
pi_178494325
Pence’s office advertises meeting with Peruvian president who resigned 3 weeks ago amid scandal

quote:
As Vice President Pence prepared to head to Peru on Friday for the Summit of the Americas, his office advertised several events on his itinerary, including “a banquet hosted by President Pedro Pablo Kuczynski of Peru.”

One problem: Kuczynski resigned more than three weeks ago after becoming ensnared in a corruption scandal involving Latin America's largest construction firm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:38:19 #284
463495 brokjespoes
pi_178494441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:47 schreef klappernootopreis het volgende:
Als Comey verantwoordelijk is voor de lekken in het Witte Huis, wie is er dan verantwoordelijk voor de lekken na 9 mei 2017?
Tja, wie...? :D

  vrijdag 13 april 2018 @ 18:43:27 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_178494532
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:28 schreef Ulx het volgende:
RepAdamSchiff twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 16:14:06 On the day the President wrongly attacks Comey for being a “leaker and liar” he considers pardoning a convicted leaker and liar, Scooter Libby. This is the President’s way of sending a message to those implicated in the Russia investigation: You have my back and I‘ll have yours. reageer retweet
Trump wil loyaliteit en dat betekend:

- Alles doen wat Trump zegt, ook al moet je liegen
- Bereidt zijn een kogel op te vangen voor Trump
- doe je dat niet dan gooit hij je voor de bus en/of ontslaat hij jou
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:46:28 #286
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_178494597
quote:
Trump asked source to go on TV to call on him to fire Robert Mueller

That President Donald Trump has been running his own parallel communications shop inside the White House probably won't come as much of a surprise. A source told CBS News on Thursday that Mr. Trump called on Wednesday and asked the source to go on television -- to call for Mr. Trump to fire special counsel Robert Mueller.

Meanwhile, on Thursday afternoon, the president tweeted a message that took a more subdued tone than that of his cable news spinning allies: "I have agreed with the historically cooperative, disciplined approach that we have engaged in with Robert Mueller (Unlike the Clintons!). I have full confidence in Ty Cobb, my Special Counsel, and have been fully advised throughout each phase of this process."

The president has been known to spend what's marked on his schedule as his "executive time" watching Fox News, tweeting, and calling friends and outsiders for advice, independent of his White House communications team — and often against the advice of senior White House advisers.

Axios reported earlier in March that White House chief of staff John Kelly told reporters in an off the record briefing that Mr. Trump was likely leaking internal personnel drama to people outside of the White House, who in turn leak to reporters.

Earlier this week, after the homes and office of his personal attorney, Michael Cohen, were raided by the Justice Department, the president went on a tear to reporters during a meeting with senior military leadership, calling the situation "a total witch hunt," "a disgrace," and "an attack on our country."

When asked why he hadn't yet fired Mueller, the president responded that he'd "see what happens."

Bron: CBS
Ik heb het nieuws gemist dat Kelly heeft gezegd dat Trump de oorzaak is van de lekken. :o
Wat een clowneske shitshow.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 13 april 2018 @ 18:47:43 #287
344536 Tchock
pi_178494623
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:46 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik heb het nieuws gemist dat Kelly heeft gezegd dat Trump de oorzaak is van de lekken. :o
Wat een clowneske shitshow.
Dat heeft hij ook niet gezegd. Toch?
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:11:28 #288
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_178495109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat heeft hij ook niet gezegd. Toch?
Dat staat er toch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:18:53 #289
344536 Tchock
pi_178495249
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat staat er toch?
Dat lees ik, ja. Maar ik kan er verder niets over vinden, er is geen nieuwsmedium dat dit heeft overgenomen (voor zover ik weet). Zelfs het originele Axion-artikel kan ik niet vinden. Ik houd me warm aanbevolen, uiteraard.

Daarnaast: hoewel het me zeker aannemelijk lijkt dat Trump opschept tegen vrienden zonder te realiseren dat hij gevoelige informatie lekt, geloof ik niet dat hij de enige of de grootste lekker is. Er lekt ook allerlei informatie uit die hij (nog) niet weet. Daarom lijkt "likely leaking internal personnel drama" vertalen als "de oorzaak van de lekken" me nogal een overdrijving.
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:19:56 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178495264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:13 schreef Ulx het volgende:
Tom Barrack is een naam die valt als verdachte van deze goddeloze kindermoord.

[..]

Het plaatje past. Vriendje van theDon, dus toegang tot zijn fixer is niet onwaarschijnlijk.
Het betreft iemand anders, namelijk ene Elliott Broidy:

quote:
Trump Lawyer Michael Cohen Negotiated $1.6 Million Settlement for Top Republican Fundraiser (WSJ)
The 2017 deal was on behalf of Elliott Broidy, a businessman who faced allegations he impregnated a former Playboy model, and resembles one Mr. Cohen arranged with Stormy Daniels

President Donald Trump’s personal lawyer negotiated a deal in late 2017 to pay $1.6 million to a former Playboy model who said she was impregnated by a top Republican fundraiser, according to people familiar with the matter.

Michael Cohen, whose office, home and hotel room were raided by federal agents this week, arranged the payments to the woman on behalf of Elliott Broidy, a deputy finance chairman of the Republican National Committee with ties to Mr. Trump, the people familiar with the matter said. Mr. Broidy, a Los Angeles-based venture capitalist, works on the Republican committee with Mr. Cohen, who is also a national deputy finance chairman.

The deal, which hasn’t previously been reported, prohibits the Los Angeles woman from disclosing her alleged relationship with Mr. Broidy in exchange for $1.6 million to be paid to her over two years in quarterly installments, these people said. The first payment was due Dec. 1, according to one of the people.

“I acknowledge I had a consensual relationship with a Playboy Playmate,” Mr. Broidy said in a statement provided by a spokesman. “At the end of our relationship, this woman shared with me that she was pregnant. She alone decided that she did not want to continue with the pregnancy and I offered to help her financially during this difficult period.”


Elliott Broidy, a GOP donor, right, and his wife, Robin Rosenzweig, at a 2014 benefit in Los Angeles.

Mr. Cohen didn’t respond to requests for comment. A spokesman for the woman’s lawyer, Keith Davidson, said he couldn’t confirm or deny the existence of the agreement.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 19:25:52 Reminder: Elliott Broidy and Michael Cohen are both deputy finance chairmen of the RNC. https://t.co/UIUvQBk5GQ reageer retweet


[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 13-04-2018 19:28:50 ]
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:21:38 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178495284
https://mobile.twitter.co(...)4828878060335109?p=p
Gelukkig zijn de meeste Trump-artikelen niet made in China... O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:21:48 #292
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178495287
Trump pardonneert leaker Scooter Libby:

  vrijdag 13 april 2018 @ 19:26:12 #293
323401 Kijkertje
met filter
pi_178495374
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)4828878060335109?p=p
Gelukkig zijn de meeste Trump-artikelen niet made in China... O-)
Whatever happened to Trump neckties? They’re over. So is most of Trump’s merchandising empire.

quote:
Before he ran for office, Donald Trump made millions by selling his name to adorn other people’s products. There was Trump deodorant. Trump ties . Trump steaks. Trump underwear. Trump furniture. At one time, there was even a Trump-branded urine test.

Now, almost all of them are gone.

In 2015, Trump listed 19 companies that were paying him to produce or distribute Trump-branded consumer goods.

In recent weeks, only two said they are still selling Trump-branded goods. One is a Panamanian company selling Trump bed linens and home goods. The other is a Turkish company selling Trump furniture.

Of the rest, some Trump partners quit in reaction to campaign-trail rhetoric on immigrants and Muslims. Others said their licensing agreements had expired. Others said nothing beyond confirming that they’d stopped working with Trump. Their last Trump goods are now being sold off, often at a discount: One cologne is marked down from $42 to $9.99 for an ounce.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:30:54 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178495442
KFILE twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 19:14:55 Irony to the fact that after the RNC successfully hounded every Democrat to return Weinstein money their finance team constituted of Steve Wynn, Michael Cohen, and this guy. They returned no money BTW.https://t.co/tGxc3L0fNf reageer retweet
Hear, hear.
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:31:20 #295
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_178495452
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trump pardonneert leaker Scooter Libby:

[ afbeelding ]
Dus van de 4 mensen die gratie hebben gekregen van Trump zijn 2 politieke moerasvrienden. Mooi gemiddelde.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:32:02 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178495458
quote:
Ik heb het over de artikelen vd Trump website, waaronder de MAGA-petjes etc. Had Kimmel ofzo daar niet eea besteld? Die website is Eric en Jr. (Die de Trump organisation nu runnen).

En over de kleding van Ivana, als die tenminste nog ergens verkocht wordt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:35:50 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178495545
Het is weer een van die nieuwsdagen ... deputy director van de FBI is officieel bekend gemaakt ter vervanging van McCabe. Het betreft ene David Bowdich.

https://www.politico.com/(...)e-replacement-522068
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:41:10 #298
-1 #ANONIEM
pi_178495659
Klaagt over lekken. Pardonneert een bewezen lekker.
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:49:19 #299
371563 Nintex
pi_178495828
thehill twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 19:31:07 JUST IN: Trump lawyer negotiated settlement for top GOP fundraiser who allegedly impregnated Playboy model: report https://t.co/YLRgXakkw2 https://t.co/sMu3tgQy4h reageer retweet
THE NATION IS UNDER ATTACK!!! _O-
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:50:42 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178495862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 19:49 schreef Nintex het volgende:
thehill twitterde op vrijdag 13-04-2018 om 19:31:07 JUST IN: Trump lawyer negotiated settlement for top GOP fundraiser who allegedly impregnated Playboy model: report https://t.co/YLRgXakkw2 https://t.co/sMu3tgQy4h reageer retweet
THE NATION IS UNDER ATTACK!!! _O-
Hier is het hele artikel te lezen, mocht WSJ het inmidels achter de paywall gezet hebben: POL / [AMV] Amerikaanse politiek #491The Tragedy of Paul Ryan
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:57:29 #301
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178496016
Fin.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')