abonnement Unibet Coolblue
pi_493832
Voor alle BB-I fans: Tara die verteld hoe het was om in de Playboy te staan. Bere interessant allemaal.
  zondag 26 november 2000 @ 00:48:19 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_493836
noudaar zittik op te wachten?
gaat ze dan ook nog een of andere striptease doen? of verwachten ze da'k een beetje voor jan lul ga zitten kijken?
  zondag 26 november 2000 @ 02:00:32 #3
3767 Herald
Come get some
pi_493936
ze verwachten dat je belt om de foto te raden met de hint "hij wilde graag ff knuffelen"
en dan zegt Christine steeds "nou ik vind hem wel moeilijk *kijk naar gast op de bank* herken jij hem?"
Nouja na 5 minuten verduidelijken ze de foto een beetje en krijg je een nieuwe hint "hij is enorme fan van Nac"
En dan kijkt Christine weer raar in de camera "hmmz ik dacht dat ik het wist, maar met deze hint "
Nouja ze gaat weer even verder, vertelt dat je maar liefst 20.000 harde Nederlandse guldens kunt winnen
Als er dan nog steeds niet wordt gebeld geeft ze maar liefsts twee nieuwe hints!
"hij zat in het Big Brother huis en zijn naam begint met R en eindigt op uud. Bel gauw en maak kans op 20.000 gulden, daar kunt u een hoop mooie dingen van doen"

Nouja dan bel jij onderhand en zegt "is het Big Brother Ruud?" En dan zegt Christine "ja goed zo! Nu even een keuze maken uit 9 kaartjes en als je 3 gelijke trekt krijg je 20.000 gulden. *Vork noemt 3 kaartjes* Helaas, niet 3 dezelfde symbolen, je hebt 500 gulden verdient en dat is ook mooi eh?"

En dan ga je semi-teleurgesteld naar bed

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_494118
Pfff dat is al de zoveelste keer dat dat kind in de Nachtsuite zit om over haar Playboy-"avonturen" te vertellen. 't gaat zeker niet zo goed met de zaken dat ze zich daarvoor leent.
pi_494130
Tara als in Taraboemdinges?
  zondag 26 november 2000 @ 10:32:59 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_494135
had ik maar 500 piek gewonnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')