abonnement Unibet Coolblue
pi_178464880
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zit vandaag jammer genoeg al aan mijn koffietax. Dat wijnarrangementje gisteren was toch iets te veel.
Inbe4 post van Barb dat hij in de ochtend gemalen GoldenDeluxe-koffiebonen snuift van de derriere van een premium-halfbloedje om vervolgens de rest van de dag alleen maar whiskey te drinken en in de nacht aan een wijn-infuus gaat :)
pi_178464895
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_178464906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

*kreun* ja
Ben daar zelf altijd heel punctueel in, heb dan een hekel eraan als andere mensen beetje aanklooien
pi_178464948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb er zo'n hekel aan als mensen zeggen, ik boek het geld naar je over en 3 dagen later is het er nog niet.
Dat is gewoon in mijn ogen: "Ik heb je gezeik aangehoord, ik weet dat ik je voor je diensten / lening moet betalen , maar doe het lekker niet, al zeg ik van wel. "
Redacted
pi_178464956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ben daar zelf altijd heel punctueel in, heb dan een hekel eraan als andere mensen beetje aanklooien
Ik vind het zelf ook altijd hekelig en kan er niet tegen om leningen open te hebben staan of betalingen. Maar voor betalingen dan moet het wel allemaal terechte betalingen zijn.
Redacted
pi_178464963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ben daar zelf altijd heel punctueel in, heb dan een hekel eraan als andere mensen beetje aanklooien
Inderdaad :{ dat ken ik.
En als het een keer niet direct lukt zeg ik het (moest laatst geld overmaken voor een vrijgezellenfeest en was net even de deur uit. Dus dat meldde ik en het eerste wat ik deed bij thuiskomst was het geld overmaken)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178464975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:08 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ik vind het zelf ook altijd hekelig en kan er niet tegen om leningen open te hebben staan of betalingen. Maar voor betalingen dan moet het wel allemaal terechte betalingen zijn.
Ja dit is wel terecht, ben benieuwd wat voor verhaal ik zo ga krijgen
pi_178464981
Als iemand geld van je vraagt dan blokkeer je diegene toch gewoon? :')

Zo doe ik dat :@
pi_178464995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Inderdaad :{ dat ken ik.
En als het een keer niet direct lukt zeg ik het (moest laatst geld overmaken voor een vrijgezellenfeest en was net even de deur uit. Dus dat meldde ik en het eerste wat ik deed bij thuiskomst was het geld overmaken)
Had dat met een nieuwe fokbeer ophalen, ze kon niet wisselen. Ik zeg dan maak ik het direct naar je over, direct bij thuiskomst gedaan en even bevestiging gestuurd dat het onderweg was. Ik zou het heel klote vinden als er praatjes zouden komen
pi_178464997
Ik kloot altijd maar een beetje aan, kunnen anderen andersom ook doen.

Kreeg voor mijn verjaardag van een vriend een "get out of debt" card, blijkbaar had hij nog 30 euro van mij tegoed van een etentje paar weken daarvoor....

En als ik iets betaal... betaald een ander dat de volgende keer wel.
pi_178465000
Daarom ook Tikkie gebruiken. _O_
pi_178465003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb er zo'n hekel aan als mensen zeggen, ik boek het geld naar je over en 3 dagen later is het er nog niet.
Van 3 dagen lig ik echt niet wakker, maar je hebt van die mensen die het structureel blijven doen. Was ook zo leuk toen we op onze studiereis dingen voor de hele groep moesten boeken. :') En om een of andere reden ben ik ook altijd degene die voorschiet.
pi_178465004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Had dat met een nieuwe fokbeer ophalen, ze kon niet wisselen. Ik zeg dan maak ik het direct naar je over, direct bij thuiskomst gedaan en even bevestiging gestuurd dat het onderweg was. Ik zou het heel klote vinden als er praatjes zouden komen
Daar kun je altijd nog een screenshot van maken natuurlijk. Maar je hebt het heel netjes gedaan toch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178465005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:11 schreef rival het volgende:
Ik kloot altijd maar een beetje aan, kunnen anderen andersom ook doen.

Kreeg voor mijn verjaardag van een vriend een "get out of dept" card, blijkbaar had hij nog 30 euro van mij tegoed van een etentje paar weken daarvoor....

En als ik iets betaal... betaald een ander dat de volgende keer wel.
Debt.
pi_178465007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Debt.
Staat er al
pi_178465010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom ook Tikkie gebruiken. _O_
Laats voor het eerst mee betaald, ik vind het maar lastig om te vertrouwen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178465011
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef rival het volgende:

[..]

Staat er al
:+
pi_178465023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Van 3 dagen lig ik echt niet wakker, maar je hebt van die mensen die het structureel blijven doen. Was ook zo leuk toen we op onze studiereis dingen voor de hele groep moesten boeken. :') En om een of andere reden ben ik ook altijd degene die voorschiet.
Ben er heel huiverig door geworden, paar keer hele slechte ervaring gehad en dan hebben we het niet over een kleine 40 euro maar over 900 euro en ook nog familie.
pi_178465030
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Daar kun je altijd nog een screenshot van maken natuurlijk. Maar je hebt het heel netjes gedaan toch
Ja ze zei al, ik vertrouw je wel, dat komt wel goed. wil gewoon dat vertrouwen niet beschamen.
pi_178465035
Ik heb wel eens gehad dat een groep een weekendje weg aan een docent wilde geven en ik was daarop tegen. Ze wordt immers gewoon betaald voor haar werk en ze deed haar werk nog slecht ook. Toen heb ik gezegd uit principe er niet aan mee te doen en toen heb ik ook nog weken berichtjes gehad of ik niet ging betalen. Nope... ik zei nee en dan doe ik nee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178465041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja ze zei al, ik vertrouw je wel, dat komt wel goed. wil gewoon dat vertrouwen niet beschamen.
Dat begrijp ik wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178465071
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:59 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Inbe4 post van Barb dat hij in de ochtend gemalen GoldenDeluxe-koffiebonen snuift van de derriere van een premium-halfbloedje om vervolgens de rest van de dag alleen maar whiskey te drinken en in de nacht aan een wijn-infuus gaat :)
Baas boven baas. En toch weet ik dat ik gisteren beter gegeten heb dan hij op dat derde wereldeiland kan krijgen :7
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178465081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Laats voor het eerst mee betaald, ik vind het maar lastig om te vertrouwen
Werkt echt perfect.
pi_178465089
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Debt.
En waar was je toen Loka "dat trio" postte?

Selectieve verbetering altijd :r
pi_178465092
waarom zou je andere mensen vertrouwen?

ik deel met niemand

Eat pussy, make money

Da is mijn motto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')