abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 april 2018 @ 09:33:47 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178464589
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, de UEFA MAFFIA zorgt er wel voor dat real hoe dan ook die cup wint.
Simpele ziel.
  donderdag 12 april 2018 @ 09:46:25 #252
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_178464716
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die uitslag in de eerste wedstrijd was geflatteerd, Juve had minimaal een goal verdiend toen.
Evenmin had Real er in die wedstrijd met iets meer scherpte 1 of 2 bij gemaakt. Daarnaast blijft die afgekeurde goal van Isco nog twijfelachtig.

Als er een is die Juve deze penal mag aanrekenen dan is het die Benatia wel. Dit is echt het schoolvoorbeeld van een terechte penalty. Maar ja doet hij niets of minder dan tikt Vasquez daar natuurlijk ook gewoon de 1-3 binnen.
Fade to Black
pi_178464765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:46 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Evenmin had Real er in die wedstrijd met iets meer scherpte 1 of 2 bij gemaakt. Daarnaast blijft die afgekeurde goal van Isco nog twijfelachtig.

Als er een is die Juve deze penal mag aanrekenen dan is het die Benatia wel. Dit is echt het schoolvoorbeeld van een terechte penalty. Maar ja doet hij niets of minder dan tikt Vasquez daar natuurlijk ook gewoon de 1-3 binnen.
Sandro stond ook lekker buitenspel op Ronaldo op te heffen volgens mij. Maar goed, 93e minuut, vermoeidheid en zo.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_178464900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:58 schreef Achterhoker het volgende:
Over twee wedstrijden gezien is Real gewoon de terechte winnaar. Wat vergeten mensen al snel hoe Juve vorige week helemaal zoek werd gespeeld. En mensen als dit geen penal was.. Vasquez is gewoon bezig die bal aan te nemen en tikt ook gewoon de 1-3 binnen als hij niet gewoon omver getrapt werd daar.

Maar ja Real kent nu eenmaal veel haters, des te mooier voelt deze halve finale.
Mensen zien natuurlijk wat ze willen zien :). Ik denk dat de meeste voetballiefhebbers gewoon een beetje klaar zijn met constant dezelfde ploegen bij de laatste vier. Dan grijp dus je alles aan, terecht of niet, om dat te rechtvaardigen. Uitspraken dat de UEFA bijvoorbeeld zou zorgen dat Real wint daar geloof ik niet zo in, wat zou in hemelsnaam hun voordeel daarbij zijn. Pakweg vijf a tien jaar geleden hoorde je dezelfde verhalen over Barça.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:05:36 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178464931
Ik denk ook dat de UEFA wel eens een nieuwe winnaar wil zien na twee jaar. Maar nee hoor het is allemaal één groot COMPLOT.
pi_178464934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:01 schreef Dejannn het volgende:

Mensen zien natuurlijk wat ze willen zien :). Ik denk dat de meeste voetballiefhebbers gewoon een beetje klaar zijn met constant dezelfde ploegen bij de laatste vier.
Je weet dat Juventus ook altijd bij die laatste 4 zit?
Daarnaast heeft het daar echt niet mee te maken, dit is gewoon overduidelijke omkoping.
Dat mensen dan heel zielig gaan terug wijzen op de oude voorzitter van Juventus is gewoon triest. Real en Spaanse clubs wel vaker hebben verdacht veel de scheidsrechter mee.
Dit was ook overduidelijk een zaakje van de UEFA heeft opdracht gegeven om Real nog even door te laten gaan. De scheids zag een kans daarop door een onterechte penalty.
Benatia hoort een omgekochte scheids daar al geen optie op te geven, dat is dom. Maar alsnog, Real verdiende het niet.
pi_178464941
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk ook dat de UEFA wel eens een nieuwe winnaar wil zien na twee jaar. Maar nee hoor het is allemaal één groot COMPLOT.
Nee natuurlijk niet...
Die willen de grote ploeg als kampioen. Schrijven historie.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:07:32 #258
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178464949
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet...
Die willen de grote ploeg als kampioen. Schrijven historie.
Niet elk jaar en niet 4x in 5 jaar.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:08:51 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178464965
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:01 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Mensen zien natuurlijk wat ze willen zien :). Ik denk dat de meeste voetballiefhebbers gewoon een beetje klaar zijn met constant dezelfde ploegen bij de laatste vier. Dan grijp dus je alles aan, terecht of niet, om dat te rechtvaardigen. Uitspraken dat de UEFA bijvoorbeeld zou zorgen dat Real wint daar geloof ik niet zo in, wat zou in hemelsnaam hun voordeel daarbij zijn. Pakweg vijf a tien jaar geleden hoorde je dezelfde verhalen over Barça.
Mij boeit het echt niet dat ik nagenoeg dezelfde ploegen zie elk jaar, ik ben toch geen supporter van een club die ook maar iets op dat podium te zoeken heeft en verder heb ik geen voorkeur voor een club. Ik wil gewoon goed voetbal zien. En de laatste jaren is de CL wat dat betreft topvermaak na de groepsfase.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  User die overal opduikt 2022 donderdag 12 april 2018 @ 10:09:41 #260
186611 Haags
pi_178464972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je weet dat Juventus ook altijd bij die laatste 4 zit?
Daarnaast heeft het daar echt niet mee te maken, dit is gewoon overduidelijke omkoping.
Dat mensen dan heel zielig gaan terug wijzen op de oude voorzitter van Juventus is gewoon triest. Real en Spaanse clubs wel vaker hebben verdacht veel de scheidsrechter mee.
Dit was ook overduidelijk een zaakje van de UEFA heeft opdracht gegeven om Real nog even door te laten gaan. De scheids zag een kans daarop door een onterechte penalty.
Benatia hoort een omgekochte scheids daar al geen optie op te geven, dat is dom. Maar alsnog, Real verdiende het niet.
UEFA MAFFIA.

maarja, je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 12 april 2018 @ 10:15:30 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178465046

UEFA MAFFIA KNVB MAFFIA ZE MOETEN DE UITKERINGEN HOGER MAKEN
  donderdag 12 april 2018 @ 10:17:09 #262
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_178465076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:43 schreef Dejannn het volgende:
Bizarre wedstrijd natuurlijk gisteren, wat een comeback! :D. Heel zonde van de overtreding van Benatia, had niet zo in moeten komen. Helaas wel een zuivere penalty. Kan begrijpen dat mensen schreeuwen dat het niet zo is, maar ja .. de wens is de vader van de gedachte denk ik ;). Was leuk geweest eens halve finales te hebben zonder Spaanse teams, gewoon voor de afwisseling.

Ach, Bayern wint em uiteindelijk toch wel :s) :9
Inderdaad, gewoon een zuivere penalty. Dat Juve/Barca fanboys dit anders zien is enigszins te begrijpen, maar na een nachtje slapen moet je dat toch wel toe kunnen geven lijkt me.

Ik vind het sowieso wel leuk dat er een keer andere teams in de halve finales staan. Het zal wel Real - AS Roma en Bayern - Liverpool worden.
pi_178465117
Haha al die huilies hier _O-
pi_178465217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je weet dat Juventus ook altijd bij die laatste 4 zit?
Daarnaast heeft het daar echt niet mee te maken, dit is gewoon overduidelijke omkoping.
Dat mensen dan heel zielig gaan terug wijzen op de oude voorzitter van Juventus is gewoon triest. Real en Spaanse clubs wel vaker hebben verdacht veel de scheidsrechter mee.
Dit was ook overduidelijk een zaakje van de UEFA heeft opdracht gegeven om Real nog even door te laten gaan. De scheids zag een kans daarop door een onterechte penalty.
Benatia hoort een omgekochte scheids daar al geen optie op te geven, dat is dom. Maar alsnog, Real verdiende het niet.
Altijd? Nee hoor, drie, vier keer de laatste jaren? Niet te vergelijken met de basis waarop al die Spaanse clubs er telkens staan. De rest van je bericht ga ik maar niet op in aangezien je username boekdelen spreekt denk ik ;).
  donderdag 12 april 2018 @ 10:32:47 #265
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178465333


Aanvoerder Buffon beukte tegen Oliver aan en werd met rood van het veld gestuurd. "Het is duidelijk dat hij geen hart in zijn borst heeft zitten, maar een vuilnisbak. Als je niet de persoonlijkheid hebt om een wedstrijd op dit niveau in goede banen te leiden, moet je lekker met je gezin op de tribune gaan zitten, wat chips kopen en van de show genieten. Hij wilde gewoon de hoofdrol opeisen. Hij had moeten begrijpen wat voor ramp hij inleidde. Real was aan de bal misschien sterker, maar wij verdienden een verlenging."

Wat een slechte verliezers zeg. _O- Mooi dat die act van Buffon als Gentleman hier ook even vakkundig door hemzelf om zeep wordt geholpen.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:34:56 #266
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178465356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]

Aanvoerder Buffon beukte tegen Oliver aan en werd met rood van het veld gestuurd. "Het is duidelijk dat hij geen hart in zijn borst heeft zitten, maar een vuilnisbak. Als je niet de persoonlijkheid hebt om een wedstrijd op dit niveau in goede banen te leiden, moet je lekker met je gezin op de tribune gaan zitten, wat chips kopen en van de show genieten. Hij wilde gewoon de hoofdrol opeisen. Hij had moeten begrijpen wat voor ramp hij inleidde. Real was aan de bal misschien sterker, maar wij verdienden een verlenging."

Wat een slechte verliezers zeg. _O- Mooi dat die act van Buffon als Gentleman hier ook even vakkundig door hemzelf om zeep wordt geholpen.
Lekker bezig met je rant/meltdown tegen Juventus
  donderdag 12 april 2018 @ 10:35:41 #267
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178465367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker bezig met je rant/meltdown tegen Juventus
Valt mee hoor, vind de reacties vooral erg grappig.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:36:36 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178465378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]

Aanvoerder Buffon beukte tegen Oliver aan en werd met rood van het veld gestuurd. "Het is duidelijk dat hij geen hart in zijn borst heeft zitten, maar een vuilnisbak. Als je niet de persoonlijkheid hebt om een wedstrijd op dit niveau in goede banen te leiden, moet je lekker met je gezin op de tribune gaan zitten, wat chips kopen en van de show genieten. Hij wilde gewoon de hoofdrol opeisen. Hij had moeten begrijpen wat voor ramp hij inleidde. Real was aan de bal misschien sterker, maar wij verdienden een verlenging."

Wat een slechte verliezers zeg. _O- Mooi dat die act van Buffon als Gentleman hier ook even vakkundig door hemzelf om zeep wordt geholpen.
'beukte'
Laffe huichelaar
  donderdag 12 april 2018 @ 10:37:25 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178465394
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

'beukte'
Telegraaf mag graag wat aandikken. :D Maar van de scheidsrechter moet je gewoon afblijven.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:38:23 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178465408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Valt mee hoor, vind de reacties vooral erg grappig.
Nou ja ik zie toch al tientallen posts van jou hier. Je bent er maar druk mee bezig. Naast dat vind ik penalty te makkelijk gegeven.

Oei, kom er maar weer in.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:39:26 #271
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178465423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nou ja ik zie toch al tientallen posts van jou hier. Je bent er maar druk mee bezig. Naast dat vind ik penalty te makkelijk gegeven.

Oei, kom er maar weer in.
Waarvan akte.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:50:23 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178465607
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Mij boeit het echt niet dat ik nagenoeg dezelfde ploegen zie elk jaar, ik ben toch geen supporter van een club die ook maar iets op dat podium te zoeken heeft en verder heb ik geen voorkeur voor een club. Ik wil gewoon goed voetbal zien. En de laatste jaren is de CL wat dat betreft topvermaak na de groepsfase.
Je hoeft toch ook niet meteen de clubs te supporteren om een keer wat andere teams en spelers te willen zien in de eindfase, variatie is altijd goed.
Oh.
  donderdag 12 april 2018 @ 11:36:44 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178466313
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]

Aanvoerder Buffon beukte tegen Oliver aan en werd met rood van het veld gestuurd. "Het is duidelijk dat hij geen hart in zijn borst heeft zitten, maar een vuilnisbak. Als je niet de persoonlijkheid hebt om een wedstrijd op dit niveau in goede banen te leiden, moet je lekker met je gezin op de tribune gaan zitten, wat chips kopen en van de show genieten. Hij wilde gewoon de hoofdrol opeisen. Hij had moeten begrijpen wat voor ramp hij inleidde. Real was aan de bal misschien sterker, maar wij verdienden een verlenging."

Wat een slechte verliezers zeg. _O- Mooi dat die act van Buffon als Gentleman hier ook even vakkundig door hemzelf om zeep wordt geholpen.
Hij zei dit in volle emotie meteen na de wedstrijd. Snap wel dat je niet meteen rationeel denkt dan
pi_178466325
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:24 schreef Dejannn het volgende:

Altijd? Nee hoor, drie, vier keer de laatste jaren? Niet te vergelijken met de basis waarop al die Spaanse clubs er telkens staan. De rest van je bericht ga ik maar niet op in aangezien je username boekdelen spreekt denk ik ;).
Mijn username zegt waar ik fan van ben, absoluut.
Maar dat doet niets af aan dat de strafschop zo onterecht was en echt zo typisch is voor de steun van de UEFA aan het Spaanse voetbal.
Het is gewoon zo typisch dat de scheidsrechter weer zocht naar een manier om Real een ronde verder te helpen op het laatste moment. En ook nog Buffon onterecht rood geeft.

Duitsers scoren in de laatste minuut, scheidsrechters scoren in de laatste minuut voor de Spanjaarden.
pi_178466361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een slechte verliezers zeg. _O- Mooi dat die act van Buffon als Gentleman hier ook even vakkundig door hemzelf om zeep wordt geholpen.
Slechte verliezers?
Vind je het gek als Real de scheidsrechter heeft omgekocht en je zo ontzettend genaaid wordt door de scheidsrechter in de allerlaatste minuut.

Buffon de gentleman? Dat is hij in het veld niet en dat zegt ook niemand. Gepassioneerde held.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')