abonnement Unibet Coolblue
pi_178456246
Hi!

Ik twijfel tussen 3 middenklas segment telefoons:
de Nokia 7 plus, de samsung galaxy A5 (2017) en de Huawei P20 Lite.
Qua specificaties lijken ze allemaal wel enigszins op elkaar en om er nu blind 1 op het uiterlijk te kiezen vind ik ook zo wat :P

Mijn vraag aan jullie is dan ook: Welke zouden jullie kiezen en vooral; waarom?

Alvast bedankt voor het meedenken:)
  woensdag 11 april 2018 @ 21:01:20 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178456446
Ik heb sinds kort een Nokia 6, niet helemaal hetzelfde als de 7 plus,
maar het is een erg robuust ding, snel en batterij gaat lang mee (voor zolang het duurt :P )
Wat vind je belangrijk aan een telefoon?
pi_178456510
Iphone 6 omdat hij ondanks de wat mindere/verouderde specs nog altijd net iets soepeler werkt dan Android.
.
pi_178457427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:01 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb sinds kort een Nokia 6, niet helemaal hetzelfde als de 7 plus,
maar het is een erg robuust ding, snel en batterij gaat lang mee (voor zolang het duurt :P )
Wat vind je belangrijk aan een telefoon?
Uiteindelijk ook maar voor de Nokia gegaan. Ik ben niet zo super veeleisend dus ik denk dat ik de verschillen wat betreft prestaties nauwelijks ging merken!

quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:03 schreef Fer het volgende:
Iphone 6 omdat hij ondanks de wat mindere/verouderde specs nog altijd net iets soepeler werkt dan Android.
Nee man sowieso geen iphone. Ondingen met dat klote itunes van ze.

Weet iemand trouwens hoe het werkt als je vervroegd verlengt? Mijn abonnement verloopt pas volgende maand, maar ik kon nu al verlengen. Wordt mijn nieuwe mobiel dan volgende maand pas verzonden of krijg ik die nu wel? En heb ik dan ook een nieuwe simkaart nodig of wordt mijn oude gewoon verlengd?
  woensdag 11 april 2018 @ 22:41:00 #5
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_178459537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Uiteindelijk ook maar voor de Nokia gegaan. Ik ben niet zo super veeleisend dus ik denk dat ik de verschillen wat betreft prestaties nauwelijks ging merken!

[..]

Nee man sowieso geen iphone. Ondingen met dat klote itunes van ze.

Weet iemand trouwens hoe het werkt als je vervroegd verlengt? Mijn abonnement verloopt pas volgende maand, maar ik kon nu al verlengen. Wordt mijn nieuwe mobiel dan volgende maand pas verzonden of krijg ik die nu wel? En heb ik dan ook een nieuwe simkaart nodig of wordt mijn oude gewoon verlengd?
Je krijgt je nieuwe toestel sowieso kort na het verlengen al. Je kan je oude simkaart volgens mij gewoon gebruiken in je nieuwe telefoon. Behalve als de nieuwe telefoon een andere grootte nodig heeft (qua simkaart).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_178469407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Uiteindelijk ook maar voor de Nokia gegaan. Ik ben niet zo super veeleisend dus ik denk dat ik de verschillen wat betreft prestaties nauwelijks ging merken!

[..]

Nee man sowieso geen iphone. Ondingen met dat klote itunes van ze.

Weet iemand trouwens hoe het werkt als je vervroegd verlengt? Mijn abonnement verloopt pas volgende maand, maar ik kon nu al verlengen. Wordt mijn nieuwe mobiel dan volgende maand pas verzonden of krijg ik die nu wel? En heb ik dan ook een nieuwe simkaart nodig of wordt mijn oude gewoon verlengd?
Die krijg je gelijk en je kan zelfde sim blijven gebruiken tenzij ander formaat zoals hierboven gezegd.
Ich hock in meinem Bonker
pi_178487625
de Huawei P20 Lite niet nemen :P Zelfs de werknemers vinden het een "aardige" telefoon en dan zelf zitten ze op Samsung en op Iphones te klieren . Hoezo korting krijgen als werknemer bij Huawei? _O-
Redacted
  vrijdag 13 april 2018 @ 15:35:46 #8
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_178491459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:32 schreef nickhguitar het volgende:
Nee man sowieso geen iphone. Ondingen met dat klote itunes van ze.
Wat heeft iTunes er mee te maken :?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_178506579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:35 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Wat heeft iTunes er mee te maken :?
Het hele systeen an sich is zo gesloten als wat. Ik vind het prettig dat Android een wat meer open source is. Heb zelf nooit Apple gehad, maar wel genoeg gezien om te weten dat ik die producten structureel vermijd.
pi_178507695
Je kan ze natuurlijk ook gewoon alle drie kopen :)
  zaterdag 14 april 2018 @ 12:50:51 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_178507718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 15:35 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Wat heeft iTunes er mee te maken :?
Ik heb al jaren een iPhone en nog nooit iets gedaan met iTunes... :')
pi_178507885
Ik heb nu een iPhone 6 maar had daarvoor een Huawei P8 (niet 'lite' overigens), beide prima toestellen. :)

De Huawei had trouwens duidelijk een betere camera, vooral in het donker.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 13:01:09 ]
pi_178519539
Ga je navi gebruiken .
De Samsung a5 2017 is slecht met Google Maps en here we go .
Traag en loopt er soms naast .
pi_178519631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het hele systeen an sich is zo gesloten als wat. Ik vind het prettig dat Android een wat meer open source is. Heb zelf nooit Apple gehad, maar wel genoeg gezien om te weten dat ik die producten structureel vermijd.
Gebruik ze alle bij.
Geef mij de iPhone maar.
Direct uit de box kan ik YouTube gebruiken op de achtergrond.

Google kan dat niet dan moet je Google red account of een aparte YouTube apk app file via xda.
Anders kan je scherm niet eens uit zetten terwijl je met koptelefoon je YouTube list afspeelt.

Of je browser en email .
  woensdag 18 april 2018 @ 14:18:06 #15
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_178599615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:39 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het hele systeen an sich is zo gesloten als wat. Ik vind het prettig dat Android een wat meer open source is.
LOL. Android is alleen 'open source' om mensen zoals jou voor de gek te houden. In de praktijk is de ontwikkeling van Android zo gesloten als maar kan.
quote:
Heb zelf nooit Apple gehad, maar wel genoeg gezien om te weten dat ik die producten structureel vermijd.
Tja. ik ben Android developer van beroep, ik weet vrij goed hoe Android 'onder de motorkap' in elkaar zit. Dat is een van de redenen dat ik privé alleen maar iOS heb. Android is een zooitje. Ze doen goed hun best om het e.a. te verbeteren, en nieuwere versies zijn al een stuk beter, maar het is nog lang niet op het niveau van iOS.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_178612474
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:18 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

LOL. Android is alleen 'open source' om mensen zoals jou voor de gek te houden. In de praktijk is de ontwikkeling van Android zo gesloten als maar kan.

[..]

Tja. ik ben Android developer van beroep, ik weet vrij goed hoe Android 'onder de motorkap' in elkaar zit. Dat is een van de redenen dat ik privé alleen maar iOS heb. Android is een zooitje. Ze doen goed hun best om het e.a. te verbeteren, en nieuwere versies zijn al een stuk beter, maar het is nog lang niet op het niveau van iOS.
Ik heb zelf ook een iPhone, maar iOS 11 is niet bepaald het beste wat Apple voortgebracht heeft. Het wordt wel beter, maar we zijn dan ook wel aardig wat updates verder.
Powered by JanetjeŽ
  donderdag 19 april 2018 @ 10:36:07 #17
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_178617309
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:24 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een iPhone, maar iOS 11 is niet bepaald het beste wat Apple voortgebracht heeft. Het wordt wel beter, maar we zijn dan ook wel aardig wat updates verder.
Apple laat zeker ook wat steekjes vallen, zeker de laatste tijd, maar dat zijn vaak maar relatief kleine dingetjes. De problemen met Android zitten veel dieper en zijn veel fundamenteler.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')