Ok Hans, goed gedaan. Doe je moeder de groeten.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, assistente die hem gaat geven morgen zegt dat ik hem in mijn arm krijg. Maar ik ga niet. Mammie is gearriveerd en zij durfde de spijker wel te bekijken. Hij lijkt volgens haar gloednieuw en ze ziet geen roest. Zij zegt dat die injectie onnodig is, maar dat ik wel even de huisarts de spijker en mini gat kan laten zisn morgen.
Een wond schoonmaken heeft altijd zinquote:Op woensdag 11 april 2018 16:53 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Heb gebeld met de huisarts, die wil een tetanusinjectie voor de zekerheid geven. Wel pas morgen om 08:00. Heeft het dan nog zin?
Een spijker die buiten heeft gelegen zonder roest? Dan zit de roest nu waarschijnlijk in de wond.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, assistente die hem gaat geven morgen zegt dat ik hem in mijn arm krijg. Maar ik ga niet. Mammie is gearriveerd en zij durfde de spijker wel te bekijken. Hij lijkt volgens haar gloednieuw en ze ziet geen roest. Zij zegt dat die injectie onnodig is, maar dat ik wel even de huisarts de spijker en mini gat kan laten zisn morgen.
Ohhh, met niet-roestige spijkers moet je juist extra uitkijken.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, maar huisartsen hebben toch niets te doen dus zijn blij met dit soort verzetjesquote:Op woensdag 11 april 2018 16:53 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Heb gebeld met de huisarts, die wil een tetanusinjectie voor de zekerheid geven. Wel pas morgen om 08:00. Heeft het dan nog zin?
Wat is roest eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2018 19:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een spijker die buiten heeft gelegen zonder roest? Dan zit de roest nu waarschijnlijk in de wond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |