abonnement Unibet Coolblue
pi_178465309
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat deed je niet.
Je zei: maar TS is immoreel.

Waarmee je suggereert dat dat niet het geval is en omdat je reageert op een post waarin over de vriendin in kwestie gezegd wordt dat ze eerst uit gaat huilen bij de een en vervolgens gaat neuken met de ander, suggereer je daarmee dat wat zij doet immoreel is.
Als dat niet is wat je bedoelt, suggereer ík dat je het op n andere manier brengt.


Ja maar je hebt er toch recht op om het te proberen als ze weer vrijgezel is. Op een moment dat je extra dichtbij bent, wat ze bij een normale gast die niet haar beste vriend is nooooit zou doen. Want daar ben je beste vrienden voor toch. Je investeert tenslotte niet voor niks al die tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 12-04-2018 20:31:07 ]
pi_178465390
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:29 schreef Marktel86 het volgende:

Ik heb het met haar erover gehad en wat ze nu wil en zoekt in een persoon. En alles komt overeen met hoe wij zijn met elkaar.
Ze zoekt zeker net zo'n lieve jongen als jij, maar gaat alleen maar relaties aan met types die niet bij haar passen.
pi_178465490
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:37 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze zoekt zeker net zo'n lieve jongen als jij, maar gaat alleen maar relaties aan met types die niet bij haar passen.
Dat doet me aan deze bash.org quote denken:

quote:
DragonflyBlade21: A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way. This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants. But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 12 april 2018 @ 10:55:06 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178465692
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:43 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Dat doet me aan deze bash.org quote denken:

[..]

Mooi stukje _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_178465717
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:43 schreef nightsleeper het volgende:

[..]

Dat doet me aan deze bash.org quote denken:

[..]

Nice guy in the making, that.
Vraag me af hoeveel fedoras hij in de kast heeft hangen.
pi_178468352
Als je al 8 jaar in de friendzone zit.... :P

Niet onmogelijk, maar ik zou proberen te zorgen dat het uit gaat. Hoe?
Vooral pushen dat ze "echt de relatie moet voortzetten! Jullie zijn zo'n leuk stel! Ga nou eens goed in gesprek! Ga na wat jullie gemeen hebben. Ik bedoel, met mij heb je echt minder gemeen."

Als je jezelf voorop gaat stellen en je voor haar voeten werpt vind ze het niet interessant. Houd dus je ogen open voor andere vrouwen.
Push haar zijn kant uit, dan is er een kans dat ze hier tegen in zal gaan en nog meer aversie tegen de relatie krijgt omdat iedereen dat wil.

Het kan uiteraard ook dat ze jouw adviezen opvolgt en het weer goed gaat met haar vriend. Maar in de Liefde zijn er nu eenmaal geen garanties, alleen mogelijkheden :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_178468517
Als ze echt op zoek was naar een type zoals jij had ze je allang gevonden, ze kent je al acht jaar. Tevens weet ze al lang dat jij haar leuk vindt.

Maar helaas; ze vindt je een aardige kerel maar niet meer dan dat, en algemeenheden als 'hij moet me aan het lachen kunnen maken' betrek jij op jezelf want hey, jij maakt haar toch ook aan het lachen.

Als je wil dat ze het sowieso weet moet je het sowieso zeggen, als je dat niet wilt zou ik het contact rustig een beetje gaan afbouwen, want dit gaat niks voor je worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178471013
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Wel typisch verhaal dit. Vertel het haar, beëindig daarna (voorlopig) het contact en zoek een nieuw meisje. Voortaan niet meer 8 jaar wachten.
:') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker donderdag 12 april 2018 @ 16:25:36 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178471090
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:29 schreef Marktel86 het volgende:
Maar ze twijfelt de laatste tijd aan de relatie omdat ze wel twee verschillende personen zijn.
Gelukkig zijn het niet dezelfde mensen.
  donderdag 12 april 2018 @ 18:30:37 #40
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178473208
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:') :D
Ja, kom op, zeg. :'( Acht jaar is lang! Daarbij, hoe oprecht was die vriendschap eigenlijk van TS zijn kant als hij 8 jaar lang op haar zat te azen.
pi_178473753
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, kom op, zeg. :'( Acht jaar is lang! Daarbij, hoe oprecht was die vriendschap eigenlijk van TS zijn kant als hij 8 jaar lang op haar zat te azen.
Het is ook suf. Maar komt vaker voor.
Hier hoorde ik "ja, maar als jij bezet was dan was ik single, en andersom, en zo was er altijd wat" :')
Nooit iets van gemerkt. Hoe kun je dat verbergen denk ik dan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178473971
Komt zeker vaker voor.

Als ik ts was zou ik wachten. Het moet uit zijn eerst. En dan zul je toch, zodra ze er een beetje overheen is op de een of andere.manier die vriendschap in iets meer moeten omzetten.

Dat betekent dat je houding naar haar wat zal moeten veranderen. Beetje meer plagen, beetje pittiger, maar wel jezelf. Maak haar.een klein beetje het hof, maar niet te duidelijk, maak haar nieuwsgierig. Wees een beetje mysterieus.

Zorg dat ze denkt dat ze je misschien wel kwijtraakt aan een andere vrouw.

Maar eerst wachten. Geduld hebben. Desnoods even een andere scharrel zoeken om haar jaloers te maken.. ook beetje prikken.. zoals tsja.. als we nou beiden single waren oid..
Whatever...
pi_178474230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:53 schreef Fripsel het volgende:
Als jullie echt zo’n goede match waren als jij er nu van maakt in je hoofd was er dan in die 8 jaar niet iets gebeurd? :?
En dit.

Alsof die meid nu interesse krijgt als je een beetje gaat plagen. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 april 2018 @ 20:29:35 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178475923
Geveegd. Geen slowchat en enkel-smiley communicatie, alsjeblieft. Thanks. Oh en dat gescheld is ook afgelopen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178476080
De TS heeft sinds de OP geen reactie meer geplaatst maar er zijn er hier genoeg die al precies weten hoe de vork in de steel zit. Allemaal aannames en projectie van afgewezen friendzoners als je het mij vraagt. _O-

TS, neem een beetje afstand, voordat je jezelf gek maakt. Misschien werkt het zelfs in je voordeel, maar je moet geen verwachtingen hebben. :P Als ik de mogelijkheid had, zou ik die relatie van buitenaf een beetje beschadigen, maar dat is alleen voor de pro’s, dat is riskant spel. Beter houd je je afzijdig.
-nee-
pi_178476303
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:
[Info]Geveegd. Geen slowchat en enkel-smiley communicatie, alsjeblieft. Thanks. Oh en dat gescheld is ook afgelopen.[/info]
Ja, hou je ff gedeist hey. Altijd dat gescheld van je hier zo tussendoor enzo.
  donderdag 12 april 2018 @ 20:44:06 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178476343
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is ook suf. Maar komt vaker voor.
Hier hoorde ik "ja, maar als jij bezet was dan was ik single, en andersom, en zo was er altijd wat" :')
Nooit iets van gemerkt. Hoe kun je dat verbergen denk ik dan.
:D

Als ik iemand leuk vind, kan ik dat ook moeilijk verbergen. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 20:35 schreef Marsenal het volgende:
De TS heeft sinds de OP geen reactie meer geplaatst maar er zijn er hier genoeg die al precies weten hoe de vork in de steel zit. Allemaal aannames en projectie van afgewezen friendzoners als je het mij vraagt. _O-

TS, neem een beetje afstand, voordat je jezelf gek maakt. Misschien werkt het zelfs in je voordeel, maar je moet geen verwachtingen hebben. :P Als ik de mogelijkheid had, zou ik die relatie van buitenaf een beetje beschadigen, maar dat is alleen voor de pro’s, dat is riskant spel. Beter houd je je afzijdig.
Zo'n hit-and-runtopic zoals we vaker zien in R&P. TS met een acuut liefdesprobleem, maakt account aan om één topic te openen en laat het bij de OP. :')
pi_178476529
Ze vindt je te lief.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 12 april 2018 @ 21:21:38 #49
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_178477578
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2018 20:44 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:D

Als ik iemand leuk vind, kan ik dat ook moeilijk verbergen. :P

[..]

Zo'n hit-and-runtopic zoals we vaker zien in R&P. TS met een acuut liefdesprobleem, maakt account aan om één topic te openen en laat het bij de OP. :')
Acuut ?

Waarom in 1x na 8 jaar haast?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 12 april 2018 @ 21:38:52 #50
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178478029
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:21 schreef XL het volgende:

[..]

Acuut ?

Waarom in 1x na 8 jaar haast?
Weet ik veel waarom zijn verliefdheid nu ineens een crush wordt?
  vrijdag 13 april 2018 @ 06:54:40 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_178483701
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2018 21:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Weet ik veel waarom zijn verliefdheid nu ineens een crush wordt?
Je moet een beetje tussen de regels doorlezen, die jongen wil dat al 8 jaar. Dat hij aangeeft om verschillende redenen eerder niks gedaan te hebben is om het voor hem mentaal makkelijker te maken dat het al 8 jaar niet lukt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_178484310
Zolang zij nog een vriend heeft moet je dit niet willen, je meteen opdringen wanneer het uit is werkt ook niet, en als ze dan ineens weer een ander is ben je te laat. Dit zijn hele lastige situaties.
Puur vanuit je zelf raad ik je aan wat afstand te nemen. Puur voor haar raad ik je aan je gevoelens uit te zetten, diep te begraven en er voor haar te zijn als de relatie kut is.
  vrijdag 13 april 2018 @ 08:37:35 #53
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178484539
Op het moment dat je dit laat merken gaat het hoe dan ook nooit meer hetzelfde zijn, beantwoord of niet. Mocht je beslissen het te vertellen, dan maak je ook voor haar de keuze om de vriendschap te veranderen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:49:42 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178488435
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2018 06:54 schreef XL het volgende:

[..]

Je moet een beetje tussen de regels doorlezen, die jongen wil dat al 8 jaar. Dat hij aangeeft om verschillende redenen eerder niks gedaan te hebben is om het voor hem mentaal makkelijker te maken dat het al 8 jaar niet lukt
Zulke verhalen zijn heel typisch. Zo'n drang wordt pas echt dringend als het meisje smoorverliefd is op een ander, een serieuze relatie krijgt of zich gaat verloven. Acht jaar kon hij haar met gepaste afstand bewonderen, maar nu ineens niet meer? Nou ja, TS zal toch niet meer reageren, zoals ook typisch is bij hit-and-runtopics.
pi_178492493
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:49 schreef Gary_Oak het volgende:
het meisje smoorverliefd is op een ander, een serieuze relatie krijgt of zich gaat verloven. Acht jaar kon hij haar met gepaste afstand bewonderen, maar nu ineens niet meer? Nou ja, TS zal toch niet meer reageren, zoals ook typisch is bij hit-and-ru
Je kan best 8 jaar lang bevriend zijn. Hangt beetje vanaf of TS tussendoor ook andere vriendinnetjes en scharrels heeft gehad. 8 Jaar lang single zijn is daarentegen wel een beetje sneu.
  vrijdag 13 april 2018 @ 17:27:43 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178493278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 16:35 schreef shibal het volgende:

[..]

Je kan best 8 jaar lang bevriend zijn. Hangt beetje vanaf of TS tussendoor ook andere vriendinnetjes en scharrels heeft gehad. 8 Jaar lang single zijn is daarentegen wel een beetje sneu.
Tuurlijk kan dat, maar hij zegt zelf dat hij altijd al een zwak voor haar had.
  vrijdag 13 april 2018 @ 19:03:45 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178494972
Voorlopig niks doen, en afstand nemen. Ze heeft een vriend en ze twijfelt aan de relatie. Jouw gevoelens kan ze echt niet gebruiken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 16 april 2018 @ 14:05:38 #58
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_178553016
Als je na een hele goede vriendschap van 8 jaar niet kan inschatten hoe zij zal reageren, is het helemaal geen goede vriendschap.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_178604262
Wedden dat zij jouw niet zo ziet. Maar meer als iemand om tegen
aan te praten. Gaat je een vriendschap kosten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 18 april 2018 @ 18:40:37 #60
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178604681
De friendzone bestaat niet. Ze ziet je gewoon niet op die manier.
Vrienden kan, friendzone niet.

Nu jij (ts) deze gevoelens hebt kan je het beste wat afstand nemen en je op je eigen (liefdes)leven richten.
Als ze vraagt waarom kan je vertellen waarom dat is, maar verwacht niet dat ze je dolgelukkig in de armen zal vallen omdat jullie eindelijk elkaar zo gevonden hebben.

Blijven terwijl je deze gevoelens hebt is jezelf kwellen. Je kan een poging wagen en het uitspreken, misschien is dat wel nodig omdat je anders een 'wat als' blijft houden. Maar heb niet teveel hoop. En besef je vooral dat het uitspreken de vriendschap naar alle waarschijnlijkheid eindigt.
Maar of dat zo verkeerd is? Ik denk van niet, ik denk dat het goed zal zijn om het duidelijk en klaar te hebben voor de ts. Is misschien even wat pijnlijk, maar dan kan hij door met zijn leven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')