abonnement Unibet Coolblue
pi_178456854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:33 schreef Dally het volgende:
PS: Mijn verhaal hierboven geldt natuurlijk alleen als deze man die lolly's weggeeft voor de blije gezichtjes. Gezien zijn enthousiasme klinkt het wel zo. Als hij inderdaad gewoon een spelletje speelt om klanten te lokken dan adviseer ik je die cupcakes 10x zo lang in de oven te zetten en aan te bieden via een route die halverwege een etalageraam bevat.

Vaak is het niet zo moeilijk om in te schatten wat het geval is, maar dat kan TS alleen zelf.
man man man.. wat een achterdocht..
  woensdag 11 april 2018 @ 21:25:30 #27
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178457222
Die reacties. :')

Een vriendelijke slager en een vriendelijke mevrouw die een keer wat lekkers wil maken voor die vriendelijke man. Laten we snel redenen bedenken waarom dit fout is!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178457268
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:25 schreef Klaploper het volgende:
Die reacties. :')

Een vriendelijke slager en een vriendelijke mevrouw die een keer wat lekkers wil maken voor die vriendelijke man. Laten we snel redenen bedenken waarom dit fout is!
lollies zijn ongezond :')
pi_178457566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb in een banketbakkerij gewerkt en heb hier ervaring mee.

Wat ze wel of niet acceptabel vinden om te eten varieert per persoon.
Varkensgelatine is ongewenst. Maar rundergelatine kan ook sporen van varkensgelatine bevatten. En strict genomen is rundergelatine ook niet halal als het niet van een Islamitische slagerij komt.
Vanille-extracten en ander smaakstoffen die in alcohol opgelost zijn, worden meestal niet als een probleem gezien. Die paar druppels alcohol verdampen in de oven.
Tot slot zijn er chocoladeproducten die varkensvet kunnen bevatten, zonder dat dat bij de ingrediënten staat.
Oh Deze reactie had ik nog niet gelezen :) Poeh, wel ingewikkeld :') Ach, ik heb een Turkse super om de hoek. Zullen ze vast bakspullen verkopen.

Goh ja. Ik ben een beetje flabbergasted door sommige reacties. Ik wil die meneer gewoon laten weten dat we het een lief gebaar vinden. Ook al gaat het om een lolly. Het hoeft niet altijd iets groots te zijn om iemand blij te maken :)
  donderdag 12 april 2018 @ 07:33:57 #30
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178463700
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Vaak nog beter vlees ook.
Nee.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178463788
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh Deze reactie had ik nog niet gelezen :) Poeh, wel ingewikkeld :') Ach, ik heb een Turkse super om de hoek. Zullen ze vast bakspullen verkopen.

Goh ja. Ik ben een beetje flabbergasted door sommige reacties. Ik wil die meneer gewoon laten weten dat we het een lief gebaar vinden. Ook al gaat het om een lolly. Het hoeft niet altijd iets groots te zijn om iemand blij te maken :)
het is allemaal echt niet ingewikkeld. Een cupcake is niets meer dan cake met frosting, daar komt niets bij kijken wat problemen veroorzaakt. Zolang je gelatine en echte alcohol weglaat, is het goed.
pi_178463850
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

het is allemaal echt niet ingewikkeld. Een cupcake is niets meer dan cake met frosting, daar komt niets bij kijken wat problemen veroorzaakt. Zolang je gelatine en echte alcohol weglaat, is het goed.
Top! Dankjewel:)
  donderdag 12 april 2018 @ 08:03:59 #33
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178463867
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 07:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

het is allemaal echt niet ingewikkeld. Een cupcake is niets meer dan cake met frosting, daar komt niets bij kijken wat problemen veroorzaakt. Zolang je gelatine en echte alcohol weglaat, is het goed.
Sommige mensen maken hun frosting met margarine :') en hier kan gelatine inzitten. Sommige mensen maken roomkaas-frosting, hier kan gelatine inzitten.

En verder: je aanpassen aan moslims :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178463876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:03 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Sommige mensen maken hun frosting met margarine :') en hier kan gelatine inzitten. Sommige mensen maken roomkaas-frosting, hier kan gelatine inzitten.

En verder: je aanpassen aan moslims :')
Ik ga toch ook geen bloemkool voor je koken als je geen bloemkool lust?
pi_178463917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:03 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Sommige mensen maken hun frosting met margarine :') en hier kan gelatine inzitten. Sommige mensen maken roomkaas-frosting, hier kan gelatine inzitten.

En verder: je aanpassen aan moslims :')
Waarom ben je in dit topic als je alleen maar wil janken?

En als jij je roomkaasfrosting met gelatine maakt, moet je leren bakken, niet bitchen op andere mensen.
  donderdag 12 april 2018 @ 08:12:51 #36
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178463932
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ga toch ook geen bloemkool voor je koken als je geen bloemkool lust?
Iets niet lusten vergelijken met de 'regeltjes' van een religie :')

Verder: graag gedaan hoor mijn tips voor je 'frosting'.

Overigens als je als moslimzijnde niet weet dat er iets haram in je vreten zit, dan 'telt het niet' en wordt allah niet boos op je :')

Ohja, kijk je ook uit met rode kleurstof (karmijn, E120)? Is haram! Wollah!
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 12 april 2018 @ 08:13:35 #37
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178463935
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waarom ben je in dit topic als je alleen maar wil janken?

En als jij je roomkaasfrosting met gelatine maakt, moet je leren bakken, niet bitchen op andere mensen.
In sommige roomkaas zit sowieso al gelatine, noob.
En ik geef dus gewoon informatie, waar de TS om vraagt dus, jankerd.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178463940
TS, negeer de xenofobe angsthazen, het is een mooi gebaar en je hoeft er echt niet te moeilijk over te doen.
  donderdag 12 april 2018 @ 08:16:38 #39
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178463952
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:14 schreef clumsy_clown het volgende:
TS, negeer de xenofobe angsthazen, het is een mooi gebaar en je hoeft er echt niet te moeilijk over te doen.
Ja precies, negeer gewoon mijn informatie dat je je frosting niet van margarine moet maken en negeer mijn informatie over roomkaas en ook over rode kleurstof :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 12 april 2018 @ 08:22:15 #40
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178463994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja precies, negeer gewoon mijn informatie dat je je frosting niet van margarine moet maken en negeer mijn informatie over roomkaas en ook over rode kleurstof :')
En negeer vooral de manier waarop je het brengt
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178464012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja precies, negeer gewoon mijn informatie dat je je frosting niet van margarine moet maken en negeer mijn informatie over roomkaas en ook over rode kleurstof :')
Wel mooi dat als ik xenofobe angsthazen zeg, jij je aangesproken voelt. Misschien moet je daar eens wat aan gaan doen.

En als je je tips iets beter zou verwoorden, zouden mensen niet meteen walgen van je manier van posten. Je klinkt als een boos huisvrouwtje, als je daarmee kapt word je misschien wél serieus genomen.

Maar vooruit, in goedkope margarine en roomkaas van monchou zit inderdaad gelatine. Dat valt niet te ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2018 08:25:40 ]
  donderdag 12 april 2018 @ 08:25:44 #42
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178464024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:22 schreef Fretwork het volgende:

[..]

En negeer vooral de manier waarop je het brengt
Zou wel grappig zijn inderdaad dat de TS met een haram cake komt aanzetten omdat ie liever alle tips hier negeert :D

Denken we wel om
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 12 april 2018 @ 08:26:32 #43
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178464029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:24 schreef clumsy_clown het volgende:

Maar vooruit, in goedkope margarine en roomkaas van monchou zit inderdaad gelatine. Dat valt niet te ontkennen.
:D
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178464084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:13 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

In sommige roomkaas zit sowieso al gelatine, noob.
En ik geef dus gewoon informatie, waar de TS om vraagt dus, jankerd.
Graag wat normaler taalgebruik hanteren. Mensen zijn niet verplicht om het met je eens te zijn.

Tevens is dit forum niet de plaats om af te geven op andermans religie dus dat mag je ook laten.
Spoilers!
  donderdag 12 april 2018 @ 08:34:22 #45
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178464112
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 08:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Graag wat normaler taalgebruik hanteren. Mensen zijn niet verplicht om het met je eens te zijn.

Tevens is dit forum niet de plaats om af te geven op andermans religie dus dat mag je ook laten.
Gelukkig was de reactie waar ik op reageerde met de woorden "janken" en "bitchen" wel 'normaal taalgebruik' :-)

Tevens gaf ik gewoon tips over frosting en kleurstof die haram zijn. Maargoed, moge de cake halal zijn, inshallah! :D
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_178464199
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh Deze reactie had ik nog niet gelezen :) Poeh, wel ingewikkeld :') Ach, ik heb een Turkse super om de hoek. Zullen ze vast bakspullen verkopen.

Goh ja. Ik ben een beetje flabbergasted door sommige reacties. Ik wil die meneer gewoon laten weten dat we het een lief gebaar vinden. Ook al gaat het om een lolly. Het hoeft niet altijd iets groots te zijn om iemand blij te maken :)
Slim om naar de Turkse super te gaan :Y
En wat lief om je dochter wat terug te laten geven. Dat waarderen ze vast.
Spoilers!
pi_178667690
Gelatine mag absoluut niet!!!
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')