abonnement Unibet Coolblue
pi_178452667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit ja. Ook qua werk, al die Amerikanen die per trade moeten betalen.
Ja. Ik las dat er mensen zijn die dit nooit hebben bijgehouden. Dan zou ik een paar jaar aan werk hebben. _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 18:11:37 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178452755
Wat een discussie zeg.

Als je netjes je belasting betaalt dan hoef je je geen zorgen te maken en kan je je geld gebruiken voor wat je maar wil.

Als je er voor kiest om geen belasting te betalen over je crypto dan moet je ook niet zeiken als de banken gaan vragen hoe je aan je geld komt.

"Kijk mij stoer zijn, want ik betaal geen belasting, klote regering, kut koning'.

Niveautje hoor.
pi_178452786
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:03 schreef BadVlad het volgende:
Buy percentage is sinds gisteren van zo'n 21% naar nu 37% gegaan. Dat is zeer positief.

https://www.turtlebc.com/tools/buy_percentage
Hoe zit dat precies, begrijp er niet echt veel van. Als je naar de laatste keer dat het boven de 30% ging was net na de ath in december (toen ging het dus alweer omlaag).
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178452889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:13 schreef ITrade het volgende:

[..]

Hoe zit dat precies, begrijp er niet echt veel van. Als je naar de laatste keer dat het boven de 30% ging was net na de ath in december (toen ging het dus alweer omlaag).
Het is natuurlijk slechts 1 vd vele indicators. Ik ken niet het hele algoritme die ze gebruiken.
pi_178452952
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:09 schreef fathank het volgende:
Maar goed, de ene betaalt het wel, de ander niet. Gezien het lage tarief hier in Nederland zie ik geen reden om m'n crypto's niet op te geven bij de rest van m'n spaargeld en beleggingen.
Zo laag is het tarief in Nederland helemaal niet hoor. Sterker nog met negatieve rentes is het zelfs extreem hoog. Dat het voor de extreme winsten in crypto goed uitkomt ben ik wel met je eens, maar vergeet niet dat het legio van de mensen geen 10000% per jaar pakt. Als crypto nu voor altijd op dit niveau blijft of zelfs naar beneden gaat, vind je het dan nogsteeds leuk om elk jaar ook nog 1.x% af te staan?

Het grootste voordeel van onze regeling is dat je niet alles hoeft bij te houden, dat lijkt me wel irritant.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 18:23:49 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178453002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:20 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zo laag is het tarief in Nederland helemaal niet hoor. Sterker nog met negatieve rentes is het zelfs extreem hoog. Dat het voor de extreme winsten in crypto goed uitkomt ben ik wel met je eens, maar vergeet niet dat het legio van de mensen geen 10000% per jaar pakt. Als crypto nu voor altijd op dit niveau blijft of zelfs naar beneden gaat, vind je het dan nogsteeds leuk om elk jaar ook nog 1.x% af te staan?

Het grootste voordeel van onze regeling is dat je niet alles hoeft bij te houden, dat lijkt me wel irritant.
Nou ja hoog/laag. Je kan er alles van vinden, maar op dit moment wordt crypto niet apart belast. Het is gewoon vermogen, dus vergeleken met meeste andere landen is het belachelijk laag.

Snap wat je bedoelt hoor, maar ik vind het terecht dat mensen het laag noemen.
pi_178453048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja hoog/laag. Je kan er alles van vinden, maar op dit moment wordt crypto niet apart belast. Het is gewoon vermogen, dus vergeleken met meeste andere landen is het belachelijk laag.

Snap wat je bedoelt hoor, maar ik vind het terecht dat mensen het laag noemen.
Het is niet laag, het is gewoon een heel ander systeem.

Sterker nog als je in VS niet verkoopt betaal je geen belasting. Dus waar kan je beter holden? En als je verlies maakt kan je zelfs belasting verrekenen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178453090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:11 schreef Kyran het volgende:
Wat een discussie zeg.

Als je netjes je belasting betaalt dan hoef je je geen zorgen te maken en kan je je geld gebruiken voor wat je maar wil.

Als je er voor kiest om geen belasting te betalen over je crypto dan moet je ook niet zeiken als de banken gaan vragen hoe je aan je geld komt.

"Kijk mij stoer zijn, want ik betaal geen belasting, klote regering, kut koning'.

Niveautje hoor.
Ja helemaal mee eens hoor.

Neemt niet weg (maar dit staat los van crypto) dat ik principieel tegen het forfaitair rendement ben zoals dat in Nederland in de wet is opgenomen.
pi_178453302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:47 schreef noobcrypto het volgende:

[..]


[..]

Wel alles opgeven! Dan betaal je vast zo min mogelijk :')
Nja je zal wel een minimaal bedrag je hebben.
Heb je een aantal ton dan zal de BD daar op een gegeven moment een inschatting van maken en je aanslaan op bv winst uit onderneming.
Ook omdat je nooit met aangegeven vermogen in belegging te bezitten. Die maar met 1,2% belast wordt.
Wees creatief, vraag goed onafhankelijk advies is wat ik zei. Misschien een klein deel opgeven ofzo.

Maar jij hebt liever een naheffing van 45% op je complete vermogen so be it

https://beleggen.info/beleggen/belasting
Vakman pur sang
  woensdag 11 april 2018 @ 18:48:20 #285
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178453427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:20 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zo laag is het tarief in Nederland helemaal niet hoor. Sterker nog met negatieve rentes is het zelfs extreem hoog. Dat het voor de extreme winsten in crypto goed uitkomt ben ik wel met je eens, maar vergeet niet dat het legio van de mensen geen 10000% per jaar pakt. Als crypto nu voor altijd op dit niveau blijft of zelfs naar beneden gaat, vind je het dan nogsteeds leuk om elk jaar ook nog 1.x% af te staan?

Het grootste voordeel van onze regeling is dat je niet alles hoeft bij te houden, dat lijkt me wel irritant.
Ja ik vind dat nog steeds laag.

624 euro over 100k in box 3 over 2017. En met fiscaal partner 430 euro.

https://www.berekenhet.nl(...)d-vermogen-2017.html
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178453653
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja ik vind dat nog steeds laag.

624 euro over 100k in box 3 over 2017. En met fiscaal partner 430 euro.

https://www.berekenhet.nl(...)d-vermogen-2017.html
Precies, geneuzel in de marge op zulke bedragen.

Maar dat begrijpen sommige mensen hier niet |:(
  woensdag 11 april 2018 @ 19:18:18 #287
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178454047
Als ooit de dag aanbreekt dat ik belasting moet betalen door winst uit crypto, gaat de vlag uit. Ik zou dan ook graag direct enige duizenden euro's naar de belasting brengen voor die lullige 1,2%. Maar zover zal het voor de meesten van ons niet zo snel komen. :P
pi_178454234
Ik zou hier trouwens niet al te vrolijk posten dat je het niet opgeeft bij je belastingen etc.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 19:34:04 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178454299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:30 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja helemaal mee eens hoor.

Neemt niet weg (maar dit staat los van crypto) dat ik principieel tegen het forfaitair rendement ben zoals dat in Nederland in de wet is opgenomen.
Dat is weer een andere discussie inderdaad waar ik mij ook wel in kan vinden :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:18 schreef hodlwave het volgende:
Als ooit de dag aanbreekt dat ik belasting moet betalen door winst uit crypto, gaat de vlag uit. Ik zou dan ook graag direct enige duizenden euro's naar de belasting brengen voor die lullige 1,2%. Maar zover zal het voor de meesten van ons niet zo snel komen. :P
Dit inderdaad :P
  woensdag 11 april 2018 @ 19:40:21 #290
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178454469
Zijn er nog belangrijke zaken te melden, zoals gemist nieuws van BansheeZonderschoudersWeetalles, of Greys die haar hond een vers blauw oog geslagen heeft, omdat hij de Aldi brokjes niet blieft? :@

Zonder onderbouwing durf ik te beweren dat er goede tijden aan zullen breken tussen nu en vier weken. :7 :')
pi_178454494
quote:
12s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:40 schreef hodlwave het volgende:
Zijn er nog belangrijke zaken te melden, zoals gemist nieuws van BansheeZonderschoudersWeetalles, of Greys die haar hond een vers blauw oog geslagen heeft, omdat hij de Aldi brokjes niet blieft? :@

Zonder onderbouwing durf ik te beweren dat er goede tijden aan zullen breken tussen nu en vier weken. :7 :')
Welke coins zit je in?

Tevens; goeie thread.
  woensdag 11 april 2018 @ 19:46:29 #292
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178454666
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Welke coins zit je in?
Twee waar hoop op te vestigen is: Lisk en Waves. Voor de rest alleen shitcoins, omdat ik in de veronderstelling was dat ik binnen de kortste keren ermee binnen zou lopen. _O-

Lees en huiver:

ArtByte
BlackCoin
Digibyte
Doge
Myriad
Pesetacoin
ReddCoin
Enne, zelfs wat XRP :@
  woensdag 11 april 2018 @ 19:47:32 #293
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178454689
Oh ja, enne, NXT. :D _O-
pi_178454797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:11 schreef Kyran het volgende:
Wat een discussie zeg.

Als je netjes je belasting betaalt dan hoef je je geen zorgen te maken en kan je je geld gebruiken voor wat je maar wil.

Als je er voor kiest om geen belasting te betalen over je crypto dan moet je ook niet zeiken als de banken gaan vragen hoe je aan je geld komt.

"Kijk mij stoer zijn, want ik betaal geen belasting, klote regering, kut koning'.

Niveautje hoor.
Zou je ook belasting betalen als het percentage tussen 19% en 23% lag?
pi_178454819
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nja je zal wel een minimaal bedrag je hebben.
Heb je een aantal ton dan zal de BD daar op een gegeven moment een inschatting van maken en je aanslaan op bv winst uit onderneming.
Ook omdat je nooit met aangegeven vermogen in belegging te bezitten. Die maar met 1,2% belast wordt.
Wees creatief, vraag goed onafhankelijk advies is wat ik zei. Misschien een klein deel opgeven ofzo.

Maar jij hebt liever een naheffing van 45% op je complete vermogen so be it

https://beleggen.info/beleggen/belasting
Nee dat heb ik niet. Ik heb inderdaad geen paar ton. Maar als je 5 jaar geleden was begonnen met 1000 dan had je die paar ton nu wel had.

Ik heb er ook een paar duizend in zitten. Valt best mee. Mocht het ooit allemaal meer dan een ton worden. Dan nog zal ik dat niet laten merken aan de BD. Gaat ze gewoon niks aan. Ik betaal al genoeg belasting in dit land. De BD gaat er nooit achter komen dat ik crypto bezit.
Of ze kunnen het in elk geval niet bewijzen :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 19:54:15 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178454838
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:53 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet. Ik heb inderdaad geen paar ton. Maar als je 5 jaar geleden was begonnen met 1000 dan had je die paar ton nu wel had.

Ik heb er ook een paar duizend in zitten. Valt best mee. Mocht het ooit allemaal meer dan een ton worden. Dan nog zal ik dat niet laten merken aan de BD. Gaat ze gewoon niks aan. Ik betaal al genoeg belasting in dit land. De BD gaat er nooit achter komen dat ik crypto bezit.
Of ze kunnen het in elk geval niet bewijzen :)
Ik gebruik dit niet vaak maar ...

:')
pi_178454841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:00 schreef descon het volgende:

[..]

Precies, geneuzel in de marge op zulke bedragen.

Maar dat begrijpen sommige mensen hier niet |:(
Ik begrijp het wel, echter wil ik niet verklaren hoe ik aan mijn geld kwam VOORDAT het in crypto is gegaan.
pi_178454848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:30 schreef KappenBakken het volgende:
Ik zou hier trouwens niet al te vrolijk posten dat je het niet opgeeft bij je belastingen etc.
ben ik niet zo bang voor. Die lui hebben het veel te druk en zijn zwaar onder bezet.
pi_178454869
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik gebruik dit niet vaak maar ...

:')
Alsof mij het boeit wat jij vaak gebruikt :')

Alsof jullie allemaal vies zijn voor zwart geld.. de tering he..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 april 2018 @ 19:59:51 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178454931
Ben je ergens voor aan het compenseren? Of iemand nou wel of niet vies is voor wat zwart bijverdienen maakt niet uit. Niemand loopt er hier mee te koop.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')