abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178546798
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 04:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat het komt omdat het voor Nederlanders de normaalste zaak van de wereld is geworden. Je kan gewoon overal aan komen zonder er veel moeite voor te doen. Er is geen "kick" van het iets doen dat illegaal is, en ik heb soms het idee dat dat voor veel mensen belangrijker is dan het gebruik zelf. Je hoeft meestal ook geen verstoppertje voor je omgeving te spelen, iedereen kent wel iemand die blowt of soms een snuif of een pilletje neemt en dat is over het algemeen behoorlijk geaccepteerd, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Stel dat het streng verboden zou zijn in het openbaar een rode jas te dragen, er zou jaren gevangenisstraf op staan, zou jij dan bang zijn van iemand die dat doet? Zo gaat het in mijn ogen met mensen die soms blowen/snuiven/een pilletje nemen/... De meerderheid van hen heeft geen kwaad in de zin, de enige reden waarom de maatschappij bang is van die groep, is omdat die middelen illegaal zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 08:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

"Je kent vast wel iemand die snuift, je weet alleen niet dat hij/zij dat doet. Het gebeurt overal, echt niet alleen in de randstad."

Misschien wel, maar in mijn familie/vriendengroep zou dat echt zeer onverwacht zijn.
Pas toch maar op, je zou beslist niet de eerste zijn die een dergelijke uitspraak gedaan heeft, maar het toch bij het verkeerde eind bleek te hebben.
pi_178546817
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 18:53 schreef Fer het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)ch-voor-nl-drugsland

Dit is dus de VVD, waar iedereen zich mag doodwerken, liefst voor minimumloon en zonder sociale regelgeving. Maar pas op voor drugs, want dat is gevaarlijk.
Ooit van de Snuif-As gehoord?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')